Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta? 🤔
Jos sulla ei olis ollut tunteita
123
937
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Luulen ettei sua kiinnosta. Oot kuitenkin aina ajatuksissani.
K44- AnonyymiUUSI
"Virka-autossa onpi tunnelmaa...".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Detour
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko ihan esim taksarivirman perustanut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Detour
Mummoja kuskaat Tuurin kyläkauppaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No en nyt kuitenkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko ihan esim taksarivirman perustanut?
En oo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja lopuksi kohta on nukkumaanmenoaika enkä vieläkään ole huvittunut
- AnonyymiUUSI
Ei ollut mitään muuta syytä... Viestisi loukkasi ja pakkohan minun oli uskoa mitä kerroit... Miksi olit niin töykeä jos kiinnosti?
- AnonyymiUUSI
Mitä töykeää tapahtui jos saa kysyä? Millä tavalla viesti loukkasi? :(
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En halua puhua siitä enää.
- AnonyymiUUSI
Koska sain susta sen kuvan että et ollut kiinnostunut enää. En halunnut tuhlata aikaa, jos et kuitenkaan halunnut mitään enempää. Ja sitten sä muutuit töykeksi?
- AnonyymiUUSI
Miksi sitten peitit omat tunteesi ja annoit ymmärtää ettet välitä ja muutuit välinpitämättömäksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten peitit omat tunteesi ja annoit ymmärtää ettet välitä ja muutuit välinpitämättömäksi?
Se johtuu peloista.. :( niitä mulla ainakin riittää. Olen toivoton mahdoton tapaus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se johtuu peloista.. :( niitä mulla ainakin riittää. Olen toivoton mahdoton tapaus.
Ja tää oli sivusta samanlaiseen tilanteeseen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niitä omia pelkoja kannattaa käydä läpi mistä ne johtuu ja kysyä itseltä olenko niin rohkea, että pelosta huolimatta valitsen rakastaa. Menettämisen pelkoa oletan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minua pelotti ja jännitti koska olen aika kokematon enkä tiennyt miten olisi paras lähestyä... Ehkä olisi pitänyt heittäytyä kunnolla mutta ajattelin olla varovainen ja tunnusteleva se taisi olla virhe...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minua pelotti ja jännitti koska olen aika kokematon enkä tiennyt miten olisi paras lähestyä... Ehkä olisi pitänyt heittäytyä kunnolla mutta ajattelin olla varovainen ja tunnusteleva se taisi olla virhe...
Usko pois. Vieläkään ei ole liian myöhäistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Usko pois. Vieläkään ei ole liian myöhäistä.
Se on upeaa kuulla mutta kynnys ottaa yhteyttä on nyt aika korkealla. Haluaisin että sinä...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska sain susta sen kuvan että et ollut kiinnostunut enää. En halunnut tuhlata aikaa, jos et kuitenkaan halunnut mitään enempää. Ja sitten sä muutuit töykeksi?
Voi ei. Oivoi. Ei näin. :(
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on upeaa kuulla mutta kynnys ottaa yhteyttä on nyt aika korkealla. Haluaisin että sinä...
Ota vaan. Ole rohkea, pyydän.❤️ Jos kerran on sanonut tykkäävänsä, ei se muutu. Toista vain ujostuttaa... Olisi onnellinen kuullessaan sinusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ota vaan. Ole rohkea, pyydän.❤️ Jos kerran on sanonut tykkäävänsä, ei se muutu. Toista vain ujostuttaa... Olisi onnellinen kuullessaan sinusta.
👆👆👆👆👆👆👆👆👆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No huomena sitten saat aluksi joulun toivotuksen ja jatkan juttua siitä jos saan mitään vastausta :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No huomena sitten saat aluksi joulun toivotuksen ja jatkan juttua siitä jos saan mitään vastausta :)
Ei tämä minulle varmastikaan ole, mutta vastaan ehdottomasti jos tällainen tulee. En jättäisi vastaamatta. Mies kyllä jättänyt.. viimeisimmäksi olen koittanut soittaa 5.12
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä minulle varmastikaan ole, mutta vastaan ehdottomasti jos tällainen tulee. En jättäisi vastaamatta. Mies kyllä jättänyt.. viimeisimmäksi olen koittanut soittaa 5.12
Kannattaa antaa olla eikä soitella miesten perään. Ever!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun se kasvokkain juttelukin helpottuu kun uskaltaa laittaa viestiä. Se voi joskus olla helpoin keino aloittaa se yhteys. Toinen odottaa sitä, ja toinen toista niin sit on solmussa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole antanut jo. Onhan tuosta pieni ikuisuus jo nykymittapuulla.
Se on miehen vuoro, miehen työ. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole antanut jo. Onhan tuosta pieni ikuisuus jo nykymittapuulla.
Se on miehen vuoro, miehen työ.Juu tuo läpäke luulee tietävänsä muiden elämästä kaiken. Bored rbf
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Törkeä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meillä kyllä treffit sovittu ennen joulua että tota ✋😂 puhu kädelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Törkeä.
Maskuliinat juoksee miesten perässä ja soittelee miehille "pick me, pick me ou pick me" 😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maskuliinat juoksee miesten perässä ja soittelee miehille "pick me, pick me ou pick me" 😁
Hortsul menee tunteisiin...omg
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun se kasvokkain juttelukin helpottuu kun uskaltaa laittaa viestiä. Se voi joskus olla helpoin keino aloittaa se yhteys. Toinen odottaa sitä, ja toinen toista niin sit on solmussa.
Jep. Joskus koettu ja auttoi ku viestiä sit pisti vaikkei ollu ominta se.. alkuunsa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No morjens aloittajaäijä eli just se palstaäijä, luitteko kirjoitin palstaäijä ja vielä kerran palstaäijä on taas looginen monologi. Monologi tarkoittaa muuten yksinpuhelua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, lukekoon aisteja ja ajatuksia. Mähtävä trollin monologi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Törkeä.
Minusta nämä palstaäijän eli älöittäjän daijut monologit on vähän liian ilmeisiä otettavaksi vakavasti, mutta toiset saa vissiin paljonkin irti tästä elämänkouluskeidasta monin eri tavoin ja nyanssein. Toiset innostuu tästä ns pärisyhdepulputuksesta toiset näistä muista välispiikeistä. Kersat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pick me tarkoittaa aloittajaäijä kylläkin naista joka trässäilee toisia naisia saadakseen irtopisteitä (vuh vuh) tai puolustelee tai järkeistää miesten toilailuja. T naiselta tämä laitetaan nääs hymiö loppuun keventämään☺️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pick me tarkoittaa aloittajaäijä kylläkin naista joka trässäilee toisia naisia saadakseen irtopisteitä (vuh vuh) tai puolustelee tai järkeistää miesten toilailuja. T naiselta tämä laitetaan nääs hymiö loppuun keventämään☺️
Kyläluutissa ja persahtavissa naisissa esim näitä, mutta osaa ne vasemmalta laidaltakin toki a a autsista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meillä kyllä treffit sovittu ennen joulua että tota ✋😂 puhu kädelle.
Just kerroit, ettet halua ikinä kuulla hänestä. Näin ne miehen mielet jojoilee 😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monet rohkeatkin pelkää. Usein ovat vain pelkääviä, jotka päättävät toimia. Voin sanoa, että ainakin itsestä tuntui tosi hyvältä saada suu auki, vaikka lopputulos ei ollut mieluisa.
- AnonyymiUUSI
Oli kyllä.
- AnonyymiUUSI
Mikä se syy sitten oli?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se syy sitten oli?
Häpeän paria juttua itsessäni. Olisin aika haavoittuvainen paljastaessani ne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se syy sitten oli?
Et vastannut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole hävettävää ❤️ jokaisella meistä on epävarmoja kohtia.. mutta toinen voikin rakastaa ne kohdat varmoiksi. Sitä se rakkaus on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on kaikilla. Lähentyminen on mahdollista vain silloin kun uskaltaa olla haavoittuvainen. Muuten välille kasvaa muuri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole hävettävää ❤️ jokaisella meistä on epävarmoja kohtia.. mutta toinen voikin rakastaa ne kohdat varmoiksi. Sitä se rakkaus on.
Voi miten upeasti kerrottu... Olet ihana ja rakas :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toinen ei rakasta ja tee ehjäksi. Vain itse omat kohdat hyväksymällä ja uskaltaen itse olla haavoittuvainen huolimatta toisesta, se on se juttu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toinen ei rakasta ja tee ehjäksi. Vain itse omat kohdat hyväksymällä ja uskaltaen itse olla haavoittuvainen huolimatta toisesta, se on se juttu.
Toki mutta toisen hyväksyntä voi myös eheyttää ja auttaa alkuun pääsyssä.. kyllä silläkin on merkitystä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toki mutta toisen hyväksyntä voi myös eheyttää ja auttaa alkuun pääsyssä.. kyllä silläkin on merkitystä.
Olet oikeassa. Sillä on suuri merkitys. Mullakin on haavoja ja ne voi ihmissuhteissa korjaantua jos saa korjaavia kokemuksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan meistä ei ole täydellinen. Rakastunut hyväksyy toisen sellaisena kuin hän on. Epätäydellisyydet ja "virheet" tekevät meistä just meidät. ❤️
- AnonyymiUUSI
Ei.
- AnonyymiUUSI
Kaikki on nyt hyvin, jatketaan samaan malliin, ehkä kohtaamme joskus vielä
- AnonyymiUUSI
Hyvä että sinulla kaikki hyvin nyt. Se on tärkeintä. Aina se hyvin meneminen ei kohtaa.Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Tämä kuvaa hyvin kiinnostuksen tasoa, kaikki on hyvin ja tsippadii, törmäillään jos ei muuta tekemistä ole… Joo-o, varmaan suuri rakkaus kyseessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kuvaa hyvin kiinnostuksen tasoa, kaikki on hyvin ja tsippadii, törmäillään jos ei muuta tekemistä ole… Joo-o, varmaan suuri rakkaus kyseessä.
😂 on se. Pitää palstalle asti tulla sitä kertomaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jospa vetovoimamme olikin enemmän platonista, sillä tiedän nyt, että sitä oli ja on edelleen . Mutta nykyään tilanne on toinen
- AnonyymiUUSI
Älä viitsi vääntää menneitä. Asia on käsitelty.
- AnonyymiUUSI
Jostain syystä viitsit vastata näihin 🫢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä viitsit vastata näihin 🫢
Bored.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Bored.
🤣 älä jaksa
- AnonyymiUUSI
Tiedän, että on käsitelty. Annoinhan sulle pakit 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilkeä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilkeä.
En ole ilkeä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole ilkeä.
Olet 😂😂✋ en halua että puhut minulle. Onko selvä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet 😂😂✋ en halua että puhut minulle. Onko selvä?
Älä huoli, et kuule minusta ikinä enää mitään. Olisi sinun luullut jo ymmärtävän sen yksistä pakeista 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli, et kuule minusta ikinä enää mitään. Olisi sinun luullut jo ymmärtävän sen yksistä pakeista 😉
En ole saanut pakkeja. Puhut väärälle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Treffit sovittu. 😍☺️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö mies tahdo nähdä vaikka nyt pyytäisin? 🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Treffit sovittu. 😍☺️
😍😍😍😍😍😍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö mies tahdo nähdä vaikka nyt pyytäisin? 🙂
Itsellesi vastaat kohta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itsellesi vastaat kohta.
Miksi niin tekisin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itsellesi vastaat kohta.
Sitähän tämä aloituksia suoltava äijä eli ääpee tekee koko ajan, naisparka. T naiselta parempaa jatkoa sulle ja koita päästä eteenpäin tästä hallusinaatiosta ja sarjakuvakuvituksesta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos
- AnonyymiUUSI
Vetäytymiseen on mielestäni tasan se syy, että ei kiinnosta.
On itsellänikin tästä tuore kokemus, ja todella muistutan itselleni että ei pidä lähteä analysoimaan mitään hienoja teorioita miehen vetäytymisestä, hän ei tee mitään koska yksinkertaisesti: en ole hänen silmissään riittävä syy vaivannäköön.- AnonyymiUUSI
Miks kaikki muut käyttäytyi silti niin hel*etin ristiriitaisesti ja kannustavasti? Koska ne halusivat huijata toista ja asettaa noloon asemaan sen naisen. Kiusaamista.
- AnonyymiUUSI
Pysyköön kaukana.. mieluusti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pysyköön kaukana.. mieluusti.
Jokainen mies. Ei kiinnosta muut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miks kaikki muut käyttäytyi silti niin hel*etin ristiriitaisesti ja kannustavasti? Koska ne halusivat huijata toista ja asettaa noloon asemaan sen naisen. Kiusaamista.
Oikeasti ihan sika törkeitä... Hyii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti ihan sika törkeitä... Hyii
Ne huijas. Ja kauheet tekosyyt sit. 🥱🥱 Omalle käytökselle löytyy miehiltä näitä aina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne huijas. Ja kauheet tekosyyt sit. 🥱🥱 Omalle käytökselle löytyy miehiltä näitä aina.
Ooh mennään naimisiin.. eiku se oli vitsi
- AnonyymiUUSI
Jokainen mies ei toimi tollee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arvelen, että tuo kiusaaminen johtui mustasukkaisuudesta. Tämän naisen sosiaaliset suhteet pilattiin täysin ja vain yksinomaan syystä, että hänelle ei suotu minkäänlaista onnen ja onnistumisen tunnetta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole tyhmä, ymmärsin totuuden jo yli kuusi vuotta sitten! Minusta oli tosi kummallista, että oman lapseni ikäinen ns, roikkui minussa, mutta ei koskaan sanonut mitään ja syy siihen oli minulla tiedossa! Siksi en koskaan sanonut hänelle mitään, enkä ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä hänen kanssaan! Outo hiippari kaiken kaikkiaan ja tiedän kyllä hänestä tietoa hyvin paljon! Hänen tiedossaan pitäisi jo olla se, että hänellä on pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto! Enpä usko kenenkään haluavan olla tekemisissä häirikön kansssa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen mies ei toimi tollee
Onko tälle naisia päälleliimatulla tavalla esittävälle katkeralle äijälle pakko puhua ku pikkulapselle? Ilmeisesti tämä larppaus tuo sinun omanarvontunnollesi jotain nostetta yök
- AnonyymiUUSI
No sanotaanko palstaäijä vaikka näin, että joidenkin isä ois voinut näin ajoissa tehdä, anteeks ny aivan kauheesti karkea kieli, johtuu varmaan tästä palstasta. Naiselta ingognito niin varmaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arvelen, että tuo kiusaaminen johtui mustasukkaisuudesta. Tämän naisen sosiaaliset suhteet pilattiin täysin ja vain yksinomaan syystä, että hänelle ei suotu minkäänlaista onnen ja onnistumisen tunnetta.
Kauheita miehiä😟😟😟😟
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole tyhmä, ymmärsin totuuden jo yli kuusi vuotta sitten! Minusta oli tosi kummallista, että oman lapseni ikäinen ns, roikkui minussa, mutta ei koskaan sanonut mitään ja syy siihen oli minulla tiedossa! Siksi en koskaan sanonut hänelle mitään, enkä ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä hänen kanssaan! Outo hiippari kaiken kaikkiaan ja tiedän kyllä hänestä tietoa hyvin paljon! Hänen tiedossaan pitäisi jo olla se, että hänellä on pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto! Enpä usko kenenkään haluavan olla tekemisissä häirikön kansssa!
No niin, sulla on taas aloittajaäijä koko narratiivien värisuora samassa aloituksessa järjen riemuvoitoille. -TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olipa aloittajaäijä jouluinen kertomus, liigutuin ihan. Naiselta tämäkin menkää vaikka parturiin
- AnonyymiUUSI
Tunteita oli liikaa. Oli pakko katkaista välit, kun toista osapuolta ei kiinnostanut yhtään.
- AnonyymiUUSI
Sillee tein kanssa
- AnonyymiUUSI
Vihakin on tunne
- AnonyymiUUSI
Ei kiinnosta
- AnonyymiUUSI
Joo ei tätäkään toki sovi nääs väheksyä ja vtutus on välittämistä, eiku
- AnonyymiUUSI
Valehtelin anteeksi en uskalla enää laittaa sinulle viestiä koska sain sen kuvan että voit tehdä minusta vaikka lähestymiskieltoilmoituksen... Siksi en tee enää mitään vaikka sinusta tykkäänkin anteeksi.
- AnonyymiUUSI
Ei hyvää päivää 😧😧😧😧😧💔💔💔💔 ei noin.
- AnonyymiUUSI
Et voi tosissas olla... Miten muka sait sellaisen kuvan? Nyt hemmetti sitä viestiä.
Eihän se mennyt alkuunkaan nuon vaan oli molemminpuolinen juttu. Miksi et luota - AnonyymiUUSI
En tekisi koskaan Hänestä. Sydän rikki nyt. 💔😧
- AnonyymiUUSI
Luepa ne viestit uudelleen......
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tosissas olla... Miten muka sait sellaisen kuvan? Nyt hemmetti sitä viestiä.
Eihän se mennyt alkuunkaan nuon vaan oli molemminpuolinen juttu. Miksi et luotaMeille kävi taas niin että mies tulkitsi todennäköisesti väärin kun sanoin että kannattaa miettiä mitä sanoo.. lähinnä siksi että menin ihastumaan vielä lisäää. Se oli lämmin heitto. Ei mikään että teen ilmoituksen. Minä olin se aloitteellinen viestijä.
No joo. - AnonyymiUUSI
Ei ole anteeksi pyydettävää ainakaan Hänellä.❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Niinpä justiin aloittajaäijän monologi, sillä ko nootilla saattaa saada vaikka ihan paperiviillon sulle sormeen ja sitten siihen tulee pipi. Tämän on tarkoitus herättää samalla laajempia ajatuksia yhteiskunnan toiminnasta mutta harakoillehan se täällä menee kun nämä yrittää etsiä otsasuoni pullistellen tätä WT- hömppäpömppätuneelmaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvää päivää 😧😧😧😧😧💔💔💔💔 ei noin.
Kerro minun nimi tai jotain että saisin edes jotain todisteita että olisin väärässä???
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro minun nimi tai jotain että saisin edes jotain todisteita että olisin väärässä???
Hän on H mies. 6 kirjainta.
- AnonyymiUUSI
Unohtaa koko juttu
- AnonyymiUUSI
Niin on tarkoituskin! Kunhan myös talossa asuvat lopettavat!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on tarkoituskin! Kunhan myös talossa asuvat lopettavat!
Kuinka monta meinaat aloittajagubbe lopettaa ja koska peijaiset? Ikävä tärvellä nämä sinun skeemat tsi oikeastaan nääs muiden
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta meinaat aloittajagubbe lopettaa ja koska peijaiset? Ikävä tärvellä nämä sinun skeemat tsi oikeastaan nääs muiden
Ja btw- etköhän sinä laittomasti dokumentoiva rysään astuja ole vähän myöhässä kun yrität ns skimmailla jotain kommenttia huuhaapopulismiisi? Lisäys gepeton oikealla r -kädelle eiku pojalle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja btw- etköhän sinä laittomasti dokumentoiva rysään astuja ole vähän myöhässä kun yrität ns skimmailla jotain kommenttia huuhaapopulismiisi? Lisäys gepeton oikealla r -kädelle eiku pojalle
Nyt se hllu palstasedättäjä vänkää jo itsensä kanssa!
😂😂😂😂😂😂😂😆😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Joo.
- AnonyymiUUSI
Jaahas, tämä palstaäijän aloitus pläjähtää pian nääs trendaaviin niin on helppo löytää yksilöllisiä vastauksia😈
- AnonyymiUUSI
Pawstaäijjjäääähh!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pawstaäijjjäääähh!!!
🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Kun olet kertonut ettei ole kiinnostusta, et kuule minusta enää.
- AnonyymiUUSI
👎
- AnonyymiUUSI
Jokin muu syy oli
- AnonyymiUUSI
Pliko tunteita?
- AnonyymiUUSI
Voihan voimakkaan reaktion aiheuttaa muukin kuin tunne.
Itsekin olen vaikka äänestänyt ääripäätä vaikka ei ole tunteita ollut. - AnonyymiUUSI
Kyllä sä vain pelleilit kanssani itseppähän pelleilit ole nyt yksinäsi
- AnonyymiUUSI
Joka vetäytyy, ei halua nähdä vaivaa saadakseen kaivattuun yhteyden, ei pidä häntä sen arvoisena.
Varmasti parisuhteessakin vetäytyy omiin oloihinsa erimielisyyden tullen.
Näin se on. Etsii helpompaa. Siitä vaan. - AnonyymiUUSI
Jos omat tunteet on vahvat ja huomaa niiden olevan yksipuoliset, niin sitten on paras vetäytyä pois, ennen kuin satuttaa itseään lisää. Nykyään teen sen hiljakseen, ettei toiselle tule paha mieli.
- AnonyymiUUSI
Anteeksi yksinkertaisuuteni, mutta jos toisella ei ole tunteita, vain sinulla, niin miksi hänelle siitä tulisi paha mieli?
- AnonyymiUUSI
Jos ei ole vastakaikua on parempi poistua vähin äänin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.35511808Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko413527- 803116
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1122858- 932710
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam572566Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1592476Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2752344- 451501
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �151488