Miehiä jaettiin ryhmiin parkkipaikalla osa valittiin kuljetuksella Suomenlinnan

Anonyymi-ap

Erikoinen uni 7.11.2022 Näin unen jossa Turussa olevalle Kupittaan puiston jalkapallo stadionin parkkipaikalle kokoontui useita suomalaisia miehiä ja jokunen nainen. Ne oli sinne käskytetty tai pyydetty. Ne parkkipaikalle kokoontuneet miehet oli kantasuomalaisia vaaleita miehiä.

Siellä parkkipaikalla miehiä jaettiin eri ryhmiin, ymmärsin että valinta oli jotenkin ennakkoon suunniteltu. Valitsijoiden mielestä hyödyllisiin joilla on valitsijoille jonkinlaista ammatillista erikoisosaamista ja erikoistaitoja, ja heihin joilla ei ole jotakin tärkeää ammatillistaosaamista ja erikoisiataitoa.

Vielä sen ensimmäisen jako valitsemisen jälkeen jaettiin ihmisiä eri ryhmiin jonkun armeijan tiedustelua suorittavan korkeaarvoisen upseerin käskystä.
Sitä valintaa teki joku armeijan tiedusteluupseeri, mies oli ehkä eversti arvoltaan, nimi taisi olla Jorma Kari tai vastaava.

Ihmisiä johdettiin pakettiautoihin ja minut käskettiin mennä johonkin Volkswagen pakettiauton takaosaan jossa oli pienipöytä ja pienet penkit, joidenkin muiden ihmisten kanssa.
Ymmärsin sen että sen takia koska olen Herra Jeesus Kristus nasaretilaiseen uskova ja minulla ei ole valitsijoille tärkeää ammatillistaosaamista, olen köyhä ja työtön.

Se valitsemistilanne oli jotenkin sumutusta ja hämäystä, ihmiset luuli että kaikki on hyvin ja ei tarvitse pelätä, ihmiset eivät osanneet pelätä tai vastustaa tilanteessa mitenkään. Valitsijat oli jotenkin kaksnaamaisia, esittivät ystävällistä vaikka ilmeisesti suunnittelivat jotain aivan muuta.

Ymmärsin että minut oli valittu ihmisjoukosta sen tiedustelua suorittavan everstin käskystä.
Se eversti suoritti tehtäväänsä joidenkin häntä korkeammalla olevien armeijan pääliköiden, valtion johtajien ja päättäjien toimesta.

Ihmisiltä oli jakamis tilanteen alussa otettu pois lompakot joissa heillä oli käteisrahaa.
Minullakin oli pieni kolikko lompakko jossa oli vähän rahaa ja sekin oli hävinnyt tai otettu pois.
Kun olin pakettiautossa niin mieleeni tuli voisiko siellä Suomenlinnassa ostaa jotain syötävää.
Sen jälkeen uudestaan etsin pientä kolikko lompakkoa taskuistani siellä pakettiautossa niin se pieni kolikko lompakko kuitenkin vielä löytyi taskustani, vaikka se oli ensin ollut kadonnut tai pois otettu.

Se eversti kertoi pakettiauton kuskille, kuskille joka oli valittu samasta ryhmästä kuin minä että...

Matka ja kuljetus on Suomenlinnaan Helsinkiin, onko se liian pitkämatka, ja liian pitkämatka kuljetettaville?

Se pakettiauton kuljettaja ja etuosassa istuvat luulivat olevansa jotenkin paremmassa hyvässä erikoisasemassa, koska olivat pakettiauton etuosassa ja kuskina. Mutta heidän kohtalo oli samassa asemassa kuin minä ja takaosassa olevat, vaikka olivat pakun etuosassa, heillä on oleva sama kohtelu Suomenlinnassa kuin heillä jotka olivat pakettiauton takaosassa.

Uni loppui, en tuntenut mitään pelkoa vaikka uni oli outo.

2

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo ,ehkä ensi yönä näät sitten jotakin muuta unta sellaista se nukkuminen on.

• Anonyymi

Joosef näki u ia ja faarao näki unta ja Joosef selitti unenen, lopunajalla poikanne ja tyttärenne näkevät unia kertoo Raamattu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      108
      4843
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      113
      2505
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2457
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2225
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      429
      2071
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      176
      1597
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      106
      1311
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      35
      1147
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      996
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      81
      910
    Aihe