HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

Anonyymi-ap

66

522

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hyvä kirjoitus!

• Anonyymi
        UUSI

Vartijat tosi surkeita kun eivät erota raiskausta paneskelusta . Kai niitten luulis kuvanneen .

• Anonyymi
      UUSI

Ei yhteiskunta voi jokaista yksilö pelastaa kokoaikaa jos itsellä ei ole mitään vastuuta ja itsesuojeluvaistoa.

• Anonyymi
        UUSI

Miten tiedottomassa humalatilassa oleva teinityttö pystyy suojelemaan itseään kolmea joukkoraiskaajaa vastaan?

• Anonyymi
        UUSI

Viisastelee palstaporvari.

• Anonyymi
        UUSI

Kaltaisesi, aina toisia syyllistävät, tollukat ovat syypäitä nykytilanteeseen. Päättäjät ovat riemuissaan siitä, että kansalaiset tuomitsevat toisensa. Ei oikeastaan edes tarvittaisi lakeja.

Katsotaan tilannetta uudestaan, jos jossakin elämäsi vaiheessa olet vaikkapa muistisairas. Mielestäni olisi erittäin hyvä läppä, että hortoillessasi jonkin kaupungin kadulla, kotkut ottaisivat sinut kuutiin ja veisivät Inariin.

Silloin voisit siellä Inarissa, edelleenkin muistisairaana, kantaan vastuun itsestäsi. Syy olisi omasi, miksi et kantanut vastuuta sillä hetkellä kun sinut heitettiin pakettiautoon.

Itsesuojelevaista ja vastuuntuntoista elämää sinulle!

• Anonyymi
        UUSI

Jos nuori nainen hoitaa itsensä yli 2 promillen känniin, ja liikkuu kaupungilla, niin mikä/ kuka voi taata hänen turvallisuutensa? Eiköhän lähdetä siitä, että yksilö vastaa ensikädessä itse itsestään. Kuka sanoi, että koko toimitus ei perustunut yhteisymmärrykseen?

• Anonyymi
        UUSI

Niin, vanhuskin raiskattiin pyykkituvassa. Useampi kotihoidossa.
        Nuori puskassa, toinen melkein taxissa jne, jne

Mites nuo voisivat ottaa vastuun?

Miksi puolustelet raiskaajia?
        Onko ne sulle läheisempiä, tärkeämpiä,kuin muiden turvallisuus/ koskemattomuus?

Miksi syytät uhreja?

• Anonyymi
        UUSI

Setä Lenin kyllä suojeli kaikkia humalaisia 17-vuotiaita raiskareilta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nuori nainen hoitaa itsensä yli 2 promillen känniin, ja liikkuu kaupungilla, niin mikä/ kuka voi taata hänen turvallisuutensa? Eiköhän lähdetä siitä, että yksilö vastaa ensikädessä itse itsestään. Kuka sanoi, että koko toimitus ei perustunut yhteisymmärrykseen?

Kaupungilla ei pidä voida liikkua turvallisesti, jos on juovuksissa? Mihin käsitykseen tuo perustuu?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viisastelee palstaporvari.

Hölmöilee palstademu....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi syytät uhreja?

Näin elämää nähneenä ja mediasta asioita aina ajatuksella seuranneena alkaa tuntua siltä, että nuo raiskaajia puolustelevat ja raiskattuja syyllistävät ovat itse joko hyvin, hyvin kylmiä, kovia ihmisiä, ja aina nyrkit pystyssä joka asiassa, vihamielisiä ihmisiä, omasta mielestään täydellisiä, mutta kylmiä, empaatittomia ihmisiä, tai ihmisiä, jotka itse haluaisivat raiskata ja tai nautiskelevat mielikuvilla raiskauksista tai ovat joskus raiskanneet ja puolustelevat sitä.
        Raiskaus on paha asia, siinä ei ole rakkautta pätkääkään raiskattua kohtaan, se on vain toisen esineellistämistä , väkivaltaista hyväksikäyttöä. Se on yksipuolista nautinnonhakua vain. Turha väittää vastaan millään raiskatun syyllistämisellä. Suomen lakiin pitäisi kirjata paljon muutakin raiskauksesta kuin että onko toisen suostumus, sillä varmaan useimmiten raiskaaja valehtelee asiasta itseään suojellakseen rangaistukselta. Se joka sanoo, että on raiskatun oma vika, on joko itse raiskannut, tai haluaisi raiskata, tai on hegumoinut asialla mielikuvissaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nuori nainen ajaa esim. kolarin ja joutuu tiedottomaan/sekavaan tilaan la paikalle saapuu mamu gentlemanneja, oikeuttaako se mamulauman n#######n nuorta naista?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi syytät uhreja?

Lesta puolustelee jotta saisi itse nussia lapsia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin elämää nähneenä ja mediasta asioita aina ajatuksella seuranneena alkaa tuntua siltä, että nuo raiskaajia puolustelevat ja raiskattuja syyllistävät ovat itse joko hyvin, hyvin kylmiä, kovia ihmisiä, ja aina nyrkit pystyssä joka asiassa, vihamielisiä ihmisiä, omasta mielestään täydellisiä, mutta kylmiä, empaatittomia ihmisiä, tai ihmisiä, jotka itse haluaisivat raiskata ja tai nautiskelevat mielikuvilla raiskauksista tai ovat joskus raiskanneet ja puolustelevat sitä.
        Raiskaus on paha asia, siinä ei ole rakkautta pätkääkään raiskattua kohtaan, se on vain toisen esineellistämistä , väkivaltaista hyväksikäyttöä. Se on yksipuolista nautinnonhakua vain. Turha väittää vastaan millään raiskatun syyllistämisellä. Suomen lakiin pitäisi kirjata paljon muutakin raiskauksesta kuin että onko toisen suostumus, sillä varmaan useimmiten raiskaaja valehtelee asiasta itseään suojellakseen rangaistukselta. Se joka sanoo, että on raiskatun oma vika, on joko itse raiskannut, tai haluaisi raiskata, tai on hegumoinut asialla mielikuvissaan.

Jokainen suomalainen mies alistaa naisen vähintään kerran elämänsä aikana. Väkivallalla tai ilman. Esimerkki täydellisestä väkisin makuusta:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/9949810/huippudokumentti-lapsuuden-seurauksista

https://areena.yle.fi/1-50653035

• Anonyymi
      UUSI

Kuka enää uskaltaa asua pääkaupunkiseudulla, olisi parempi kysymys.

• Anonyymi
        UUSI

Oikeuslaitokset ovat alisteisia Suomen Vasemmiston woke linjaukselle .

• Anonyymi
        UUSI

Kuka 17-vuotias tyttö enää uskaltaa vetää perskänniä Helsingissä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on . Venäjällä ja Intiassa ei niin helpolla raiskauksesta tuomita .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Woke tarkoittaa valveutuneisuutta tai henkilön yhteiskunnallista tiedostamista.

Wokessa välitetään vähemmistöistä, syrjinnästä ja vihapuheesta.

Sana on alun perin peräisin Yhdysvaltain afroamerikkalaisen väestön 1920-luvulla käyttämästä englannin muodosta, jossa sillä viitattiin hereillä olemiseen.

OLLAAN KAIKKI WOKENA!!!!!!!

• Anonyymi
      UUSI

Talvella olin kolme tuntia kyseisessä Malmin päivystyksessä, jossa ei muuta erikoista kuin melko paljon maahanmuuttajia potilaana sekä näitä nuoria taximamuja kyytiä vartomassa.

Tietojen perusteella ne kolme mamua olivat taxikuskeja, ulko-oven läheisyydessä ovat taxiautojen tolppa.

• Anonyymi
        UUSI

Eli valmiiksi raiskauksiin Erikoistuneet . Hyi S.....tanat ! Eihän niitä olisi uusi kolmoisraiskaus tuomio häirinnyt . Bonuksilla se olisi kuittaantunut . Onkohan niillä jopa Bonuskortit raastuvanoikeudesta ?

• Anonyymi
        UUSI

Apua
        Järkyttävää!!!

• Anonyymi
        UUSI

Hehe . Ukrainalaisia Turusta tulleita olivat . Ovatko Suomessa lomalla vai kenties Turun telakan työntekijöitä ?

• Anonyymi
      UUSI

Ei uskalla yksin päivystykseen, taksiin, pyykkitupaan, kotiin, lenkille, kauppakeskukseen jne.....

Vaarat vaanivat🥺

• Anonyymi
        UUSI

Mut on kaks kertaa ryöstetty kotiovella . Tuomion saivat kantasuomalaiset nuoret miehet .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mut on kaks kertaa ryöstetty kotiovella . Tuomion saivat kantasuomalaiset nuoret miehet .

Diaarinumerot, kiitos. Muuten pelkkää lätinää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdollistako saivat? Tuosta ehdotuksesta varmaankin ojentuivat? Se supisuomalainen oikeusjärjestelmä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaakin saivat paljousalennuksen eli yhtä tyhjän kanssa koko prosessi.

• Anonyymi
      UUSI

Eurooppa on tuhontiellä.

Äänestäkää viisaammin, jotta Suomalaisien uhrimäärät Suomessa vähenisivät.

Venäjä ei ole uhka Suomalaiselle. Suomen sisäinen uhka on!

• Anonyymi
        UUSI

Täysosuma. Suomalaisten tosiongelma on suomalainen oikeusjärjestelmä paljousalennuksineen. Miten ihmeessä tuollaiseen rikosten alennusmyyntiin on voitu päätyä.

• Anonyymi
      UUSI

Oikeus ei toimi,
      tiedän kenelle olis töitä.

• Anonyymi
        UUSI

Hän on Kirves

• Anonyymi
      UUSI

Ensiapuun mennään kun ollaan
      turvattomassa puolustuskyvttömässä tilassa.

Miten 17 v elimistö kestää 2 promillen alkoholimäärän?

Kas kun eivät raiskanneet kuollutta.

• Anonyymi
        UUSI

Vartijat surkeita kun näkivät eivätkä pelastaneet naista .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vartijat surkeita kun näkivät eivätkä pelastaneet naista .

Eikös ne vaan käskenyt muualle panemaan ?

• Anonyymi
      UUSI

Ompa luotettavia TAKSIKUSKEJA.

• Anonyymi
        UUSI

Siis Turusta tulleita ukrainalaisia olivat . Niin no ehkä taksiluskeja mut epäilen enemmän Turun telakan työntekijöitä.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä tuo kännääjä ensapuun meni? Putkaanhan sen olis pitäny laittaa, olis ehkä säästyny .

• Anonyymi
        UUSI

2 promillea on vaarallinen lukema.
        Miksi putkaan jos ei ole tehnyt mitään laitonta.

• Anonyymi
        UUSI

Eiköhän tämä mädätys etene siten jotta kimpparaiskaukset . Alkavat kuljetettavien teinien humalan ollessa suurimmillaan . Jo heti Ambulanssien pedeissä ?! - Lämpimämpää ja rauhoittavien lääkkeiden avulla säätelyä . Eikö ne noita Poliiseiksi myös kaavailleet .

• Anonyymi
        UUSI

Eikös hänet ollut tuotu sinne, vain käsitinkö väärin? Juoppoputkaan ei nykyään taida päästä noin vain, vai? Siellä kai harvemmin raiskataan.

• Anonyymi
        UUSI

Siis tarkoitatko, että 17 v. vielä alaikäinen putkaan kuolemaan hoitamatta? Olet kylmä ihminen.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kukaan, nehän saattaa vaikka tuikata koronapiikin pyytämättä.

• Anonyymi
        UUSI

Neuvoloissa on tuikattu paljon muitakin piikkejä sellaisten äitien lapsille, joita on yritetty suojata erilaisilta myrkyiltä. Tuo vapaaehtoisuuden tulkinta kun usein on päätynyt pakkopiikityksiin.

• Anonyymi
      UUSI

Malmille? En ilman kättä pidempää.

Siellä erikoissairaanhoidon puolella on
      sellaista porukkaa ( HUSlaisia)
      ettei sinne kannata mennä muutenkaan.

Turvallisempaa laitoksen ulkopuolella.

• Anonyymi
      UUSI

Jos ei ole raaja poikki niin kiertää kaukaa aika parantaa.

• Anonyymi
      UUSI

Laitetaan kotiin ne raiskaajat.

• Anonyymi
      UUSI

Tarkistakaa taustat...mijsi lähteä kolmen mukaan...katso peiliin...usein löytyy syy...muutama paarissa vähemmän...

• Anonyymi
      UUSI

Oliko tyttö karannut kotoa vai lastenkodista? Jos hän on pieni lapsi, jolla ei ole ymmärrystä tekemisistään, niin missä hänen vastuulliset vanhempansa tai huoltajansa ovat?

• Anonyymi
      UUSI

Sosialistit pilas Ruotsin täysin ja nyt sossut pillaa Hesan ja kaikki tietää syyn.

• Anonyymi
      UUSI

Ensiavussa on joka ilta ja yö mamuja väijymässä, sekä mustalaisia. Helppoja uhreja, eikä kukaan valvo odotustiloja.

• Anonyymi
      UUSI

Täytyy kehittää sellainen "ensiapupakkaus" jonka turviin voi mennä sinne sairaalan ensiapuun ja odotussaliin. Tällainen ensiapupakkaus voi sisältää värisuihkeita, joita suihkutellaan raiskarien naamariin, jokunen kättä pidempi nuija, jolla voi mätkiä liian innokkaita halailijoita, pippurisuihkeita tai omasta keittiöstä mukaan napattu valkopippurijauhe, jolla saa kyyneleet paatuneimmankin raiskarin silmästä herutettua... Tätä listaa voi jatkaa...

• Anonyymi
        UUSI

Suomessa laki on vaan niin kimurantti että jos puolustat itsesi päällekarkaukselta tai raiskaukselta olet itse helposti tuomiolla voimakeinojen liioittelusta. Raja liioittelun ja riittävän välillä kun on veteen piirretty viiva.

• Anonyymi
        UUSI

Jos olet alle 18-vuotias, niin parasta on, jos taluttajana on omat vanhemmat tai sossun valvoja. Hoitoahan siinä tarii, jos ei pysty asiallisesti itse toimimaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa laki on vaan niin kimurantti että jos puolustat itsesi päällekarkaukselta tai raiskaukselta olet itse helposti tuomiolla voimakeinojen liioittelusta. Raja liioittelun ja riittävän välillä kun on veteen piirretty viiva.

Täytyy ottaa käyttöön ne historiallisten aikojen rautaiset siveysvyöt, joiden ohi ei pääse raiskaajat nylkyttämään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai sen takia se iloisen oloisesti kikatellut tyttönen ei alkanut potkimaan munille?

• UUSI

En minä ainakaan! 😳
      Sebun (MEP/pers.) yöntimo tyttöystävä voi tulla ja RAISKATA!
      👦🏿💙🖤☠️⚰️🪦😱🎃

• Anonyymi
      UUSI

Ei kai ensiapu mikään selviämisasema ole? En ole vielä koskaan mennyt ensiapuun humalassa enkä humalan takia, eikä kukaan ole edes yrittänyt raiskata minua ensiavussa.

Mutta minä olenkin ruma mies enkä 17-vuotias tyttö.

• Anonyymi
        UUSI

Olipa typerä kirjoitus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa typerä kirjoitus.

Ei ollut, suuri(n) osa lukijoista sen sijaan varmasti ovat typeriä, humalassa ensiapuun toikkaroivia idiootteja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa typerä kirjoitus.

Mikä oli typerää?

• Anonyymi
      UUSI

Ilotalot lailliseksi, raiskaukset vähenee.

• Anonyymi
      UUSI

Kokoomusmielisen Sipilän perskeko-hallituksen kokoomuslaisen A. Bernerin tuhoamaan Suomen taksiin en mene enää koskaan yksin, jos ei ole tuttu kuski.

Toivotaan, ettei nykyinen oikeistohallitus saa ambulanssejakin tuhottua vaarallisiksi.

• Anonyymi
      UUSI

No, nykyisin ei ole vartijoihinkaan luottamista niin kuin ei pollareihinkaan.
      Kaikissa ammateissa valitettavasti jotkut pässinpää-örvelöt saavat pilattua normaalien ammattilaisten maineen ja ihmiset oikeutetusti pelkäämään.
      Sekö lie persumaisilla örvelöillä tarkoituskin -- ihmisten pelko ja yhteiskunnan turvattomuus....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      17
      3521
    2. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      3512
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      478
      1795
    4. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      131
      1536
    5. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      148
      1535
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      561
      1427
    7. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1417
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113
      1355
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49