Mieheni ei rakasta minua

Anonyymi

Tämä on outo ongelma. Mieheni ei rakasta minua. Sanoi ettei ole koskaan rakastanutkaan. Silti meillä on hyvä olla toistemme kanssa. Seksi on hyvää ja läheisyyttä on paljon. Vietämme aikaa yhdessä ja kaikki on muutenkin suht hyvin. Pitäisikö olla huolissaan?

21

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo riippuu ihan täysin siitä minkätyyppisiä ihmisiä te ootte. Ei kaikki ihmiset oo hirveen tunteellisia vaan enempi järki-ihmisiä. Jos teillä on hyvä olla niin eikö se riitä, sehän lienee tärkein juttu. Jos itelles se ei riitä niin silloin sun täytyy miettiä mitä tehdä.

      • Anonyymi

        Mies on järki ja minä tunne. Ja rakastan syvästi. Olen ollut aiemmin myrskyisessä tunne liitossa ja tämä tuntuu hyvin vieraalle tavalle olla.
        Ehkä myös pelkään, löytääkö mies eräänä päivänä sen rakkautensa kohteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on järki ja minä tunne. Ja rakastan syvästi. Olen ollut aiemmin myrskyisessä tunne liitossa ja tämä tuntuu hyvin vieraalle tavalle olla.
        Ehkä myös pelkään, löytääkö mies eräänä päivänä sen rakkautensa kohteen.

        Juurikin tämä asia että sinä rakastat syvästi ja hän ei sitten rakasta ollenkaan , tekee suhteestanne pidemmänpäälle epätasapainoisen. Hän tavallaan vie sinulta mahdollisuuden tuntea itsesi rakastetuksi.
        Joten teidän olisi tärkeää jutella tuosta asiasta keskenänne ja miten koette asian ja miltä tuntuu nyt ja miten se vaikuttaa myöhemmin.
        Ja on hyvin mahdollista että hän löytää rakkautensa myöhemmin tai sitten ei. Ei voi tietää.
        Ja oleko kenties hänelle vain joku välivaihde ettei tarvitse olla yksin?
        Erikoinen on kyllä tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on järki ja minä tunne. Ja rakastan syvästi. Olen ollut aiemmin myrskyisessä tunne liitossa ja tämä tuntuu hyvin vieraalle tavalle olla.
        Ehkä myös pelkään, löytääkö mies eräänä päivänä sen rakkautensa kohteen.

        Mutta sä saat rakastaa sitä, onhan sekin jotain.


    • Anonyymi

      Meillä yhteiseloa 26-v, joista avioliitossa 22-v. Minä en ollut rakastunut mieheeni kun aloimme olemaan yhdessä enkä edes kun avioiduimme.
      Minä en ole koskaan ollut rakastunut kehenkään.
      Mieheni tietää/tiedostaa tämän.
      Meillä myös arki sujuu, seksi sujuu ja viihdymme hyvin yhdessä. Mielestäni elämämme on hyvää näinkin.
      Sain kuitenkin tässä muutama kuukausi sitten tietää, että eräs mieheni työkaveri
      (Hyvin kaunis nainen) on ihastunut mieheeni, viestejä ja puheluita - vaikkakin kuulemma työasioita projektin tiimoilta- tulee useita viikossa. He ovat myös toisinaan käyneet yhdessä lounaalla.
      Olen huomannut että tämä huomio naiselta hivelee mieheni itsetuntoa.
      Olen huolissani että jos tämä "ihan mukava" elämämme ei enää miehelle riitäkkään, ehkä hän kaipaakin jotain enemmän

      • Anonyymi

        -tämä siis sivusta


      • Anonyymi

        Ymmärrän sinua ja toisaalta miestäsi . kyllä se joskus olisi kiva kuulla se " minä rakastan sinua" nythän se olisi valhe. Ja tiedän, että kaikki kerrat kun mieheni on sen sanonut hän on valehdellut.
        Minulle tämä riittää nyt, mutta en tiedä kuinka nälkäinen olisin sille jos joku minua rakastaisi.


      • Anonyymi

        Miksi mennä naimisiin jos ei ole rakkautta?
        Sinäkin tavallaan viet puolisosi mahdollisuuden tuntea rakkautta.
        Voi siksi olla että juurikin tässä työpaikan naisessa on jotain syvempää tunnetta heräämässä intohimoa myöten.
        Varmasti miehesi kaipaa enemmän.
        On reilua keskustella asioista kunnolla.


      • Anonyymi

        … eikö ”miehesi” voisi löytää onnea toisaalta jos et kerran rakasta???


    • Anonyymi

      Hyvää suomi24palstaa ei olekaan olemassa, sori.

    • Anonyymi

      Outoa.
      Mikä sitten saa miehesi jakamaan läheisyyttä ja elämää kanssasi?
      Mikä siinä tuntuu hyvälle jos rakkautta ei ole?
      Mietittekö koskaan miltä tuntuisi olla rakastettu ja miten se rakkauden puute voi vaikuttaa teihin ajan kuluessa?
      Ihmisellä on kuitenkin oikeus tuntea itsensä rakastetuksi.
      Onko hänellä kenties jotain tunnelukkoja?

      • Anonyymi

        Minua on huijattu

        Sellaista se elämä on

        Nyt oon kyllä rakkauven perässä

        Jos tästä ei tuu mitää

        Unohdan tunteet


    • Anonyymi

      Järki liitossa ei ole vikaa jos toimii, mutta oikeaa rakastumista se ei kestä.

    • Anonyymi

      Hei ei minunkaan vaikka niin väittää. Terkkuja.

    • Anonyymi

      Rakkaus on sitä että pitää toisia suuremmassa arvossa kuin itseään. Ei rakkautta ole mailla halmeilla. Monet naiset eivät halua nykyisin edes kokea äidin rakkautta, ovat niin pahoja ja itsekkäitä.

    • Anonyymi

      Miehesi ei ehkä olekaan niin gay kuin luuli olevansa.

    • Anonyymi

      Meillä kävi näin kun olimme nuoria. Menimme naimisiin, olen varma että meillä oli rakkautta, tosin mieheni oli melko kokematon. Meille syntyi kaksi ihanaa lasta.
      Molemmat olivat vielä vaipoissa, kun mieheni rakastui työpaikallaan. Se nainen halusi välttämättä mieheni itselleen ja sai myös.
      Vuotta myöhemmin otin eron ja se nainen lähti myös omille teilleen, eli mies jäi yksin.

      Myöhemmin hän meni naimisiin ja sai uuden lapsen.
      Istuimme vastakkain poikamme häissä vähän aikaa sitten. Yhtäkkiä hän avautui: on todella pahoillaan aiheuttamastaan pahasta. Mutta hän tietää syyn tekemäänsä: hän ei rakastanut minua aidosti.
      No siihen minä tein kysymyksen: rakastatko nykyistä vaimoasti? Ja vastaus oli EN.

      Sen jälkeen hän sanoi, että on rakastanut vain kerran elämässään. Se oli tuo nainen, joka aiheutti meidän eron. Eikä hän saanut pitää naista itsellään edes yhtä vuotta.

      Nyt olemme jo 60 ja mies jää pian eläkkeelle. Hän sanoi, että aikoo sitten muuttaa metsään itsekseen ja ottaa koiran.

      Onneksi oma elämäni on aktiivista ja positiivisempaa...

    • Anonyymi

      Yhtä tärkeä on sanoa toiselle, että on merkityksellinen toiselle, jollei tunnusta rakkautta on hyvä kuulla kuinka tärkeäksi toisen kokee itselle. Tämä ikisinkulta, jolla vaikea synnyttää luottamuksellista suhdetta naisiin. Liikaa kuullut erilaisista säädöistä ym. Enkä usko, että kykyni kestäisi kuulla pettämisestä uskottuun. Siksi mielummin ilman.

    • Anonyymi

      Ehkäpä. En olisi miehen kanssa, joka ei edes valehtelisi rakastavansa,

    • Anonyymi

      Aleksitymia? Dissosiaatio? Ei ole tottunut kohtaamaan tunteita tai osaa nimetä/tunnistaa niitä? Tukahduttaa tunteensa (kärjistettynä)? Tuossa esimerkkinä muutama syy moiseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe