Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011212654.html
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
41
396
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No siksi orpopurra antoi eliitti eläkeläisille messevän veroale jytkyn, jotta heillä on varaa asua etelä Euroopan aurinko rannikolla !
- AnonyymiUUSI
Ilmeisesti.
- AnonyymiUUSI
Moaukko kirjoitti:
Ilmeisesti, sanoi Heikki Haavisto.🐮🍀🐷🚜🌾🌾🌾💶🤠👍
No voe mahoton taas ja yhen kerran
Anonyymi kirjoitti:
No voe mahoton taas ja yhen kerran
No toellaennii kerrassaa herjallutjake!😇👍❤️
- AnonyymiUUSI
Vanha ukkoa ja on kehdannut loisia ulkomailla.
- AnonyymiUUSI
Päättävätkö persut jo Portugalin verotuksestakin?
- AnonyymiUUSI
Ei päätä . Vaan ovat päättäneet eliitti työläisille ja eliitti eläkeläisille antaa muhkeat veroale jytkyt .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei päätä . Vaan ovat päättäneet eliitti työläisille ja eliitti eläkeläisille antaa muhkeat veroale jytkyt .
Joo.
- AnonyymiUUSI
Luin linkin jutun, eikä muuta voi todeta kuin että ahneudella ei ole rajoja. Kukaan ei vie rahoja hautaan mukanaan ja noilla tuloilla pystyy kyllä ilman verotuksen keventämistäkin hankkimaan lisälämmitystä taloon ja "auttamaan lapsia ja lapsenlapsia". Niin pystyvät monet tavallisessa työssä, tavallisella palkallakin elävät, miksei siis noilla tuloilla?
- AnonyymiUUSI
Ahneus.
- AnonyymiUUSI
Mikä on totuus? Itse ajattelen, että narsistisia piirteitä ihannoitiin vielä 20+ vuotta sitten. Kaikki -mulle- heti- nyt- ajattelua? Ahneus ja voittojen maksimointi ja itselle mahdollisismman paljon hyötyjä, muista ei niin väliä? Tällainen ajattelu oli hyvän miehen/ ihmisen merkki.
Ajat muuttuu pikku hiljaa muuksi? Se mikä koettiin ennen hyvänä onkin muuttumassa pikku hiljaa pahaksi? Sitä nykyinen hallitus ei halua vielä uskoa. Haluat vielä köyhiä riistää ja antaa ahneille enemmän. Eihän se ole tyhmä, joka pyytää vaan se, joka maksaa lopulta viulut? Eli yhteiskunta maksaa lopulta nämäkin.
Eläkeläinen ei tuota enää mitään "kasvua" yhteiskunnalle. Ovat enemmänkin kulu? Kurkilahti kuvastaa minusta hyvin häikäilemättömyyttä. Hän on kerännyt mittavan omaisuuden itselleen jo ollessaan työelämässä, edut ja hyödyt olivat mittavia, silti hänestä tuntuu, että häneltä viedään sitä, jonka hän kokee ansainneen?
Harhoja on helppo synnyttää ja varsinkin onnekkaan, joka ei koe olevansa onnekas vaan kaiken saavuttamansa ansainnut korkojen kera. Tällainen ajattelu tuntuu olevan niin monen Kurkilahden kaltaisen, joka kokee, että on vastuunsa jo kantanut, muut jatkakoon tästä?
Australiassa Kurkilahden kaltainen ei saisi eläkettä ollenkaan. Hänellä on varallisuutta sen verran, että elää niillä ruhtinaallisesti lopun elämän ja jää vielä paljon jaettavaksi jälkipolville? Aina puhutaan siitä, että tällaisen julki tuominen on vain kateutta, minusta on enemmänkin törkeyttä riistää yhteiskuntaa Kurkilahden tavoin.
Hyvinvointi valtion pitäisi pyrkiä kaikessa tasa-arvoisuuteen, ei eriarvoistamiseen? En sano, ettei Kurkilahti olisi ansainnut työelämän aikana saamaansa omaisuutta, mut tarviiko hänenlaisia palkita vielä työuran saavutusten jälkeenkin palkita eläkkeillä, jotka ovat minusta liikaa? Tällainen kadottaa vain sen todellisuuden ja tekee ihmisistä ylimielisiä muita kohtaan.
Heille raha on valtaa ja paljon valtaa synnyttää arvostusta (Putin hyvä/ huono esimerkki) siitä, mihin Tällainen ajattelu voi pahimmillaan johtaan (katastrofiin). Hyvinvointi valtio tuhoutuu, kun päättäjinä on ihmisiä, jotka eivät tällaista tajua vaan ovat taloudellsiesti riippumattomien tahojen manipuloitavissa ja ohjailtavissa (P. Orpo). Kuhan totean🫣- AnonyymiUUSI
Hyvä kirjoitus.
- AnonyymiUUSI
Noilla verotus voitaisiin nostaa 80 prosenttiin.
- AnonyymiUUSI
Ei tuo vanha käpy mitään rahaa tarvitse. Muuttakoot Venäjälle valittamaan.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän oteta Suomessakin tasavero käyttöön, ja jokainen saisi maksaa yli 50% veroa ansiotuloistaan?
- AnonyymiUUSI
Ja kaikilla sama " tasapalkka ".
Esim. 100 tonnia. Siitä vero 50 %
Lopuilla 50 tonnia, sillä pärjäisi jopa suomessa.
Kyseessä olisi " solidaarinen palkka ".
Ylitöistä maksettaisiin 100 %, tunnilta palkka.
Se ei ole verotettava, vaan puhtaana käteen.
Tuo 100 tonnia on vuositulot - vero.
- AnonyymiUUSI
Ei se veroja itke vaan kohtuutonta veroprossaa. Hyvätuloisten palkat olis alhaisempia jos olis pienempi veroprossa ja palkkakatto.
Kilpailukyky paranis nopeesti pienemmillä johtoportaan palkoilla. - AnonyymiUUSI
Ihme naukuja.
- AnonyymiUUSI
Miljonääri Lasse Kurkilahti, 77, jyrähtää rikkaiden verotuksesta: ”Ei ole reilua”
Vuorineuvos Lasse Kurkilahti on pitkän linjan yritysjohtaja
Ahneudella ei ole mitään rajaa!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011212654.html - AnonyymiUUSI
tod,näk...urpon kavereita...siis orpon..ps. rahalla saa..lassila..ja sypin rosvot..tiivolat
ja muut...ps...kaikki on rumaa ja saastaa,,,,,valta sokaisee urponkin ..siis orvonkin- AnonyymiUUSI
Loputtoman ahneita.
- AnonyymiUUSI
Tuo mies on luonut paljon työpaikkoja vassut eivät yhtään
- AnonyymiUUSI
Porvaripropagandaa.
- AnonyymiUUSI
Työpaikat luodaan jos asiakas on jossakin valmis maksamaan jotain. kurkilahti ei ole sen parempi kuin joku tavis telkkarin hoitaja tai putkimies, mutta kaveripiirin palkka pönkittämänä aivan liian kovilla ansioilla....
- AnonyymiUUSI
Tapatyötön vasu on itse itsensä pahin vihollinen.
Hän mm. mietiskelee jonkin ventovieraan eläkeläisen rahaasioita.
Pitäisi tehdä suunnitelma miten itse pärjäisi ilman sosiaalitukia oman elämänsä läpi.
Miksi vasemmistolaiset ovat tällaisia ?- AnonyymiUUSI
Kyselee palsta porvari iltapäiväkaljoissaan.
- AnonyymiUUSI
Miettiihän tuiki tuntematon populisti Persu jopa duunarin liksaa joka on paheksutuilla lakoilla ja ammattiliiton ansiosta saatu edes jonkinmoiseksi mutta onko nähty vaivaa lentäjien joilla n.15000 euron palkka mitenkään eikä näiden elintaso eläkkeelle päässeiden ahneuden malli kuvien.
- AnonyymiUUSI
Koska ovat vaan jälkeen jääneitä. Osa osaa siivota ei muuta. Älyä ei kaikki valitettavasti saa yhtä paljoa. Eli paskahommiin.
- AnonyymiUUSI
Ahne paska kitisee eniten.
- AnonyymiUUSI
Kenellä jo paljon on, himoaa yhä enemmän. Ahneelle ei riitä mikään. Hautaan kallistuva ukko kitisee tyhjää. Eikä osaa edes hävetä!
- AnonyymiUUSI
Loputon ahneus.
- AnonyymiUUSI
Eihän se tietenkään ole oikein, että palkkatyöstä ja eläkkeestäkin tässä tapauksessa joku joutuu maksamaan yli 50% veroina valtiolle. Siis omista tienaamistaan rahoista.
Kun taas kaikkein varakkaimpien miljardöörien veroprosentti tuloistaan on reilusti alle 10%. - AnonyymiUUSI
Röh röh, kviik kviik
- AnonyymiUUSI
Minulla on hyvä palkka eli yli 2000 e/kk ja en valita veroista kun se on 4 %. Kaikki verojen valittajat pyytäkää vähemmän palkkaa niin maksatte vähemmän vero.
Padapimpadapum, kapish? - AnonyymiUUSI
Suomi on kyllä kateellista kansaa.
Miksi jonkun pitäisi maksaa omista tienaamistaan rahoista yli 50% veroina valtiolle, olisitko itse valmis siihen?- AnonyymiUUSI
Olisin, koska sillon tienaisi millin kuukaudessa.
- AnonyymiUUSI
Haudataankohan nuo oikein raharikkaat oikein syvälle vaiko lähemmös pintaa, miten lienee $
Ahneet olisi hyvä laittaa melko syvälle että pysyvät siellä mihin ovat kaivanneet ikänsä.- AnonyymiUUSI
Ne ottaa rahansa mukaan hautaansa.
- AnonyymiUUSI
Joskus katoin filmin venäjältä jossa kaiken tasapäisyyden ihailun lopuksi oli päätelmä että aina on joku jolla on vähän enemmän ja siis kateus päälle!
- AnonyymiUUSI
Palstaporvarin kateusmantra pyörii.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2333335Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162799Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4511590Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1231441Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161371- 1161370
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5501351- 1131265
- 46994
- 66974