Jäsenkaste seurakuntaan liittymiseksi ja uusintakaste johtuvat helluntaipastoreiden "henkivalloista."
Siihen vielä lisätään kättenpäällepanemisen kautta "henkikaste" molomolotuksineen.
Suosittua amerikan lahkoissa ja epäraamatullista.
"Jäsenkaste" ja henkivallat
10
114
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntailaisuus voi esiintyä kaatamisena ja villityksen hengen vaikutuksena.
- Anonyymi
Helluntailaiset eivät koskaan hyökkää jehovalaisia vastaan vaan heidän vihauskonsa kohteena ovat "vauvakastetut."
Tästä hengestä helluntaipastorit ovat tehty. Henki valuu pöntöstä anavauvakaste uskolliseen laumaan.
Siellä iloitaan kun luterilaisia kirkkoja poltetaan. - Anonyymi
Lahkohenki = tiukka pihtiote.
- Anonyymi
Jäsenkaste ==> ei Raamatussa.
Uusintakaste ==> ei Raamatussa
Vauvakaste ==> ei Raamatussa
Helluntailaisuuskaste ==> ei Raamatussa
Kakkotyypin helluntai ==> ei Raamatussa vaan ainoastaan jenkeissä - Anonyymi
suomi24 on osallinen kiihottamiseen kansaryhmää vastaan. Ylläpito on suurin yksittäinen aloitusten tekijä ja kommenttien lähettäjä. Lähes kaikki ylläpidon kautta palstalle postatut kommentit sisältävät vihapuhetta ja panettelua ja solvaamista ja valheellisia väittämiä.
- Anonyymi
Onko jäsenkaste sitä, että huljutellaan keskijalkaa porsliinissa?
- Anonyymi
Kritiikki meni aivan penkin alle, kun ei mainittu hurmahenkiä. Sillä pitää hekumoida miten irstas hurmahenki iskee ihmisiin ja käyttäytyvät todella oudosti. Voi kertoa siitä tarkasti kun on ollut ainoa silminnäkijä eikä kukaan muu ole koskaan nähnyt moista. Väärin meni kritiikki. Pitää yrittää uudestaan paremmalla onnella.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Heidän HÄPEÄNSÄ on heidän kunniansa!
Vesikaste on JUMALAN LAHJA! Ihminen vain ottaa vastaan!
Ovat todella röyhkeitä kun ihmisenä ryhtyvät uusimaan Jumalan Töitä!
Eli heidän häpeänsä UUSINTA VESI KASTE on heidän "kunniansa"
Raamattu sanoo selkeästi VAIN YKSI VESIKASTEa
Ei mitään ikä tai muita vaatimuksia!
Kukaan ihminen ei ole niin täysin uskosssa kun kasteelle kannettu pieni lapsi!
HERRAMME JEESUS KRISTUS ANTOI LÄHETYSKÄSKYN!
Menkää siis ja tekää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: Kastamalla heidät Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen Nimeen ja OPETTAMALLA heidät pitämään kaiken sen mitä minä olen käskenyt teidän pitää!
Ja tuota Kristityt eli Katoliset ovat tehneet vuosituhannet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5015424Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111153