Missäpäin juukaa pystyisi parhaiten harrastamaan tätä toimintaa ja löytyisikö kavereita mukaan? Täytyykö tyytyä vain postilaatikoihin ja erosen grilliin vai onko palvelua muuallakin saatavilla?
Kiveksien litistäminen ja polttaminen
16
460
Vastaukset
- Anonyymi
Juuan kunnan teknisellä varikolla löytyy pelit ja vehkeet kyseiseen toimintaan.
- Anonyymi
Kun vehkeet on käsitelty niin "pieti" saa keltaiset liivit ja pysyy työmaalla koko päivän.
- Anonyymi
Onko Turunen kirjailijanuransa jälkeen alkanut runoilemaan S24:ssa Juuka-palstalla.
- Anonyymi
Kunnantalolta löytyy palvelut,itse kävin rakennusvalvonta toimistossa oli tosi hyvä palvelu.Suosittelen.Kaverini oli käynyt kiepissä mutta ei erikoisemmin ollut pitänyt siitä koska käsittely oli ollut pintapuolista.Kasvereita etsiessä kannattaa jättää viesti yhteystietoineen kunnan infoon joka sijaitsee alakerran aulassa taikka kunnan kirjaamoon.
- Anonyymi
Kylläpä polttelee kiveksiä kun käytin kullia tukikeppinä rakettien ampumiseen ja kipinät suihkusi kepeksille.
- Anonyymi
Mä luulin että munakranaatit räjäytetään kepeksien vieressä. Nyt on kepeksien karvoitus palanut.
- Anonyymi
Ruuvipuristin on ihan jees laite siihen mut tehokkaampi ja paremmat kiksit saa postilaatikon kannen välis
- Anonyymi
Laitoin kassit postiauton pakoputkeen niin käristyivät ihan huolella.
- Anonyymi
Kantsii varoo ettei jakopään hihnan väliin pallit eksy.
- Anonyymi
Kulli aina luiskahtaa parilan väliin. Ei eläkevakuutuskaan mielellään korvaa tätä harrastusta.
- Anonyymi
Kallein ilotulite pata ja siihen vitjanmunat päälle. Sytytyslanka palamaan ja vesikielellä odottamaan kuumaa nautintoa.
- Anonyymi
epävakaaseen persoonallisuuteen liittyy alttius tahalliseen itsensä vahingoittamiseen ilman kuolemantoiveita.
Juualainen lääkäri otti mukaan tutkimukseensa kaikki 2 vuoden aikana juualaiseen psykiatriseen sairaalahoitoon tulleet potilaat, jotka olivat vahingoittaneet itseään tahallisesti vähintään 3 kertaa ilman tietoista halua kuolla. Potilaista 52 %:lla oli epävakaa persoonallisuus. Yleisin tapa itsen vahingoittamiseen epävakaan persoonallisuuden omaavilla potilailla oli pallien satuttaminen, ja heistä suurin osa heistä pyrki pallejaan jättämällä erillaisiin vaarallisiin paikkoihin sekä puristelemalla lievittämään ahdistusta ja jännitystä. - Anonyymi
Miten saa vitjanmunat?
- Anonyymi
Pitää treenata jo kesästä lähtien. Kivenpyörittäjien kivi surrilangalla roikkumaan kiveksistä. Joulu aattona on sit vitjanmunat.
- Anonyymi
Kyllä ne viimeistään uutenavuotena käryää pallit.
- Anonyymi
Odotamme innolla milloin se viimeinen litistys tapahtuu ?
Pääseekö oikein lehtien uutisjuttuihin. Ainakin vaarojen sanomiin.
Jäi levettomat pallisi muistoksi meille 🤣
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914