Jos sulla ei olis ollut tunteita

Anonyymi-ap

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta? 🤔

123

937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Luulen ettei sua kiinnosta. Oot kuitenkin aina ajatuksissani.
      K44

• Anonyymi
        UUSI

"Virka-autossa onpi tunnelmaa...".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Detour

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko ihan esim taksarivirman perustanut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Detour

Mummoja kuskaat Tuurin kyläkauppaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No en nyt kuitenkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko ihan esim taksarivirman perustanut?

En oo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lopuksi kohta on nukkumaanmenoaika enkä vieläkään ole huvittunut

• Anonyymi
      UUSI

Ei ollut mitään muuta syytä... Viestisi loukkasi ja pakkohan minun oli uskoa mitä kerroit... Miksi olit niin töykeä jos kiinnosti?

• Anonyymi
        UUSI

Mitä töykeää tapahtui jos saa kysyä? Millä tavalla viesti loukkasi? :(

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En halua puhua siitä enää.

• Anonyymi
        UUSI

Koska sain susta sen kuvan että et ollut kiinnostunut enää. En halunnut tuhlata aikaa, jos et kuitenkaan halunnut mitään enempää. Ja sitten sä muutuit töykeksi?

• Anonyymi
        UUSI

Miksi sitten peitit omat tunteesi ja annoit ymmärtää ettet välitä ja muutuit välinpitämättömäksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten peitit omat tunteesi ja annoit ymmärtää ettet välitä ja muutuit välinpitämättömäksi?

Se johtuu peloista.. :( niitä mulla ainakin riittää. Olen toivoton mahdoton tapaus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se johtuu peloista.. :( niitä mulla ainakin riittää. Olen toivoton mahdoton tapaus.

Ja tää oli sivusta samanlaiseen tilanteeseen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä omia pelkoja kannattaa käydä läpi mistä ne johtuu ja kysyä itseltä olenko niin rohkea, että pelosta huolimatta valitsen rakastaa. Menettämisen pelkoa oletan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minua pelotti ja jännitti koska olen aika kokematon enkä tiennyt miten olisi paras lähestyä... Ehkä olisi pitänyt heittäytyä kunnolla mutta ajattelin olla varovainen ja tunnusteleva se taisi olla virhe...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minua pelotti ja jännitti koska olen aika kokematon enkä tiennyt miten olisi paras lähestyä... Ehkä olisi pitänyt heittäytyä kunnolla mutta ajattelin olla varovainen ja tunnusteleva se taisi olla virhe...

Usko pois. Vieläkään ei ole liian myöhäistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Usko pois. Vieläkään ei ole liian myöhäistä.

Se on upeaa kuulla mutta kynnys ottaa yhteyttä on nyt aika korkealla. Haluaisin että sinä...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska sain susta sen kuvan että et ollut kiinnostunut enää. En halunnut tuhlata aikaa, jos et kuitenkaan halunnut mitään enempää. Ja sitten sä muutuit töykeksi?

Voi ei. Oivoi. Ei näin. :(

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on upeaa kuulla mutta kynnys ottaa yhteyttä on nyt aika korkealla. Haluaisin että sinä...

Ota vaan. Ole rohkea, pyydän.❤️ Jos kerran on sanonut tykkäävänsä, ei se muutu. Toista vain ujostuttaa... Olisi onnellinen kuullessaan sinusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ota vaan. Ole rohkea, pyydän.❤️ Jos kerran on sanonut tykkäävänsä, ei se muutu. Toista vain ujostuttaa... Olisi onnellinen kuullessaan sinusta.

👆👆👆👆👆👆👆👆👆

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No huomena sitten saat aluksi joulun toivotuksen ja jatkan juttua siitä jos saan mitään vastausta :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No huomena sitten saat aluksi joulun toivotuksen ja jatkan juttua siitä jos saan mitään vastausta :)

Ei tämä minulle varmastikaan ole, mutta vastaan ehdottomasti jos tällainen tulee. En jättäisi vastaamatta. Mies kyllä jättänyt.. viimeisimmäksi olen koittanut soittaa 5.12

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä minulle varmastikaan ole, mutta vastaan ehdottomasti jos tällainen tulee. En jättäisi vastaamatta. Mies kyllä jättänyt.. viimeisimmäksi olen koittanut soittaa 5.12

Kannattaa antaa olla eikä soitella miesten perään. Ever!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun se kasvokkain juttelukin helpottuu kun uskaltaa laittaa viestiä. Se voi joskus olla helpoin keino aloittaa se yhteys. Toinen odottaa sitä, ja toinen toista niin sit on solmussa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se ole antanut jo. Onhan tuosta pieni ikuisuus jo nykymittapuulla.
        Se on miehen vuoro, miehen työ.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se ole antanut jo. Onhan tuosta pieni ikuisuus jo nykymittapuulla.
        Se on miehen vuoro, miehen työ.

Juu tuo läpäke luulee tietävänsä muiden elämästä kaiken. Bored rbf

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Törkeä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä kyllä treffit sovittu ennen joulua että tota ✋😂 puhu kädelle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Törkeä.

Maskuliinat juoksee miesten perässä ja soittelee miehille "pick me, pick me ou pick me" 😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Maskuliinat juoksee miesten perässä ja soittelee miehille "pick me, pick me ou pick me" 😁

Hortsul menee tunteisiin...omg

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun se kasvokkain juttelukin helpottuu kun uskaltaa laittaa viestiä. Se voi joskus olla helpoin keino aloittaa se yhteys. Toinen odottaa sitä, ja toinen toista niin sit on solmussa.

Jep. Joskus koettu ja auttoi ku viestiä sit pisti vaikkei ollu ominta se.. alkuunsa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No morjens aloittajaäijä eli just se palstaäijä, luitteko kirjoitin palstaäijä ja vielä kerran palstaäijä on taas looginen monologi. Monologi tarkoittaa muuten yksinpuhelua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, lukekoon aisteja ja ajatuksia. Mähtävä trollin monologi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Törkeä.

Minusta nämä palstaäijän eli älöittäjän daijut monologit on vähän liian ilmeisiä otettavaksi vakavasti, mutta toiset saa vissiin paljonkin irti tästä elämänkouluskeidasta monin eri tavoin ja nyanssein. Toiset innostuu tästä ns pärisyhdepulputuksesta toiset näistä muista välispiikeistä. Kersat

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pick me tarkoittaa aloittajaäijä kylläkin naista joka trässäilee toisia naisia saadakseen irtopisteitä (vuh vuh) tai puolustelee tai järkeistää miesten toilailuja. T naiselta tämä laitetaan nääs hymiö loppuun keventämään☺️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pick me tarkoittaa aloittajaäijä kylläkin naista joka trässäilee toisia naisia saadakseen irtopisteitä (vuh vuh) tai puolustelee tai järkeistää miesten toilailuja. T naiselta tämä laitetaan nääs hymiö loppuun keventämään☺️

Kyläluutissa ja persahtavissa naisissa esim näitä, mutta osaa ne vasemmalta laidaltakin toki a a autsista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä kyllä treffit sovittu ennen joulua että tota ✋😂 puhu kädelle.

Just kerroit, ettet halua ikinä kuulla hänestä. Näin ne miehen mielet jojoilee 😆

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Monet rohkeatkin pelkää. Usein ovat vain pelkääviä, jotka päättävät toimia. Voin sanoa, että ainakin itsestä tuntui tosi hyvältä saada suu auki, vaikka lopputulos ei ollut mieluisa.

• Anonyymi
      UUSI

Oli kyllä.

• Anonyymi
        UUSI

Mikä se syy sitten oli?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä se syy sitten oli?

Häpeän paria juttua itsessäni. Olisin aika haavoittuvainen paljastaessani ne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä se syy sitten oli?

Et vastannut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole hävettävää ❤️ jokaisella meistä on epävarmoja kohtia.. mutta toinen voikin rakastaa ne kohdat varmoiksi. Sitä se rakkaus on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä on kaikilla. Lähentyminen on mahdollista vain silloin kun uskaltaa olla haavoittuvainen. Muuten välille kasvaa muuri.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole hävettävää ❤️ jokaisella meistä on epävarmoja kohtia.. mutta toinen voikin rakastaa ne kohdat varmoiksi. Sitä se rakkaus on.

Voi miten upeasti kerrottu... Olet ihana ja rakas :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen ei rakasta ja tee ehjäksi. Vain itse omat kohdat hyväksymällä ja uskaltaen itse olla haavoittuvainen huolimatta toisesta, se on se juttu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen ei rakasta ja tee ehjäksi. Vain itse omat kohdat hyväksymällä ja uskaltaen itse olla haavoittuvainen huolimatta toisesta, se on se juttu.

Toki mutta toisen hyväksyntä voi myös eheyttää ja auttaa alkuun pääsyssä.. kyllä silläkin on merkitystä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toki mutta toisen hyväksyntä voi myös eheyttää ja auttaa alkuun pääsyssä.. kyllä silläkin on merkitystä.

Olet oikeassa. Sillä on suuri merkitys. Mullakin on haavoja ja ne voi ihmissuhteissa korjaantua jos saa korjaavia kokemuksia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan meistä ei ole täydellinen. Rakastunut hyväksyy toisen sellaisena kuin hän on. Epätäydellisyydet ja "virheet" tekevät meistä just meidät. ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Ei.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki on nyt hyvin, jatketaan samaan malliin, ehkä kohtaamme joskus vielä

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä että sinulla kaikki hyvin nyt. Se on tärkeintä. Aina se hyvin meneminen ei kohtaa.Sivusta.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä kuvaa hyvin kiinnostuksen tasoa, kaikki on hyvin ja tsippadii, törmäillään jos ei muuta tekemistä ole… Joo-o, varmaan suuri rakkaus kyseessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kuvaa hyvin kiinnostuksen tasoa, kaikki on hyvin ja tsippadii, törmäillään jos ei muuta tekemistä ole… Joo-o, varmaan suuri rakkaus kyseessä.

😂 on se. Pitää palstalle asti tulla sitä kertomaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa vetovoimamme olikin enemmän platonista, sillä tiedän nyt, että sitä oli ja on edelleen . Mutta nykyään tilanne on toinen

• Anonyymi
      UUSI

Älä viitsi vääntää menneitä. Asia on käsitelty.

• Anonyymi
        UUSI

Jostain syystä viitsit vastata näihin 🫢

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain syystä viitsit vastata näihin 🫢

Bored.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Bored.

🤣 älä jaksa

• Anonyymi
        UUSI

Tiedän, että on käsitelty. Annoinhan sulle pakit 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ilkeä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ilkeä.

En ole ilkeä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ilkeä.

Olet 😂😂✋ en halua että puhut minulle. Onko selvä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet 😂😂✋ en halua että puhut minulle. Onko selvä?

Älä huoli, et kuule minusta ikinä enää mitään. Olisi sinun luullut jo ymmärtävän sen yksistä pakeista 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä huoli, et kuule minusta ikinä enää mitään. Olisi sinun luullut jo ymmärtävän sen yksistä pakeista 😉

En ole saanut pakkeja. Puhut väärälle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Treffit sovittu. 😍☺️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö mies tahdo nähdä vaikka nyt pyytäisin? 🙂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Treffit sovittu. 😍☺️

😍😍😍😍😍😍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö mies tahdo nähdä vaikka nyt pyytäisin? 🙂

Itsellesi vastaat kohta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellesi vastaat kohta.

Miksi niin tekisin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellesi vastaat kohta.

Sitähän tämä aloituksia suoltava äijä eli ääpee tekee koko ajan, naisparka. T naiselta parempaa jatkoa sulle ja koita päästä eteenpäin tästä hallusinaatiosta ja sarjakuvakuvituksesta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos

• Anonyymi
      UUSI

Vetäytymiseen on mielestäni tasan se syy, että ei kiinnosta.
      On itsellänikin tästä tuore kokemus, ja todella muistutan itselleni että ei pidä lähteä analysoimaan mitään hienoja teorioita miehen vetäytymisestä, hän ei tee mitään koska yksinkertaisesti: en ole hänen silmissään riittävä syy vaivannäköön.

• Anonyymi
        UUSI

Miks kaikki muut käyttäytyi silti niin hel*etin ristiriitaisesti ja kannustavasti? Koska ne halusivat huijata toista ja asettaa noloon asemaan sen naisen. Kiusaamista.

• Anonyymi
        UUSI

Pysyköön kaukana.. mieluusti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pysyköön kaukana.. mieluusti.

Jokainen mies. Ei kiinnosta muut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miks kaikki muut käyttäytyi silti niin hel*etin ristiriitaisesti ja kannustavasti? Koska ne halusivat huijata toista ja asettaa noloon asemaan sen naisen. Kiusaamista.

Oikeasti ihan sika törkeitä... Hyii

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti ihan sika törkeitä... Hyii

Ne huijas. Ja kauheet tekosyyt sit. 🥱🥱 Omalle käytökselle löytyy miehiltä näitä aina.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne huijas. Ja kauheet tekosyyt sit. 🥱🥱 Omalle käytökselle löytyy miehiltä näitä aina.

Ooh mennään naimisiin.. eiku se oli vitsi

• Anonyymi
        UUSI

Jokainen mies ei toimi tollee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Arvelen, että tuo kiusaaminen johtui mustasukkaisuudesta. Tämän naisen sosiaaliset suhteet pilattiin täysin ja vain yksinomaan syystä, että hänelle ei suotu minkäänlaista onnen ja onnistumisen tunnetta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tyhmä, ymmärsin totuuden jo yli kuusi vuotta sitten! Minusta oli tosi kummallista, että oman lapseni ikäinen ns, roikkui minussa, mutta ei koskaan sanonut mitään ja syy siihen oli minulla tiedossa! Siksi en koskaan sanonut hänelle mitään, enkä ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä hänen kanssaan! Outo hiippari kaiken kaikkiaan ja tiedän kyllä hänestä tietoa hyvin paljon! Hänen tiedossaan pitäisi jo olla se, että hänellä on pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto! Enpä usko kenenkään haluavan olla tekemisissä häirikön kansssa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen mies ei toimi tollee

Onko tälle naisia päälleliimatulla tavalla esittävälle katkeralle äijälle pakko puhua ku pikkulapselle? Ilmeisesti tämä larppaus tuo sinun omanarvontunnollesi jotain nostetta yök

• Anonyymi
        UUSI

No sanotaanko palstaäijä vaikka näin, että joidenkin isä ois voinut näin ajoissa tehdä, anteeks ny aivan kauheesti karkea kieli, johtuu varmaan tästä palstasta. Naiselta ingognito niin varmaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Arvelen, että tuo kiusaaminen johtui mustasukkaisuudesta. Tämän naisen sosiaaliset suhteet pilattiin täysin ja vain yksinomaan syystä, että hänelle ei suotu minkäänlaista onnen ja onnistumisen tunnetta.

Kauheita miehiä😟😟😟😟

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tyhmä, ymmärsin totuuden jo yli kuusi vuotta sitten! Minusta oli tosi kummallista, että oman lapseni ikäinen ns, roikkui minussa, mutta ei koskaan sanonut mitään ja syy siihen oli minulla tiedossa! Siksi en koskaan sanonut hänelle mitään, enkä ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä hänen kanssaan! Outo hiippari kaiken kaikkiaan ja tiedän kyllä hänestä tietoa hyvin paljon! Hänen tiedossaan pitäisi jo olla se, että hänellä on pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto! Enpä usko kenenkään haluavan olla tekemisissä häirikön kansssa!

No niin, sulla on taas aloittajaäijä koko narratiivien värisuora samassa aloituksessa järjen riemuvoitoille. -TT

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa aloittajaäijä jouluinen kertomus, liigutuin ihan. Naiselta tämäkin menkää vaikka parturiin

• Anonyymi
      UUSI

Tunteita oli liikaa. Oli pakko katkaista välit, kun toista osapuolta ei kiinnostanut yhtään.

• Anonyymi
        UUSI

Sillee tein kanssa

• Anonyymi
      UUSI

Vihakin on tunne

• Anonyymi
        UUSI

Ei kiinnosta

• Anonyymi
        UUSI

Joo ei tätäkään toki sovi nääs väheksyä ja vtutus on välittämistä, eiku

• Anonyymi
      UUSI

Valehtelin anteeksi en uskalla enää laittaa sinulle viestiä koska sain sen kuvan että voit tehdä minusta vaikka lähestymiskieltoilmoituksen... Siksi en tee enää mitään vaikka sinusta tykkäänkin anteeksi.

• Anonyymi
        UUSI

Ei hyvää päivää 😧😧😧😧😧💔💔💔💔 ei noin.

• Anonyymi
        UUSI

Et voi tosissas olla... Miten muka sait sellaisen kuvan? Nyt hemmetti sitä viestiä.
        Eihän se mennyt alkuunkaan nuon vaan oli molemminpuolinen juttu. Miksi et luota

• Anonyymi
        UUSI

En tekisi koskaan Hänestä. Sydän rikki nyt. 💔😧

• Anonyymi
        UUSI

Luepa ne viestit uudelleen......

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi tosissas olla... Miten muka sait sellaisen kuvan? Nyt hemmetti sitä viestiä.
        Eihän se mennyt alkuunkaan nuon vaan oli molemminpuolinen juttu. Miksi et luota

Meille kävi taas niin että mies tulkitsi todennäköisesti väärin kun sanoin että kannattaa miettiä mitä sanoo.. lähinnä siksi että menin ihastumaan vielä lisäää. Se oli lämmin heitto. Ei mikään että teen ilmoituksen. Minä olin se aloitteellinen viestijä.
        No joo.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole anteeksi pyydettävää ainakaan Hänellä.❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä justiin aloittajaäijän monologi, sillä ko nootilla saattaa saada vaikka ihan paperiviillon sulle sormeen ja sitten siihen tulee pipi. Tämän on tarkoitus herättää samalla laajempia ajatuksia yhteiskunnan toiminnasta mutta harakoillehan se täällä menee kun nämä yrittää etsiä otsasuoni pullistellen tätä WT- hömppäpömppätuneelmaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hyvää päivää 😧😧😧😧😧💔💔💔💔 ei noin.

Kerro minun nimi tai jotain että saisin edes jotain todisteita että olisin väärässä???

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro minun nimi tai jotain että saisin edes jotain todisteita että olisin väärässä???

Hän on H mies. 6 kirjainta.

• Anonyymi
      UUSI

Unohtaa koko juttu

• Anonyymi
        UUSI

Niin on tarkoituskin! Kunhan myös talossa asuvat lopettavat!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on tarkoituskin! Kunhan myös talossa asuvat lopettavat!

Kuinka monta meinaat aloittajagubbe lopettaa ja koska peijaiset? Ikävä tärvellä nämä sinun skeemat tsi oikeastaan nääs muiden

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monta meinaat aloittajagubbe lopettaa ja koska peijaiset? Ikävä tärvellä nämä sinun skeemat tsi oikeastaan nääs muiden

Ja btw- etköhän sinä laittomasti dokumentoiva rysään astuja ole vähän myöhässä kun yrität ns skimmailla jotain kommenttia huuhaapopulismiisi? Lisäys gepeton oikealla r -kädelle eiku pojalle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja btw- etköhän sinä laittomasti dokumentoiva rysään astuja ole vähän myöhässä kun yrität ns skimmailla jotain kommenttia huuhaapopulismiisi? Lisäys gepeton oikealla r -kädelle eiku pojalle

Nyt se hllu palstasedättäjä vänkää jo itsensä kanssa!
        😂😂😂😂😂😂😂😆😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
      UUSI

Joo.

• Anonyymi
      UUSI

Jaahas, tämä palstaäijän aloitus pläjähtää pian nääs trendaaviin niin on helppo löytää yksilöllisiä vastauksia😈

• Anonyymi
        UUSI

Pawstaäijjjäääähh!!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pawstaäijjjäääähh!!!

🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😂😂😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

Kun olet kertonut ettei ole kiinnostusta, et kuule minusta enää.

• Anonyymi
        UUSI

👎

• Anonyymi
      UUSI

Jokin muu syy oli

• Anonyymi
      UUSI

Pliko tunteita?

• Anonyymi
      UUSI

Voihan voimakkaan reaktion aiheuttaa muukin kuin tunne.
      Itsekin olen vaikka äänestänyt ääripäätä vaikka ei ole tunteita ollut.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä sä vain pelleilit kanssani itseppähän pelleilit ole nyt yksinäsi

• Anonyymi
      UUSI

Joka vetäytyy, ei halua nähdä vaivaa saadakseen kaivattuun yhteyden, ei pidä häntä sen arvoisena.

Varmasti parisuhteessakin vetäytyy omiin oloihinsa erimielisyyden tullen.

Näin se on. Etsii helpompaa. Siitä vaan.

• Anonyymi
      UUSI

Jos omat tunteet on vahvat ja huomaa niiden olevan yksipuoliset, niin sitten on paras vetäytyä pois, ennen kuin satuttaa itseään lisää. Nykyään teen sen hiljakseen, ettei toiselle tule paha mieli.

• Anonyymi
        UUSI

Anteeksi yksinkertaisuuteni, mutta jos toisella ei ole tunteita, vain sinulla, niin miksi hänelle siitä tulisi paha mieli?

• Anonyymi
      UUSI

Jos ei ole vastakaikua on parempi poistua vähin äänin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      355
      11808
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      41
      3527
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      80
      3116
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      112
      2858
    5. 93
      2710
    6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      57
      2566
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      159
      2476
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      275
      2344
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1501
    10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      15
      1488
    Aihe