Kuksa Puksu ja dejavuu.

Se on näemmä sitten taasen Pippelispeukaloinen 2010 jolla samat sanat kuin klooneillaan, lopettanut palsta-asioinnin.

11

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoitat "samoilla sanoilla" oikeinkirjoitusta sekä maalaisjärjen käyttöä?
      Se on aika yleistä, että terve ja koulut käynyt suomalainen käyttää kirjoitustaitoaan ja suomenkielistä sanastoa hyväkseen silloin kun kirjoittaa.
      Sitten on taas Pasasia, jotka kirjoittaa kuin esikoululainen joka tutustuu näppäimistöön ensimmäistä kertaa etusormi hapuillen.

      • Maalaisjärki ja muukin junttimaisuus on havaittu.


      • SENSSU kirjoitti:

        Maalaisjärki ja muukin junttimaisuus on havaittu.

        Maalaisjärjen saavutuksia mm. alipaineistetut viemärit Pattayalla, ruiskubetonoidut pilarit, pa-vedonlyönti, rapujuhlat, 400 aivotärähdystä ja saman verran kaatoja, internetimuroidut lapset, hotellin uima-allas, osamaksuauto koska muillakin rikkailla, vaan miksi ei osamaksulla muut pirssit ja mopot, ...... huuhaa.


    • Luonnonystävä komposiittineiti on siirtymässä nykyaikaan haaveilemalla sähköautosta, jotka on erittäin saastuttava vaihtoehto ja lienee pian maailmasta loppuvan materiaalitkin nykyakkujen valmistukseen.

      • Anonyymi

        Tiesitkö Senssu että viiden tunnin surffailu netissä vastaa hiilijalanjäljeltään yhden hengen lentoa Helsingistä Tukholmaan reittikoneella? Tutkimustietoa. Älä leiki ekologista siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö Senssu että viiden tunnin surffailu netissä vastaa hiilijalanjäljeltään yhden hengen lentoa Helsingistä Tukholmaan reittikoneella? Tutkimustietoa. Älä leiki ekologista siis.

        En tiennyt, kiitos tiedosta.
        No paljonkos laivareissu sieltä junttilasta viroon vinaa hakemaan laivalla aiheuttaa jalanjälkiä?
        Siis kun puhe sähköautoista, niin täytyy ryhtyä etsimään ääriesimerkkejä.

        Huomasitko muuten aloituksen asiasisällön apina, onko vaiko eikö Neiti 2010 lopettanut palsta-asioinnin klooneineen vai ei?

        Laita tutkimustietoa klooneiluista ja invaliidi homoiluistasi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        En tiennyt, kiitos tiedosta.
        No paljonkos laivareissu sieltä junttilasta viroon vinaa hakemaan laivalla aiheuttaa jalanjälkiä?
        Siis kun puhe sähköautoista, niin täytyy ryhtyä etsimään ääriesimerkkejä.

        Huomasitko muuten aloituksen asiasisällön apina, onko vaiko eikö Neiti 2010 lopettanut palsta-asioinnin klooneineen vai ei?

        Laita tutkimustietoa klooneiluista ja invaliidi homoiluistasi.

        Päivittän näyt keskustelevan itsesi kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päivittän näyt keskustelevan itsesi kanssa.

        Jos koet että sinä olet minä, niin kyllä se minulle sopii.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Jos koet että sinä olet minä, niin kyllä se minulle sopii.

        Missä kuksa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö Senssu että viiden tunnin surffailu netissä vastaa hiilijalanjäljeltään yhden hengen lentoa Helsingistä Tukholmaan reittikoneella? Tutkimustietoa. Älä leiki ekologista siis.

        Netissä surffailu on huomattavasti halvempaa, siksi täällä on paljon pattayaan rakastuneita kun massit ei sinne pattayalle riitä tällä voit nauttia samasta ilmapiiristä, hyvin edullisesti... ja senkin kela kustantaa pattayan savossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä surffailu on huomattavasti halvempaa, siksi täällä on paljon pattayaan rakastuneita kun massit ei sinne pattayalle riitä tällä voit nauttia samasta ilmapiiristä, hyvin edullisesti... ja senkin kela kustantaa pattayan savossa.

        Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen. Oletko yksinäinen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      123
      1260
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe