Onko vl-usko rikollisuutta?

Vl-usko on todistettu moneen kertaan Raamatun todistuksen perusteella valheeksi. Tutkijan mielestä valhe on kaiken rikollisuuden perustus-ja kivijalka.
Summa summaarum:Onko myös valheperustalle rakennettu uskonnollinen liike rikollisjärjestö?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009095350.html

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuossa linkissä sanotaan, että "Lähes 80 % miehistä ja 60 % naisista on joskus haaveillut surmaavansa toisen ihmisen." Tunnistatko itsesi, lukeudutko niihin, joilla on rikollisia ajatuksia toista ihmistä, meitä vl:iä kohtaan? Pahuus asuu silloin sinussa.

      • On rakkautta julistaa Kristuksen Rakkauden sanomaa teille vl-pimeydessä vaeltaville poloisille.

        Vihaan valhetta, mutta

        Rakastan vl-ihmistä ❤


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        On rakkautta julistaa Kristuksen Rakkauden sanomaa teille vl-pimeydessä vaeltaville poloisille.

        Vihaan valhetta, mutta

        Rakastan vl-ihmistä ❤

        Olette kyllä pahemman kerran sekaisin. Mene nyt jo töihin.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        On rakkautta julistaa Kristuksen Rakkauden sanomaa teille vl-pimeydessä vaeltaville poloisille.

        Vihaan valhetta, mutta

        Rakastan vl-ihmistä ❤

        Syvä katkeruus ja mielettömyys pursuaa hiipuvasta saalemista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olette kyllä pahemman kerran sekaisin. Mene nyt jo töihin.

        Teen töitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syvä katkeruus ja mielettömyys pursuaa hiipuvasta saalemista.

        Olen yhtenä ? merkkinä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olette kyllä pahemman kerran sekaisin. Mene nyt jo töihin.

        Huomaa lauseeni monimerkityksellisyys!


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        On rakkautta julistaa Kristuksen Rakkauden sanomaa teille vl-pimeydessä vaeltaville poloisille.

        Vihaan valhetta, mutta

        Rakastan vl-ihmistä ❤

        Voi surkimus sinua Saaleminpastori miten alas olet vajonnut.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Olen yhtenä ? merkkinä

        Pedon merkkinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi surkimus sinua Saaleminpastori miten alas olet vajonnut.

        Miksipä minä muuten olisin täällä haukuttavana hylkiönä, jos en toisi Rakkauden sanomaa Jeesuksesta teille eksytetyille!?

        Käännyttää en ketään voi,-enkä saakaan sitä tehdä.


    • Anonyymi

      Ateisti täällä hei! Vastaan, että höpöhöpö ja pientä rauhoittumista nyt pliis. Riitaa saat kyllä helposti aikaiseksi ja vaikuttaa, että se on kutsumuksesi. Voisitko mitenkään nyt vaan antaa olla?

      • Voihan totuuden ottaa vastaan riitelemättäkin. Hox!


      • Tyhmä sanoo olevansa ateisti. Jos olisit fiksu, sanoisit olevasi agnostikko.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Tyhmä sanoo olevansa ateisti. Jos olisit fiksu, sanoisit olevasi agnostikko.

        No...olen tyhmä, mutta en uskovainen. Enkä viljele riitaa, kuten sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No...olen tyhmä, mutta en uskovainen. Enkä viljele riitaa, kuten sinä.

        Et tyhmältä vaikuta, en tarkoittanut sinua henk koht. (Voisit olla jopa viisaampi kuin minä, jos se olisi mahdollista)
        Ateismikin on uskonto-oikeasti.

        Matt.
        10:32 Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
        10:33 Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
        10:34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
        10:35 Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
        10:36 ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Et tyhmältä vaikuta, en tarkoittanut sinua henk koht. (Voisit olla jopa viisaampi kuin minä, jos se olisi mahdollista)
        Ateismikin on uskonto-oikeasti.

        Matt.
        10:32 Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
        10:33 Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
        10:34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
        10:35 Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
        10:36 ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa

        Ateisti kääntää toisenkin posken. Hellari ei.


    • Anonyymi

      Kuinka monta rikollista teillä siellä hellareissa on? Murhaajia ym, jotka ovat tehneet feikkiparannuksen. Uskosi on kuollutta saalemi.

      • Kerro mihin uskon ja kerro mihin sinä uskot?

        Minulle usko ei ole taika, kuten teille vellut. Minä voin sanoa uskovani Jeesukseen ja minä voin tunnustaa Jeesuksen Herrakseni!

        Sitä te ette voi tehdä!

        Te uskotte uskoonne -taikauskoonne, jossa uskotaan ihmiseen ja hänen antamansa valhesynninpäästöön mantralla jossa Herjataan Vapahtajamme uhria!


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Kerro mihin uskon ja kerro mihin sinä uskot?

        Minulle usko ei ole taika, kuten teille vellut. Minä voin sanoa uskovani Jeesukseen ja minä voin tunnustaa Jeesuksen Herrakseni!

        Sitä te ette voi tehdä!

        Te uskotte uskoonne -taikauskoonne, jossa uskotaan ihmiseen ja hänen antamansa valhesynninpäästöön mantralla jossa Herjataan Vapahtajamme uhria!

        1 Kor 1: 11. Sillä Kloen perheväeltä olen saanut teistä kuulla, veljeni, että teillä on riitoja keskuudessanne. 12. Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: Minä olen Paavalin puolta, toinen: Minä Apolloksen, joku taas: Minä Keefaan, joku vielä: Minä Kristuksen.

        Miten voi olla väärin sanoa "Minä olen Kristuksen" ?
        Pave jaksaa muistuttaa siitä että seurakunta on Kristuksen ruumis ja jos joku ajattelee seuraavansa Kristusta vaikka ei ole osa ja samassa hengessä kuin elävä seurakunta niin on eksynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        1 Kor 1: 11. Sillä Kloen perheväeltä olen saanut teistä kuulla, veljeni, että teillä on riitoja keskuudessanne. 12. Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: Minä olen Paavalin puolta, toinen: Minä Apolloksen, joku taas: Minä Keefaan, joku vielä: Minä Kristuksen.

        Miten voi olla väärin sanoa "Minä olen Kristuksen" ?
        Pave jaksaa muistuttaa siitä että seurakunta on Kristuksen ruumis ja jos joku ajattelee seuraavansa Kristusta vaikka ei ole osa ja samassa hengessä kuin elävä seurakunta niin on eksynyt.

        Kovin ontuva on omaan pussiin puhumisesi.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Kovin ontuva on omaan pussiin puhumisesi.

        Minä uskon että VL kristityt ovat Jeesuksen veljiä ja sisaria. Uskon että Jeesus on täällä maan päällä ja Hänet tunnustan ihmisten edessä. Tämä on vierasta monelle ja silti juuri tämä piirre on ainoa jonka Kuningas mainitsee tuomiopäivänä:

        Matt 25:35. Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;

        37. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?

        40. Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Kerro mihin uskon ja kerro mihin sinä uskot?

        Minulle usko ei ole taika, kuten teille vellut. Minä voin sanoa uskovani Jeesukseen ja minä voin tunnustaa Jeesuksen Herrakseni!

        Sitä te ette voi tehdä!

        Te uskotte uskoonne -taikauskoonne, jossa uskotaan ihmiseen ja hänen antamansa valhesynninpäästöön mantralla jossa Herjataan Vapahtajamme uhria!

        Ihmeparantamiset ovat ihan selvää pelleilyä ja taikauskoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeparantamiset ovat ihan selvää pelleilyä ja taikauskoa.

        Jeesukseltakin?


    • Anonyymi

      hullujen yhteisö !

    • Anonyymi

      Eikö "Saalemi" huomaa, että itse on tuomitsemassa muita ja itse on myös "minä, vain minä olen oikeassa" ?

      • Ei, en huomaa, sorry!


      • Anonyymi

        No eihä Jeesus sellaista edellyttänyt. Riittää kun kehuu itseään ja haukkuu muita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eihä Jeesus sellaista edellyttänyt. Riittää kun kehuu itseään ja haukkuu muita.

        Noin tekee vl-puhveli.


    • Anonyymi

      Talousrikoksista tunnetaan
      hs.fi/kotimaa/art-2000003425925.html

    • Anonyymi

      Eipä tuo auta Raamatnkohtia kopioida, jos ei itse osaa kunnoittaa toisia.

    • Anonyymi

      Loukataan toisen ihmisoikeuksia :(

    • Anonyymi

      Meidän paikkakunnalla on n 15t asukasta. Hellareita ei paljon, mutta komea punkkeri. On siinä kymmenykset maksettu. Velluillakin on hieno, mutta niitä onkin enemmän maksamassa.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe