Elämän. Sitäkö halusit?
Pilasit mun
92
965
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää nyt joku voodoo-nukkekin olla.
- AnonyymiUUSI
Sivusta, tuntematta tapausta, itsellä tulee tällaisesta aloituksesta enemmän mieleen uhriutujan? Syyllistää ja vastuuton ihminen käyttäytyy näin, koska ei kykene näkemään itsessä mitään syytä tilanteelle?
- AnonyymiUUSI
Sinäkö siis toisin kysyen myönnät pisteleväsi jotain nukkea kateuden siirrännäiskohdettasi ajatellen? Pöhinäpää🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö siis toisin kysyen myönnät pisteleväsi jotain nukkea kateuden siirrännäiskohdettasi ajatellen? Pöhinäpää🥱
Onhan pikkukalle jopa tiedustellut täällä kauttarantain että toimiiko
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän nää jutut oo taas sioiden vääristelyä ja maalitusta? Koitetaan värittää lavealla kädellä.
- Anonyymi
Auts outs, et pistele niitä neuloja. Lopeta heti❤️
Tiiän sä teet tämän tahallaan, senkin roisto
🏹mä ammun tällä jouskarilla sua keskelle otsaan. Pistäppä omppu ensin siihen niin katon osuuko😂
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
😂😂😂🧔🚬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂🧔🚬
🤭
🚬👩🏻🦳
Saako tulta❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭
🚬👩🏻🦳
Saako tulta❤️🚬🧔🫰💥🚬ole hyvä🫡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚬🧔🫰💥🚬ole hyvä🫡
Tänks🤗🧯tosta vois syttyä isompikin roihu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚬🧔🫰💥🚬ole hyvä🫡
Pahoilla ei parta kasva❤️siitä tiiän että oot ihana ja kiltti
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚬🧔🫰💥🚬ole hyvä🫡
Hukkasin joku aika sitten kultaisen zipponi. Pitääkin ostaa itelle uus joululahjaksi. Mitäs mä siihen kaivertaisin ❤️🏹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoilla ei parta kasva❤️siitä tiiän että oot ihana ja kiltti
🚬👩🏻🦳Voi kiitos🚬🧔☺️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hukkasin joku aika sitten kultaisen zipponi. Pitääkin ostaa itelle uus joululahjaksi. Mitäs mä siihen kaivertaisin ❤️🏹
Ei pilalle mee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kiitos🚬🧔☺️❤️
Vieläkö palaa tähän aikaan? Tuutko kulman taa? Onko tänä joku dejavu? Aivan kun oisin kysynyt tätä samaa ennenkin😂
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö palaa tähän aikaan? Tuutko kulman taa? Onko tänä joku dejavu? Aivan kun oisin kysynyt tätä samaa ennenkin😂
🚬👩🏻🦳Et jää sit liesituulettimen alle tällä kertaa!
Mä hiipparoin vähillä vaatteilla sinne kulman taa 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pilalle mee.
Noi sanatko sä haluat et mä kaiverrutan?
❤️🚬👩🏻🦳🔥🧯 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi sanatko sä haluat et mä kaiverrutan?
❤️🚬👩🏻🦳🔥🧯Kyllä saa vielä selvääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭
🚬👩🏻🦳
Saako tulta❤️En oikeesti polta enää vannon etten polta mut
venaa sekka 😮💨 nii siis Jokeri oon vaan ota flekkii siit. Lupaan äiti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs ne sormukset ja taskukello?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entäs ne sormukset ja taskukello?
Kultasepän tarjoukset päättyi jo. Ootetaan seuraava mainoslehti.
Tämä tuli kyllä vähän äkkiä, mutta TAHDON❤️
🚬👩🏻🦳 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🚬👩🏻🦳😂❤️ kiitos
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤭
🚬👩🏻🦳
Saako tulta❤️Kysyppä gubbe kolmelta possulta vaikka ne on eksperttejä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En oikeesti polta enää vannon etten polta mut
venaa sekka 😮💨 nii siis Jokeri oon vaan ota flekkii siit. Lupaan äiti.🃏❤️
🚬👩🏻🦳 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysyppä gubbe kolmelta possulta vaikka ne on eksperttejä
Varsinkin se kirjekuorten kustomoija ja pienten poikien valmentaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kiitos🚬🧔☺️❤️
Kuka muuten oot? Annappas tunniste
🚬👩🏻🦳 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka muuten oot? Annappas tunniste
🚬👩🏻🦳Uskaltaisko? 🚬🧔Sulla tais olla kaikki vaatteet pesussa tässä joskus🤔😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaisko? 🚬🧔Sulla tais olla kaikki vaatteet pesussa tässä joskus🤔😂
Onko pesukone pyörittänyt niin ahkeraa vai mistä päättelit? Vai se että mulla oli vaan rintsikat ja pikkarit.🤭 Et sä voinu nähdä
🚬👩🏻🦳 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko pesukone pyörittänyt niin ahkeraa vai mistä päättelit? Vai se että mulla oli vaan rintsikat ja pikkarit.🤭 Et sä voinu nähdä
🚬👩🏻🦳Ja et sit tullutkaan sätkälle? Vai oliko se niin että mä en tullut🤭Lisää tunnisteita
🚬👩🏻🦳 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja et sit tullutkaan sätkälle? Vai oliko se niin että mä en tullut🤭Lisää tunnisteita
🚬👩🏻🦳Et sä mua oikeasti tunne jos et oo tästä talosta tai sit joku näistä koiran kuzettajista
🚬👩🏻🦳 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et sä mua oikeasti tunne jos et oo tästä talosta tai sit joku näistä koiran kuzettajista
🚬👩🏻🦳🚬🧔en tunnekkaan, mutta tykkään kirjoitustyylistäsi🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et sä mua oikeasti tunne jos et oo tästä talosta tai sit joku näistä koiran kuzettajista
🚬👩🏻🦳Nytkö hävisit😂
Just kävin röökillä. Oisikko lähteny uusintakierrokselle?
🚬👩🏻🦳 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🚬🧔en tunnekkaan, mutta tykkään kirjoitustyylistäsi🤗
😂jaa sä stalkkaat mua
🚬👩🏻🦳 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂jaa sä stalkkaat mua
🚬👩🏻🦳Ootko toi Jokeri🃏
- Anonyymi
Idiotismia.
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut? Miksi tuommoista kirjoitat?
- Anonyymi
Musta tää oli täysosuma. Oon muutenkin v!ttumainen ämmä 🤭❤️🏹
Onnistun aina just tällaisessa, joko tuun väärään aikaan tai johonkin väliin, väärässä paikassa etc
👩🏻🦳- Anonyymi
Onhan niit autokaappauksii siel aika paljonki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niit autokaappauksii siel aika paljonki.
Ai siis missä? Uudella maalla missä gubbe vaikuttaa vai?
- Anonyymi
Voi sanoa että en oo mikään neliapila sun puutarhassa
😂🤓🥸- Anonyymi
Juo vähemmän niin katotaan sit taas.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Etsin sitä sitten muualta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juo vähemmän niin katotaan sit taas.
Luuletko että korkki on auki😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Etsin sitä sitten muualta.
Kerro kun löydät. Muista onnestas on puolet mun ❤️
🥸🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥸🤓Hieno kansallispuku muuten sulla. -viistost
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥸🤓Voii, tää oli kauniisti kirjotettu 🥹❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voii, tää oli kauniisti kirjotettu 🥹❤️
🤓🥸
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voii, tää oli kauniisti kirjotettu 🥹❤️
😉🚬👩🏻🦳
Löytyikö onni? ❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😉🚬👩🏻🦳
Löytyikö onni? ❤️Onni on vielä työnalla 🥰❤️😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onni on vielä työnalla 🥰❤️😉
Siis kenen alla vai minkä alla?
🚬👩🏻🦳🤭 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis kenen alla vai minkä alla?
🚬👩🏻🦳🤭Toivottavasti sen tuleva onnen alla 🤓😂
En?? Millä tavalla pilasin??
- Anonyymi
Tuskinpa vain.
- Anonyymi
Ihan itse sen teit. 🤣
- Anonyymi
Trolliakka, joka esittää jokapaikassa toista ihmistä ympärivrk.n.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollutkaan niin hyvä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollutkaan niin hyvä?
No ei todellakaan. Kannattais kasvaa ensin aikuiseksi, ennen pahoillepoluille lähtöä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä saa ihmisen tiedottomaan tällaista yötä päivää maanisesti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollutkaan niin hyvä?
Kokemusten puute taitaa määritellä nämä perättömät puheet nääs
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan. Kannattais kasvaa ensin aikuiseksi, ennen pahoillepoluille lähtöä.
Kerro ihmeessä lisää, ei voi enää ainakaan enemmän etelään mennä ns
- Anonyymi
Sitä ne vainoojat harrastaa tullu huomattuu
- AnonyymiUUSI
Ei jaksa elää enää
- Anonyymi
Tää ketju.. 🤣
- Anonyymi
Täytyy nyt jotain pientä nukella leikkimistä olla. Hihihi.
- Anonyymi
Ja mitähän tuokin tarkoittaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stressilelu vaan. Rutistan sitä. 😈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stressilelu vaan. Rutistan sitä. 😈
Munaa suuhun vaan kun ei muuhunkaan riitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa elää omissa pikku maailmoissaan tämä hamsteri
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Munaa suuhun vaan kun ei muuhunkaan riitä.
Onko sinun ahdistuneiden ajatusten ja surkuhupaisten juttujen keskiössä tämä oraalihomma? Turhaan siitä muita syyttelet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun ahdistuneiden ajatusten ja surkuhupaisten juttujen keskiössä tämä oraalihomma? Turhaan siitä muita syyttelet
Siis siitä ettei kukaan halua tehdä tekoa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan hän ei ilmeisesti ole yksin tämän pakkomielteensä kanssa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan hän ei ilmeisesti ole yksin tämän pakkomielteensä kanssa
Vähänkö säälin ja halveksun näitä ja se on musertavaa, tiedän
- Anonyymi
💕💕😘😘🥰🥰
- AnonyymiUUSI
Voi kai parka et sinä saa näistä guben aloituksista tunnustusta työllesi ja pilasin vain oman elämäsi js siinä samalla muutaman muun
- AnonyymiUUSI
Itse sinä sen teit
- AnonyymiUUSI
Ihan itse olit täysillä mukana. Valitsit kuitenkin jäädä sinne missä sinua ei arvosteta aidosti
- AnonyymiUUSI
Hän pilasi jotain, ei kuitenkaan kaikkea.
- AnonyymiUUSI
Sä pilasit ne loputkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä pilasit ne loputkin.
En ole pilannut kenenkään elämästä yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole pilannut kenenkään elämästä yhtään mitään.
Mistä tiedät? Oletko varma?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät? Oletko varma?
Tottakai olen, en ikinä tekisi mitään sellaista. Hirviönainen on eri maata.
- AnonyymiUUSI
Minä en ole kenenkään elämää pilannut, yrittänyt vaan päästä pois tästä ja saada tehdä rauhassa töitä ja järjestää ja kasvattaa elämää, en muiden tietoisuuksilla eläen tai energioilla. Te tuhositte elämääni 10 vuotta, monessa paikassa, muuttamalla ehti pakoon, mutta aina seurasitte ja hakkasitte ja tuhositte uudellee, kaikkea. Ja yrititte paskaa, jos sinä tekisit ja jos sinulta saataisiin, se olisi niin hyvä muille. Mitään hyvää ei teiltä ole tullut, kaikkea ootte hakannut, rehellistä työtä, rehellistä kotielämää, terveyttä, harrastuksia ja aivan kaikkea.
En ole ikinä nähnyt yhtä hirveitä ihmisiä kuin te. JA mitä teitte ilman lupaa, minkäänlaista suostumusta tai edes kunnolla tietämystä. Minun elämässä panostetaan arkeen ja juhlaan, tehdään töitä mistä saa rahaa, luodaan tulevaisuutta ja mukavaa tekemistä, arkipuuhia unohtamatta. Eletään. Ja onnistuu kunnes otatte megahakkaukset ja tuhoatte kaikkea. En minä teidän elämää tuhonnut, vaan halusitte elää jotakin ja suostuitte johonkin. ja minun tietoisuudella on tehty vaan töitä, panostettu kotiin, ja yritetty ystävystyä ja laajentaa myös vapaa ajan elämää, suunniteltu matkoja ja opintoja. Harmi, että kaikki on valunut teille ja itse saanut juurikaan mitään hyötyä, edes itsestä ja omasta elämästä. Toivottavasti se raha tulee ja kompensoin ainakin teidän työhakkaukset, ja muut paskat mitä ootte järjestänyt. Ja en minä ole mies, jonka kanssa halusitte elää elämää, minä en ole todellisuutta kadottanut. Välillä ollut höpsö, elänyt arkea silti, ja te hakkaatte sitä elämää. - AnonyymiUUSI
En minä halua myydä tietoisuuttani, tai lahjoittaa teille energiaa, tai elä niin että suoritan samalla. Minä elän vain meille, tyyli ei sovi kaikille, eikä ole myytäväksi tarkoitettu. Minun työt tehdään konkreettisesti työtä tekemällä, mikään tämmöinen ei ole minulle työtä. Myyntejä voi tietysti tehdä, ja joskus suunnittelu ja markkinointi on luovaa, missä konkreettisuus näkyy vasta myöhemmin. Mutta tehdään koko ajan, ei vaan maata, tai ajatella itseä laittamassa lasta nukkumaan, siivoamaan ja miettimään että tässä hyvä tuulahdus sielua teille, mitäköhän ne maksaa ?
En minä teidän elämää pilannut, ja sitten tuutte vielä hakkaamaan täältä asioita. Mitkä ei mikään ole teiltä tullut. Sisustusjuttuja, reseptejä, kursseja, kouluja, ideoita ja ohjeita, on netit, lehdet, kirjat ja muut täynnä. - AnonyymiUUSI
Enkä minä ole se huutaja, mitä ajattelette että kun oma pinna menee niin se on joku muu, eikä minun psyykkeessä ole semmoista vikaa mitä te ajattelette.
Enkä minä ole teille mitään tehnyt.
Matkat erikseen, niissä joskus jos olen vapaalla, olen vähän jopa henkinen tai vastaanottavakin. - AnonyymiUUSI
Älä anna kenenkään pilata elämääsi.
- AnonyymiUUSI
Helpommin sanottu kuin tehty. Kyllä mun elämän on ainakin pilannut terveyspalvelut, joita ei ole ollut ja suoranainen epäpätevyys.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helpommin sanottu kuin tehty. Kyllä mun elämän on ainakin pilannut terveyspalvelut, joita ei ole ollut ja suoranainen epäpätevyys.
Ois kuule monelta pelastanu. Turha laskee hiluja vaan pätäkkää vaan tiskiin äkkiiäkkii.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ois kuule monelta pelastanu. Turha laskee hiluja vaan pätäkkää vaan tiskiin äkkiiäkkii.
Se on hyvä maksaa tasarahalla.
- AnonyymiUUSI
En todellakaan. Rakastan häntä ja näen kaikissa hänet. Ja kaikkialla. Oikeasti en ikinä.
- AnonyymiUUSI
Eikä kultsikaan ole pilannut minun. Ihana on.
- AnonyymiUUSI
Ole hyvä ei kestä kiittää olisit pitän näppis erossa mun elämästä ja keskittyny oman elämäsi hoitamiseen kyllä mä osaan halutessani oman elämäni sotkea paremmin kun kukaan toinen
- AnonyymiUUSI
Kuka nyt haluaisi sen sotkea?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yksi paha vika sinussa on
No niin. Haluat sen kuitenkin tietää, niin kerron sen tässä sinulle kaikella rehellisyydellä. Muuta vikaa en keksi. Eli52721420e Depolla 250 ilmaiskierrosta ilman kierrätystä! Trustlyn pikamaksut ees ja taas.
Psst pieni vinkki rotvallinreunalla eläjille! VB:lle 20e Depolla 250 ilmaiskierrosta Blue Fortune peliin. Ilman kierrät62771- 1391799
- 91955
Oletteko joutuneet ikinä
Vainon tai jatkuvan kiusan kohteeksi ja sitten teidät on leimattu hulluksi tms kun olette ottaneet asian esille eikä kuk132928- 68875
Älä välitä nainen
Kaikki on mitä on. Ei välitetä enää yhtään mistään. Ollaan vaan ja katsotaan mihin elämä kuljettaa.60844- 73834
Krista Kiuru
Luin tuota Krista Kiuruun kohdistunutta hyökkäystä. Jäin ihmettelemään, miksi ilmoitettiin, että hänen lapsensa on Kaisa135816Kiurusta uutisointi kuivui kasaan
kun havaittiin että näpäyttäjä olikin satunnainen vasemmistohörhö. Kun ei enää pystytä maalittamaan persuja, niin asia e185808