Miehiä jaettiin ryhmiin parkkipaikalla osa valittiin kuljetuksella Suomenlinnan

Anonyymi-ap

Erikoinen uni 7.11.2022 Näin unen jossa Turussa olevalle Kupittaan puiston jalkapallo stadionin parkkipaikalle kokoontui useita suomalaisia miehiä ja jokunen nainen. Ne oli sinne käskytetty tai pyydetty. Ne parkkipaikalle kokoontuneet miehet oli kantasuomalaisia vaaleita miehiä.

Siellä parkkipaikalla miehiä jaettiin eri ryhmiin, ymmärsin että valinta oli jotenkin ennakkoon suunniteltu. Valitsijoiden mielestä hyödyllisiin joilla on valitsijoille jonkinlaista ammatillista erikoisosaamista ja erikoistaitoja, ja heihin joilla ei ole jotakin tärkeää ammatillistaosaamista ja erikoisiataitoa.

Vielä sen ensimmäisen jako valitsemisen jälkeen jaettiin ihmisiä eri ryhmiin jonkun armeijan tiedustelua suorittavan korkeaarvoisen upseerin käskystä.
Sitä valintaa teki joku armeijan tiedusteluupseeri, mies oli ehkä eversti arvoltaan, nimi taisi olla Jorma Kari tai vastaava.

Ihmisiä johdettiin pakettiautoihin ja minut käskettiin mennä johonkin Volkswagen pakettiauton takaosaan jossa oli pienipöytä ja pienet penkit, joidenkin muiden ihmisten kanssa.
Ymmärsin sen että sen takia koska olen Herra Jeesus Kristus nasaretilaiseen uskova ja minulla ei ole valitsijoille tärkeää ammatillistaosaamista, olen köyhä ja työtön.

Se valitsemistilanne oli jotenkin sumutusta ja hämäystä, ihmiset luuli että kaikki on hyvin ja ei tarvitse pelätä, ihmiset eivät osanneet pelätä tai vastustaa tilanteessa mitenkään. Valitsijat oli jotenkin kaksnaamaisia, esittivät ystävällistä vaikka ilmeisesti suunnittelivat jotain aivan muuta.

Ymmärsin että minut oli valittu ihmisjoukosta sen tiedustelua suorittavan everstin käskystä.
Se eversti suoritti tehtäväänsä joidenkin häntä korkeammalla olevien armeijan pääliköiden, valtion johtajien ja päättäjien toimesta.

Ihmisiltä oli jakamis tilanteen alussa otettu pois lompakot joissa heillä oli käteisrahaa.
Minullakin oli pieni kolikko lompakko jossa oli vähän rahaa ja sekin oli hävinnyt tai otettu pois.
Kun olin pakettiautossa niin mieleeni tuli voisiko siellä Suomenlinnassa ostaa jotain syötävää.
Sen jälkeen uudestaan etsin pientä kolikko lompakkoa taskuistani siellä pakettiautossa niin se pieni kolikko lompakko kuitenkin vielä löytyi taskustani, vaikka se oli ensin ollut kadonnut tai pois otettu.

Se eversti kertoi pakettiauton kuskille, kuskille joka oli valittu samasta ryhmästä kuin minä että...

Matka ja kuljetus on Suomenlinnaan Helsinkiin, onko se liian pitkämatka, ja liian pitkämatka kuljetettaville?

Se pakettiauton kuljettaja ja etuosassa istuvat luulivat olevansa jotenkin paremmassa hyvässä erikoisasemassa, koska olivat pakettiauton etuosassa ja kuskina. Mutta heidän kohtalo oli samassa asemassa kuin minä ja takaosassa olevat, vaikka olivat pakun etuosassa, heillä on oleva sama kohtelu Suomenlinnassa kuin heillä jotka olivat pakettiauton takaosassa.

Uni loppui, en tuntenut mitään pelkoa vaikka uni oli outo.

2

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo ,ehkä ensi yönä näät sitten jotakin muuta unta sellaista se nukkuminen on.

      • Anonyymi

        Joosef näki u ia ja faarao näki unta ja Joosef selitti unenen, lopunajalla poikanne ja tyttärenne näkevät unia kertoo Raamattu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      388
      1533
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1220
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1145
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      701
    Aihe