Baareista eikä mistään tinderistä.
Kun juo viinaa baarissa niin tutustuu parhaisiin naisiin ja löytää hyvän kumppanin.
T: viinamies
Parhaat naiset löytyy
25
99
Vastaukset
- Anonyymi
Se on elämässä mentävä baariin jos haluaa naisia tavata.
Senkö takia kaikki sinkut naiset kyselee toisiaankin johonkin rientoihin ja kuppiloihin?
- Anonyymi
Venäläiset naiset parhaita.
- Anonyymi
🤣🤣🤣 Et ole tainnut olla ensimmäisenkään kanssa.
- Anonyymi
Kauniit naiset ei mene baariin koska niiden kimpussa on heti lauma känniläisiä. Menevät vain miehen tai kaverilössin kanssa. Kaverilössi muodostaa muurin ettet pääse örveltämään.
- Anonyymi
Kuka noin itseään täynnä olevaa naiseen edes haksataa.
- Anonyymi
Kankaanpään hörhiäisissä naiset eivät huomioineet minua, mutta monia muita miehiä kylläkin.
Disco-Stu taas antaa neuvojaan. 😁
- Anonyymi
Viinamieskö?
- Anonyymi
hyvä joo jos näkee unessakin jotain tyttökavereita seikkailemasa kuin juames bond e3lokuvissa :D
- Anonyymi
Tinder naiset on pökkelöitä eikä niistä ole parisuhteeseen.
- Anonyymi
Baarin paras nainen on sanna marin. Se osaa juhlia ja tanssia ja kaikki haluaa olla sen lähellä.
- Anonyymi
Minä isken aina kauniimpia naisia. Olen onnistunut joskus.
- Anonyymi
Viinamies kertoo totuuden aina <3
- Anonyymi
Viinamiehessä on miehistä karismaa, joka miellyttää naisia.
Palstamiehet vinkuu siihen malliin, ettei heihin päde viinamiehen neuvot.
Jos aikoo baariin mennä, pitää olla karismaa. - Anonyymi
Baarissa tapasin vaimoni.
Ei se huono paikka baari ole tavata naisia. - Anonyymi
Jossain lehdessä luki, että avioliiton pahin vihollinen on alkoholi.
Tommonen on akkojen raittiusseura höpinää, pakottavat meidät ikivanhaan uskonnolliseen muottiin, jossa seksikin on syntiä ja runkkaamisesta joutuu roviolle. - Anonyymi
Viinamies lähtee tänään torstainakin baariin juomaan ja tapaamaan naisia.
Tänään ei paljoa voi juoda kun huomenna on työpäivä, mutta hyvää valmistautumista tämä on viikonloppuun. Viikonloppuna sitten juodaan kunnolla.
t. viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37519Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3832018Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2681705Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku291663Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2921375- 741124
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61809- 47796
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25749