Se on näemmä sitten taasen Pippelispeukaloinen 2010 jolla samat sanat kuin klooneillaan, lopettanut palsta-asioinnin.
Kuksa Puksu ja dejavuu.
11
93
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitat "samoilla sanoilla" oikeinkirjoitusta sekä maalaisjärjen käyttöä?
Se on aika yleistä, että terve ja koulut käynyt suomalainen käyttää kirjoitustaitoaan ja suomenkielistä sanastoa hyväkseen silloin kun kirjoittaa.
Sitten on taas Pasasia, jotka kirjoittaa kuin esikoululainen joka tutustuu näppäimistöön ensimmäistä kertaa etusormi hapuillen.SENSSU kirjoitti:
Maalaisjärki ja muukin junttimaisuus on havaittu.
Maalaisjärjen saavutuksia mm. alipaineistetut viemärit Pattayalla, ruiskubetonoidut pilarit, pa-vedonlyönti, rapujuhlat, 400 aivotärähdystä ja saman verran kaatoja, internetimuroidut lapset, hotellin uima-allas, osamaksuauto koska muillakin rikkailla, vaan miksi ei osamaksulla muut pirssit ja mopot, ...... huuhaa.
Luonnonystävä komposiittineiti on siirtymässä nykyaikaan haaveilemalla sähköautosta, jotka on erittäin saastuttava vaihtoehto ja lienee pian maailmasta loppuvan materiaalitkin nykyakkujen valmistukseen.
- Anonyymi
Tiesitkö Senssu että viiden tunnin surffailu netissä vastaa hiilijalanjäljeltään yhden hengen lentoa Helsingistä Tukholmaan reittikoneella? Tutkimustietoa. Älä leiki ekologista siis.
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö Senssu että viiden tunnin surffailu netissä vastaa hiilijalanjäljeltään yhden hengen lentoa Helsingistä Tukholmaan reittikoneella? Tutkimustietoa. Älä leiki ekologista siis.
En tiennyt, kiitos tiedosta.
No paljonkos laivareissu sieltä junttilasta viroon vinaa hakemaan laivalla aiheuttaa jalanjälkiä?
Siis kun puhe sähköautoista, niin täytyy ryhtyä etsimään ääriesimerkkejä.
Huomasitko muuten aloituksen asiasisällön apina, onko vaiko eikö Neiti 2010 lopettanut palsta-asioinnin klooneineen vai ei?
Laita tutkimustietoa klooneiluista ja invaliidi homoiluistasi.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
En tiennyt, kiitos tiedosta.
No paljonkos laivareissu sieltä junttilasta viroon vinaa hakemaan laivalla aiheuttaa jalanjälkiä?
Siis kun puhe sähköautoista, niin täytyy ryhtyä etsimään ääriesimerkkejä.
Huomasitko muuten aloituksen asiasisällön apina, onko vaiko eikö Neiti 2010 lopettanut palsta-asioinnin klooneineen vai ei?
Laita tutkimustietoa klooneiluista ja invaliidi homoiluistasi.Päivittän näyt keskustelevan itsesi kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Päivittän näyt keskustelevan itsesi kanssa.
Jos koet että sinä olet minä, niin kyllä se minulle sopii.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Jos koet että sinä olet minä, niin kyllä se minulle sopii.
Missä kuksa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö Senssu että viiden tunnin surffailu netissä vastaa hiilijalanjäljeltään yhden hengen lentoa Helsingistä Tukholmaan reittikoneella? Tutkimustietoa. Älä leiki ekologista siis.
Netissä surffailu on huomattavasti halvempaa, siksi täällä on paljon pattayaan rakastuneita kun massit ei sinne pattayalle riitä tällä voit nauttia samasta ilmapiiristä, hyvin edullisesti... ja senkin kela kustantaa pattayan savossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netissä surffailu on huomattavasti halvempaa, siksi täällä on paljon pattayaan rakastuneita kun massit ei sinne pattayalle riitä tällä voit nauttia samasta ilmapiiristä, hyvin edullisesti... ja senkin kela kustantaa pattayan savossa.
Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen. Oletko yksinäinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231260
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471
