Venäjä valmis sotimaan viimeiseen maalaispoikaan asti
https://yle.fi/uutiset/74-20000259?origin=rss
Globalistit EU USA Nato Ruotsi valmis sotimaan viimeiseen suomalaiseen asti
13
113
Vastaukset
- Anonyymi
Ei uutta auringon alla , samaa menoa on ollut jo yli tuhat vuotta idän ja lännen välillä, suomenniemen väestöä on joutunut muitten sotiin
- Anonyymi
koittakaa jo tajuta jotain- teitä on petetty
- video 2 min parviainen kertoo totuuden
https://www.youtube.com/watch?v=KqZUPQv-mbs&ab_channel=arnoldswagsnickers - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koittakaa jo tajuta jotain- teitä on petetty
- video 2 min parviainen kertoo totuuden
https://www.youtube.com/watch?v=KqZUPQv-mbs&ab_channel=arnoldswagsnickerskannattaa kuunnella parviaista-
holistic holy order of scientists youtube
- Anonyymi
Onhan suomalainen elitisti osa Eurooppalaista perhettä.
- Anonyymi
siis ketkä????
- Anonyymi
sopii yrittää, minkään maan puolesta ei kannata uhrata henkeään, onhan tännekin otettu sotivista maista nuoria miehiä, miksi samaa mahdollsuutta keltäytyä lähtemällä ei suotaisi suomipojalle
- Anonyymi
Hyvin sanottu, ja ei en ole putinisti.
- Anonyymi
globalisti mafia ei omia lapsia sotiin lähetä
- Anonyymi
Kaheleita näkyy olevan joka lähtöön.
- Anonyymi
joutuuks mikko alatalokin etulinjaan?
- Anonyymi
Uus suomalaisia saa lisää tänne, koska rajat on auki ja piikki on auki, kantasuomalaiset sen sijaa loppuu ja kantasuomalaisten syntyvyys on ollut laskussa jo vuoskymmenien ajan Maa on jo romahtanut sisältäkäsin se on tehty, viranomaisten poliitikkojen lahkojen ja loosien jäsenten tietoisella toimella. Olemmejo banaani valtion tasolla🍌🍌🍌🍌🍌
- Anonyymi
Sota sieltä on tulossa , ei tarvitse muuta tehdä kuin lukea uutisia miten jumalattomia lakeja säätävät, somora ja comora
- Anonyymi
Ei uutta auringon alla, turhaa on luottaa vieraan apuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351826Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn601455Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot361365Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1581292Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681209Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81191Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19836- 57800
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?12772Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee13736