Rakennuslupatiedot.

Rakennuslupatiedot on julkisia asiakirjoja. Niitä tilailee itsellensä monet alan yrittäjät markkinointitarkoituksellaan. Sitten tarjoavat esimerkiksi keittiökalusteita sun muuta. Myös Sipoon mainitut tiedot on tilattavissa.
Teeppä tilaus Numba Sipoon rakennustarkastusvirastoon ja ilmoita TT:n haaveilluusiobyggan osoite tälle palstalle. Laita myös henkilötiedot puhelinnumeroineen.

10

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lyönpä melkoisen summan vetoa että koskaan ei tälle palstalle tule tuon enempää "tietoa", mitä avauksessa on asiasta kerrottu.

      • Miksei tulisi onhan totuustörppö aijannut pohjapiirrustuksenkin, simppeli juttu valkata oikea kohde.
        Tosin rakenuslupia ei myönnetä haaveilluusiorakennuksille sen enempää kuin oleskelulupia haaveilluusiothaimaalaisille.


    • Anonyymi

      Onx kukaan nähny NumBallin kuksaa kuvattuna Chiang Maissa?
      Ai ei vai, miksiköhän...

      • Kuksa kirjoitetaan isolla Koolla, muista se tänään, huomenna ja loppuelämäsi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Kuksa kirjoitetaan isolla Koolla, muista se tänään, huomenna ja loppuelämäsi.

        Ai se mätääntynyt ja haljennut puukippo? Siitäkö koostuu maallinen omaisuutesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se mätääntynyt ja haljennut puukippo? Siitäkö koostuu maallinen omaisuutesi?

        Kuksat rakkaalla mätääntyy ja heinäseipäät kelottuu, viemärit alipaineistuu ja sukittuu, toisten varallisuus tärkeää, kuin parisuhteet myös ym. tuuba.

        Nyt kuten tiedossa oli, luottotietoräpellyksen jälkeen dejavuu 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuksat rakkaalla mätääntyy ja heinäseipäät kelottuu, viemärit alipaineistuu ja sukittuu, toisten varallisuus tärkeää, kuin parisuhteet myös ym. tuuba.

        Nyt kuten tiedossa oli, luottotietoräpellyksen jälkeen dejavuu 24/7.

        Toisten varallisuus on kiinnostanut sinua jo seitsemän vuotta tällä palstalla. Päivittäin esität "todiste"vaatimuksia, pyytelet lentolippuja ja passeja, mutta siirryt seuraavaan aiheeseen sitä mukaa kun niitä "todisteita" täällä näkyy. Kuksasi on kyllä huolestuttavassa kunnossa, kuten on myös pääkoppasi.
        Rakas vajakkilapsi, kelottumista tapahtuu kuolleen puun kuivuessa auringossa ja tuulessa. Ei ne juuri veistetyt heinäseipäät kelotu harmaaksi samantien vaan kelottuminen on pitkä prosessi. Myös ulkopanelit kelottuvat sopivissa olosuhteissa, mutta yleensä ne on pakko käsitellä jollakin litkulla niiden ollessa vielä tuoreita, tai ne tuppaa homehtumaan. Sisustuksessa mitä harmaampi seiväs, sen halutumpi se on.
        Ala nyt sitten olemattomien pankkikorttien ja isän määräämän perinnöllisyyden jälken vänkäämään heinäseipäistä taas ja mitä seuraavaksi? Songkran satokauden juhla?
        Parisuhteista puheenollen, milloin se Aimo tulee takaisin Savoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisten varallisuus on kiinnostanut sinua jo seitsemän vuotta tällä palstalla. Päivittäin esität "todiste"vaatimuksia, pyytelet lentolippuja ja passeja, mutta siirryt seuraavaan aiheeseen sitä mukaa kun niitä "todisteita" täällä näkyy. Kuksasi on kyllä huolestuttavassa kunnossa, kuten on myös pääkoppasi.
        Rakas vajakkilapsi, kelottumista tapahtuu kuolleen puun kuivuessa auringossa ja tuulessa. Ei ne juuri veistetyt heinäseipäät kelotu harmaaksi samantien vaan kelottuminen on pitkä prosessi. Myös ulkopanelit kelottuvat sopivissa olosuhteissa, mutta yleensä ne on pakko käsitellä jollakin litkulla niiden ollessa vielä tuoreita, tai ne tuppaa homehtumaan. Sisustuksessa mitä harmaampi seiväs, sen halutumpi se on.
        Ala nyt sitten olemattomien pankkikorttien ja isän määräämän perinnöllisyyden jälken vänkäämään heinäseipäistä taas ja mitä seuraavaksi? Songkran satokauden juhla?
        Parisuhteista puheenollen, milloin se Aimo tulee takaisin Savoon?

        Linkitä keloheinäseipäästä wiki.


    • Anonyymi

      On teillä Latva B'illä huolet...
      Get a life!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      128
      1315
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe