Numeron korotus

Sussu2

Numeron korotus

Olimme biologian tunnilla, kikattelimme typerästi emmekä sen enempää jaksaneet kuunnella opetusta. Heräsin karuun todellisuuteen kun opettaja sanoi nimeni.

- Hanna jää sitten tunnin jälkeen puhumaan kokeesta.
- Täh?
- Sun koe oli sitä luokkaa että meidän pitää puhua miten sä parannat numeroas...

En oikeastaan ollut hämmentynyt, ihmisen biologia ei ollut vahvimpia puoliani enkä kuunnellut tunneilla. Se siitä sitten sai. Pian kello soikin ja mä jäin paikalleni istuskelemaan kun muut pääsi vapauteen. Opettajamme Timo oli epämukava eikä oikein koskaan ollut tykännyt musta. Kaikki oli huomannut sen miten se huomautteli asioista mulle koko ajan. Enkä ihmetellyt sitäkään yhtään mieshän oli 40 eikä perhettä, varmaan tylsä elämä.

Mulla taas meni todella huonosti - kymppiluokalla ja silti reputan kaikki kurssit, paitsi liikunnan. Opettaja istui vieressäni olevalle tuolille ja kohdisti katseensa minuun. Olin jo valmiiksi puolikuollut, sillä tiesin että pian kuullaan pitkääkin pidempi saarna.

- Siitä sun numerostas...
- Niin.
- Tämä on sun viimeinen tilaisuus korottaa sitä, sä et pääse mihinkään jatko-opiskelemaan jos sä et ryhdistäydy.
- Tiedän.
- Uusintakoe olisi kahden viikon päästä, mutta sun tuntityöskentelystäsi
päätellen et pärjäisi joten mä haluaisin ehdottaa toisenlaista tapaa korottaa numeroa. . .

Olin heti kiinnostunut helpommasta tavasta.

- No
- Tulet meille tänään kello kuusi niin otetaan kunnon kertaus ihmisen biologiasta.

Katsoin tyrmistyneenä opettajaa, yrittikö se vihjailla jotain. No tietysti yritti, sen huomasi huvittuneesta hymystäkin. Mä nousin ylös otin reppuni ja menin pikakävelyä ovelle. Opettaja huusi perääni.

- Sulla ei ole muuta vaihtoehtoa, kannattaisi harkita!

Mä suunnistin puolijuoksua kotiin ja lukittauduin huoneeseeni. Menin sängylle makaamaan ja katsoin pitkään kattoon ja ajattelin mitä ope oli sanonut. Timo oli kyllä ihan oikeassa, mulla ei ollut muuta vaihtoehtoa, ja olin jo jonkin aikaa halunnut päästä neitsyydestäni eroon. Pitkään mietittyäni vaihtoehtojani huokaisin syvään ja päätin mennä Timon luokse illalla.

Mulla oli tunti aikaa. Menin suihkuun ja meikkasin kevyesti. Laitoin sellaiset vaatteet päälle jotka saa helpommin pois päältä, ettei mitään hajoisi - hameen ja napitettavan paidan. Kuudelta seisoin opettajamme omakotitalon pihalla. Olin todella hermostunut, hengitykseni oli kiihtynyt ja käteni suorastaan vapisivat. Soitin ovikelloa ja odotin.

Opettaja tuli pian avaamaan oven hymy huulillaan ja sanoi huvittuneena.

- Tiesin et sä tulisit.

Ope pyysi mua peremmälle ja ottamaan kengät pois. Sitten hän ohjasi minut olohuoneeseen. Ilmeisesti hän oli minua odottanut, sillä pöydällä oli viinipullo ja kaksi lasia. Opettaja tuli perässäni huoneeseen ja pyysi minua istumaan.

- Istu ja ota vähän viiniä.
- Tota... mä en juo.
- No ota vähän kun kerran oon jo tämän avannutkin.

Opettaja kaatoi minulle juotavaa minun istuutuessa. Katseeni harhaili olohuoneen seinillä, enkä kehdannut katsoa opettajaan. Opettaja ojensi minulle juoman ja skoolasimme. Juoma oli aika pahaa mutta join sitä kun olin niin hermostunut. Pian opettaja avasi keskustelun ja rentouduin vähän. Keskustelimme koulusta Ja siitä minne aion mennä koulun jälkeen. Juotuamme opettaja keräsi lasit ja viinipullon, ja sanoi.

- Mä vien nämä pois, sä voit sen aikana riisua päällysvaatteesi ja mennä
makuuhuoneeseen.

Säikähdin hiukan pyyntöä, mutta sen tiukkuuden aiheuttamana menin makuuhuoneeseen ja otin vaatteet pois. Istuin sängylle selkä ovelle päin ja yritin tasata hengitystäni. Pian kuulin opettajan tulevan ja nousin nopeasti seisomaan. Opettaja sanoi että menisin istumaan kaikessa rauhassa. Ääni oli vieläkin tiukka ja tottelin.

Opettaja rupesi riisumaan vaatteitaan enkä uskaltanut katsoa taakseni. Olin viimeksi nähnyt miehen alasti monta vuotta sitten. Opettaja siirtyi taakseni ja otti lantiostani kiinni. Säikähdin, ja opettaja naurahti.

- Ei se nyt noin kauheaa ole. Rentoudu nyt vähän, en mä sua syö.

Helppohan se oli sanoa kun oli kokemusta. Opettaja suuteli niskaani ja kaulaani. Se tuntui oikeastaan rauhoittavalta, rentouduin vähän. Hänen kätensä nousi ylös rinnoilleni ja puristeli niitä liivien läpi. Hän kiersi kätensä taakseni, irrotti liivit ja heitti ne nurkkaan. Nostin heti kädet rintojeni peitoksi, jolloin opettaja otti hellästi käteni pois rintojeni päältä. Hän laski käteni pedille ja käski rauhoittua ja mennä pedille makuulle.

Työnsin itseni keskemmälle sänkyä ja opettaja tutki minua katseellaan. Menin maate ja opettaja tuli puoliksi päälleni ja suuteli minua hellästi mutta samalla vaativasti. Huomasin että hänellä oli enää bokserit päällä joiden läpi näkyikin pullotus. Opettajan suu vaelsi kaulalleni ja siitä rinnoilleni. Hän imaisi arkaa nänniäni ja suustani pääsi pieni huokaisu. Hän imi, nuoli ja näykki rintojani ja nännejäni, joka sai minut huohottamaan. Kiihotuin vaikken sitä olisikaan halunnut ja tunsin kuinka pilluni valahti märäksi.

Pian opettaja käski nostaa lantiotani. Tietysti tottelin ja alushousuni lähtivät hetkessä pois päältäni. Opettaja laskeutui alemmas, otti käsillään reisistäni kiinni ja avasi reiteni. Hän irrotti toisesta reidestä ja painoi klitoristani ähkäisin nautinnollisesti katsoen opettajaa. Opettaja oli aivan hypnoosissa ja vain katsoi hetken aikaa pyhintä paikkaani. Sitten hän upotti päänsä alapäähäni ja nuolaisi klitoristani. Värähdin ja hengitykseni kiihtyi entisestään, jos mahdollista. Kuin hyväksyttyään reaktioni, opettaja alkoi nuolla häpyhuuliani ja klitoristani, samalla hän imi mettäni. Huohotin ja päästin pieniä nautinnon ääniä. Pian opettajan kieli porautui kolooni ja hän nai minua kielellään. Tätä ihanuutta ei kuitenkaan kestänyt kauaa vaan hän alkoi taas nuolla klitoristani, tähän hän ei kuitenkaan tyytynyt vaan upotti yhden sormensa sisääni.

Se tuli minulle yllätyksenä ja laitoin reiteni kiinni, opettaja kuitenkin avasi ne ja jatkoi nuolemistaan. Pian hän laittoi myös toisen sormen minuun ja nai minua sormillaan, pistin silmäni kiinni ja nautin. Kolmannen sormen upotessa minuun tunsin kuinka orgasmi tulvi ylitseni. Hengitykseni katkeili ja olin seitsemännessä taivaassa.

Kun olin selvinnyt orkusta, opettaja lopetti ja meni lattialle seisomaan. Hän käski minun kontata luokseen ja ottaa suihin. Konttasin opettajan katseen alla hänen luokseen. Otin boksereista kiinni ja vedin ne hänen päältään. Siinä edessäni seisoi suurin ikinä näkemäni kulli, ainakin 19 cm pitkä ja todella paksu. Peräännyin opettajan luota. Opettaja kysyi mikä minulla oli. Änkytin vastaukseksi että se on liian iso ja etten voi tehdä sitä. Opettaja naurahti käveli luokseni ja nosti minut ylös ja heitti sängylle. Ilkeä hymy kasvoilla hän istui vatsani päälle ja kurotti jotain laatikostaan.

Katsoin häntä peloissani enkä uskaltanut tehdä mitään. Pian opettaja löysi etsimänsä ja ennen kuin huomasinkaan, olivat käteni sängyn päädyssä kiinni. Hän oli hankkinut näet käsiraudat. Opettaja nousi pääni päälle ja käski avata suuni. Käänsin pääni pois ja pidin suuni visusti kiinni. Opettaja löi poskelleni ja käski nuolla. Poskeani arasti. Avasin suuni ja aloin nuolemaan terskaa ja kullin vartta. Pian opettaja käski avata suuni kunnolla. En uskaltanut kapinoida vaan avasin suuni. Suuni venyi kun opettajan kulli upposi suuhuni. Yritin säännöstellä hengitystäni kun opettaja alkoi naida suutani ja käski imeä.

Suuren kullin nussiessa suussani opettaja päästi nautinnollisia murahduksia. Tunsin kuinka opettajan käsi laskeutui pillulleni ja alkoi hieroa klitoristani. Tulin taas aivan märäksi epämukavasta tilanteesta riippuen. Pian hän vetäytyi suustani ja tuli kunnolla päälleni.

Hän suuteli minua rauhoittavasti.

- Ota rauhallisesti äläkä jännitä niin se ei satu.

Minun oli vaikea pysyä rauhallisena, mutta vastailin hänen kiihkeisiin suudelmiinsa. Hänen kätensä sukelsi uudestaan jalkoväliini ja sai minut vaikeroimaan kiimasta. Häpeän ja kiiman yhteinen tunne oli sanoinkuvaamattoman ihana. Kun hän vielä pisti kaksi sormea sisääni oli tunne ennekokematon. Sillä hetkellä ainoa asia mikä oli mielessäni, oli opettajani suuri kulli jonka halusin sisääni, vaikka epäilinkin sitä sen suuruuden johdosta. Opettajan suu laskeutui rinnoilleni ja hän alkoi nuolla nännejäni. Olin taas nousemassa huipulle. Pian opettaja näykkäisi kivuliaasti nänniäni joka sai minut uikuttamaan.

Juuri kun olin tulemassa, opettaja lopetti. Hengähdin pettymyksestä ja katsoin opettajaan. Hän katsoi minua hymyillen ja suuteli minua vielä kerran.

- Pian saat jotain paljon parempaa

Hän lupasi minulle. Hän meni polvilleen haaraväliini ja nosti jalkani hänen olkapäilleen. Asento oli minun kannaltani paljon parempi. Katsoin hänen kulliaan ja pelonväristykset aaltoilivat kehoni läpi. Hän hiveli reisiäni ja katsoi minuun rohkaisevasti hymyillen. Toisella kädellään hän hiveli kulliaan joka oli aivan kivikova.

Pian hän asetti kullinsa aukolleni ja alkoi työntää kulliaan sisääni. Oloni oli todella tuskainen ja yritin perääntyä, mutta opettaja piti lantiostani kovalla otteella kiinni. Tuntui kuin olisin haljennut kahtia. uikutin kuuluvasti ja opettajani käski minua olemaan hiljaa. Yritin pitää suuni kiinni mutten pystynyt ja uikutin sekä inisin kuuluvasti. Pian opettajan koko kulli oli sisälläni, mutta se sattui silti. Opettaja laskeutui päälleni ja kuiskasi korvaani.

- Ihanan kireä pillu?

Opettaja huohotti korvaani ja minäkin aloin tottua suureen kyrpään syvällä sisälläni. Pian hän nousikin ylös ja alkoi hitaasti naida minua. Huohotin pienesti kun hänen suuri kullinsa souti nautinnollisesti pienessä ja kokemattomassa pillussani. Opettajakin näytti nauttivan silmät puoliksi ummessa murahdellessaan tyytyväisesti.

- Tuntuuko hyvältä? Oletko kiimainen?oma pikku narttuni?

Hän kysyi kiimaisesti. En hetkeen vastannut mitään joten hän tuli sisääni suorastaan väkivaltaisesti. Sitten hän murahti minulle.

- Kun minä kysyn jotain siihen myös vastataan. Olet nyt narttuni ja narttu
tekee niin kuin käsketään.

Hänen lempeytensä oli tipotiessään ja katsoin järkevämmäksi vastata.

- Erittäin hyvältä, olen todella kiimainen?

Huohotin peloissani. Hän nai minua hiukan hitaammin eikä satuttanut minua.

- Tiesinhän minä sen? olet kiimaisin narttu minkä olen nähnyt.. oikea huora.

Hänen sanansa sykähdytti minua ja häpeän tunne oli valtava. Pilluni taas oli toista mieltä ja se oli entistä märempi (jos mahdollista). Olin aivan kiimoissani ja toivoin että hän kiihdyttäisi tahtiaan, hidas naiminen oli kiduttavaa. pyysin häntä kiihdyttämään tahtiaan.

- Siihen on tietyt ehdot, narttuni. Lupaan tyydyttää sinut täysin ja ehkä
opettaa jotain uutta jos käyt säännöllisesti tyydyttämässä minut.
- Ei?
- No? sitten saat tyydyttää minut tuolla ihanalla suullasi ja häipyä.

Hän tuli minusta ulos ja oli juuri nousemassa päälleni.

- Hyvä on?

Kiirehdin sanomaan. En kiimassani tiennyt mitä lupasin, ainoa asia mitä ajattelin, oli hänen paksu kullinsa sisälläni. Opettajani hymyili minulle ilkeästi ja tuli uudestaan sisääni. Hengähdin siitä ihanasta tunteesta kun hänen kullinsa venytti pilluani.

- Hyvä päätös, minun kannaltani. Kerron myöhemmin tänään sinulle säännöt
jotka kaikkien kunnon narttujen täytyy osata. Myös sinun.

En tajunnut miten tyhmä olin antaessa lupauksen, mutta pääasia oli että hän oli taas sisälläni ja nai minut orgasmiin asti. Pian hän aloittikin kiihkeän naimisen. Minä inisin ja huohotin todella äänekkäästi, olin aivan kiimassa. Suorastaan tärisin kiimasta kun opettaja kiihdytti tahtia entisestään. Olin aivan pian saamassa sen mitä halusinkin. Lopulta sain ihanan ja pitkän orgasmin kun opettaja alkoi hieroa klitoristani. Huusin nautinnosta kun sain elämäni ensimmäisen ?aidon? orgasmin.

Orgasmin mennessä ohi olin aivan uupunut. Kuulin kuinka opettaja murahteli ja pian tunsin hänen lämpimät spermansa sisälläni. Onneksi käytin e-pillereitä. Opettaja lysähti koko painollaan päälleni, mutta en välittänyt koska oloni oli niin rento.

Opettaja tuli minusta ulos joka tuntui aivan ihanalta ja huokaisin tunteesta. Opettaja suuteli minua kuiville huulilleni ja kierähti viereeni.

- Sinusta tuleekin minulle kunnon narttu.

Hän kuiskaili. Nyt vasta tajusin mitä tuli luvattua.

- Ei, en suostu.

Sanoin, olin ihan shokissa. En halunnut tällaisen jatkuvan. Vaikka opettaja olikin tuntunut ihanalta hänen narttunsa en aikoisi olla.

- Vai niin? sitten taidankin kertoa koko koululle joulujuhlassa miten tuhma
olet ollut.
- Kukaan ei usko sinua?

Opettaja ei vastannut minulle mitään. Miksi kukaan uskoisi häntä? Opettajaa jota kaikki vihaavat. Hän käveli äänettömänä raollaan olevan kaapin luokse ja avasi sen. Sen sisällä oli videokamera, ja se oli vielä päällä.

- Ei minun tarvitsekaan kertoa? kun voin näyttää.

Katsoin opettajaa hädän vallassa, ja tajusin, ettei minulla taaskaan ole vaihtoehtoja. Painoin pääni alaspäin, en ikinä ollut näin häpeissäni.

- Taisit muuttaa mieltäsi?

Opettaja istui viereeni ja suuteli minua kaulalleni. Nyökkäsin pienesti.


- Muista tulevaisuudessa että narttu tekee aina niin kuin sanotaan eikä
ikinä ajattele omaa tyydytystään vaan minun, opettajasi.

Mihin olinkaan joutunut, ajattelin.

- Sinä kutsut minua opettajaksesi ja kiität kaikesta mitä teen. Jos valitat
tai teet käskyjen vastaisesti joudun rankaisemaan sinua. Ovatko säännöt selvät?
- Kyllä.
- Mitä sinun pitikään sanoa?
- Kyllä? opettaja.

Häpesin itseäni niin paljon että olisin tahtonut kuolla. Opettaja kehui minua hyväksi nartuksi ja suuteli minua vielä kerran ennen kuin hän nousi sängyltä ja kertoi että minun oli aika lähteä kotiin.

23

28816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä!

      jatka samaan malliin!

      • böks

        Tää oli just hyvä... lisää tälläsii!


    • ^_^

      Yks asia jäi mietityttään, miksi neitsyt käyttää e-pillereitä?

      • Sussu2

        Monet käyttää koska ne poistaa kuukautiskivut ja kuukautisista tulee säännölliset..


      • =^-^=

        Mahtava !


    • mietiskelijä.

      Aika hassua että opettaja edes uhkaa näyttää/kertoa joulujuhlassa harrastaneensa seksiä oppilaan kanssa. Luultavasti siitä seuraisi enemmän vahinkoa opettajalle itselleen kuin oppilaalle. Muuten ihan hyvä tarina :].

      • Sussu2

        jospa opettaja voisi vähän miksata tietokoneella videokuvaa ja saisi naamansa pois näkyvistä? ;) Monia on mahdollisuuksia...


      • Murr*
        Sussu2 kirjoitti:

        jospa opettaja voisi vähän miksata tietokoneella videokuvaa ja saisi naamansa pois näkyvistä? ;) Monia on mahdollisuuksia...

        Onko kouluidea OMASTA päästäsi, vai yrititkö jäljitellä Sinnaleenan tarinoita ? (Koulutytön päiväkirja, 1-11)

        Vaadin vastausta.

        xD


      • Sussu2
        Murr* kirjoitti:

        Onko kouluidea OMASTA päästäsi, vai yrititkö jäljitellä Sinnaleenan tarinoita ? (Koulutytön päiväkirja, 1-11)

        Vaadin vastausta.

        xD

        Noh.. nämä tarinani on kirjoitettu 3 vuotta sitten eli ei todellakaan ole Sinnaleenan tarinoista jäljitettyä...


      • Murr* kirjoitti:

        Onko kouluidea OMASTA päästäsi, vai yrititkö jäljitellä Sinnaleenan tarinoita ? (Koulutytön päiväkirja, 1-11)

        Vaadin vastausta.

        xD

        Voisitko laittaa linkit Sinnaleenan tarinoihin. Olisi helpompi löytää ja lukea.


    • hepsu

      mietin vaa et jos käyttää e-pillereitä ja haluu päästä eroo neitsyydestään... siis tos ei joku onnaa... ellei halunnu sit siirtää menkkoja..

      • nii juu

        Luulitko että menkkoja siirretään e-pillereillä? Siihen on ihan toiset tapletit..


      • itelles
        nii juu kirjoitti:

        Luulitko että menkkoja siirretään e-pillereillä? Siihen on ihan toiset tapletit..

        Otappa asioista selvää ennen ku tuut pätemään. Menkkoja siirretään e-pillereillä syömällä esim 2 levyy pilereitä peräkkäin ilman taukoja, tällöin menkat siitä välistä jää pois. Tiedän kokemuksesta koska itselläni menkat osuu jostain syystä aina lomareissujen kohdalle


    • ~Sky~

      Tietenkin jos haluaa irti neitsyydestään ja siksi on jo aloittanut pillereiden syönnin. Loogista :D

      Tykkäsin vähän vaikka toi Opettaja vähän välistä pelottikin :D

    • Vilkunpiilottaja

      Tyttö oli neitsyt ja kuitenkin sanoi, että hänen edessään oli "suurin ikinä näkemäni kulli"... muutenkin kaikenlaista epäloogista. Ei tuollaisella numeroita koroteta!

    • Anonyymi

      Teinityttö saamassa kunnolla munaa tuskin on loogisin asia maailmassa. Eli havainnot ja päätelmät voi olla vähän niin ja näin. Pääasia että on kiihottava alistus- ja nöyryytysnovelli, tykkään.

    • Anonyymi

      mee too- aikana tällainen naisten nöyryyttäminen fantasioissa on oikein gutaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihan mahtava novelli. Jos kirjoittaja on vielä kuulolla, niin oletko muuten mies vai nainen?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täält­­­ä löydä­­­t nop­­easti suku­pu­­­olt­a, suh­­tei­­ta, tre­ff­it 👉 http://9205555.com/H/nO22Q 👈

    • Anonyymi

      Juttu olisi vielä maukkaampi sillä käänteellä, että e-pillerit ei tehoakaan, ja tyttö tulisi raskaaksi tälle säännöllisesti siittävälle opettajasonnille. Kevääseen mennessä tulisi siis jälkikasvuakin.

    • Anonyymi

      Tämän on kirjoittanut joku tyhmä ope jolla on pervoja haaveita teini tyttöihin

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3047
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2886
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2068
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1795
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1492
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe