Vai onko sittenkään...
Onko teillä viikonpäivissä joku lempparipäivä?
Jokaista päivää tietysti arvostaa, kunhan saa terveenä herätä uuteen päivään, mutta kyllä rehellisesti sanottuna välillä tympii :}
Sunnuntai on toisinaan niin hiljainen päivä, että melkein odottaa maanantain jo tulevan :)
Ihminen on kumma otus. Osataan valittaa ja marista, mutta joskus välillä tulee sellaisia hetkiä elämässä, ettei enää huvita narista pienistä. Kai sitä pitää välillä saada muistutus, ettei mikään ole itsestään selvää...
Päivä ku päivä..
40
57
Vastaukset
- Anonyymi
Noh, olisiko se 'lempparipäivä' lauantai. Näin sunnuntaisin ajatukset keskittyvät jo tulevaan työviikkoon vaikka onkin vielä vapaata.
~Tukkirekka~- Anonyymi
Suosittelen alanvaihtoa, kun keho on kauppatavarana tulevaisuus ei ole järin ruusuinen.
~Tukkirekka~ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen alanvaihtoa, kun keho on kauppatavarana tulevaisuus ei ole järin ruusuinen.
~Tukkirekka~Katoin just että 21 sivua samaa spämmiä. Toi kuvan muija ei taatusti oo se ketä påritetåån, tiiä mitä ihmiskauppaa takana.
Sunflower
- Anonyymi
Ite tykkään eniten perjantaista ku viikonloppu on eessä ja saa ottaa rennosti. Sunnuntaina alkaa sitte tympiä ku eessä on aikanen ylösnousu ja työviikko:(
SunflowerSulla on sit samoin, ku mullakin.
Minäki tykkään perjantaista, ku on koko viikonloppu vielä edessä.
Perjantai-iltana saa rauhassa katsella telkusta rikosjuttuja, eikä ole kiire nukkumaan...
Mulle jokainen päivä, jonka saan jakaa mun ihanan rakkaan Toljanterin kanssa, joka on siis Jason Momoa potenssiin tsiljardi, on mulle yhtä ihana ♡✧°。❀⋆♡(◉‿◉✿)♡✧°。❀⋆♡
Oivoi, muistan tuollaisen...
Jokainen aamu sitä heräs into pinkeänä, eikä tuntunu huolet eikä murheet missään.
Sulla on hyvin pullat uunissa :)
Jason Momoa?? Sori mun tietämättömyys :}- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Oivoi, muistan tuollaisen...
Jokainen aamu sitä heräs into pinkeänä, eikä tuntunu huolet eikä murheet missään.
Sulla on hyvin pullat uunissa :)
Jason Momoa?? Sori mun tietämättömyys :}Ois kiva semmoinen suhde joka ei lässähtäis ku pannukakku tai tai kaatui toisiin muijiin. Toi Jason Momoa on muutes hitonmoisen komea jätkä:P
https://en.wikipedia.org/wiki/Jason_Momoa
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Ois kiva semmoinen suhde joka ei lässähtäis ku pannukakku tai tai kaatui toisiin muijiin. Toi Jason Momoa on muutes hitonmoisen komea jätkä:P
https://en.wikipedia.org/wiki/Jason_Momoa
SunflowerNo kaikilla on niitä koekappaleita ennen pysyvää :)
Toi äijä, no ei se mikää ruma ole, mut ehkä vähän liian ulkokorea..- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No kaikilla on niitä koekappaleita ennen pysyvää :)
Toi äijä, no ei se mikää ruma ole, mut ehkä vähän liian ulkokorea..Miten toi on ulkokorea? Ite tykkään et toi on 6/5:P
Sunflower - Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No kaikilla on niitä koekappaleita ennen pysyvää :)
Toi äijä, no ei se mikää ruma ole, mut ehkä vähän liian ulkokorea..Millanen jätkä on sitte omaan makuus? Ulkonäöllisesti vaan?
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Miten toi on ulkokorea? Ite tykkään et toi on 6/5:P
SunflowerMä en tiiä, mut jotain siinä on sellasta etten tykkää..
Anonyymi kirjoitti:
Millanen jätkä on sitte omaan makuus? Ulkonäöllisesti vaan?
SunflowerBrad Pitt ja Johnny Depp tulee ekaks meleen..
- Anonyymi
Kyllä se on lauantai, ei ole kahta puhetta!
Mulla alkoi heti soimaan päässä biisi, että miksei aina vois olla lauantai..
Mun kohalla tietty perjantai :)
- Anonyymi
Taas tinttu-liina voi ei!! aina se jaksaa tuota samaa semaa
- Anonyymi
Miksi viikon paras päivä on torstai? Se on lähellä perjantaita, mutta tarpeeksi kaukana maanantaista.
Tuo on kyllä totta. Oikeastaan fiilis on jo hyvä torstaina, kun viikonloppu on lähellä :)
- Anonyymi
Tää sunnuntai-ilta just nyt on viikon veemäisin hetki ku ei ehi enää muuta ku vaan valmistautua huomiseen:(
SunflowerMinä ainaki yritän olla ajattelematta ees. Huilin täs vaan, ja huomenna vasta sadattelen aamulla :)
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Minä ainaki yritän olla ajattelematta ees. Huilin täs vaan, ja huomenna vasta sadattelen aamulla :)
Hei tintu-liina muistatko vielä kun pelastin sinut monta kertaa kun sinua koulussa kiusattiin? autoin sinua myös koulutehtävissäsi onhan siitä jo aikaa tosin
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Minä ainaki yritän olla ajattelematta ees. Huilin täs vaan, ja huomenna vasta sadattelen aamulla :)
Tarvitseeko Sinun edes paljon yrittää ollaksesi ajattelematta?
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitseeko Sinun edes paljon yrittää ollaksesi ajattelematta?
Tuota pahaa oloa voisit käydä avautumassa psykologilla, niin ei tarvitsi tuntemattomille ihmisille purkaa sitä.
No kyl se on aina vapaita edeltävä päivä ku tietää et seuraavana aamuna ei tarvi herätä duuniin :)
Näin on...
Vähän niinku kesäloman odotus. Muutama päivä ennen loman alkua on parhainta.
Sitten ku loma on alkanut, niin toisella viikolla alkaa jo tulla ajatuksia, että kyllä menee aika nopeesti, ja kohta lomaki loppuu.. :}- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Näin on...
Vähän niinku kesäloman odotus. Muutama päivä ennen loman alkua on parhainta.
Sitten ku loma on alkanut, niin toisella viikolla alkaa jo tulla ajatuksia, että kyllä menee aika nopeesti, ja kohta lomaki loppuu.. :}Tinttu-liina sinä unohdit minut parhaan ystäväsi joka auttoi sinua koulussa ja uhrautui sinun vuoksesi,kiitti vaan sinulle minun oma elämäni on sinun ansiostasi pilalla!
Voi elämän kevät...
Oikein kyllä alkaa jo naurattaa, kun kaksi käppyrää pyörittää, että päästääkö kahta maata Natoon :}
Minä oon sitä mieltä, että saa vetää koko hakemuksen pois! S*****i!- Anonyymi
Ite muistan ku koulussa opetettiin että unkarilaiset on veljeskansa. No totta hitossa, tästäki näkee että ollaan veljiä:/
Sunflower - Anonyymi
Että kehtaavat! Porukka ramppaa Turkissa lomailemassa tie s0nnaIIa ja tässä kiitos.
Anonyymi kirjoitti:
Että kehtaavat! Porukka ramppaa Turkissa lomailemassa tie s0nnaIIa ja tässä kiitos.
Eikös moni ole pistäny jäihin Turkinmatkat...
Mä en ymmärrä, että kaksi maata saa noin vetkutella. Jotenkin niin typerää jo koko touhu.
- Anonyymi
Kyllä tää alkaa taas sujumaan ku on maanantai-ilta. Tää ei oo niin paha ku oottaa eilen uutta työviikkoa:D
SunflowerSe ajatushan on se pahin oikeasti..
Nyt on jo keskiviikko, ja kohta taas uus viikonloppu :)
Luin tuossa kaikkia uutisia, kuten näistä jengirikollisista. Nyt vasta havahdutaan huomaamaan, että se on totista totta.
Tuli mieleen se tuttu juttu, että kyllä olis kirveellä töitä...- Anonyymi
Toivotaan että havahdutaan ennen kuin ongelma on täälläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta täältä puuttuu timilsum (<-lue) joten se voi olla jengeiltä suojaava tekijä.
- Anonyymi
tinttu-liina muistatko kun autoin sinua aina koulussa?
Anonyymi kirjoitti:
Kokkolassa vai yleensä tässä maassa?
Kyllä tuo jengitouhu on jo olemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192