Ok, kiitos luvasta. Muista että sinä itse pyysit, joten minulla on sinun lupasi ja nämä keskustelut ovat kellonaikoineen tallennettuina. Tarkistuksen suorittaa tilitoimisto sinun luvan kanssa. Kyseisellä toimistolla on 2700 työntekijää seitsemässä eri maassa ja tarkistajana mainitaan vain tilitoimiston nimi.
Myöntämäsi luvat:
"Ja noin muuttui taas uho naamaililuksi, ota nyt ne luottotiedot"
"Et uskalla edes niitä luototietoja kysyä, tillittäjä akka sinä olet"
"No löytyykö munaa tarkastamaan edes tiedot, vai onko vain uhoaminen kovaa"
"Tarkista ihmeessä hyvä mies"
"Tarkista ny ne tiedot ja lopeta selittelyt, tarkista, tarkista"
"Käytä nyt niitä toimeksiantajan tunnareitasi ja lopeta alituinen uhoaminen tee tee nyt apina äläkä taas peruuta puskarunkkari anonyymipupu."
"et sinä uskalla edes niitä numbalin luottotietoja kysyä"
Arvaas mitä huahinin majuri? Kerronko jo sinulle tulokset? Ne eivät imartele sinua, voin valaista alustavasti.
Luvan kera
32
64
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaa myös potilastietosi. Annatko niidenkin tarkasteluun luvan?
- Anonyymi
Sensei Punkero Pasanen kertoi taannoin itse kuinka menetti mielenterveytensä kelan kanssa vuosia taisteltuaan.
- Anonyymi
Lyönpä melkoisen summan vetoa että koskaan ei tälle palstalle tule tuon enempää "tietoa", mitä avauksessa on asiasta kerrottu.
- Anonyymi
Voitko vakuuttaa sen että asia on varmasti näin?
- Anonyymi
No niin. Sinulla on ulosotossa velkaa Suomessa viime vuosikymmeneltä huomattava summa ja luottotietosi ovat menneet niin kauan aikaa sitten, ettei niiden menettämisen alkupäivää ole enää näkyvissä. Ei siis ihme että sinulla ei ole luottokorttia eikä lainoja, koska noilla tiedoilla et saa kumpaakaan. Vuoden vaihteessa Suomessa astuu voimaan laki, että luottotiedot palautuu heti kun velat on maksettu, mutta sinulla on niin pieni eläke että sinulla ne palautuu vasta kun velat menee vanhaksi. 2029 sinulla on teoreettinen mahdollisuus päästä luottokelpoiseksi.
TT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin. Sinulla on ulosotossa velkaa Suomessa viime vuosikymmeneltä huomattava summa ja luottotietosi ovat menneet niin kauan aikaa sitten, ettei niiden menettämisen alkupäivää ole enää näkyvissä. Ei siis ihme että sinulla ei ole luottokorttia eikä lainoja, koska noilla tiedoilla et saa kumpaakaan. Vuoden vaihteessa Suomessa astuu voimaan laki, että luottotiedot palautuu heti kun velat on maksettu, mutta sinulla on niin pieni eläke että sinulla ne palautuu vasta kun velat menee vanhaksi. 2029 sinulla on teoreettinen mahdollisuus päästä luottokelpoiseksi.
TTSiksipä sitä syödään rekkamiesruokalassa ja kehutaan että on parasta ruokaa. Kerran köyhä, aina köyhä.
- Anonyymi
Hävisit taas vetosi, kuten aina, kyrpå.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TTLyönpä melkoisen summan vetoa, että kohta kyrpå aloittaa soittorumbansa syylälle, on se vaan sellainen luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TTMinulla ei ole velkaa ulosotossa, ja luottotietoni ovat 100% kunnossa, kyllä sinulla noita juttuja riittää.
- Anonyymi
Jep ja itseasiassa hän on paljastanut tuon tilanteensa jo aiemmin Senssu-nimimerkillään.
Sanoi voudin yrittäneen viedä "kaiken" niin siirsi "omaisuutensa" vaimon nimiin ja haistatti Suomelle paskat ja karkasi Thaimaahan. Siellä on sairaalamaksutkin maksamatta korkoineen, Kansaneläkelaitos on yksi perijöistä, ilmeisesti ruokot maksamatta.
TT Anonyymi kirjoitti:
Jep ja itseasiassa hän on paljastanut tuon tilanteensa jo aiemmin Senssu-nimimerkillään.
Sanoi voudin yrittäneen viedä "kaiken" niin siirsi "omaisuutensa" vaimon nimiin ja haistatti Suomelle paskat ja karkasi Thaimaahan. Siellä on sairaalamaksutkin maksamatta korkoineen, Kansaneläkelaitos on yksi perijöistä, ilmeisesti ruokot maksamatta.
TTHauskaa, menee sarjaan mersumme omistajan selvitys ja "kukaan ei tunne sua".
Korjaus bablaan, olen tehnyt ratkaisuni koskien meidän perheen omaisuutta, välttyen neuvottelut verohallinnon kanssa.
Jos koet sen tiedoksi että vouti on yrittänyt viedä kaiken jopa ennen mahdollisia neuvotteluja verottajan kanssa niin jatka toki juttuas.
Kovin tulee samaa sanaa Pippelisen ja TT:n nimimerkillä.
Numban luottotietorekisterissä ei ole käyty eikä tulla käymään, huuhaa bablaa.Menee yli, oli tiedot mitkä tahansa ja hauska tuo aloituspuuhastelukopiointi, että lupa on saatu suomi24-kommenteilla anonyymiltä anonyymille.
Ainoa tosiasiallinen asia mitä voidaan pitää todisteellisena on se, että 2010 ja klooninsa on V-mikä-IDI.
Rakas on niin loppuun taputeltu ja kokemukseen perustuen tiedän että nyt on todellinen paniikkipäivä, kirjoitusten taso tulee olemaan todella alipaineistettuja.
Kun "Lukuisa" määrä Pattayan rakkaita jauhaa että minä ja Numba ollaan sama ja sitä tapahtunut useita vuosia, niin ........ Rahtilaiva peitti auringon ja tuut tuut .... uskon peittäneen hieman muutakin.Kun rekisteröi nimimerkin kuten minä ja Pippelinen 20-10 niin ylläpidolla on tiedossaan ainakin minun virallinen sähköposti ja puhelinnumero, joten aipä muuta kuin 2700 työntekijän tilitoimisto selvittämään kuka olen.
Tosin helpompi tapa on Dillen osoittaa muutakin kuin bablaansa, niin on tervetullut ulisten pakenemaan tänne Chiang Maihin kun kävelen kohti.
Hauskaa.- Anonyymi
Joko edellinen rikosilmoitus on käsitelty ? Hahahahahaaahhaa
Anonyymi kirjoitti:
Joko edellinen rikosilmoitus on käsitelty ? Hahahahahaaahhaa
Aasi teki ilmoituksen kun nokka meni roikolle kun oli juttua hänen naisensa syöden puuroa.
Missä mahtaa viipyä juttu ja tuolloin Aasi ilmoitti tehneensä valituksen myös ylläpidolle.
Mitä seuraavaksi, joko tänään rakentelet puumajaa?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hävisit taas vetosi, kuten aina, kyrpå.
Mitäs minä sanoin...
"Lyönpä melkoisen summan vetoa, että kohta kyrpå aloittaa soittorumbansa syylälle, on se vaan sellainen luuseri."
... 55555 ... - Anonyymi
Tarkoitatko framemies että olet sittenkin lentomajuri ja koelentäjä, Jyväskylän professori ja tietokonemyymälöiden perustaja, Helsingin nuorisotoimenjohtaja, sotakorkean insinööri, lentokapteeni, Microsoftin, Nasan ja Vaisalan keksijä, jonka kunniaa on nyt omasta pyynnöstään loukattu?
Kukaan ei epäile tuota uraa eikä arvo-osuuksia eikä muutamia tilejäsi muutamissa Euroopan maissa eikä Sansirin rakentamaa taloasi jonka vaihdoit mummon kanssa. - Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Kun rekisteröi nimimerkin kuten minä ja Pippelinen 20-10 niin ylläpidolla on tiedossaan ainakin minun virallinen sähköposti ja puhelinnumero, joten aipä muuta kuin 2700 työntekijän tilitoimisto selvittämään kuka olen.
Tosin helpompi tapa on Dillen osoittaa muutakin kuin bablaansa, niin on tervetullut ulisten pakenemaan tänne Chiang Maihin kun kävelen kohti.
Hauskaa.Numpällin mielikuvitusystävän selvittämiseen ei tarvita tilitoimistoa.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Hauskaa, menee sarjaan mersumme omistajan selvitys ja "kukaan ei tunne sua".
Korjaus bablaan, olen tehnyt ratkaisuni koskien meidän perheen omaisuutta, välttyen neuvottelut verohallinnon kanssa.
Jos koet sen tiedoksi että vouti on yrittänyt viedä kaiken jopa ennen mahdollisia neuvotteluja verottajan kanssa niin jatka toki juttuas.
Kovin tulee samaa sanaa Pippelisen ja TT:n nimimerkillä.
Numban luottotietorekisterissä ei ole käyty eikä tulla käymään, huuhaa bablaa.Miten se oli se teidän perheen Vitara, eikös se ollutkin autovuokraamon Vitara?
- Anonyymi
No jokainen voi esittää mitä tahansa väitteitä mistä tahansa asiasta mutta kannattaa pitää mielessä missä vaiheessa alkaa olla kyse kunnianloukkauksesta, se voi tulla kalliiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Numpällin mielikuvitusystävän selvittämiseen ei tarvita tilitoimistoa.
Ok. Anna palaa, selvitä.
Selvitätkö mistä ? Äidiltäsi ? Lääkäriltäsi ? Tai jopa totuustarkkailijalta ?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko framemies että olet sittenkin lentomajuri ja koelentäjä, Jyväskylän professori ja tietokonemyymälöiden perustaja, Helsingin nuorisotoimenjohtaja, sotakorkean insinööri, lentokapteeni, Microsoftin, Nasan ja Vaisalan keksijä, jonka kunniaa on nyt omasta pyynnöstään loukattu?
Kukaan ei epäile tuota uraa eikä arvo-osuuksia eikä muutamia tilejäsi muutamissa Euroopan maissa eikä Sansirin rakentamaa taloasi jonka vaihdoit mummon kanssa.Onkohan tuo TT ihan terve esittää tuollaisia vakavia syytöksiä mutta ei pysty niitä todistamaan mitenkään.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Ok. Anna palaa, selvitä.
Selvitätkö mistä ? Äidiltäsi ? Lääkäriltäsi ? Tai jopa totuustarkkailijalta ?Kovin uskollisesti tämä kyrvånsyylä toimii saarikyrvån sihteerinä. Heittäisikö joku luun tuolle räksyttävälle rakkikoiralle.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272910Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2682709Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51905- 2191418
- 751241
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1561047Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2997Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90927