Ei ole helppoa siis olla pääministeri, sen opin

Testasin tuota Sanna Marin menetelmää itsekin.

Tänään jo aamusta, sen Sannan ensimmäisen tiedotustilaisuden jälkeen läksin baariin, sanoin vaimolleni ilmoitin, että olen ihminen ja tarvitsen iloa, valoa ja hauskuutta. Olisin tirauttanut itkunkin, mutta ei se millään tullut, eikä sipuliakaan ollut lähelläTestasin tuota Sanna Marin menetelmää itsekin.


Vaikka kotiin tullessani vannoin juoneeni vain mietoja, kuten kuohuviiniä, olutta ja lonkeroa, niin vaimoni katsoi kovin karsaasti ja kehotti minua lopettamaan pääministeriä leikkimisen tai muutoin ulko-ovi aukeaa ja saan häipyä siitä pysyvästi.


Jos Juha Sipilä olisi pääministerinä bailannut kaatokännissä jonkun Sabinan haarovälissä, veikkaan, että silloin se hänen lentsikkansa oli myös päässyt perille Kultarantaan.

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Taas-uusi-kohuvideo-Sanna-Marinista-paaministeri-kiehnasi-kuumasti-Sabina-Sarkan-kanssa

Sanna sanoi tänään että tulossa uusiakin videoita.
Emme tarvitse Kauniita ja rohkeita, emme muitakaan saippuasarjoja, niitä meillä Sanna pääministeri järjestää, olisko sitetn K12 tai K16 sopiva ikäraja Sannan saippusarjoihin.

19

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pääsisinkö minä sannan jauhofestareille.

      t: keinosiementäjä.

      • Tyytyisit vaan niihin siemennettäviin. Tulee muuten herkästi turhaa suukopua.


    • "... kehotti minua lopettamaan pääministeriä leikkimisen tai muutoin ulko-ovi aukeaa ja saan häipyä siitä pysyvästi."

      Suotta säikähdit. Viikko ulkoruokintaa niin olisit päässyt säälistä sisään. Niin se vaan menee. Kokkeile toisenkin kerran, Sannakin lupasi jatkaa valitsemallaan lavealla tiellä eikä ukkonsa häntä kivitä, käskee iso kirja mitä hyvänsä.

    • Anonyymi

      Teet ystävilleni ja sukulaisilleni reilun palveluksen kun jaat heille minun hyväksi toteamaani aikuisviihdettä.

    • Anonyymi

      Jos pääministeri olisi yli 50-vuotias kaljamahainen heteromies, ja olisi kutsunut B-luokan somejulkkiksia kanssaan Kesärantaan ja siellä olisi ollut puhetta jauhosta, ikenistä ja kielestä sekä otettu valokuva, jossa kaksi yläosatonta naista lesboilee, olisiko vielä virassa?

      Kuuluu vaan niitä näytteitä, että Sannaa kiusataan siksi että hän on nuori nainen. Luulenpa että asia onkin päinvastoin. Siksi saa jäädä virkaansa, koska on nuorehko (keski-ikäistyvä) nainen.

      • Anonyymi

        Ehei nkuule, kyse on siitä että Marinilla on tässä hetkessä noihin varaa, yksikään puolue ei halua nyt kaataa hallitusta, ajoitus on kaikista huonoin.


    • Anonyymi

      Helppo jobi, olen kuullut, että Keskustassa on eläkeläinen joka haluaisi välttämättä jopa presidentiksi.

    • Anonyymi

      Kaikki pääministerin aineisto on K-18 kamaa?

    • Anonyymi

      Palstamajuriko olisi muka oppinut jotain? Khihihii......

      • Anonyymi

        Mutta kun on niin coolia kun meidän pm juo viinaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun on niin coolia kun meidän pm juo viinaa!

        Viinan juonti on sen verran vahva ilmaisu, että sitä on vaikea istuttaa henkilön niskaan, joka silloin tällöin nauttii muutaman annoksen mietoa alkoholijuomaa. Onhan edellisen porvarihallituksen silloinen pääministerikin kertonut juovansa muutamia saunaoluita. Ryyppääminen eli viinan juonti tarkoittaa runsasta alkoholinkäyttöä ja erityisesti väkevän alkoholin.

        https://www.is.fi/politiikka/art-2000006028584.html

        Juoko siis pääministerimme viinaa? Tuskinpa vaikka sellaisen mielikuvan sinä haluat synnyttää. Syystä että? Itse et ole cool vaan pikemminkin ruostunut rautakanki ajatustesi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinan juonti on sen verran vahva ilmaisu, että sitä on vaikea istuttaa henkilön niskaan, joka silloin tällöin nauttii muutaman annoksen mietoa alkoholijuomaa. Onhan edellisen porvarihallituksen silloinen pääministerikin kertonut juovansa muutamia saunaoluita. Ryyppääminen eli viinan juonti tarkoittaa runsasta alkoholinkäyttöä ja erityisesti väkevän alkoholin.

        https://www.is.fi/politiikka/art-2000006028584.html

        Juoko siis pääministerimme viinaa? Tuskinpa vaikka sellaisen mielikuvan sinä haluat synnyttää. Syystä että? Itse et ole cool vaan pikemminkin ruostunut rautakanki ajatustesi kanssa?

        Sipilä kuin "yö ja päivä" Sannaan.
        Mitä pahaa me tehty kun sossut laittoi tuollaisen pääministerin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipilä kuin "yö ja päivä" Sannaan.
        Mitä pahaa me tehty kun sossut laittoi tuollaisen pääministerin.

        Vaikka Sanna itse myönsi ryypänneensä railakkaasti demarit ei sitä halua hyväksyä. Jo on vahvaa tosiasioiden kieltämistä ei voi muuta sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka Sanna itse myönsi ryypänneensä railakkaasti demarit ei sitä halua hyväksyä. Jo on vahvaa tosiasioiden kieltämistä ei voi muuta sanoa.

        Muunteletko sinä totuutta pääministerin sanomisista? Marin sanoi juhlineensa railakkaasti, ei ryypänneensä. Osaatko erottaa nämä kaksi asiaa toisistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipilä kuin "yö ja päivä" Sannaan.
        Mitä pahaa me tehty kun sossut laittoi tuollaisen pääministerin.

        Kyllä se yö on sinun päässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipilä kuin "yö ja päivä" Sannaan.
        Mitä pahaa me tehty kun sossut laittoi tuollaisen pääministerin.

        Samaa mieltä olen kanssasi, sipiä on se pimeä yö, Marin on kirkas päivä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muunteletko sinä totuutta pääministerin sanomisista? Marin sanoi juhlineensa railakkaasti, ei ryypänneensä. Osaatko erottaa nämä kaksi asiaa toisistaan?

        Marin valehteli tiedotustilaisuudessa minkä kerkesi itse. Sanoi esim että Ruisrock-porukka ei päässyt Kesärantaan sisälle. Naiset tissit paljaana Kesärannan videopalaverihuonessa. Selvä vale.
        Ei tiennyt miten meni kotiin, vaikka virka-auto odotti kapakan ulkopuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muunteletko sinä totuutta pääministerin sanomisista? Marin sanoi juhlineensa railakkaasti, ei ryypänneensä. Osaatko erottaa nämä kaksi asiaa toisistaan?

        Kukaan täysijärkinen ei usko sanaakaan Sannan sepityksistä lukuunottamatta demareita joiden on pakko uskotella itselleen että puhuu totta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe