Psykotrooniset aseet ja muu mielenhallinta

Anonyymi-ap

Mielenhallinta on osa nykypäivää. Sähkömagneettisilla aalloilla vaikutetaan suoraan tajuntaan.

https://maanpuolustus.net/threads/psykotrooniset-ja-s%C3%A4hk%C3%B6magneettiset-aseet-ihmisaivojen-kaukos%C3%A4%C3%A4t%C3%B6.2364/


Tätä tapahtui varmaan Ukrainassakin Maidanin aikoihin. Miten muuten voi selittää järjenvastaisen mielenosoituksen vahingollisen EU-IMF- sopimuksen puolesta ym.?

Vaikutetaanko Venäjän päättäjiin psykotroonisesti, koska ovat todella idiootteja ulostuloineen ja argumentteineen?

Vaikutetaanko massoihin psykotroonisesti ja rummutetaan samalla lapsiinkin agendaa esim. sukupuoli-identiteetistä?

38

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      räjäyspanokset linkkitornien alle?

    • Anonyymi

      Tästä ei puhuta, media on hys hys, mutta kyseessä on ilmeisesti todella yleinen ilmiö. Ja vastenmielinen. Törkeää yksityisyyden loukkausta.

      • Anonyymi

        Tätä tapahtuu jopa Suomessa!! Se on totta!! Olen tämän kokenut uhri ja traumatisoitunut kokemuksista!!!

        Näitä peitetään väittämällä totuuden kertojia mt ongelmista kärsiviksi ja toki se ahdistusta ja masennusta aiheuttaa, tressiä ja pelkoa, mutta ihan järjen ihminen sitä on, en halua tai tee kelleen mitään pahaa ja järki päässä.

        Gs raiskaus, sähkömangneetilla ja mikroaalloilla kidutus on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä tapahtuu jopa Suomessa!! Se on totta!! Olen tämän kokenut uhri ja traumatisoitunut kokemuksista!!!

        Näitä peitetään väittämällä totuuden kertojia mt ongelmista kärsiviksi ja toki se ahdistusta ja masennusta aiheuttaa, tressiä ja pelkoa, mutta ihan järjen ihminen sitä on, en halua tai tee kelleen mitään pahaa ja järki päässä.

        Gs raiskaus, sähkömangneetilla ja mikroaalloilla kidutus on totta.

        Tässä olisi linkki, josta löytyy monenlaista.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16566480/elektroninen-hairikointi-gang-stalking


      • Anonyymi

        Hakkerointi ja tietokoneen hidastaminen on myös natsirikoksia ja ihmisoikeusrikoksia.

        Psyko-TROONINEN = Sähköinen häirintä
        - Sähköinen häirintä , sähkömagneettinen kidutus tai psykotrooninen kidutus on salaliittoteoria , jonka mukaan pahantahtoiset toimijat (usein valtion agentit) käyttävät sähkömagneettista säteilyä, tutkaa ja valvontatekniikoita siirtääkseen ääniä ja ajatuksia päihin ,vaikuttaakseen ihmisten kehoon ja häiritseen ihmisiä.
        Henkilöt, jotka väittävät kokevansa tämän, kutsuvat itseään "kohde yksilöiksi " ( TI:t ). Jotkut väittävät joutuneensa jengikiusaamisen uhreiksi , ja monet ovat
        perustaneet tuki- ja asianajoryhmiä tai liittyneet niihin. "
        -wikipedia engl- sivu: psychotronic- psykotrooninen
        ps.
        Myös ääniaaltoja voi lähettää ja valo-aaltoja- mutta samaa sähkömagneettista säteilyä taitavat olla nekin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakkerointi ja tietokoneen hidastaminen on myös natsirikoksia ja ihmisoikeusrikoksia.

        Psyko-TROONINEN = Sähköinen häirintä
        - Sähköinen häirintä , sähkömagneettinen kidutus tai psykotrooninen kidutus on salaliittoteoria , jonka mukaan pahantahtoiset toimijat (usein valtion agentit) käyttävät sähkömagneettista säteilyä, tutkaa ja valvontatekniikoita siirtääkseen ääniä ja ajatuksia päihin ,vaikuttaakseen ihmisten kehoon ja häiritseen ihmisiä.
        Henkilöt, jotka väittävät kokevansa tämän, kutsuvat itseään "kohde yksilöiksi " ( TI:t ). Jotkut väittävät joutuneensa jengikiusaamisen uhreiksi , ja monet ovat
        perustaneet tuki- ja asianajoryhmiä tai liittyneet niihin. "
        -wikipedia engl- sivu: psychotronic- psykotrooninen
        ps.
        Myös ääniaaltoja voi lähettää ja valo-aaltoja- mutta samaa sähkömagneettista säteilyä taitavat olla nekin...

        Psyyke,psyke = sielu, tai nykyisin käytetty tarkottamaan "mieli"
        - trooninen, trooni- = " sähköinen laite"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psyyke,psyke = sielu, tai nykyisin käytetty tarkottamaan "mieli"
        - trooninen, trooni- = " sähköinen laite"

        vapaamuurari Lavrdrovt?


    • Anonyymi

      MK Ultra -ohjelma lakkautettiin 1973, kerrottiin Salaliitto-elokuvassa,...mutta tutkimus jatkui..

    • Anonyymi

      Armeijalle ei pitäisi antaa mitään nykyajan keksintöjä.

      • Anonyymi

        Apinoille ei ylipäänsä pitäisi antaa teknologiaa käyttöön.


      • Anonyymi

        Juurikin armeijat käytännössä keksii/varastaa/kehittää kaiken ensimmäisenä. Vai onko mennyt ihan ohi se että armeijoilla on aina se kaikista uusin tekniikka käytössä ja osa vielä salaista, harva tuskin osaa edes kuvitella millaista tekniikkaa sieltä jo löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin armeijat käytännössä keksii/varastaa/kehittää kaiken ensimmäisenä. Vai onko mennyt ihan ohi se että armeijoilla on aina se kaikista uusin tekniikka käytössä ja osa vielä salaista, harva tuskin osaa edes kuvitella millaista tekniikkaa sieltä jo löytyy.

        kuulemma antaneet sille hullulle poliisipäällikölle armeijan tällasen sädepyssyn jolla voi tuhota ja lamauttaa ihmisiä monella tapaa...?


    • Anonyymi

      Voisi kuvitella, jos venäläisten oletettaisiin olevan normaaleja ihmisiä, että niihin olisi kohdistunut jokin älyä ja ajattelua haittaava säteily. Sellainen joka tekee hulluksi ja raivopäiseksi. Koska ovat tehneet niin järjettömiä tekoja jotka aiheuttavat heille monisukupolvisen häpeän.

      Mutta kaiketi yksinkertaisin selitys lienee paikkansapitävin.

      Kaiketi ovat vain oma itsensä. Sitä mitä he ovat.

      • Anonyymi

        Putin on mitä on. Konna ja roisto. Rahan ahne politrukki. Miksi tuohon hänen sontaan. Koko venäjän kansaa peilata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin on mitä on. Konna ja roisto. Rahan ahne politrukki. Miksi tuohon hänen sontaan. Koko venäjän kansaa peilata?

        No miten on tämän pikku rakettimiehen suhde pohjoiskorean köyhän kansan suhteen? Samaa paskaa kyllä kaikkialla, vaikka sielläkin missä vapaissa vaaleissa ehdokkaat valitaan kansaa hallitsemaan.


    • Anonyymi

      Koulukiusaajilla on aina valoisa tulevaisuus, he menestyvät vaikka eivät koskaan olisi osanneet mitään muuta kuin sen kiusaamisen.

      Näin olen havainnut ja maailmanhistorian kehityskin todistaa sen todeksi.

      • Anonyymi

        Psykopaatit menestyvät monella alalla. Jos siihen liitty heikko älykkyys, löytävät itsensä vankilasta.


      • Anonyymi

        Olisi kiva tietää oliko Putin kiusaaja vai kiusattu lapsuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva tietää oliko Putin kiusaaja vai kiusattu lapsuudessa.

        Kaikki maailman ELIITIT , ILLUMINAATIT JA SALASEURA-ELIITIT ELI MAAILMAN JOHTAJAT , KORKEIN TAHOT ON OLLUT ILLUMINAATIN SATANISTISEN MIELENKONTROLLIN TEHTYJÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki maailman ELIITIT , ILLUMINAATIT JA SALASEURA-ELIITIT ELI MAAILMAN JOHTAJAT , KORKEIN TAHOT ON OLLUT ILLUMINAATIN SATANISTISEN MIELENKONTROLLIN TEHTYJÄ

        eli heille on tehty mielenkontrolli- koska tuo kuuluu illuminaattien satanistiseen kulttiin.


    • Anonyymi

      en epäile etteikö täällä kaikki mahdolliset salatappo ja kidutuskeinot olis käytössä

    • Anonyymi

      EHKÄ TÄMÄ KETJU SOPISI SELLAISEKSI, ETTÄ KIRJOITELLAAN TÄNNE TAPAUSKERTOMUKSIA.

      Voisin yleisesti sanoa, että gs-vainossani on tehty paljon ehdollistuksia, joista en pysty sanomaan, miten ja missä ne on tehty. Stalkkerit eivät kiellä sitä, että e-häirintää voidaan käyttää ehdollistunisen aikaan saamiseksi. Hypnoosia on käytetty minuun paljon. GS-vainoon kuuluu jatkuva traumatsoiminen.Sillä sinänsä heikennetään TI:n fyysistä ja psyykkistä kuntoa pysyvästi, mutta saatetaan käyttää myös "aivopesuun".

      • Anonyymi

        Poliisimaijalle "allergiseksi" tuleminen.

        Kun liityin TI porukoihin eri paikoissa, kuulin usein, kuinka reagoivat aina, kun näkivät maijan. Sen takia tuntui, että seurasi juuri häntä. Tulin siihen tulokseen, että ovat ehdollistuneet maijalle. Päätin itse välttää sitä. Kun näin maijan tulevan, rupesin ajattelemaan kivoja asioita. Jos oli jalan liikkeellä. käännyin niin, etten nähnyt. Jos ajoin autoa, katselin vähän sivuun.

        Poliisit olivat huomanneet tämän. Niinpä kin olin jalkaisin liikkeellä ja käännyin, ampuivat minjua jollakin e-aseella, ehkä vain tutkasäteellä. Minä hypäsin ilmaan ja käännyin ja tuijotin maijaa. Pari kole kertaa ja kyllä aina reagoin maijaan. Tätähän sitten helppo vahvistaa aika ajoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisimaijalle "allergiseksi" tuleminen.

        Kun liityin TI porukoihin eri paikoissa, kuulin usein, kuinka reagoivat aina, kun näkivät maijan. Sen takia tuntui, että seurasi juuri häntä. Tulin siihen tulokseen, että ovat ehdollistuneet maijalle. Päätin itse välttää sitä. Kun näin maijan tulevan, rupesin ajattelemaan kivoja asioita. Jos oli jalan liikkeellä. käännyin niin, etten nähnyt. Jos ajoin autoa, katselin vähän sivuun.

        Poliisit olivat huomanneet tämän. Niinpä kin olin jalkaisin liikkeellä ja käännyin, ampuivat minjua jollakin e-aseella, ehkä vain tutkasäteellä. Minä hypäsin ilmaan ja käännyin ja tuijotin maijaa. Pari kole kertaa ja kyllä aina reagoin maijaan. Tätähän sitten helppo vahvistaa aika ajoin.

        Minä tiesin, että olen ehdollistunut maijan näkemiselle ja sen takia reagoin joka kerta, vaikka poliisit olisivat muussa ajossa . Muut TI:t suuttuivat kun yritin ehdotella heille tätä selitystä. Asiaan kuuluu,että manipuloitu suuttuu, jos manipuloitua näkemystä kyseenalaistetaan,


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Monarkian keksittyäni lienee aika suunnata kohti optiikkaa ja astronomiaa ja pyrkiä tutikimaan muuta maailmaa mutta hieman mietin mahdollisesti kungfutselaisuuden perustamista

      • Anonyymi

        Saisi varmaan rauhassa kirjoitella noista aiheista. Minä jo uteliaana/huolestuneena tarkistin, onko poliisijuttu vielä tallella.

        Kunhan ehdin, viitsin ja jaksan, kerron, mitä kaikkea yhden kesähelteen väsyttämänä minulle päästään tekemään. Ajattelin ensin antaa linkin ketjuun, mutta olen niin väsyneenä kirjoittanut sen, etteivät muut sausi selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisi varmaan rauhassa kirjoitella noista aiheista. Minä jo uteliaana/huolestuneena tarkistin, onko poliisijuttu vielä tallella.

        Kunhan ehdin, viitsin ja jaksan, kerron, mitä kaikkea yhden kesähelteen väsyttämänä minulle päästään tekemään. Ajattelin ensin antaa linkin ketjuun, mutta olen niin väsyneenä kirjoittanut sen, etteivät muut sausi selvää.

        Väsynyt sana toistuu edellisessä viestissä. Väsyneenä ihminen on puolustuskyky huonontunut. Sitä käytetään hyväksi.

        Kerron yhden esimerkin. Gang stalkingiin kuuluu, että TI manipuloidaan uskomaan, että vihamielinen taho XX on hänen vainonsa takana. Ei ole, vaan toinen, jota näin salataan ja suojataan.

        Esimerkki. Jkv. monimutkaisen esityöskentelyn avulla, minut saatiin hyväksymään, että erästä firmasta tulee IT henkilö kotikäynnille. Läppärini oikutteli niin paljon. Mies tuli. Otti esille tarvikkeitaan. Vältti puhumista (ihmettelin.) Minä muutuin väsyneeksi. Valuin ihan lattialle. Silloin mies sanoi, että heidän srk:nsa on kaiken sen pahan takana, mitä minulle on tehty. Minä itse päättelin, että helluntaisrk, koska sitä minulle oli jo ehdoteltu. Sitten mies kysyin, haluaisinko tulla tutustumaan heidän seurakuntaansa. TÄMÄ OLI MIELESTÄNI SEMMOISTA HUUMORIA, ETTÄ POMPPASIN YLÖS JA AJOIN MIEHEN ULOS.
        En muuta muistanut enkä tajunnut tapahtuneen, mutta ehdollistus oli aivopesun luokkaa.
        Mitkään puheet eivät tätä muuttaneet eikä muiden stalkkereiden paljastumiset. - Joskus sitten, minut vapautettiin tästä. - Että olisiko ollut kyseessä myös psykotroonisen aseen käyttö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väsynyt sana toistuu edellisessä viestissä. Väsyneenä ihminen on puolustuskyky huonontunut. Sitä käytetään hyväksi.

        Kerron yhden esimerkin. Gang stalkingiin kuuluu, että TI manipuloidaan uskomaan, että vihamielinen taho XX on hänen vainonsa takana. Ei ole, vaan toinen, jota näin salataan ja suojataan.

        Esimerkki. Jkv. monimutkaisen esityöskentelyn avulla, minut saatiin hyväksymään, että erästä firmasta tulee IT henkilö kotikäynnille. Läppärini oikutteli niin paljon. Mies tuli. Otti esille tarvikkeitaan. Vältti puhumista (ihmettelin.) Minä muutuin väsyneeksi. Valuin ihan lattialle. Silloin mies sanoi, että heidän srk:nsa on kaiken sen pahan takana, mitä minulle on tehty. Minä itse päättelin, että helluntaisrk, koska sitä minulle oli jo ehdoteltu. Sitten mies kysyin, haluaisinko tulla tutustumaan heidän seurakuntaansa. TÄMÄ OLI MIELESTÄNI SEMMOISTA HUUMORIA, ETTÄ POMPPASIN YLÖS JA AJOIN MIEHEN ULOS.
        En muuta muistanut enkä tajunnut tapahtuneen, mutta ehdollistus oli aivopesun luokkaa.
        Mitkään puheet eivät tätä muuttaneet eikä muiden stalkkereiden paljastumiset. - Joskus sitten, minut vapautettiin tästä. - Että olisiko ollut kyseessä myös psykotroonisen aseen käyttö?

        Nyt kun tarkastelin tätä ketjua, en viitsi kirjoittaa enempää. Silloin kun joukkoihin, laumoihin ja massoihinvaikutetaan on siinä monta yhtä henkilöä psyykkensä kanssa. Mutta laumassa tyhmyys tiivistyy.Ihan oikeasti ihmisten toiminnassa älyllinen taso laskee. Paine olla samaa mieltä on suuri. Jos löytyy joku ulkopuolinen vihan kohde, siihen suunnataan vihantunteet ja tullaan keskenään paremmin toimeen.

        Että nk. yksilöpsykologia, sosiaalipsykologian tietämys, ym. olisi hyvä olla hallussa eikä vaan energia-aseet. - On vähän suurellinen tuo otsikko siihen tietämykseen nähden, mikä tänne kirjoittavilla on. -MUTTA HYVÄ OLLA NÄKYVILLÄ TUO OTSIKKO

        Jos joku löytäisi linkkejä, olisi hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väsynyt sana toistuu edellisessä viestissä. Väsyneenä ihminen on puolustuskyky huonontunut. Sitä käytetään hyväksi.

        Kerron yhden esimerkin. Gang stalkingiin kuuluu, että TI manipuloidaan uskomaan, että vihamielinen taho XX on hänen vainonsa takana. Ei ole, vaan toinen, jota näin salataan ja suojataan.

        Esimerkki. Jkv. monimutkaisen esityöskentelyn avulla, minut saatiin hyväksymään, että erästä firmasta tulee IT henkilö kotikäynnille. Läppärini oikutteli niin paljon. Mies tuli. Otti esille tarvikkeitaan. Vältti puhumista (ihmettelin.) Minä muutuin väsyneeksi. Valuin ihan lattialle. Silloin mies sanoi, että heidän srk:nsa on kaiken sen pahan takana, mitä minulle on tehty. Minä itse päättelin, että helluntaisrk, koska sitä minulle oli jo ehdoteltu. Sitten mies kysyin, haluaisinko tulla tutustumaan heidän seurakuntaansa. TÄMÄ OLI MIELESTÄNI SEMMOISTA HUUMORIA, ETTÄ POMPPASIN YLÖS JA AJOIN MIEHEN ULOS.
        En muuta muistanut enkä tajunnut tapahtuneen, mutta ehdollistus oli aivopesun luokkaa.
        Mitkään puheet eivät tätä muuttaneet eikä muiden stalkkereiden paljastumiset. - Joskus sitten, minut vapautettiin tästä. - Että olisiko ollut kyseessä myös psykotroonisen aseen käyttö?

        Mies otti esille tarvikkeitaan....todellakin, Hänellä oli pienehkön läppärin näköinen ja sitten joku isompi laite, josta kysyin, mikä se on. Ei vastannut. Ilmeisesti joku psykotroninen laite?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies otti esille tarvikkeitaan....todellakin, Hänellä oli pienehkön läppärin näköinen ja sitten joku isompi laite, josta kysyin, mikä se on. Ei vastannut. Ilmeisesti joku psykotroninen laite?

        Kun katselin kuvia psykotronisista aseista. Tällainen ase telineeseen asennettuna vastaa muistkikuvaani. Istui sohvan laidalla vastapäätä tätä asetta.

        Tuolla lukee, että vältti puhumista. Oli täysin hiljaa. Vasta kun olin jo tippunut lattialle, sanoi,että on tarkistuksensa tehnyt. Kirjoitti laskun. Sanoi, että heidän firmastaan voidaan jatkossa tulla ilmaiseksi. Kieltäydyin. - Monet ovat nähneet näytön laidalta, mikä sopimus tehtiin.


    • Anonyymi

      tästä

      https://cyber-torture.com/

      löytyy myös Neuro Weapons Effects eli neuro- eli hermopuoleen kohdistuvat vaikutukset

      - ajatusten lukeminen ja radiolähetyksen avulla julkiseksi tekeminen

      - mikroaaltokuuleminen

      - pakotetut visiot joskus synkronoituna kehon liikkeisiin

      - villisti sykkivä sydän ilman syytä

      - voimakas yleinen kipu tai tuntemukset kuumien neulojen työntämisestä kudoksiin

      - erityishuomio sukupuoliselle alueelle kutittamisen, pakotetun orgasmin ja voimakkaan kivun avulla

      - pakotettuja muistiaukkoja

      - kontrolloituja unia

      - keinotekoista tinnitusta- eli korvien soiminen

      - pakotettuja lihasten nykimisiä

      - sähköshokkituntemuksia

      - Univaje eli unideprivaatio

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17952580/pirkanmaalla--mielenkontrolli---ja--joukkovaino-paikkakuntia

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tee vastamagneettihattu ja pidä sitä päässä, se tepsii kaikkiin näihin juonitteluihin, niille on yhteistä magneettisuus.

    • Anonyymi

      Paljon tekstiä, mutta ei teknisiä detaljeja. Kuten taajuus, teho, modulaatio, jne. Radiolähetin on aina helppo paikantaa, joten kiinnijäämisen riski olisi suuri.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2779
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      370
      2645
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2200
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1866
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1818
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1783
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1774
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      142
      1687
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1462
    Aihe