Henkilö joka uskoo olevansa joukkovainoamisen uhri, on aina harhaluuloinen ja mielisairas?

Anonyymi

Näin kommentoi joku psykiatrisen hoidon asiantuntijana esiintynyt minun blogikirjoitukseen:

Tämä blogisi on hyvin mielenkiintoista mutta myös melko surullista luettavaa, aivan samalla tavalla kuin muidenkin "joukkovainoamisen uhrien" ja "kohteiden" kertomukset, siinä missä eräitä muunkinlaisia koettelemuksia kohdanneiden. En tiedä mistä sinun kohdallasi ja kunkin teistä kohdalla kumpuaa tämä vakaa usko siihen ja kokemus siitä, että jokin paha voima jahtaa ja vainoaa, mutta ilmiö sinänsä kyllä tunnetaan halki ihmiskunnan historian.

Siteeraat palstakirjoittajaa joka diagnosoi sinut "paranoidisesta persoonallisuushäiriöstä" kärsiväksi. Hän ei taida olla psykiatrian eikä kliinisen psykologian ammattilainen eikä osuvaa diagnoosia voi tehdä noin vain etänä jonkun kirjoitusten perusteella, mutta ei sillä lopulta ole niin väliä olisiko sellainen josta myös useampi pätevä asiantuntija voisi olla yhtä mieltä sitten harhaluuloisuushäiriö (F22), paranoidi skitsofrenia (F20.0) vai mikä, esim. se epäluuloinen persoonallisuus (F60.0) - vaikka itsestäni vaikuttaakin melko selvältä että ensin mainitun tunnusmerkit sopivatkin sinuun parhaiten, toiminta-, ajattelu- a vuorovaikutuskykysi sekä -taitosi ovat kuitenkin paremmalla tolalla kuin skitsofreenikoilla yleensä, mutta uskomusjärjestelmäsi on niin pieteetillä rakenneltu ja uskot niin vakaasti poliisien ja keiden sitten liekään sinua ahdistelevan, että se menee harhaisuudessaan kuitenkin pidemmälle kuin "vain epäluuloinen persoonallisuus" -, mutta oloasi jollain aikavälillä kyllä helpottaisi ja tulevaisuudestasi tekisi valoisamman jos voisit alustavasti hyväksyä sen mahdollisuuden että kaikki tämä vainoaminen kuitenkin saattaa olla mielikuvituksesi tuotosta. Monella tavalla olet aivan klassinen tapaus, niin ihmeellinen on ihmismieli, eikä se että olet kohdannut kaltaisiasi ole mitenkään hämmästyttävää etenkään nykyisen ICT:n aikakaudella - kuten sanottu eräät ihmiset ovat ilmeisesti aina kokeneet vainoamiselämyksiä, lähinnä niiden oletetut lähteet ovat vaihdelleet ja ainakin Suomessa 2000-luvulla olisi varmaan vaikeampi löytää vertaisryhmää jos olisit vakuuttunut siitä että olet noitien, demonien tai pahojen henkien uhri (mutta luultavasti onnistuisit tuolloinkin).

Toki tuolloin joutuisit kohtaamaan itsesi ja elämäntilanteesi josta en tiedä sen enempää mutta joka ei ehkä ole "kehuttava", mitä sillä nyt sitten tarkoitetaankaan - itse en ainakaan mitään pinnallista "menestymistä" vaan ihan vain niitä asioita jotka yleensä tekevät ihmisistä iloisia, tyytyväisiä ja onnellisia -, näin vastaavaa kokevilla ihmisillä usein on, ja joutuisit luopumaan jostain sellaisesta joka tekee sinusta jollain lailla Erityisen omassa ja viiteryhmäsi todellisuudessa.
Mikäli olisit valmis ottamaan mainitun mahdollisuuden huomioon, on vielä oma kysymyksensä miten haluaisit siitä jatkaa.

http://indietarget.blogspot.com/2020/02/kiistajan-logiikkaa-poliisiautojen.html?m=1

55

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastaukseni:

      Keskustelu lähtee jo tässä väärille urille, koska se kehystetään heti aluksi sillä lähtöoletuksella, että joukkovainoamista ei voi mitenkään tapahtua. Hedelmällinen aidosti totuuden esiintuomiseen pyrkivä dialogi on sen jälkeen mahdotonta. Se ei ole myöskään tieteellinen tapa lähestyä asiaa, että suljetaan heti pois kaikki muut näkökulmat kuin jokin yksi tietty, tässä tapauksessa psykiatria. Muita tieteenaloja, jotka pitää ottaa keskusteluun mukaan tässä tapauksessa, ovat ainakin oikeustiede ja historia.

      Sillä on historiallinen tosiasia, että DDR:ssä turvallisuusministeriö Stasi harjoitti hyvin samankaltaista vainoamista, kuin mistä joukkovainoamisen (gang stalking) uhrit nykyään kertovat. Stasin menetelmään psykologiseen menetelmään Zersetzung kuului arkistoja tutkineiden historioitsijoiden mukaan mm. herjaavien huhujen levittäminen, sosiaalinen eristäminen ja avoin tarkkailu, jolla viestittiin kohteelle, että hän on Stasin mielenkiinnon kohteena, ja lietsottiin hänessä turvattomuuden tunnetta ja vainoharhaisuutta (Juuri tuosta samasta asiasta on ollut periaatteessa kyse siinä, kun Helsingin poliisi on näyttäytynyt jatkuvasti minulle tarkoituksella, kuten myös eräälle toiselle helsinkiläismiehelle, jonka olen tavannut.). Zersetzung-menetelmään kuului loppuvaiheessa jopa sellaista, että kohteen kotona käytiin salaa siirtelemässä tavaroita ym., mikä kuulostaa varmasti tutulta monelle joukkovainoamisen kohteelle.

      Millä perusteella on mahdotonta, että tuollaista tehtäisiin nyt muissa maissa? Itäsaksalaisten ihmisluonto oli ihan samanlainen kuin esim. nykyisten suomalaisten, ja aina löytyy vallanhimoisia, sadistisia, narsistisia ja psykopaattisia ihmisiä, jotka ovat valmiita tuollaisiin tekoihin, jos saavat siihen mahdollisuuden. Tilaisuus tekee varkaan, sanotaan.

      http://indietarget.blogspot.com/2021/09/vastaus-blogikommenttiin-jossa.html?m=1

      • Anonyymi

        Vastaus jatkuu:

        Tätä monet yli-innokkaasti ihmisiä ”harhaluuloisiksi” leimaavat eivät ymmärrä tai halua ymmärtää: ei voi niputtaa automaattisesti yhteen kaikkia ihmisiä, jotka uskovat joutuneensa vainotuksi. Monia, jotka uskovat olevansa vainottuja, ei oikeasti vainota, mutta ei ole mitään syytä olettaa lähtökohtaisesti, että ketään, joka uskoo olevansa vainottu, ei myös oikeasti vainottaisi. Tapaukset, joissa on myös todisteita, pitää tutkia perusteellisesti ja myös oikeustieteellisesti, ennen kuin vedetään johtopäätöksiä vainotuksi itseään väittävän mielenterveydestä. Ja vaikka joku henkilö olisi luonnostaan enemmän vainoharhainen kuin ihmiset yleensä, se ei tarkoita, etteikö häntä voitaisi myös vainota. ”Just because you're paranoid, doesn't mean they aren't after you”, lauloi Nirvanan Kurt Cobain.

        Eikä organisoidussa vainoamisessa ole kyse mistään mystisestä ”pahasta voimasta”, vaan ihmisten muodostamasta verkostosta, jota todennäköisesti johdetaan tiedusteluorganisaatioiden ja salaisten poliisien toimesta, kuten DDR:ssä. Suomessa se tarkoittaisi sitä, että Supo organisoisi kohteeksi valittujen vainoamista, USA:ssa FBI, välittäjänä sen ja yksityisen sektorin välillä toimiva organisaatio InfraGard, Homeland Security ja jotkut muut tiedusteluorganisaatiot.


      • Anonyymi

        Vielä jatkoa:

        Koko tuo litania on turhaa kliseistä ja yleisluontoista psykiatris-psykologista höpinää, koska minun tapaukseni pitää tutkia oikeustieteellisesti, ennen kuin tehdään mitään johtopäätöksiä siitä, olenko harhaluuloinen vai en. Ja se tarkoittaa kokonaisvaltaista tutkimusta, jossa otetaan huomioon kaikki todisteet, joita minulla on. Poliisi ei vain suostu tutkimaan lainkaan tällaisia tapauksia, vaan tällaisesta rikoksesta ilmoittavat ohjataan rutiininomaisesti mielenterveyspalveluiden piiriin.

        Vaikuttaa siltä, että monet nettikeskustelijat, kuten myös tämä kommentoija, olettaa että tässä blogissa on esitetty kaikki todisteet ja tarvittava tieto, jonka pohjalta johtopäätökset minun tapaukseni osalta pitää tehdä, ja että totuuden voi määritellä jonkinlaisen pintapuolisen ja ylimalkaisen tekstianalyysin avulla; ”Luin blogiasi, ja onhan se mielenkiintoinen, mutta ei vaikuta siltä, että sinua oikeasti vainottaisiin”. Ei ole, vaan täällä on vain murto-osa todisteista ja tarvittavasta tiedosta kaiken muun kuin poliisin harjoittaman avoimen tarkkailun osalta. Tuo avoin tarkkailu tehdään todennäköisesti ennalta estävän poliisitoiminnan nimikkeen alla tekaistun Supon tai KRP:n uhka-arvion perusteella, ja USA:ssa vastaavia poliisin ohjelmia, joita käytetään väärin sen maan joukkovainottujen (targeted individuals) vainoamiseen ovat community policing, proactive policing ja problem-oriented policing.


      • Anonyymi

        Vähän vielä:

        Tämä on taas tätä ”olet klassinen tapaus siitä tai tästä mielisairaudesta” -retoriikkaa, joka ei perustu loppujen lopuksi mihinkään muuhun kuin lähtöolettamukseen, että kukaan ei voi olla joukkovainoamisen uhri, koska tämä kommentoija ei tunne minua, tiedä minun tapaukseni yksityiskohtia, ole nähnyt kuin pienen osan todisteista eikä tutkinut tapausta perusteellisesti ja kokonaisvaltaisesti. Hänen mielipiteellään ei siis ole kuin korkeintaan anekdoottinen arvo, vaikka kommentista paistaa läpi se tietty ylimielisyys ja harha omasta erehtymättömyydestä, joka mielenterveysalan ihmisillä usein on. Tuo harha voi päästä kehittymään siksi, että psykiatrinen diagnosointi perustuu hyvin pitkälti subjektiivisiin näkemyksiin, koska ei ole mitään tieteellisiä kokeita, joilla voidaan varmistaa, onko potilas sairas vai ei, kuten on esim. syövän tai muiden sisätautien kohdalla. Psykiatrien diagnooseja ei siten pääsääntöisesti voi falsifioida, mikä on tieteellisen teorian tai väittämän edellytys, ja niitä hyvin harvoin kyseenalaistetaan. Ja siitä juuri tulee joillekin psykiatreille kuvitelma omasta erehtymättömyydestä.


      • Anonyymi

        Stasilla oli ihan erilaiset resurssit. 100000 päätoimista työntekijää ja 300000 osa-aikaista ilmiantajaa. Eivätkä hekään ketään ei-poliittisia kylähulluja ehtineet vainota. Ja luuletteko te "vainotut" olevamme ainoita ihmisiä jotka näette poliiseja ja myymäläetsiviä päivittäin ja joiden kotona tavarat ovat hukassa?


    • Anonyymi

      Jos muuten kyse olisi vain siitä, että olisin harhaluuloinen ja että vain kuvittelisin, että minua vainotaan, niin miksi minulle esitettiin keskustelupalstalla tappouhkaus juuri niihin aikoihin, kun olin alkanut kirjoittamaan blogissa paljon erityisesti poliisiautojen ja muiden hälytysajoneuvojen ohiajoista?

      http://indietarget.blogspot.com/2016/06/keskusteluketju-jossa-sain.html
      http://indietarget.blogspot.com/2015/05/epasuora-tappouhkaus-poistetussa.html

      Miksi minua oli tarvetta uhkailla? Eihän siitä tarvitsisi välittää, jos joku mielisairas ihminen kertoisi netissä luulevansa, että poliisi seuraa häntä. Ja tavallaan se, että noin reagoitiin, myös paljastaa, että minun väitteilläni siitä, että poliisiautoilla, ambulansseilla ja paloautoilla ajettiin tarkoituksella minun ohi, on monien ihmisten silmissä uskottavuutta, tai jotkut pelkäsivät, että niillä on uskottavuutta. Koska tosiaan, miksi muuten kukaan olisi uhkaillut minua sen takia.

      • Anonyymi

        Keskustelupalstoilla nyt esitetään kaikenlaisia uhkauksia muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelupalstoilla nyt esitetään kaikenlaisia uhkauksia muutenkin.

        Niin esitetään, mutta se uhkaus ei ollut mitään tavallista nettiuhkailua. Kiinnittäkää huomiota erityisesti sen viimeiseen lauseeseen:

        ”jos kirjoittaja tms. haluaa kovasti provosoida jotakin /joitakin kimppuunsa, on se kieltämättä sairasta; elinaikaodote katoaa käsistä.En kyllä olisi niin tyhmä. tietenkin mikäli sen takia haluaa taas että jokin ulkopuolinen nainen vaikkapa särkyy, niin särkyköön.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelupalstoilla nyt esitetään kaikenlaisia uhkauksia muutenkin.

        Oikeusministeriö ja pressa puhuvat maalittamisen vastaisesta lainsäädännöstä ja se on valmistumassa oikeusministeri Henrikssonin johdolla (RKP). -Pelkkää vainoharhaisuutta vai oikeutta valikoivasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeusministeriö ja pressa puhuvat maalittamisen vastaisesta lainsäädännöstä ja se on valmistumassa oikeusministeri Henrikssonin johdolla (RKP). -Pelkkää vainoharhaisuutta vai oikeutta valikoivasti?

        Joo, mutta se koskee vain netissä tapahtuvaa maalittamista.


    • Anonyymi

      minulle on jopa omaläärini sanonut että olen ajanut itseni pahaan tilanteeseen.en katsonut olevan syytä keskustella asiasta

      • Anonyymi

        Kerroitko hänelle olevasi joukkovainoamisen uhri ja hän sitten sanoi noin ja antoi ymmärtää, että se on omaa syytäsi? Törkeää asiakkaan väärin kohtelua, jos se noin oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroitko hänelle olevasi joukkovainoamisen uhri ja hän sitten sanoi noin ja antoi ymmärtää, että se on omaa syytäsi? Törkeää asiakkaan väärin kohtelua, jos se noin oli.

        tästä on poistettu minun vastaukseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tästä on poistettu minun vastaukseni

        lääkärit ovat pahimpia vainoojia


    • Anonyymi

      Aloittaja ihanko tosissaan väittää että mieleltään terve kirjoittelee tuollaisia jota kukaan ei jaksa edes lukea koska tarina on liian pitkä?

      • Anonyymi

        ”Minulla ei ole mitään vasta-argumenttia mihinkään ap:n argumentteihin”.

        Jos olisit ollut rehellinen, niin olisit sanonut noin.

        Mutta puretaan vähän asiaa.

        - Olen dokumentoinut blogissa sitä, miten olen ollut organisoidun vainoamisen uhri.
        - Mielenterveyden asiantuntijana esiintynyt kommentoija tuli blogiini diagnosoimaan minua, tuntematta minua ja tutkimatta tapaustani.
        - Kirjoitin pitkän ja hyvin perustellun vastauksen, puolustaakseni itseäni ja samalla myös muita organisoidun vainoamisen uhreja.
        - Joku trolli Suomi24:n salaliittopalstalla sanoo, että ei mieleltään terve vainottu puolustaudu, kun häntä leimataan mielisairaaksi.

        Niin ja tosiaan, miksi minua on pitänyt uhkailla sen takia, mitä kirjoitan, jos kaikki kirjoittamani olisi mielisairaan harhoja? Ei nyt oikein täsmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Minulla ei ole mitään vasta-argumenttia mihinkään ap:n argumentteihin”.

        Jos olisit ollut rehellinen, niin olisit sanonut noin.

        Mutta puretaan vähän asiaa.

        - Olen dokumentoinut blogissa sitä, miten olen ollut organisoidun vainoamisen uhri.
        - Mielenterveyden asiantuntijana esiintynyt kommentoija tuli blogiini diagnosoimaan minua, tuntematta minua ja tutkimatta tapaustani.
        - Kirjoitin pitkän ja hyvin perustellun vastauksen, puolustaakseni itseäni ja samalla myös muita organisoidun vainoamisen uhreja.
        - Joku trolli Suomi24:n salaliittopalstalla sanoo, että ei mieleltään terve vainottu puolustaudu, kun häntä leimataan mielisairaaksi.

        Niin ja tosiaan, miksi minua on pitänyt uhkailla sen takia, mitä kirjoitan, jos kaikki kirjoittamani olisi mielisairaan harhoja? Ei nyt oikein täsmää.

        "”Minulla ei ole mitään vasta-argumenttia mihinkään ap:n argumentteihin”.
        Jos olisit ollut rehellinen, niin olisit sanonut noin."

        Mutta kun olin rehellinen.

        Koska teksti näytti pitkältä en vaivautunut lukemaan kuin pari sanaa ja sitten pistin kommenttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "”Minulla ei ole mitään vasta-argumenttia mihinkään ap:n argumentteihin”.
        Jos olisit ollut rehellinen, niin olisit sanonut noin."

        Mutta kun olin rehellinen.

        Koska teksti näytti pitkältä en vaivautunut lukemaan kuin pari sanaa ja sitten pistin kommenttia.

        No sitten sinulla on tyypillisen gang stalkkerin mentaliteetti. Ne eivät ota asioista selvää ja uskovat mitä tahansa, mitä kohdehenkilöstä kerrotaan, ja sitten usein uskottelevat, että kohdehenkilö ansaitsee sen. Saattavat luulla jopa tekevänsä hyvän työn, kun ahdistelevat ja stalkkaavat kohdehenkilöä.


    • Anonyymi

      Katsokaa tätä haastattelua 70-luvulta Jenkeistä:
      https://t.me/seccomms/15883
      Vai ei ole hallituksilla valmiina erilaisia suunnitelmia joukkojen hallitsemisesta? Miten tämä ei ole joukkovainoamista niitä kohtaan, jotka eivät osta tuota näkyä tai jotka pakotetaan ostamaan näky vastoin omaa uskoaan? Näinhän Irakin sodassa saatiin Saddamin kaartinjoukot laskemaan aseensa, kun "Jumalan" ääni käski niin.
      Mitäs tuo Englannissa oleva Tavistock-instituutio onkaan tutkinut vuosikymmeniä?

      • Anonyymi

        Suomi murhaa kansalaisiaan kuten Venäjä. Todistettu on. Tuttu mies tapettiin, ja todisteet hävitettiin, mutta liian myöhään. Todisteet levitettiin.
        Suomen viranomaiset asialla.
        Ei mitään eroa ryssiin. Kaksinaamaisia murhaajia.


    • Anonyymi

      Vähän liikaa näin lauantai-iltana.

      • Anonyymi

        Niin oli varmasti kaverillekin.


    • Melkoinen itsekeskustelu, jossa ei ollut oikein ydintä - lähinnä tajunnanvirtatekniikkaa, näin äkkiseltään ajatellen.

      Työssäni olen kysynyt joukkovainoista/stalkkauksesta kertovalta, että kerro mahdolliset syyt, että olet kohteena ja todenna ne selkeästi. Johdattelen myös varovaisesti siihen suuntaan, että oletko jollain tavoin tärkeä henkilö, että olet kohde. Tämä pitää tehdä hienovaraisesti, sillä henkilö tyypillisesti olettaa olevansa erityinen.

      Kunnollisia vastauksia ei ole tullut, kaikki ovat osoittautuneet henkilön mielessä tapahtuviksi asioiksi (harhoiksi). Vaikeus on siinä, että henkilö todella uskoo olevansa kohde, joten hoidossa eteneminen on haastavaa ja vaatii pitkäjänteisyyttä.

      Väite, että Suomessa valtion taholta joukkovainotaan ihmisiä on täysin väärä. Ihmistä vodaan vainota esimerkiksi hänen erottuaan uskonnollisesta tai poliittisesta ryhmästä, mutta nämä voidaan todentaa hyvin helposti.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue allaoleva Iltalehden juttu. Eikö muka voida Suomessa vainota, valtion virkamiehen masinoimana.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201802282200718063

        Huomaatko että tuossa jutussa ei puhuta siitä että kenelläkään olisi naapuri joka lähettää "sätelyä", tai että jotain olisi seurattu kaupassa ja miimikoitu liikkeitä yms?

        Tuo toiminta ei ole, kuten artikkeli osoittaa, valtion tukemaa, vaan päinvastoin, poliisit joutuu tuosta edesvastuuseen.

        Kyllä, tuon tapaista varmasti tapahtuu pienillä kylillä paljon, kylän hyvävelikerho koittaa edistää jäsentensä asioita mielivaltaisesti.

        Mutta KETÄÄN EI SÄTEILYTETÄ NAAPURISTA tai ammuskella "energia aseilla" keskellä kylää, eikä edes vähän sivummalla. Siinä ei edes kotia täytetty kameroilla ja mikrofoneilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko että tuossa jutussa ei puhuta siitä että kenelläkään olisi naapuri joka lähettää "sätelyä", tai että jotain olisi seurattu kaupassa ja miimikoitu liikkeitä yms?

        Tuo toiminta ei ole, kuten artikkeli osoittaa, valtion tukemaa, vaan päinvastoin, poliisit joutuu tuosta edesvastuuseen.

        Kyllä, tuon tapaista varmasti tapahtuu pienillä kylillä paljon, kylän hyvävelikerho koittaa edistää jäsentensä asioita mielivaltaisesti.

        Mutta KETÄÄN EI SÄTEILYTETÄ NAAPURISTA tai ammuskella "energia aseilla" keskellä kylää, eikä edes vähän sivummalla. Siinä ei edes kotia täytetty kameroilla ja mikrofoneilla.

        Kommentti, johon vastasin oli edellisen viestin "Väite, että Suomessa valtion taholta joukkovainotaan ihmisiä on täysin väärä". Yllä oleva artikkeli todistaa, että tuo kommentti ei pidä paikkaansa. Yksi ainoa poliisi saa aikaan tuollaisen vainon, että satunnaiset vastaantulijat näyttävät hullunmerkkiä, puhumattakaan mitä kaikkea muutakin ao. poliisi oli jutun mukaan tehnyt. Ja sata muuta valtion virkamiestä, lähinnä poliisia, oli käynyt papereitaan tonkimassa, eli juttu oli levinnyt poliisipiireissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti, johon vastasin oli edellisen viestin "Väite, että Suomessa valtion taholta joukkovainotaan ihmisiä on täysin väärä". Yllä oleva artikkeli todistaa, että tuo kommentti ei pidä paikkaansa. Yksi ainoa poliisi saa aikaan tuollaisen vainon, että satunnaiset vastaantulijat näyttävät hullunmerkkiä, puhumattakaan mitä kaikkea muutakin ao. poliisi oli jutun mukaan tehnyt. Ja sata muuta valtion virkamiestä, lähinnä poliisia, oli käynyt papereitaan tonkimassa, eli juttu oli levinnyt poliisipiireissä.

        Tuossa ei ole, edelleen, kyse VALTION vainosta, vaan valtion palkkalistalla olevan mielivikaisen toiminta.

        Osaatko erottaa asiat toisistaan?

        VALTIO EI OLE SYYLLINEN YKSILÖN TEKOIHIN, edes silloin kun yksilö on valtion palkkalistoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ei ole, edelleen, kyse VALTION vainosta, vaan valtion palkkalistalla olevan mielivikaisen toiminta.

        Osaatko erottaa asiat toisistaan?

        VALTIO EI OLE SYYLLINEN YKSILÖN TEKOIHIN, edes silloin kun yksilö on valtion palkkalistoilla.

        Valtio ei ole mikään ihmisistä riippumaton, erillinen koneisto, vaan sen muodostavat ihmiset. En väitäkään, että olisi joku "valtiollinen vainoamisohjelma", mutta tuo artikkeli on pelottava esimerkki siitä, mitä valtion leivissä voi saada aikaan. Jopa kihlakunnan syyttäjä oli manipuloitu samaan peittely-yritykseen, huhhuh.

        Mitä tulee yksittäiseen mielipuoleen, niin siellähän niitä oli satamäärin nuuskimassa olematonta asiaa, joka ei kuulunut millään tavalla heille.


      • Anonyymi

        "Työssäni olen kysynyt joukkovainoista/stalkkauksesta kertovalta, että kerro mahdolliset syyt, että olet kohteena ja todenna ne selkeästi. Johdattelen myös varovaisesti siihen suuntaan, että oletko jollain tavoin tärkeä henkilö, että olet kohde. Tämä pitää tehdä hienovaraisesti, sillä henkilö tyypillisesti olettaa olevansa erityinen.

        Kunnollisia vastauksia ei ole tullut, kaikki ovat osoittautuneet henkilön mielessä tapahtuviksi asioiksi (harhoiksi)."

        En oleta olevani mitään, vaan tiedän, mitä olen ja tiedän, että minun kaltaisia ihmisiä on vainottu maailman sivu. Ja olen vastannut tuollaisiin kysymyksiin jo lukemattomia kertoja, mm. näin:

        Sovin profiililtani kohteeksi

        Mutta ei organisoidun vainoamisen kohteeksi valita tuollaisia psykopaatteja, vaan ennemmin nimenomaan herkkiä ja ajattelevaisia ihmisiä, siis pehmeitä kohteita. Ihan samalla tavalla koulukiusatuiksi joutuvat useimmiten herkät lapset. Organisoidun vainoamisen tarkoituksena on tuhota kohteen elämä, mutta siinä samalla tehdään psykologisia kokeita, joiden tuloksia voidaan hyödyntää uusien aina vain pitemmälle menevien valvontayhteiskunnan menetelmien kehittämisessä. Ja jos ihmisellä on tavallista korkeampi herkkyys ulkoisille ärsykkeille, niin hänen psykologisesta häirinnästään saadaan enemmän vastetta ja informaatiota, joten sellainen ihminen on otollinen kohde.

        Itse sovin tuohon psykologiseen profiiliin ja lisäksi olen yksin asuva ja enimmäkseen omissa oloissa viihtyvä sinkku, jollainen organisoidun vainoamisen kohde tyypillisesti on. Kun siihen lisätään, että olen aktivisti ja poliittinen toisinajattelija, niin suoraan sanoen ihmettelisin, että jos minä en joutuisi kohteeksi, niin kuka sitten. En tarkoita sillä, etteikö tällaisen vainoamisen kohteina olisi myös toisenlaisia ihmisiä, mutta tulee vain mieleen aiemmat kysymykset siitä, miksi juuri minä. No, totta kai juuri minä.

        Sitä paitsi jo ennen varsinaista aktivistiaikaani arvostelin rankasti satiiriseen tyyliin erään julkisessa virassa olleen henkilön tapaa hoitaa työtään, ja se henkilö on tunnetusti herkkänahkainen itseensä kohdistuvan kritiikin suhteen. Voisin hyvin kuvitella tuon henkilön kantavan kaunaa minua kohtaan, mutta en toki tiedä, onko hänellä mitään tekemistä minun vainoamisen kanssa.

        Joka tapauksessa minulla on monien vaikutusvaltaisten ihmisten ja valtakoneiston näkökulmasta liian paljon "vääriä" ajatuksia ja liian terävä kieli. Jo pelkästään sen takia olisi varmuudella joutunut vainotuksi esim. DDR:ssä tai Neuvostoliitossa.

        https://indietarget.blogspot.com/2017/12/organisoitu-vainoaminen.html

        Äläkä ujostele, tule vain minun blogiini laittamaan kommentti tähän tekstiin:

        https://indietarget.blogspot.com/2021/09/vastaus-blogikommenttiin-jossa.html

        Olisi hyvä, jos ottaisit tekstistä vaikka joitain kohtia ja seikkaperäisesti selittäisit, miksi olen mielestäsi väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko että tuossa jutussa ei puhuta siitä että kenelläkään olisi naapuri joka lähettää "sätelyä", tai että jotain olisi seurattu kaupassa ja miimikoitu liikkeitä yms?

        Tuo toiminta ei ole, kuten artikkeli osoittaa, valtion tukemaa, vaan päinvastoin, poliisit joutuu tuosta edesvastuuseen.

        Kyllä, tuon tapaista varmasti tapahtuu pienillä kylillä paljon, kylän hyvävelikerho koittaa edistää jäsentensä asioita mielivaltaisesti.

        Mutta KETÄÄN EI SÄTEILYTETÄ NAAPURISTA tai ammuskella "energia aseilla" keskellä kylää, eikä edes vähän sivummalla. Siinä ei edes kotia täytetty kameroilla ja mikrofoneilla.

        "Huomaatko että tuossa jutussa ei puhuta siitä että kenelläkään olisi naapuri joka lähettää "sätelyä", tai että jotain olisi seurattu kaupassa ja miimikoitu liikkeitä yms?"

        Ei olekaan, mutta tuo osoittaa sen, että suuri joukko poliiseja voi vainota yksittäistä ihmistä. Miksi on mahdotonta uskoa, että poliisit tekisivät esim. tahallisia ohiajoja näyttäyen jatkuvasti kohdehenkilölle, jos he ovat myös valmiita urkkimaan tavallisen perheen tietoja. Tuo uutinen osoittaa sen, minkälainen mentaliteetti poliiseilla on, heidän moraalinsa taipuu tilanteen mukaan.


    • Anonyymi

      Minä lähdin 2 kertaa ttänään kotoa.
      Ensimmäisellä kerralla rajanaapurin vieraat notkui mölisten ajoneuvonsa vieressä virnistellen, tarkoituksena lojua siinä pitkään.

      Toisella kerralla toosrlla puolella tekohuutoa saatanallinen melu kun vieraat järkkäsivät sitä perheenjälkeläisten kanssa.

      Tullessaa pimeällä ainoastaan tässö kohtaa jätkömölinä, jätköt mostettu pihalle mölisenääm, ovat isoja ihmisiö.

      Yhdelläkään kertaa muualla yhteensä noin 10 km kövelymatkalla ei näkynyt mölinää tai muuta seisoskelua notkumista

      Yleensä joka puolella kotiani onaikuiset miehet katoksissa, terasseeilla, ym

      Aiemmin etupihassa

      Yli 10 vuotta tauoton kotiin sisälle kuuluva meteli

      • Anonyymi

        Eikös kannattaisi muuttaa naapurustoon jossa ei metelöidä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös kannattaisi muuttaa naapurustoon jossa ei metelöidä?

        Mietin tätå heti kun vaino alkoi.

        Ja sitten järkytys shokki siitä että useampi kuin 1,ehkä kymmenet käyttää kaiken aikansa, on järjestäyneet,pitää yhteyttä toisiinsa tuhotakseen porukassa jonkun elämän. Nauttii selvästi toimistaan enemmän kuin mistään muusta. Jatkaa koska seurauksia hrille ei tule,kaikki seuraukset negat ja uhrille.

        Jaksaa tehdö vuosia. On havaottavissa että tuhoavatjoksisen harrsdtusja elänåiirim samalla tsvalla kuin naapurustossa kpntaktoivat ihmisiä,saavat sananlaisen seuranta vsino häirintä memtaluteetin aikaan.


        Onko todennäköistä että muuttotällaisessa tilanteessa auttaa.

        Itse en voi kivitella osallistuvani minköänlaiseen laumatoimintaan jonka taarkoitus on vahingoittaa.


    • Anonyymi

      Järjestääkö joukkovainoajat huumekaupan?


      Media ei kirjoita joukkovainoamisesta eikä huumekaupasta tai ihmiskaupasta eli orjuudesta.

      Tietämäni joukkkovsinoajat puhuvat normaalista elämän äänistä ja sitten ainoa ääni joka heidän mukaansa melua liittyy heidän mielestään syrjäytettyihin ihmisiin eli esim haluavat huomion tupakoijiin tai syrjäytettyihin pois keskiluokan metelistä (esim pihakoneet,rakentaminen, kolistelu paukuttelu huuto jälkelöiset äänekkäät kulkuneuvot)

      Joukkovainoajat eivöt köyvtöissä vaan notkuvat pihoissa tai tekevät muutaman tunnin päivää sitäkin epäsäännöllisesti.

      Aika kuluu päivystäessä ja notkuessa.

      Jos joku on valmis tuhoamaan toisen elämön maalittamisella hänelle toisen elämä ei ole pyhää, hänelle nuorten elämän tuhonta esim huumekaupalla olisi aivan helppoa kuten myös orjien esim naisten salakuljetus, ihmiskauppa, kaltaistensa ns miesten käyttöön,gang stalkkaajien.

    • Anonyymi

      En tiedä. Eiköhän kyseessä ole jotain näitä projekteja joilla rääkätään tutkimustuloksia ja venytetään reppanoita tekemään ohjatusti asioita joita eivät halua tehdä mutta selviytymisvaistonsa takia siihen on pakotettua vaikka onnistumisesta on tehty lähes mahdotonta? :DDD

      Toki pitää pieni onnistumisen mahdollisuus antaa. Syy miksi täyden kuun aikana niitä itsemurhia tehdään ei välttämättä ole sattumaa vaan autoista muuttuu kuljettajia.

      Mutta eihän mikään tästä ole todellista. Antaa vuosia muiden ohjailla sillä elämme Matrixissa. Jumalalta on turha rukoilla apuja. Mut hei voimilta voit saada jotain erityistaitoja kun lopulta "onnistut". Vähän niinkuin Neolle annettiin ne Kungfu taidot. Tulisiko sinusta artisti? Lääkäri? Keksijä? Tiedemies? Tai vaikka talk show juontaja? Yksi viimeiseksi mainitun pallinaamainen edustaja jenkeissä hehkutti saaneensa työpaikkansa kun voitti Powers that be'n :D Sellasta white trashia noussut sille "seuraavalle" tasolle, että vähän naurattaa onko ne levelit jaettu 1-4 teletappien mukaan nauravan kaiken näkevän auringon alla vai minkä potentiaalin mukaan? :D Jotkut kyllä menettävät varmasti kaiken mitä saivat kun eivät henkisesti ole sillä tasolla millä Murphyn laki ei päde.

      Sinänsä kyllä ymmärtää miksi jotkut Nikola Teslan yli 100 vuotta vanhat keksinnötkin ovat edistyneempiä kuin mitä nykyteknologia suolaa. Herraahan ei parisuhteet tai muutkaan asiat kiinnostaneet vaan vietti pulun kanssa vapaa-aikansa keskittyen keksintöihinsä. Ja mitä sitten? Highwaymanin lopussa Johnny Cash laulaa sielustaan, että perhaps I may become a highwayman again.

      Usko on tärkeä. Voit saavuttaa mitä vaan kun uskot olevasi vapaa. Tulee vähän pahaa mieli kun venettä ravistellaan ja ihmiset ympärillä vaikuttaa reagoivan omituisesti, mutta kaikki on lopulta lähtöisin sisältämme. Se todellisuus jossa elämme. Se miten näemme itsemme heijastuu muiden käytökseen. Itse onnistuin vuosi sitten hetkellisesti jotain kuukausia olemaan vapaa eikä minulla ollut pienintäkään addioktion poikasta tai ongelmallista käytöstä mistä kärsinyt pitkään. Kaikkia ihmisiä pitää kohdella hyvin, mutta ei niitä kiusaajia/opettajia tarvitse kumartaa. Bow to the masters? Break it down!

      Ei kristuskuolemakokemuksille. Ei itämaisille kuppikunnille joissa pyritään unohtamaan fyysinen keho. Mitä se kertoo egosta? Ei heillä tai siihen paskaan sortuvilla ole ainakaan terve ego. Katsokaa vaan itseänne ja ymmärtäkää ainutlaatuisuutenne. Myös se ulkoinen kuorenne jonka näette virheellisesti muiden takia. Meillä on luomisen taito. Inspiroimisen taito, opettamisen taito, oikeudenmukaisuuden ymmärtäminen jne.

      Michael Jacksonia on turha odottaa lentokoneeseen. Vaikka kone ei lähtisi ennenkuin kaikki on mukana. Joskus normaali common people jolla ei välttämättä ole suurempia unelmia on se seura jota pystyy ymmärtämään eniten ja jossa voi pyrkiä hyvään :O Keksijänä saisit keksintösi muualta. Yleensä eivät ne mistään tupsahda vaan saamalla idean varastat joltain toiselta. Muuttumaton massa ideoidenkin maailmassa? Taiteilijana sortuisi ihan vaan ihmettelemään, että vetikö DiCapriot ja Brad Pittit maineensa (ja väitetyn) ulkonäkönsä muropaketista. Baby face ja Rumalla ankan poikasella kun ei ollut sitä luontaista X-factoria tai karismaa. Yksi muokattu kuvakin kun muokkaa ihan tavisten käsitystä toisistaan. Alkavat nähdä kerran ajateltuaan jonkun olevan hyvännäköinen heidät sellaisena kun kerran olivat ajatelleet sitä yhtä kuvaa katsoessaan. Toimii toki toistepäinkin. Mustamaalauksesta harva selviää elämässä kun nopeasti huhuista muuttuu todellisuus.

      Tykkään kirjoitella kaikkia lyhyt tarinoita ja aloin puhtaasti improvisoimaan :D Mutta onhan tässä ideaakin. *Shattering glass* Stone Cold theme music.

    • Anonyymi

      Mun lapsen ikkunoidrn väli on täynnä nokea.jos hän tyulettaa aikuuset ihniset lsittaa järjrstäytyneesti elävää tulta sieltä mistä puhsltaa meille

      Jos näin ei ole,onko ihminen sairas jos hpn luulee näin,jos tavallisen näköiset ihmiset yli 10 vuotta tulkeet väkisin metelin kabssa järjestäytyneesti nuin löhellw kuin voi.

      Nauttiem

    • Anonyymi

      Siis ihmisillähän on oikeasti parempaakin tekemistä kuin säteilyttää jotain naapurin juoppohullua joka sekoaa siitä kun kerrostalossa kuuluu normaaleja elämän ääniä.

      • Anonyymi

        Sama "juoppohulluista" puhuva trolli aina gang stalking -ketjuissa. Olet rikollisten suojelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama "juoppohulluista" puhuva trolli aina gang stalking -ketjuissa. Olet rikollisten suojelija.

        Tai gs vainon värvääjä/aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama "juoppohulluista" puhuva trolli aina gang stalking -ketjuissa. Olet rikollisten suojelija.

        Ja sinä taas ruokit ihmisten mielisairautta miettimättä mitä siitä voi seurata.


    • Anonyymi

      Entä se Kuuban tapaus US suurlähetystössä 2017.
      Kaikkiko skitsoja?

      • Anonyymi

        USA:lla varmasti onkin niin vahvoja ja vihaisia vastustajia että tuollaista säteilyttämistä voitaisiin tehdä sen virkamiehille (jos nyt sitten tehtiin, juttu jäi avoimeksi). Mutta että jollekin tavalliselle tallaajalle jossa ei ole yhteiskunnan kannalta muuta uniikkia kuin sos. turvatunnus? Ei ikinä.


      • Anonyymi

        Ei, tuo oli todellista "säteilytystä", ja kohteena ei ollut lähiön juoppohullut, vaan maassa olleet diplomaatit.

        Asiaa myös tutkittiin, ja MRI scannauksessa löytyi poikkeamia.

        Huomaat varmaan eron?


    • Anonyymi

      Raamattu kertoo yhteiskunnan ja jumalattomien vainoavan maailmassa Jeesukseen uskovia kristittyjä, kaikkialla maailmassa jota tehdään myös joukkovainoilla ymoäri.aailmaa. Onko kaikki kristityt mielestäsi harhaluuloisia ja mielisairaita? Taidat olla itse sellainen miksi toisia haukut ja vielä rasisti? Nati Saksan tohtori Mengel on psykopaatti sadisti , samoin on jennki Fauzi k piikitysten suosittelija sadisti psykopaatti ja hänen joukkonsa.
      Samanlaisia joukkovainoojia on suomalaisten keskuudessa kun seuraat valtamediaa.

    • Anonyymi

      Kauniit naiset voi olla joukko saalistajia ja joukko vainoojia, kertoo uutinne.
      joten kyllä myös esivallassa ja viranoamaisissa löytyy samanlaisia joukkoja jotka jostain syystä ottaa jonkun yksilöihmisen tai ihmisryhmän joukkovainon kohteeksi.
      uutinen 13.9.2022
      https://www.is.fi/digitoday/art-2000009065548.html
      Kauniit naiset houkuttelivat Lauran, 21, ja Lotan, 27, mukaan outoon yhteisöön – nyt he haluavat varoittaa muita
      Parikymppiset Lotta ja Laura liittyivät verkostomarkkinointiyhteisöön, jonka piti auttaa takomaan helppoa rahaa. Tässä jutussa he kertovat, millaista somekohun keskiöön päätyneiden ”hustler babesien” toiminta heidän mukaansa oikeasti oli.

    • Anonyymi

      ENDOKANNABINOIDISEN HOMEOSTAASIN HÄIRIÖ! Tämä ei tietenkään tarkoita, ettei ilmiötä esiinny.

    • Anonyymi

      Voihan se olla että johonkin kertyy aikuisia koulukiusaajia.

      Ainakin itselle vieras ajatus, että alkaisin tahallisesti aiheuttaa kenellekään haittaa.

      Mutta jos asia on täysin kiistaton, että ympåristö järjestää tahallisesti melua, ulkoilee 100 kertaa enemmän pihassa, muualla ei edes eka luokjalaiselle tuke mieleenkään että kjauoungin pikkutontilla kuuluisi liikuntaa harrastaa tiestä puhunattakaan

      Aikjiset mieget kyttää pesee autoa, yhdessä paikkaa 15 v tämmöinen touhu menossa, eikävaukka pe mieget autoon, lapset siivoamaaan viikonlopuksi isovanhemmille js ei ole harrastuksia kuten muilla on kauoungeissa biikonlopouisin halleihin miehet on leirejä ym

      Jos yhdessä kohtaa 15 v kaikki miehet etuportaan vieressä notkuu.

      Osa koulukiusaajia

      Alusta saakka mukana olleet on tiwtoisesti gang stalkingissa.

    • Anonyymi

      Minulla gang stalkingiin "uskominen " eteni niin, että gs oli jo aloitettu, minä en tiennyt koko ilmiöstä mitään. Olin töissä ihan sairaassa organisaatiossa, jossa työpaikkakiusaamista esiintyi jatkuvasti ja samaan aikaan moniin työntekijöihin kohdistuen. Jos meni valittamaan pomolle, tämä näytti ulko-ovea. Käski lähteä pois. Uusia oli kuulemma tulossa ihan jonossa.

      Työpaikasta ulos savustamista tapahtui koko ajan. Korkeammin koulutetuilla se oli selvemmin painostusta ja vainoa. Keinot olivat törkeitä. Minua ennen oli 3 korkeasti koulutettua vainottu pois. Silloin aavistin, että voin olla seuraava. Olin. Ajattelin vaan, että nyt oli sitten minun vuoroni.

      Kun parikymmentä vuotta myöhemmin jo TI:ksi todettuna muiden taholta, minulta kysyttiin, alkoiko vaino jo työssä ollessa. En osannut sanoa. Työpaikka kun oli niin häiriintynyt organisaatio, että olisi sopinut gang stalkkereiden oppisopimuskoulutuspaikaksi. Vähitellen jälkeenpäin olen pystynyt tunnistamaan varmat merkit gs:n aloittamisesta jo silloin.

      Paljon pahoja asioita tapahtui elämässäni. Selitin vaan huonoksi tuuriksi, maailman muuttumiseksi huonoon suuntaan, jne. Juoksin lääkäreillä ihmettelemässä e-häirinnän vaikutuksia, jne. Olin ollut vainottuna yli 15 vuotta, kun muut jo asian tienneet TI:t saivat yhteyden minuun ja kertoivat minun olevan GS:n kohde ja antoivat linkkejä siitä tiedon hankkimiseksi. Vähitellen oli pakko USKOA, että kohde olen.

      Joo, että kyllä uskon olevani kohde, mutta en ole mielisairas. Sinisilmäisyyskin on vähentynyt.

      • Anonyymi

        Vielä lisäys: juuri ennen minun ulossavustukseni kohteeksi joutumista samaan aikaan painostettiin pois 3. Sitä ennen olin seurannut 4:n pakottamista irtisanoutumaan. Luultavasti oli sellaisiakin, joista en tiennyt.

        Että kun jouduin painosten kohteeksi, ei tarvinnut uskoa mihinkään. Ja kun en gs:tä tiennyt, en "kuvitellut" sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä lisäys: juuri ennen minun ulossavustukseni kohteeksi joutumista samaan aikaan painostettiin pois 3. Sitä ennen olin seurannut 4:n pakottamista irtisanoutumaan. Luultavasti oli sellaisiakin, joista en tiennyt.

        Että kun jouduin painosten kohteeksi, ei tarvinnut uskoa mihinkään. Ja kun en gs:tä tiennyt, en "kuvitellut" sellaista.

        Olen joskus jonnekin kirjoittanut omalla tyylilläni asioita, joista on kirjoitettu kahdessa edellä olevassa ketjussa. EN OLE VARMASTI KIRJOITTANUT NIITÄ VIESTEJÄ. Olin tuohon aikaan heikossa kunnossa e-pahoipitelyni jäljiltä. EN OLISI JAKSANUT.

        Tuohon aikaan olisin kirjoittanut moniin ketjuihin pitkiä viestejä, kaikki silloin ilmestyneet viestit olisivat olleet minun. MUTTA KUN EIVÄT OLE.

        On tullut vastaan trolliketjuja, jotka on koottu minun kirjoitteluista. ÄLLÖTTÄÄ kumpikin vaihtoehto: on kirjoitettu halventaen ja mitätöiden, tai esiinnytty tietävänä. höh

        esim. "Joukkovainotut ja e-häirinnän kohteet ovat lainsuojattomia. " Ketjussa ääliömäisesti pilkaten jkv. väärin matkitaan joitakin viestejäni , jotka on otettu pitkästä aloittamastani ketjusta.

        sitten se joka paikkaan linkkinä annettu ...aina on mukana upseeri-ketju. Kun joskus sitten luin sitä, huomasin, useista ketjuista vuosien ajalta oli poimittu henkilökohtaisia viestejäni ja myös tietoa, jota olin PUHUNUT indielle. - Nyt kun katsoin ketjua, siinä 250 viestiä, minun viestejä poistettu ja hämärretty osin. OLI KYLLÄ JO PASKA JUTTU ja paskempiakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus jonnekin kirjoittanut omalla tyylilläni asioita, joista on kirjoitettu kahdessa edellä olevassa ketjussa. EN OLE VARMASTI KIRJOITTANUT NIITÄ VIESTEJÄ. Olin tuohon aikaan heikossa kunnossa e-pahoipitelyni jäljiltä. EN OLISI JAKSANUT.

        Tuohon aikaan olisin kirjoittanut moniin ketjuihin pitkiä viestejä, kaikki silloin ilmestyneet viestit olisivat olleet minun. MUTTA KUN EIVÄT OLE.

        On tullut vastaan trolliketjuja, jotka on koottu minun kirjoitteluista. ÄLLÖTTÄÄ kumpikin vaihtoehto: on kirjoitettu halventaen ja mitätöiden, tai esiinnytty tietävänä. höh

        esim. "Joukkovainotut ja e-häirinnän kohteet ovat lainsuojattomia. " Ketjussa ääliömäisesti pilkaten jkv. väärin matkitaan joitakin viestejäni , jotka on otettu pitkästä aloittamastani ketjusta.

        sitten se joka paikkaan linkkinä annettu ...aina on mukana upseeri-ketju. Kun joskus sitten luin sitä, huomasin, useista ketjuista vuosien ajalta oli poimittu henkilökohtaisia viestejäni ja myös tietoa, jota olin PUHUNUT indielle. - Nyt kun katsoin ketjua, siinä 250 viestiä, minun viestejä poistettu ja hämärretty osin. OLI KYLLÄ JO PASKA JUTTU ja paskempiakin on.

        Nyt kun mietin, on tarvittu isompi joukko trolleja ellei ihan tehtaasta ole ostettu palveluja.
        OLin v.2022 syyskuussa heikossa hapessa,ihan epävarma siitä, selviänkö hengissä. Ja juuri tuona syyskuuna on trollattu suuret määrät eri ketjuihin aineistoa aikaisemmista kirjoituksistani.

        Toinen kuukausi, jolloin on sama tilanne. Avattu ketjuja tai kirjoitettu pitkiä viestejä muihin ketjuihin. Aineisto niihin aikasemmilta vuosilta. Välillä oli laiskasti pantu kaksi viestiä yhdeksi viestiksi. - Tuolloin olin hyvin väsynyt. Vähän pelkäsin, että loppu voi olla lähellä.

        Tämän takia avasin ketjun KOKO SUOMI VAINOO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun mietin, on tarvittu isompi joukko trolleja ellei ihan tehtaasta ole ostettu palveluja.
        OLin v.2022 syyskuussa heikossa hapessa,ihan epävarma siitä, selviänkö hengissä. Ja juuri tuona syyskuuna on trollattu suuret määrät eri ketjuihin aineistoa aikaisemmista kirjoituksistani.

        Toinen kuukausi, jolloin on sama tilanne. Avattu ketjuja tai kirjoitettu pitkiä viestejä muihin ketjuihin. Aineisto niihin aikasemmilta vuosilta. Välillä oli laiskasti pantu kaksi viestiä yhdeksi viestiksi. - Tuolloin olin hyvin väsynyt. Vähän pelkäsin, että loppu voi olla lähellä.

        Tämän takia avasin ketjun KOKO SUOMI VAINOO.

        siis se toinen kuukausi oli kesäkuu 2022, alkoi jo toukokuun puolella


    • Anonyymi

      Trump on noitavainon uhri ja se on totta se.

      • Anonyymi

        Myös A. Aueria netissä puolustava mies sanoo olevansa joukkovainoamisen uhri.


    • Se on ihan sellaista henkistä laiskuutta aina vaan todeta kaikkien ihmisten kaikki jutut joksikin psyykkiseksi oireeksi. Monet ihmiset stalkkaavat toisiaan eli exiään tyypillisesti tai tekevät tahallaan kiusaa. Monet julkisuudessa olevat henkilöt ovat joutuneet lastensuojeluilmoitusten kohteeksi ja on tehty kiusaa tahallaan ja sitten viranomaistaho on todennut lastensuojeluilmoitukset täysin perättömiksi. Niin onhan se suomeksi sanottuna vainoamista ja pahinta mahdollista laatua, kun kohteena on oma perhe. Vainoamista on olemassa. Vain psykiatrit kieltävät sen olemassaolon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe