Mies olen aika erakko nykyään

Anonyymi-ap

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisäksi on murheita, mitkä eivät jätä minua.

Mutta hyvä että sinulla vientiä riittää. Toivon parasta jatkoa!

39

769

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Thänx! Olisit kelvannut nyt ja aina, vain sinä! Mutta en silloin kelvannut sinulle niin enään en halua sinua!

• Anonyymi

Tuo ei ole kovinkaan viisasta ajattelua. Jokaisella voi olla minä tahansa hetkenä esteitä. Jos toisen ihmisen haluaa elämäänsä ja siihen on mahdollisuus, niin on hyvin lapsellista ajatella, etten kelvannut silloin. Muita syitä on voinut olla miljoona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ole kovinkaan viisasta ajattelua. Jokaisella voi olla minä tahansa hetkenä esteitä. Jos toisen ihmisen haluaa elämäänsä ja siihen on mahdollisuus, niin on hyvin lapsellista ajatella, etten kelvannut silloin. Muita syitä on voinut olla miljoona.

Tuosta tulee ongelma, kun naiset eivät avaa sitä jos muuttavat mielensä, vaan odottavat miehen lukevan ajatuksia ja yrittävän uudestaan lähestymistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta tulee ongelma, kun naiset eivät avaa sitä jos muuttavat mielensä, vaan odottavat miehen lukevan ajatuksia ja yrittävän uudestaan lähestymistä.

Ei pidä miehen yrittää uudestaan. Kerran harkitusti sanottu ei pätee siihen saakka, että nainen selväsanaisesti, ei mitään rivien välistä, vaan selväsanaisesti kertoo mielensä muutoksesta.

• Anonyymi

Et si osannu ajatella että sussa saattas olla tai on ihmisenä jotain vikaa jos kun et kerran kelvannu

• Anonyymi

En kyl osannut silleen ajatella et ihmisenä vikaa

• Anonyymi

Tietääkö mies murheistasi?

• Anonyymi

Ne murheet on ollut kauan. Ei liity häneen. Liian pitkään taistellut, enkä voi antaa periksi. En kai ole ollut siinäkään mielessä sopiva.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne murheet on ollut kauan. Ei liity häneen. Liian pitkään taistellut, enkä voi antaa periksi. En kai ole ollut siinäkään mielessä sopiva.

Jos eivät liity häneen, niin silloin tuo viimeinen lauseesi on pelkkää arvuuttelua. Syitä on mielestäsi useita.

• Anonyymi

Turhakkeelta kuulostat

• Anonyymi

Koitahan jaksaa alustaa muille elämänkoululaisille näitä naista esittävän aloituksia. On vissiin jotain uutta korkeakulttuuria

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koitahan jaksaa alustaa muille elämänkoululaisille näitä naista esittävän aloituksia. On vissiin jotain uutta korkeakulttuuria

Ei sua maaninko reppana T naista taas kukaan edes huomioi. No sairas ihminen on sairas, kyllähän sää sen tierät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sua maaninko reppana T naista taas kukaan edes huomioi. No sairas ihminen on sairas, kyllähän sää sen tierät.

• Anonyymi

Päätit olla avoin palstalla, et hänelle suoraan. Mitä se kertoo sinusta?

• Anonyymi

Ja tällaista banaalia tekstiäkö mitä palstaäijä trollasi esim sinä olisit joltain vailla? Huomaa kyllä sinun tulkutuksesta, että et käy ihan täysillä kun katsoo mihin sisältöön vastailet ja miten. T naiselta voimia ja onnea

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tällaista banaalia tekstiäkö mitä palstaäijä trollasi esim sinä olisit joltain vailla? Huomaa kyllä sinun tulkutuksesta, että et käy ihan täysillä kun katsoo mihin sisältöön vastailet ja miten. T naiselta voimia ja onnea

Sä et oo T naoneny käynyt edes puoliteholla vuosiin, ellet peräti vuosikymmeniin. Sitä se katkeruus, maanisuus ja miesviha teettää.

• Anonyymi

Joku haluaa taas saada toisen näyttään pahalta jonku silmissä
      Miksi vastaatte näihin

• Anonyymi

Koska naisviha tekee nämä toksiset reppanat autuaiksi

• Anonyymi

Sattuuhan se, kun elämän rakkaus jättää💔. Sitten voi kirjotella tänne kaikki sen naisen sanomiset. Yrittää kostaa omaa pahaa oloa, minkä tää nainen aiheutti. Yrittää saada naiselle pahan olon. Kirjota vaan, jos se oloas helpottaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sattuuhan se, kun elämän rakkaus jättää💔. Sitten voi kirjotella tänne kaikki sen naisen sanomiset. Yrittää kostaa omaa pahaa oloa, minkä tää nainen aiheutti. Yrittää saada naiselle pahan olon. Kirjota vaan, jos se oloas helpottaa...

En viittaa aloitustekstiin vaan aivan toisiin...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska naisviha tekee nämä toksiset reppanat autuaiksi

Mites se sun oma miesviha? Se joka näyttäytyy palstaäijän huutamisena joka päivä aamusta iltaan jokaisessa langassa???

Vastaas ny vai onko iltalääkkeet jo jaettu?

• Anonyymi

Mä en ole koskaan ollu erakko mutta viihdyn paremmin yksin voi pitää omaa kivaa halutessaan eikä ole kenellekään tilivelvollinen eikä tarvi ottaa huomioon korkeintaan kun omat ja lastensa tunteet

• Anonyymi

Miksi sitten leikit mun tunteilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten leikit mun tunteilla?

Laittaisit sivusta, kun et ole ap.

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Sorry olen mees, hienosti sain poostua

• Anonyymi

Jokaisen oma asia ja murheet, ei jaettavaksi.

• Anonyymi

Jakaminen ei ollut se pointti.

• Anonyymi
      UUSI

Joo, ei tää toimi, enkä tiedä tuleeko koskaan toimimaan... S24 nimittäin 😮‍💨

• Anonyymi
        UUSI

T nainen varmaan vetää itsensä kiikkuun jos palsta kaatuu 😆
        Sellaista se on kun maniaansa ja muita mielenterveysongelmiaan yrittää jossain suoli24 alustalla hoitaa.

Tosin tuskin tuollaista pahantahtoista hllua jää kovin moni kaipaamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista se on kun maniaansa ja muita mielenterveysongelmiaan yrittää jossain suoli24 alustalla hoitaa.

Ja sinä naurat jonkun T-naisen kuolemalle, toivot sellaista? Kukahan se on mt-ongelmainen ja ilkeä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤣 luule vaan, sulle kevyet mullat, hups

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä naurat jonkun T-naisen kuolemalle, toivot sellaista? Kukahan se on mt-ongelmainen ja ilkeä?

En ole toivonut, vaan ennustin tulevaa. T nainen on se joka lankaan palstaäijää huutava miestenvihaaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤣 luule vaan, sulle kevyet mullat, hups

En luule vaan tiedän, että et muuta tee kuin huuda palstaäijää joka langassa joka ikinen päivä. Siksipä se saattaisikin olla todella paha paikka noinkin maaniselle neurootikolle jos palsta lakkaisi toimimasta.

• Anonyymi
      UUSI

Voimia. Emme rakasta toista siksi, että hän on kaunis, vaan meidän mielestämme hän on kaunis, koska rakastamme häntä. (ikivanha viisaus, sivusta.)

• Anonyymi
        UUSI

Näin se on ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos. Tuon avulla jaksan ensi viikon.

• Anonyymi
      UUSI

Oletko missään mielessä sitten parantanut juoksussa, sian tavoin. Tarkoitan löytänyt itsestäsi jotain tarjoamisen arvoista.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe