Hyvä iskurepliikki

Anonyymi

Jos menette baariin tänään naisia iskemään niin hyvä iskurepliikki on että "olen helkkarin hyvä kielimies, haluatko tutustua".
Varmasti nainen haluaa olen itse saanut naista tuollaisella iskurepliikillä.

23

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haahhaa, ei toimi. Älä mene.
      Vedät pään täyteen kotisilla. Säästät.

• Anonyymi

Ei siinä mitään repliikkiä tarvita. Tukku kahisevaa pöytään, niin aina lähtee.
      "En minä muuten oikeasti ole näin pitkä, mutta istun lompakkoni päällä".

• Anonyymi

Odotas vaan, kun naiselle selviää, että rahapinkkasi oli tulostettuja setelejä!

• Anonyymi

Miksi kannattaa lentää? Tulee vähemmän köyhiä vastaan.

• Anonyymi

Kiva jos mies tulee sinne veneellä. Muuta ei tarvita :D

• No et ole saanut 😂

• Anonyymi

Meille, teille vai eri teille? Tämän voi sanoa silloin, ku nainen on sinusta tosi kiinnostunut. Vastaa yleensä nopeasti, et miun luokse mielummin.

• Anonyymi

Mitä sitä iskemään. Sanoo vaan naiselle suoraan että näen silmistäsi että haluat minua.

• Anonyymi

Minusta on kyllä paras, että ”en uskalla sanoa sinulle mitään.”

Mitäs tuossa 😁Reilu mies

• Anonyymi

Minulla on pussit täynnä missä on talletuslokero ehe🤣

• Anonyymi

Nyt oli kyllä pakko nauraa naisenkin 🤣
        Liian järkky

• Kävelee naisvaljakon viereen ja kysäsee, mites olis saiskos tänään kaks kärpästä yhdellä iskulla? :)

Naiset totee, senkin 💩kasa. 😝

• Anonyymi

No mitäs kieliä herra sitten puhuu? Taittuuko unkari?

• Anonyymi

Sinä ja sinun iskurepliikkisi. Nuorena olin pubissa ja kysyin kauneimmalta naiselta: "mennäänkö nussimaan?"

Hän vastasi, että juodaan nämä kaljat ensin. Pohjanmaalla asiat sanotaan suoraan.

Te olettekin sinkkuja, koska ette omaa pohjanmaan itsetuntoa ja äitisi on taljoillut piltit, samalla kun olet pelannut pleikkaa ja luullut itsestäsi liikoja.

Ei, ei se pelissä menestyminen kehitä sinua oikean elämän osa-alueilla.

• Anonyymi

Ei liian suoraan pidä sanoa, ei jää mitään arvailujen varaan. Sain iskurepliikin, Olen toiveitasi vastaava. Siitähän piti ottaa selvää.

• Anonyymi

Mitä aikaa elät. Noin saatettiin sanoa 15-20 vuotta sitten. Ja sanottiinkin. Joskus toimi suoraan ja naiset saattoi jopa lievästi huvittua. Nyt seuraa paheksunta ja huonolla onnella perästä vielä ahdistelusyyte.

• Anonyymi

On jo muutaman toiveeni arvoinen ollut. Katselen ja koen rauhassa. On toki joskus sanottu, No saako sulta, Ei saanut. Jos se nyt sitten on modernimpaa, jaa´a.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On jo muutaman toiveeni arvoinen ollut. Katselen ja koen rauhassa. On toki joskus sanottu, No saako sulta, Ei saanut. Jos se nyt sitten on modernimpaa, jaa´a.

Semmoinen tyyli oli yhdellä kaverilla 2000-luvulla, et se meni suoraan puristamaan naista takapuolesta ja odotti tuleeko sieltä tyyliin pusu vai turpaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmoinen tyyli oli yhdellä kaverilla 2000-luvulla, et se meni suoraan puristamaan naista takapuolesta ja odotti tuleeko sieltä tyyliin pusu vai turpaan.

Yksi oma tuttuni toteaa naisille, että "olen jo niin kännissä, että sinäkin kelpaat" ja "mennäänkö". Ihan hyvin näyttää toimivan.

• Meh, mun mielestä tollaset ennalta opetellut iskurepliikit on vähän noloja,

Viimeisimmän miestuttavuuden löysin homobaarista, tanssin yksinäni niin hän tuli kaveriksi

• Anonyymi

Yleensä on rittänyt kun pyytää naista treffeille tai sanoo lähetäänkö jatkoille. Kännissä ei sa olla liikaa muuten ei nainen lähde.

• Anonyymi

Kännissä?, en ole ollut, koskaan.

• Anonyymi

Kaikkia naisia eivät kielet nuoleskelut kiinnosta. Eihän tuollaista "kielimiestä" voi edes suudella. Ties missä sekin suu on ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8199
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2201
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2092
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1708
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1647
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      30
      1217
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1081
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe