Perimä- ja toisen käden tieto kertovat, että Rutavan sillan ja Tamareen sillan kohdalta joen pohjalta löytyisi a-materiaaleja, aseitakin. Ehkä Huhtaaltakin. Nyt kun välineitä ja henkilöstöä on valmiiksi seudulla, niin nämäkin paikat olisi hyvä tutkia.
Ehdotus pohjatutkimukseksi
9
122
Vastaukset
- Anonyymi
Kukonharjuun menevän sillan alta on löytynyt lietetykkejä
runsaasti. - Anonyymi
Kaikki Huittisten jokien pohjalta löydettävät a-tarvikkeet on vietävä pikaisesti sulattamoilla ja sulatettava siellä. Valimossa niistä tehdään uusia lietetykkejä. Jos kaikki siltojen alta löydetyt a-tarvikkeet valetaan, riittää näistä L-tykkejä vientiinkin asti.
- Anonyymi
Jaa mutta eikos tuolla seudulla ole kultaesiintymä??? Ja kaivosta suunnitellaan?
- Anonyymi
Kartat on suunnitteilla olevista kultaesiintymistä, pistänkö ne tänne kun Huittisten kaupunki ei ole tiedottanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kartat on suunnitteilla olevista kultaesiintymistä, pistänkö ne tänne kun Huittisten kaupunki ei ole tiedottanut.
Siis suunnitteilla olevista kaivoksista...
- Anonyymi
Punaisille tuli aikanaan kiire keventää lastiaan.
- Anonyymi
Ei kun saksalaisille tuli kiire Tonavan joella, punaarmeija määräs
vauhdin ja saksalaiset suunnan.
- Anonyymi
Jos sillan alta torellakin löytyy sinne jostakin syystä suistunut lietekanuuna, sitä ei ole syytä pirellä! Eres rouhekintaat käresä!
Kanuunan sisällä voi olla täysi latinki sitä itteensä! Oikea tapa tällasesa tilanteesa on ottaa yhteys lietemieheen joka asianmukaisesti ja amatitaitoisesti levittää kanuunan sisällön sille tarkoitettuun paikkaan eli pellolle(savi). Mikäli kanuuna on vanhempaa vuasikertaa, tulisi se entisöirä ja laittaa näytille lietemuseoon Huittisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472