Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisäksi on murheita, mitkä eivät jätä minua.
Mutta hyvä että sinulla vientiä riittää. Toivon parasta jatkoa!
Mies olen aika erakko nykyään
39
769
Vastaukset
- Anonyymi
Thänx! Olisit kelvannut nyt ja aina, vain sinä! Mutta en silloin kelvannut sinulle niin enään en halua sinua!
- Anonyymi
Tuo ei ole kovinkaan viisasta ajattelua. Jokaisella voi olla minä tahansa hetkenä esteitä. Jos toisen ihmisen haluaa elämäänsä ja siihen on mahdollisuus, niin on hyvin lapsellista ajatella, etten kelvannut silloin. Muita syitä on voinut olla miljoona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole kovinkaan viisasta ajattelua. Jokaisella voi olla minä tahansa hetkenä esteitä. Jos toisen ihmisen haluaa elämäänsä ja siihen on mahdollisuus, niin on hyvin lapsellista ajatella, etten kelvannut silloin. Muita syitä on voinut olla miljoona.
Tuosta tulee ongelma, kun naiset eivät avaa sitä jos muuttavat mielensä, vaan odottavat miehen lukevan ajatuksia ja yrittävän uudestaan lähestymistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta tulee ongelma, kun naiset eivät avaa sitä jos muuttavat mielensä, vaan odottavat miehen lukevan ajatuksia ja yrittävän uudestaan lähestymistä.
Ei pidä miehen yrittää uudestaan. Kerran harkitusti sanottu ei pätee siihen saakka, että nainen selväsanaisesti, ei mitään rivien välistä, vaan selväsanaisesti kertoo mielensä muutoksesta.
- Anonyymi
Et si osannu ajatella että sussa saattas olla tai on ihmisenä jotain vikaa jos kun et kerran kelvannu
- Anonyymi
En kyl osannut silleen ajatella et ihmisenä vikaa
- Anonyymi
Tietääkö mies murheistasi?
- Anonyymi
Ne murheet on ollut kauan. Ei liity häneen. Liian pitkään taistellut, enkä voi antaa periksi. En kai ole ollut siinäkään mielessä sopiva.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne murheet on ollut kauan. Ei liity häneen. Liian pitkään taistellut, enkä voi antaa periksi. En kai ole ollut siinäkään mielessä sopiva.
Jos eivät liity häneen, niin silloin tuo viimeinen lauseesi on pelkkää arvuuttelua. Syitä on mielestäsi useita.
- Anonyymi
Turhakkeelta kuulostat
- Anonyymi
Koitahan jaksaa alustaa muille elämänkoululaisille näitä naista esittävän aloituksia. On vissiin jotain uutta korkeakulttuuria
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koitahan jaksaa alustaa muille elämänkoululaisille näitä naista esittävän aloituksia. On vissiin jotain uutta korkeakulttuuria
Ei sua maaninko reppana T naista taas kukaan edes huomioi. No sairas ihminen on sairas, kyllähän sää sen tierät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sua maaninko reppana T naista taas kukaan edes huomioi. No sairas ihminen on sairas, kyllähän sää sen tierät.
- Anonyymi
Päätit olla avoin palstalla, et hänelle suoraan. Mitä se kertoo sinusta?
- Anonyymi
Ja tällaista banaalia tekstiäkö mitä palstaäijä trollasi esim sinä olisit joltain vailla? Huomaa kyllä sinun tulkutuksesta, että et käy ihan täysillä kun katsoo mihin sisältöön vastailet ja miten. T naiselta voimia ja onnea
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tällaista banaalia tekstiäkö mitä palstaäijä trollasi esim sinä olisit joltain vailla? Huomaa kyllä sinun tulkutuksesta, että et käy ihan täysillä kun katsoo mihin sisältöön vastailet ja miten. T naiselta voimia ja onnea
Sä et oo T naoneny käynyt edes puoliteholla vuosiin, ellet peräti vuosikymmeniin. Sitä se katkeruus, maanisuus ja miesviha teettää.
- Anonyymi
Joku haluaa taas saada toisen näyttään pahalta jonku silmissä
Miksi vastaatte näihin- Anonyymi
Koska naisviha tekee nämä toksiset reppanat autuaiksi
- Anonyymi
Sattuuhan se, kun elämän rakkaus jättää💔. Sitten voi kirjotella tänne kaikki sen naisen sanomiset. Yrittää kostaa omaa pahaa oloa, minkä tää nainen aiheutti. Yrittää saada naiselle pahan olon. Kirjota vaan, jos se oloas helpottaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuuhan se, kun elämän rakkaus jättää💔. Sitten voi kirjotella tänne kaikki sen naisen sanomiset. Yrittää kostaa omaa pahaa oloa, minkä tää nainen aiheutti. Yrittää saada naiselle pahan olon. Kirjota vaan, jos se oloas helpottaa...
En viittaa aloitustekstiin vaan aivan toisiin...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska naisviha tekee nämä toksiset reppanat autuaiksi
Mites se sun oma miesviha? Se joka näyttäytyy palstaäijän huutamisena joka päivä aamusta iltaan jokaisessa langassa???
Vastaas ny vai onko iltalääkkeet jo jaettu?
- Anonyymi
Mä en ole koskaan ollu erakko mutta viihdyn paremmin yksin voi pitää omaa kivaa halutessaan eikä ole kenellekään tilivelvollinen eikä tarvi ottaa huomioon korkeintaan kun omat ja lastensa tunteet
- Anonyymi
Miksi sitten leikit mun tunteilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten leikit mun tunteilla?
Laittaisit sivusta, kun et ole ap.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Sorry olen mees, hienosti sain poostua
- Anonyymi
Jokaisen oma asia ja murheet, ei jaettavaksi.
- Anonyymi
Jakaminen ei ollut se pointti.
- AnonyymiUUSI
Joo, ei tää toimi, enkä tiedä tuleeko koskaan toimimaan... S24 nimittäin 😮💨
- AnonyymiUUSI
T nainen varmaan vetää itsensä kiikkuun jos palsta kaatuu 😆
Sellaista se on kun maniaansa ja muita mielenterveysongelmiaan yrittää jossain suoli24 alustalla hoitaa.
Tosin tuskin tuollaista pahantahtoista hllua jää kovin moni kaipaamaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se on kun maniaansa ja muita mielenterveysongelmiaan yrittää jossain suoli24 alustalla hoitaa.
Tosin tuskin tuollaista pahantahtoista hllua jää kovin moni kaipaamaan.Ja sinä naurat jonkun T-naisen kuolemalle, toivot sellaista? Kukahan se on mt-ongelmainen ja ilkeä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosin tuskin tuollaista pahantahtoista hllua jää kovin moni kaipaamaan.🤣 luule vaan, sulle kevyet mullat, hups
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä naurat jonkun T-naisen kuolemalle, toivot sellaista? Kukahan se on mt-ongelmainen ja ilkeä?
En ole toivonut, vaan ennustin tulevaa. T nainen on se joka lankaan palstaäijää huutava miestenvihaaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣 luule vaan, sulle kevyet mullat, hups
En luule vaan tiedän, että et muuta tee kuin huuda palstaäijää joka langassa joka ikinen päivä. Siksipä se saattaisikin olla todella paha paikka noinkin maaniselle neurootikolle jos palsta lakkaisi toimimasta.
- AnonyymiUUSI
Voimia. Emme rakasta toista siksi, että hän on kaunis, vaan meidän mielestämme hän on kaunis, koska rakastamme häntä. (ikivanha viisaus, sivusta.)
- AnonyymiUUSI
Näin se on ❤️
- AnonyymiUUSI
Kiitos. Tuon avulla jaksan ensi viikon.
- AnonyymiUUSI
Oletko missään mielessä sitten parantanut juoksussa, sian tavoin. Tarkoitan löytänyt itsestäsi jotain tarjoamisen arvoista.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161