Tätä et nähnyt tv:ssä: Henny Harjusola lataa "Farmi-sirkuksesta" suorat sanat: "Mä olen..."

Henny Harjusola herättää vahvoja tunteita: ollaan joko vahvasti vastaan tai puolesta. Hennystä on kuoriutunut tosi-tv-konkari ja hänet on nähty tv:ssä useasti tänä vuonna, on ollut Myyrä, Selviytyjät, MasterChef joulu... Nähdäänkö Henny seuraavan kerran esim. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa?

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/tata-et-nahnyt-tv-ssa-henny-harjusola-lataa-farmi-sirkuksesta-suorat-sanat-ma-olen?s24

1

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hei, miettikää millaisen töötin henkka vääntää??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedän pitkältä ajalta

Miten sä katsot monia. Se on se syy miksi en luota suhun yhtään. Tiedän että tykkäät ja paljon mutta kuinka paljon tai t
      Ikävä
      29
      4725
    2. Nainen, yksi paha vika sinussa on

No niin. Haluat sen kuitenkin tietää, niin kerron sen tässä sinulle kaikella rehellisyydellä. Muuta vikaa en keksi. Eli
      Ikävä
      47
      4479
    3. Minkä nimiseen

Naiseen/mieheen olette ihastunut. Itse vastaan Lasse etelä-suomi. Hän ei sitä tiedä niin lisätietoja en anna.
      Ikävä
      98
      2015
    4. Mikä kaivatussasi on parasta?

❤️❤️❤️❤️❤️
      Ikävä
      115
      1982
    5. Halla-Aho: Ei ole "eväitä" Kiurun pahoinpitelyn kommentoimiseen....

Mitä jos tuomitsisi väkivallan käytön? Sen ovat tehneet jo kaikki muut, paitsi Purra ja Halla-Aho. Vai onko se yhä alia
      Maailman menoa
      463
      1981
    6. Mikä kaivatussasi

On huonoa? 🖤🖤🖤
      Ikävä
      132
      1564
    7. Syntyykö lapsi synnittömänä...?

Raamatussa ei ole mainintaa että ihmislapsi syntyy synnittömänä (perisynti). Ps. 58:4 Luopuneita ovat JUMALATTOMAT ÄID
      Helluntailaisuus
      383
      1274
    8. Martina menee tyypin kanssa naimisiin

IS: Martina toteaa tarvitsevansa paljon omaa tilaa ja aikaa. En tosiaan tarvitse siihen koko ajan jotain tyyppiä vieree
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1147
    9. IS Viikonloppu 14.-15.12.2024

Antti Skytän kovis on varsin haastava. Ylempää alkava pääkuvalause on arvattavissa helpostikin, mutta alempi on täysi yl
      Sanaristikot
      76
      1120
    10. Anyway, olet

mielessäni. Tunnen sinua kohtaan niin paljon kaikkea ääneen lausumatonta. Tahtoisin tulla lähelle, koskettaa. Näen unia
      Ikävä
      42
      963
    Aihe