Katselin noita käännöksiä thaista suomeksi ja nyt en tiedä keneen uskoa ja mikä on oikein.
Ensinnäkin tämä:
" ใครเคยกินบ้าง เริ่มหากินอยากจะไม่มีให้กินแล้วเพราะไม่มีป่าให้เกิด5555
Vapaa suomennos: "Onko kukaan koskaan syönyt? Aloitan rahan ansaitsemisen, olen mieluummin ilman ruokaa kuin syön tätä (kaalia) koska ei ole metsää mihin synnyttää (paskaa) "
Onko tuo käännetty oikein... vaiko tämä:
" siis et osaa lukua sitä kuten arvelinkin, tuo sinun kurttauksesi on ihan pielessä, siinä lukee näin "tietääkö kukaan mitä tämä on, tarvitsen tätä rahan ansaitsemiseen, koska raha ei kasva puissa naurattaa" mitää luulet onko kurttauksesi edes surkea, olisihan "vaimosi" sen voinut kääntää... 5555 "
Tietääkö kukaan oikeasti kumpi käännös on oikein?
Voihan vohveli sentään.
73
628
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten vielä nämä:
" Vaikka poistit vaimosi postauksen ja keskustelun, ne olivat tuolla toisessa ketjussa tallessa. https://ibb.co/K0NXwgL
Kommentit:
"Maaseudun pariskunta syö kuin vanhat ihmiset"
johon vaimo vastasi:
"Maaseudun pariskunta 555 on vajonnut alas"
"Syö kuin hullu" "
käännökset, ovatko nuo oikein?- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17760692I
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
alempi...
- Anonyymi
Tällä palstalla on joku hieman outo henkilö useita vuosia systemaattisesti kirjoitellut vihakirjoituksia suomalaisista miehistä, thaimaalaisista naisista ja Thaimaasta.
Mitähän mahtaisivat tässä https://imgbb.com/K0NXwgL kuvassa esiintyvät henkilöt - joilla kaikilla taitaa olla joku Suomi-yhteys - ajatella tästä hieman oudosta henkilöstä ja hänen toiminnasta jos saisivat tietää kuka hän on?- Anonyymi
Entäpä mitä sinusta ajattelisivat vaikka omat lapsesi ja vaimosi, myös äitisi jos tietäisivät harrastuksestasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä mitä sinusta ajattelisivat vaikka omat lapsesi ja vaimosi, myös äitisi jos tietäisivät harrastuksestasi?
Sinun ja perheesi harrastukset?
- Anonyymi
Tarkoitatko tällä hieman oudolla henkilöllä tätä sekopäätä joka juuri törkeästi haukkui vaimonsa ja vaimonsa tutut Suomessa asuvat thaimaalaiset perheineen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä harrastuksestani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä harrastuksestani?
Taisi tämä "hieman outo" henkilö luikkia puskiin piiloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi tämä "hieman outo" henkilö luikkia puskiin piiloon.
Ei luikkunut, vaan antaa sinun harrastaa harrastustasi siihen villalankaa antamatta lisää, koska harrastat sinä harrastustasi ilmankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita lapselleni, vaimolleni ja äidilleni facebookkiin tämä kuva https://aijaa.com/NIKzQJ niin katsotaan naurattaako heitä. Mitä veikkaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita lapselleni, vaimolleni ja äidilleni facebookkiin tämä kuva https://aijaa.com/NIKzQJ niin katsotaan naurattaako heitä. Mitä veikkaat?
Ei ole nämä jutut ihan kondiksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko tällä hieman oudolla henkilöllä tätä sekopäätä joka juuri törkeästi haukkui vaimonsa ja vaimonsa tutut Suomessa asuvat thaimaalaiset perheineen?
Mitä minä olen haukkunut en sanallakaan, totesin vain että valtaosalla thaikku akoista on peliongelma, siksi thaimaassa ainoa sallittu pelin on valtion ylläpitämät raha-arvat, mitä jos rauhoittuisit laiffila hiukan, olet jo muutenkin mielenterveyden perikuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä minä olen haukkunut en sanallakaan, totesin vain että valtaosalla thaikku akoista on peliongelma, siksi thaimaassa ainoa sallittu pelin on valtion ylläpitämät raha-arvat, mitä jos rauhoittuisit laiffila hiukan, olet jo muutenkin mielenterveyden perikuva.
En ollut minä tuo, mutta kyllä sinä olet haukkunut kaikki thaimaalaiset naiset tyhmiksi vesipuhveleiksi, peliongelmaisiksi valehtelijoiksi jotka ei opi mitään. Tuollainen menee vahvasti rasismin sekä sovinismin puolelle. Kannattaa kurkistella peiliin sillä asoilla on aina vähintään kaksi puolta. Minäkin tunnen useita thaimaalaisen kanssa naimisissa olevan miehen ja en ole koskaan kuullut heidän haukkuvan vaimojaan kuten sinä teet.
En ole koskaan kuullut kenenkään haukkuvan minunkaan vaimoani, kuten sinun sihteerisi tekee törkeällä kielellä kutsuen muita sitten "amistasoisiksi".
Kyllä se kuules olet sinä tuo senssu. Pahasti on mielesi rikki.
laiffila - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollut minä tuo, mutta kyllä sinä olet haukkunut kaikki thaimaalaiset naiset tyhmiksi vesipuhveleiksi, peliongelmaisiksi valehtelijoiksi jotka ei opi mitään. Tuollainen menee vahvasti rasismin sekä sovinismin puolelle. Kannattaa kurkistella peiliin sillä asoilla on aina vähintään kaksi puolta. Minäkin tunnen useita thaimaalaisen kanssa naimisissa olevan miehen ja en ole koskaan kuullut heidän haukkuvan vaimojaan kuten sinä teet.
En ole koskaan kuullut kenenkään haukkuvan minunkaan vaimoani, kuten sinun sihteerisi tekee törkeällä kielellä kutsuen muita sitten "amistasoisiksi".
laiffilaNii ja senssu on NumBallin mielikuvitusystävä. M.O.T.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole nämä jutut ihan kondiksessa.
Mitkä jutut, miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
laiffilaSinä tulkitset juttuni sinun kokemusmaailmaasi vastaan, joten tulkintasi on puhtaasi sinun ongelmasi, reppana. Sinun ns. päätelmiin ei ole mitään luottamista ollut ennenkään, sanoin jo kerran että mene palstalla jossa osataan arvostaa kuvankäsittelytaitoja, niin saat sieltä vielä kaverin yksinäisyyteesi.
Anonyymi kirjoitti:
laiffilaMoi maalaishukkapala, sinähän olet alkanut opiskelemaan triptrappiasi että löydät ruokailupaikan ja selaamaan meseesi että olisiko sulle vaikka vallan jeeppiä täällä Chiang Maissa tarjolla.
Voit alkaa vaikka esittämään toimintatonniesi sijaan 20 donan vetoa mun olemassaolosta, kun Tyttö Neitinen 2010 meni puihin kun ei ollut kykyä ... räps .... joten ole sinä mies sieltä velkaluukustasi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tulkitset juttuni sinun kokemusmaailmaasi vastaan, joten tulkintasi on puhtaasi sinun ongelmasi, reppana. Sinun ns. päätelmiin ei ole mitään luottamista ollut ennenkään, sanoin jo kerran että mene palstalla jossa osataan arvostaa kuvankäsittelytaitoja, niin saat sieltä vielä kaverin yksinäisyyteesi.
Minä arvostan kuvankäsittelytaitoja, miksi sinä et arvosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tulkitset juttuni sinun kokemusmaailmaasi vastaan, joten tulkintasi on puhtaasi sinun ongelmasi, reppana. Sinun ns. päätelmiin ei ole mitään luottamista ollut ennenkään, sanoin jo kerran että mene palstalla jossa osataan arvostaa kuvankäsittelytaitoja, niin saat sieltä vielä kaverin yksinäisyyteesi.
Oletko yksinäinen kun vietät elämäsi tällä palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä palstan T mode, eli sinulle maksetaan törkyilystäsi ???
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Moi maalaishukkapala, sinähän olet alkanut opiskelemaan triptrappiasi että löydät ruokailupaikan ja selaamaan meseesi että olisiko sulle vaikka vallan jeeppiä täällä Chiang Maissa tarjolla.
Voit alkaa vaikka esittämään toimintatonniesi sijaan 20 donan vetoa mun olemassaolosta, kun Tyttö Neitinen 2010 meni puihin kun ei ollut kykyä ... räps .... joten ole sinä mies sieltä velkaluukustasi.Huomasitko reppana kuinka sinut aivopestiin osallistumaan siniselläsi?
- Anonyymi
Sen voi tulkita näinkin:
"Onko kukaan syönyt? Aloitan rahan ansaitsemisen, en halua syödä koska en ole metsäläinen"
Keskusteluun osallistujat myös puhuivat kuvassa olevan annoksen syömisestä, eikä kuvassa ollut mitään merkkejä leipomisesta eikä puhetta leipomisesta, eikä kaalia käytetä vohveleihin "mausteena", kuten Saarikerberos hätävalheeksi selosti.
Kuvassa ei myöskään ollut perunaa, kuten Saarimoinen myös koetti selittää, vaan kaalia, hieman vanhaa kaalia.
Vastaukset oli niin että "syötte kuin vanhukset" jne.
Ei ole kahta sanaa etteikö kyse ollut ruoka-annoksesta, jota vaimo ei halunnut syödä. Joten aivan turha inttää mitään mistään leipomisista.
Eikös Saarikuontalo sanonut että vaimo lähtikin sukuloimaan eikä tiedä milloin tulee takaisin? Varakas pariskunta joo jolla hienot eläkkeet ja sapuskat.
2010
PS: Noihin Pasasen sihteeri Luigi Liukkaan vedonlyöntitarinoihin reagoin enää nostamalla vasenta suupieltä kahdeksi sekunniksi.Hei Rakas.
Sinähän ilmoitit tulevasi tänne Chiang Maihin kuten myös väität olleesi.
Olisin tarjonnut sulle hunajahärkää mutta se meni parempiin suihin kun kuten arvasin, et ole kyvykäs ... räps ... joten mulle ihan sama sun sekunttisi.
Sinä olet vetosi esittänyt ja osoittanut että et kykene.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Hei Rakas.
Sinähän ilmoitit tulevasi tänne Chiang Maihin kuten myös väität olleesi.
Olisin tarjonnut sulle hunajahärkää mutta se meni parempiin suihin kun kuten arvasin, et ole kyvykäs ... räps ... joten mulle ihan sama sun sekunttisi.
Sinä olet vetosi esittänyt ja osoittanut että et kykene.Hei sensukka.
Pitäisikö mielestäsi eräiden saada naamakirjapostia Läskisaaren sikailusta tällä forkalla?
Vaikuttaisi siltä, että tätä kerjää reppana resuperse, ymmärtämättä mahdollisia seurauksia.
PS: Miksi muuten sinä et kykene kuvaamaan kuksaasi Chiang Main maisemissa? Anonyymi kirjoitti:
Hei sensukka.
Pitäisikö mielestäsi eräiden saada naamakirjapostia Läskisaaren sikailusta tällä forkalla?
Vaikuttaisi siltä, että tätä kerjää reppana resuperse, ymmärtämättä mahdollisia seurauksia.
PS: Miksi muuten sinä et kykene kuvaamaan kuksaasi Chiang Main maisemissa?Moi anonyymi.
Kuksa kirjoitetaan isolla Koolla ja sen voipi tulla Neiti edelleenkin kuvaamaan, enkä aiheesta katso aiheelliseksi vaihtaa sanaa Tytön asiamiesten kanssa.
Mitä tulee herraan josta alkaa olemaan satakunta amistasoista nimittelyä luettavissa Pattayan rakkaiden eri olemusten toimesta, en osallistu aiheisiin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei sensukka.
PS: Miksi muuten sinä et kykene kuvaamaan kuksaasi Chiang Main maisemissa?Kyrvånsyylå jos menee ikkunan ääreen ja räps räps vaan, niin näkyy lunta.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Moi anonyymi.
Kuksa kirjoitetaan isolla Koolla ja sen voipi tulla Neiti edelleenkin kuvaamaan, enkä aiheesta katso aiheelliseksi vaihtaa sanaa Tytön asiamiesten kanssa.
Mitä tulee herraan josta alkaa olemaan satakunta amistasoista nimittelyä luettavissa Pattayan rakkaiden eri olemusten toimesta, en osallistu aiheisiin.Aika noloa ruikutusta "senseiltä" jolla on pyyhitty tatamia taas oikein kunnolla.
- Anonyymi
Sinulla on pakko saada riita-aikaiseksi asiasta kuin asiasta eikä se kerro mitään hyvää sinun sielun tasapainosta, se oli perunaa eikä se muutu mihinkään sinun vänkäämisellä kaaliksi mitenkään, lisäksi se on laitettu kulhoon, ei lautaselle, meillä on ihan ruokalautasia, ruokailua varten, vaimoni teki jotain snack tyyppistä, en tiedä miten hän sitä teki, koska minä vain maistoin ja totesin että paskalle maistuu, ei jatkoon... Vaimoni tuli eilen takaisin kotiin iltapäivällä, ja on nyt siis kotona, oli tullut sen verran kallis reissu että ei varmasti tee toista keikkaa pariin vuoteen... nyt kun vaimoni on kotona kysyin häneltä mitä tuossa kulhossa on bataattia ja perunaa...
Siis kertaan vielä vaikka se on turhaa, se ei ole kaalia vaan perunaa...
Minusta sinun kannattaisi alkaa kiinnittämään huomiota hieman olennaisempaan, kuin bataattia ja perunaa, siihen mitä vaimoni syö kuten sanoin vaimollani on eläke suomesta joka pitää hänet varmasti kunnon ruuissa, lisäksi hän perii minun eläkkeeni kun minusta aika jättää, hän saa siitä 66 prosenttia. Koska on suomalaisen mittapuun mukaan pienituoloinen, eikä eläkkeeni maksaja ole kela, vaan eläkevakuutusyhtiö... joten hänen asiansa on erittäin hyvin, mikä on ollutkin tarkoitukseni, miehen pitää, pitää huolta vaimostaan, minkä olen tehnyt varsin hyvin...
By NumBall HHN 62v.
ps. yritä jo pikku hiljaa kasvaa aikuiseksi, nämä sinun paskanpuheet on kovasti korneja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on pakko saada riita-aikaiseksi asiasta kuin asiasta eikä se kerro mitään hyvää sinun sielun tasapainosta, se oli perunaa eikä se muutu mihinkään sinun vänkäämisellä kaaliksi mitenkään, lisäksi se on laitettu kulhoon, ei lautaselle, meillä on ihan ruokalautasia, ruokailua varten, vaimoni teki jotain snack tyyppistä, en tiedä miten hän sitä teki, koska minä vain maistoin ja totesin että paskalle maistuu, ei jatkoon... Vaimoni tuli eilen takaisin kotiin iltapäivällä, ja on nyt siis kotona, oli tullut sen verran kallis reissu että ei varmasti tee toista keikkaa pariin vuoteen... nyt kun vaimoni on kotona kysyin häneltä mitä tuossa kulhossa on bataattia ja perunaa...
Minusta sinun kannattaisi alkaa kiinnittämään huomiota hieman olennaisempaan, kuin bataattia ja perunaa, siihen mitä vaimoni syö kuten sanoin vaimollani on eläke suomesta joka pitää hänet varmasti kunnon ruuissa, lisäksi hän perii minun eläkkeeni kun minusta aika jättää, hän saa siitä 66 prosenttia. Koska on suomalaisen mittapuun mukaan pienituoloinen, eikä eläkkeeni maksaja ole kela, vaan eläkevakuutusyhtiö... joten hänen asiansa on erittäin hyvin, mikä on ollutkin tarkoitukseni, miehen pitää, pitää huolta vaimostaan, minkä olen tehnyt varsin hyvin...
By NumBall HHN 62v.
ps. yritä jo pikku hiljaa kasvaa aikuiseksi, nämä sinun paskanpuheet on kovasti korneja.Sensein po po po potato soppaa, NumBallin bögsyissä, ei ei se ei ollen kaalia, eilen se oli perunaa, tänään pa pa pa pataattia, ja huomenna naapurin mummon intialaista ma ma ma massuman currya...
By LentoKapteeni KMP* 64v.
*Kaali Maan Puutarha - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sensein po po po potato soppaa, NumBallin bögsyissä, ei ei se ei ollen kaalia, eilen se oli perunaa, tänään pa pa pa pataattia, ja huomenna naapurin mummon intialaista ma ma ma massuman currya...
By LentoKapteeni KMP* 64v.
*Kaali Maan Puutarhaps. meille tuli, aivan varmasti tuli, eilen eläkettä, nauttimaan... voin vakutaa, kaksi uutta. suomen armejan dopparia... Botato ja Pataatti, resuperse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall HHN 62v.
ps. yritä jo pikku hiljaa kasvaa aikuiseksi, nämä sinun paskanpuheet on kovasti korneja.Sinäkö päätät että käykö vaimosi kotonaan.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall HHN 62v.
ps. yritä jo pikku hiljaa kasvaa aikuiseksi, nämä sinun paskanpuheet on kovasti korneja.Kuvaile tarkemmin mitä tarkoittaa "kallis reissu"? Bussilippu, äitille jokin lahja?
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä... kattila kalahtanut 3 kertaa...
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu jo 6 sääntöjenvastaista viestiä !!! !!!
... räps räps ja vex vex vaan ...
Taidat S Amalia ollen tänään tavallista ahdistuneempi ? - Anonyymi
Kalikka kattilaan kilahtelee ja viestit poistuu ;-)
- Anonyymi
Hah hah hah... vai ei "teitä" ole aivopesty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla toisessa ketjussa joku antoi SINULLE vähän villalankaa ja mitä tapahtui...
- Anonyymi
Aloitus luettu 333 kertaa.
Luulenpa että sennssua ja "ystäväänsä" T mulqqua kuksattaa ;-)
Aika hyvin, eikö, 55555.- Anonyymi
Huomaatteko kuinka NumBalli on luikkinut puskiin?
- Anonyymi
Mutta kysynvähän vaan kenet senssu on aivo pessyt, apiba.
- Anonyymi
Tuolla toisessa ketjussa joku antoi SENSSULLE vähän villalankaa ja mitä tapahtui...
- Anonyymi
NASA:n insinööri teki ohjelman mikä poistaa viestisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NASA:n insinööri teki ohjelman mikä poistaa viestisi.
Mitä jos jätät minut pois sinun ongelmista, en halua ottaa mitään kantaa tällaiseen asiaan, olet sairas et näe muuta vaihtoehtoa kun aukoa päätäsi minulle tästäkin asiasta, enkä ole tähän avaukseen kirjoittanut koskaan mitään.
By NumBall HHN 62v.
- Anonyymi
Lyödäänkö vetoa että ketjusta on kohta poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä?
- Anonyymi
Jumankekka wuuf... kohta 31 kertaa on kattilaani kolahtanut... ding dong !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumankekka wuuf... kohta 31 kertaa on kattilaani kolahtanut... ding dong !!
Heh heh heh !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh heh !!!
Ketjusta on poistettu jo 30 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Kalikka kattilaan kilahtelee ja viestit poistuu ;-)
Tuolla toisessa ketjussa joku antoi SINULLE vähän villalankaa ja mitä tapahtui...
Imaisit välittömästi porkkanan pyllyysi ja aloit raivokkaasti sekoilemaan SINISELLÄSI!
Heh heh heh... olet sinä kyvånsyylä todellakin melkoinen hupiukko, olet ihan omalla tasollasi todellakin, olet todellakin varsinainen senssu, 55555 !!!
Huh huh ja puuuh ;-)- Anonyymi
Heh heh...
- Anonyymi
Perunaa tai kaalia, voi hyvänen aika sentään, mulle ihan sama mitä jollain on kellohameensa alle piilotettuna... arvatkaapa apinat, mitä mulla, ollen...
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171035124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2192034Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231853- 721110
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491084Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59919Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?76918En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43862Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88843