Hyvä iskurepliikki

Anonyymi

Jos menette baariin tänään naisia iskemään niin hyvä iskurepliikki on että "olen helkkarin hyvä kielimies, haluatko tutustua".
Varmasti nainen haluaa olen itse saanut naista tuollaisella iskurepliikillä.

23

73

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haahhaa, ei toimi. Älä mene.
      Vedät pään täyteen kotisilla. Säästät.

    • Anonyymi

      Ei siinä mitään repliikkiä tarvita. Tukku kahisevaa pöytään, niin aina lähtee.
      "En minä muuten oikeasti ole näin pitkä, mutta istun lompakkoni päällä".

      • Anonyymi

        Odotas vaan, kun naiselle selviää, että rahapinkkasi oli tulostettuja setelejä!


      • Anonyymi

        Miksi kannattaa lentää? Tulee vähemmän köyhiä vastaan.


    • Anonyymi

      Kiva jos mies tulee sinne veneellä. Muuta ei tarvita :D

    • No et ole saanut 😂

    • Anonyymi

      Meille, teille vai eri teille? Tämän voi sanoa silloin, ku nainen on sinusta tosi kiinnostunut. Vastaa yleensä nopeasti, et miun luokse mielummin.

    • Anonyymi

      Mitä sitä iskemään. Sanoo vaan naiselle suoraan että näen silmistäsi että haluat minua.

      • Anonyymi

        Minusta on kyllä paras, että ”en uskalla sanoa sinulle mitään.”

        Mitäs tuossa 😁Reilu mies


    • Anonyymi

      Minulla on pussit täynnä missä on talletuslokero ehe🤣

      • Anonyymi

        Nyt oli kyllä pakko nauraa naisenkin 🤣
        Liian järkky


    • Kävelee naisvaljakon viereen ja kysäsee, mites olis saiskos tänään kaks kärpästä yhdellä iskulla? :)

      Naiset totee, senkin 💩kasa. 😝

    • Anonyymi

      No mitäs kieliä herra sitten puhuu? Taittuuko unkari?

    • Anonyymi

      Sinä ja sinun iskurepliikkisi. Nuorena olin pubissa ja kysyin kauneimmalta naiselta: "mennäänkö nussimaan?"

      Hän vastasi, että juodaan nämä kaljat ensin. Pohjanmaalla asiat sanotaan suoraan.

      Te olettekin sinkkuja, koska ette omaa pohjanmaan itsetuntoa ja äitisi on taljoillut piltit, samalla kun olet pelannut pleikkaa ja luullut itsestäsi liikoja.

      Ei, ei se pelissä menestyminen kehitä sinua oikean elämän osa-alueilla.

    • Anonyymi

      Ei liian suoraan pidä sanoa, ei jää mitään arvailujen varaan. Sain iskurepliikin, Olen toiveitasi vastaava. Siitähän piti ottaa selvää.

    • Anonyymi

      Mitä aikaa elät. Noin saatettiin sanoa 15-20 vuotta sitten. Ja sanottiinkin. Joskus toimi suoraan ja naiset saattoi jopa lievästi huvittua. Nyt seuraa paheksunta ja huonolla onnella perästä vielä ahdistelusyyte.

      • Anonyymi

        On jo muutaman toiveeni arvoinen ollut. Katselen ja koen rauhassa. On toki joskus sanottu, No saako sulta, Ei saanut. Jos se nyt sitten on modernimpaa, jaa´a.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jo muutaman toiveeni arvoinen ollut. Katselen ja koen rauhassa. On toki joskus sanottu, No saako sulta, Ei saanut. Jos se nyt sitten on modernimpaa, jaa´a.

        Semmoinen tyyli oli yhdellä kaverilla 2000-luvulla, et se meni suoraan puristamaan naista takapuolesta ja odotti tuleeko sieltä tyyliin pusu vai turpaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoinen tyyli oli yhdellä kaverilla 2000-luvulla, et se meni suoraan puristamaan naista takapuolesta ja odotti tuleeko sieltä tyyliin pusu vai turpaan.

        Yksi oma tuttuni toteaa naisille, että "olen jo niin kännissä, että sinäkin kelpaat" ja "mennäänkö". Ihan hyvin näyttää toimivan.


    • Meh, mun mielestä tollaset ennalta opetellut iskurepliikit on vähän noloja,

      Viimeisimmän miestuttavuuden löysin homobaarista, tanssin yksinäni niin hän tuli kaveriksi

    • Anonyymi

      Yleensä on rittänyt kun pyytää naista treffeille tai sanoo lähetäänkö jatkoille. Kännissä ei sa olla liikaa muuten ei nainen lähde.

      • Anonyymi

        Kännissä?, en ole ollut, koskaan.


    • Anonyymi

      Kaikkia naisia eivät kielet nuoleskelut kiinnosta. Eihän tuollaista "kielimiestä" voi edes suudella. Ties missä sekin suu on ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe