pervo lääkäri

Anonyymi-ap

kävin v-koskella ensiavussa mahakivun vuoksi ja vanhempi mies lekuri tuijotti mun tissejäni koko ajan kun selvitin sille vaivaani

45

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olisko sama ukko joka käski mun riisua tissit paljaaksi ja sitten sain kertoa vasta vaivani selkäkivusta. ja hetken kuluttua olinkin jo alasti. pikkusen kauan pyöritteli tissejä ja sano että selkäkipu voi johtua painavista tisseistä. peräsuoleenkin tarvi sormi työntää häntäluun tunnustelua varten. tutkinnan jälkeen seisoin 10 min alastomana pöydän vieressä kunnes käski pukea.

      • Anonyymi

        Kerro lisää😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää😛

        No kerron kun pyysit. Siinä seistessäni ukko istui pöytänsä takana toinen käsi haarovälissään, toisen käden sormea nuuhki silmät päässä pyörien.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­N­y­m­f­o­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17739887m

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kävit siis Vaajakoskella ensiavussa.

    • Anonyymi

      No onko sulla hyvät rinnat😍

      • Anonyymi

        No kypsän naisen isohkot tissit. Hieman roikkuu mutta nännit on isot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kypsän naisen isohkot tissit. Hieman roikkuu mutta nännit on isot

        Oletko ajatellut ottaa rintoihin hieman ”nostetta” vois olla kysyntää.
        Tykkään kun naisella on ryhdikkäät sopivan isot rinnat ja kiinteä takapuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut ottaa rintoihin hieman ”nostetta” vois olla kysyntää.
        Tykkään kun naisella on ryhdikkäät sopivan isot rinnat ja kiinteä takapuoli.

        en ole aatellut, tosiaan nää mun rinnat roikkuu mutta mun pylly on iso ja pehmeä mistä ukkoni tykkää tällaisena. ukko on pienen kokoinen muuten mutta pituuskasvu on mennyt hänellä kikkeliin ja tykkään kyllä isosta vehkeestä paitsi viimeaikoina kokeilimme anaalihommaa niin se kyllä oli tuskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole aatellut, tosiaan nää mun rinnat roikkuu mutta mun pylly on iso ja pehmeä mistä ukkoni tykkää tällaisena. ukko on pienen kokoinen muuten mutta pituuskasvu on mennyt hänellä kikkeliin ja tykkään kyllä isosta vehkeestä paitsi viimeaikoina kokeilimme anaalihommaa niin se kyllä oli tuskaa.

        Tykkäisitkö ottaa kolmatta mukaan. Saisit kahta samaanaikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisitkö ottaa kolmatta mukaan. Saisit kahta samaanaikaan.

        Voit kokeilla uutta. Kun tunteet eivät ole pelissä, voit rohkeammin kokeilla uusia ulottuvuuksia sängyssä. FWB:n kanssa saat rentoutua ja tutkailla seksuaalisia mieltymyksiä ilman, että sinulla on mitään menetettävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole aatellut, tosiaan nää mun rinnat roikkuu mutta mun pylly on iso ja pehmeä mistä ukkoni tykkää tällaisena. ukko on pienen kokoinen muuten mutta pituuskasvu on mennyt hänellä kikkeliin ja tykkään kyllä isosta vehkeestä paitsi viimeaikoina kokeilimme anaalihommaa niin se kyllä oli tuskaa.

        Saatat rakastua. Seksi vapauttaa kehoosi hormoneja, jotka saavat sinut tuntemaan lämpimiä tunteita kumppaniasi kohtaan. Vaikka olisit etukäteen päättänyt mitä, lähettää kehosi sinulle rakastumisen signaaleja. Kun jaatte seksin lisäksi vakaan ystävyyspohjan, kuka tietää, mitä siitä seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatat rakastua. Seksi vapauttaa kehoosi hormoneja, jotka saavat sinut tuntemaan lämpimiä tunteita kumppaniasi kohtaan. Vaikka olisit etukäteen päättänyt mitä, lähettää kehosi sinulle rakastumisen signaaleja. Kun jaatte seksin lisäksi vakaan ystävyyspohjan, kuka tietää, mitä siitä seuraa.

        Siitä seuraa lisää lapsia yhteiskunnan elätettäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatat rakastua. Seksi vapauttaa kehoosi hormoneja, jotka saavat sinut tuntemaan lämpimiä tunteita kumppaniasi kohtaan. Vaikka olisit etukäteen päättänyt mitä, lähettää kehosi sinulle rakastumisen signaaleja. Kun jaatte seksin lisäksi vakaan ystävyyspohjan, kuka tietää, mitä siitä seuraa.

        Rakastumisen signaaleja= Rakastumisen ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut ottaa rintoihin hieman ”nostetta” vois olla kysyntää.
        Tykkään kun naisella on ryhdikkäät sopivan isot rinnat ja kiinteä takapuoli.

        Minä tykkään kun miehellä on penis suurempi kuin pikkunakki. Ja näkyy ihramahan alta.


    • Anonyymi

      Sama lääkäri kun valitin kurkkukipua käski ottaa paidan ja housut pois tälla kertaa laittoi sormensa pilluuni ja sanoi että kurkkukipu alkaa täältä.
      Onneksi hoitaja koputti oveen, käski pukea vaatteet päälle.

    • Anonyymi

      Aivan ihania kokemuksia kertokaa lisää. 🤩

      • Anonyymi

        mulla oli kikkeli pystyssä jo infossa kun jouduin riisumaan siinä jo alasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla oli kikkeli pystyssä jo infossa kun jouduin riisumaan siinä jo alasti.

        Hyvin se yksikin hoitsu suihin otti, hieman yllätyin palvelusta.
        Kysyntää varmasti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin se yksikin hoitsu suihin otti, hieman yllätyin palvelusta.
        Kysyntää varmasti on.

        Voi pientä. Kirjoita satukirja.


    • Anonyymi

      Lääkäri ainakin terve mies.

    • Anonyymi

      kangasalan teekoossa oli naislääkäri joka tutki tosi tarkkaan ainakin miehet, aina alasti vaikka mitä vaivaa oli, voi olla että olen väärässä mutta se taisi nauttia kun sai nolon ukon vehkeen jäykäksi. no mene ja tiedä.

      • Anonyymi

        jep,taidan tietää sen naislekurin. minunkin munia pyöritteli kauan ja hartaasti niin alkohan siellä veri virrata. todellisesti aika noloa seistä vehje pystyssä kun hoitaja toi jonkun tähystimen siihen ja tuijotti juuri sitä koko ajan, joo luonnollistahan se heille on ja työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jep,taidan tietää sen naislekurin. minunkin munia pyöritteli kauan ja hartaasti niin alkohan siellä veri virrata. todellisesti aika noloa seistä vehje pystyssä kun hoitaja toi jonkun tähystimen siihen ja tuijotti juuri sitä koko ajan, joo luonnollistahan se heille on ja työtä.

        Olisit vaatinu Pimperoo, kun sillai härnää.


    • Anonyymi

      Tähystimen?Suurennuslasi se oli;)

      • Anonyymi

        sulle varmaan toi mikroskoopin,homo.


      • Anonyymi

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Mulla rupesi seisomaan järki päässä.

      • Anonyymi

        edes joku seisoo, järki se ei voi olla sinun tapauksessa


    • Anonyymi

      Puhuiko hyvin Suomenkieltä.

      • Anonyymi

        hoono soomi


    • Anonyymi

      Työtoverien kaa pitäisikin rupatella enemmän. Ihan inspiraation edessä.

    • Anonyymi

      Ole iloinen ja tyytyväinen kun joku vielä sinuakin katsoo,
      Odota kymmenen vuotta niin kukaan ei katso eikä huomaa,
      sitten haikaillen muistelet tippa silmässä kun joku vielä tätä ylipainoista rupsahtanutta riippurintaakin katsoi.

      Mielissäsi sää tästä oot jos rehellisiä ollaan, äläkä selitä ja valita.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu,

        Olisi vain iloinen kun joku puolisokea sinuakin katsoo vaikka vanhempikin,
        hyvä kommentti edelliseltä ,
        kohta ei kato kukaan koskaan ,
        eikä varsinkaan koske ikinä enään,
        niin valmistaudu siihen vain reippaasti pää pystyssä,
        vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu,

        Olisi vain iloinen kun joku puolisokea sinuakin katsoo vaikka vanhempikin,
        hyvä kommentti edelliseltä ,
        kohta ei kato kukaan koskaan ,
        eikä varsinkaan koske ikinä enään,
        niin valmistaudu siihen vain reippaasti pää pystyssä,
        vai mitä?

        Ja kohta sillä ei ole mitään väliä, koska ei muista miksi pitäisikään.


    • Anonyymi

      en tiä onko sama lekuriukko, mutta menin vatsakipua valittaan niin ensin kyseli ja sitten sanoi että on hieman tuota ylipainoa, pyysi riisumaan alushoususille ja siinä sitten tissit roikkuen seisoskelin kun hän paineli vatsaani ja nosti molempia tissejäni vuorotellen kuin punnitsemalla. sitten selälleen ja samaa hommaa. nyt sanoi että käännyppä kontille ja pyllistä ja veti alkkarit polviin, työnsi sormen peräaukkoon ja sanoi tähystävänsä sinne. huuteli hoitajalle jotain oven raosta ja sitten se kauan vkoskella hoitajana ollut mies tuli ja toi tarjoilupöydän näköisen kärryn ja jäi katselemaan mitä tapahtuu. sitten työntyi paksu putki pyllyyni ja hetki ssiellä kunnes sanoi vielä katsovan jollain levittäjällä sinne, sen työnnettyään sinne ja avattuaan oli pakko sanoa että ai sattuu. siellä se oli pyllyssä vielä jonkun tovin kunnes sanoi hoitajalle että hakee seuraavan koon. sitten huusin kyllä jo tuskaisesti kun se levisi reiässäni. vitsi että oli kun olis puukkoa pyörittänyt suolessa. tokaisi vielä lopuksi että kyllä se suoli periksi antaa.

      • Anonyymi

        Saatko paskannettua kunnolla.


      • Anonyymi

        Miksi ne tissit roikkui, auttoiko lääkärin koskettelu yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne tissit roikkui, auttoiko lääkärin koskettelu yhtään.

        mää menin sille nais lääkärille ja olin valittanut just hoitsulle kun aina saa lääkäriä ventata tuntitolkulla vaikka on aika, no sit se kivahti mun nimen ja käski sisälle,pikkusen oli kyrpiintyneen oloinen olikohan hoitsu sanonut että valitin, no epäilin että mulla sappikivet polttelee. niin tais kosto tulla heti ko tiuskas että alushousille, no tissit kokeili ihan hiton kovakouraisesti ja nännejä puristi niin että olin posket punaisena. no, housut pois ja selälleen jalat telineisiin niin katsoo pyllyreiän. jumankauta kun työnsi jonkun härpäkkeen sinne ja levitti niin että huusin. joku kämmi sille kävi kun sano että joutuu vetään sen ulos aukinaisena, vittu mutta huusin kun se pamahti suolesta pihalle. en tiä tekikö tahallaan mutta en enään toiste me.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mää menin sille nais lääkärille ja olin valittanut just hoitsulle kun aina saa lääkäriä ventata tuntitolkulla vaikka on aika, no sit se kivahti mun nimen ja käski sisälle,pikkusen oli kyrpiintyneen oloinen olikohan hoitsu sanonut että valitin, no epäilin että mulla sappikivet polttelee. niin tais kosto tulla heti ko tiuskas että alushousille, no tissit kokeili ihan hiton kovakouraisesti ja nännejä puristi niin että olin posket punaisena. no, housut pois ja selälleen jalat telineisiin niin katsoo pyllyreiän. jumankauta kun työnsi jonkun härpäkkeen sinne ja levitti niin että huusin. joku kämmi sille kävi kun sano että joutuu vetään sen ulos aukinaisena, vittu mutta huusin kun se pamahti suolesta pihalle. en tiä tekikö tahallaan mutta en enään toiste me.

        sattuuhan se jos spekulakin vedetään täysin aukinaisena tussusta ulos, huulet lupsahtaa kivasti. joskus taannoin yks gyno työnsi spekulan peräsuoleenkin tarkistaessaan onko pukamaa. ja veti ulos avoimena, kiva ääni kuului sieltäkin. kaikkee sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne tissit roikkui, auttoiko lääkärin koskettelu yhtään.

        en tiedä, roikkuivat surullisina kun en ole saanut kikkeliä pitkään aikaan.


    • Anonyymi

      On lääkäreillä varmaan tosi hauskaa😀

      • Anonyymi

        On härskiä, onkohan kaikki totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On härskiä, onkohan kaikki totta.

        ei o


    • Anonyymi

      Kyseinen lääkäri tutki peräaukkoani kovakouraisesti en pystynyt pidättää päästin ripuli paskat tutkimus pöydälle voi sitä sotkun määrää ja paskan hajua.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe