Pirkanmaalla mielenkontrolli- ja joukkovaino-paikkakuntia

Anonyymi-ap

Tampere tietenkin- mutta myös pienemmillä paikkakunnilla satanismi eli salaseura, jne vapaamuurari, jne?- piireissä tehtyä=- valtiohan nuo tekee myös-?

Joukkovaino eli gang stalking kerrostaloja , seurantaa, elämän estämistä jne. voi olla, ja kultti-toimintaa jossa jäsenet komennettu moisiin toimiin? persupaikkakunta Kihniö, Ikaalinen, Virrat, Ähtäri, Ruovesi, jne.-

huom myös rikoksia tehty tai aiheutettu kohdehenkilön normaalin elämän tekemisellä mahdottomaksi?

vainottujen sivut fb-ssä:
https://www.facebook.com/groups/1763926883865041/about/

https://targetedindividualsfinland.com/blog/

Kaksplus
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/suomen-joukkovainottujen...
Suomen joukkovainottujen ryhmän yhdistys perustettu …
VerkkoSuomen joukkovainotut ry:n toiminta alkanut. Suomen joukkovainotut ry on aloittanut toimintansa keväällä 2019 mm. painattamalla paitoja, joissa on teksti ”Targeted …

sporttisaitti.com
https://suomenselansatanen.sporttisaitti.com
Suomenselän Satanen - Suomenselän Satanen
VerkkoOLEMME MUUTTANEET... LÖYDÄT MEIDÄT TÄÄLTÄ: www.suomenselansatanen.fi. Täältä näet Ähtärin latukartat ja myös latujen kunnon reaaliajassa.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16823348
JOUKKOVAINOTUT JA E-HÄIRINNÄN KOHTEET LAINSUOJATTOMIA
VerkkoSuomessakin on tavallista, että tähän pykälään kuuluvia asioita tehdään. Jos tekee rikosilmoituksen, on korkea kynnys, että ilmoitus etenee esitutkintaan saati oikeuteen. …

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16083167/onko-suomessa-varsinaista...
onko Suomessa varsinaista hierarkista ... - Suomi24 Keskustelut
VerkkoPerustettiin vuosi sitten Suomen Joukkovainotut ry. Jäsenissä on monenlaisia joukkovainottuja, luultavasti ei yhtään gang stalking vainon kohdetta enää sen jälkeen, …

16

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kirjoitin viestin tuonne linkatun ketjun loppuun: onko Suomessa----eipä sitä huomaakaan täällä

      • Anonyymi

        kirjoitin myös ketjuun ---lainsuojattomia--


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjoitin myös ketjuun ---lainsuojattomia--

        Minä en asu Pirkanmaalla, vasan Kanta-Hämeessä Riihimäellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en asu Pirkanmaalla, vasan Kanta-Hämeessä Riihimäellä.

        Onko Suomessa varsinaista ---- viitataan Joukkovainottujen yhdistykseen----tuskin sen jälkeen enää yhtään varsinaista gan stalkingin kohdetta-----Minä riksulainen en ole varsinainen gang stalkingin kohde, koska se ei ole ensimmäinen eikä ainoa vainoni, MUTTA KYLLÄ KOKO GS ON OHJEKIRJAN MUKAAN VIETY LÄPI aikasemmin alotettujen vainojen osittain ollessa vielä voimassa. Ja GS:ni peruskaavan lisäksi ollut runsaasti sellaista, mitä ei ole tullut muilta kohteilta tietooni.

        tässä muuallakin jo jakamani linkki

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17501324/koko-suomi-vainoo

        on vainottu tampereellakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Suomessa varsinaista ---- viitataan Joukkovainottujen yhdistykseen----tuskin sen jälkeen enää yhtään varsinaista gan stalkingin kohdetta-----Minä riksulainen en ole varsinainen gang stalkingin kohde, koska se ei ole ensimmäinen eikä ainoa vainoni, MUTTA KYLLÄ KOKO GS ON OHJEKIRJAN MUKAAN VIETY LÄPI aikasemmin alotettujen vainojen osittain ollessa vielä voimassa. Ja GS:ni peruskaavan lisäksi ollut runsaasti sellaista, mitä ei ole tullut muilta kohteilta tietooni.

        tässä muuallakin jo jakamani linkki

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17501324/koko-suomi-vainoo

        on vainottu tampereellakin

        MK oli ensimmäinen yhdistyksen puheenjohtaja. Hän kielsi gs:n olemassa olon. NWOnaamakirjassa ilmoitti, että siihen uskovat ovat mielisairaita. Käsi poistua siitä Facesta ja liittyä Marjutin ohjaamaan v2k-ryhmään. Samoihin aikoihin alettiin kieltää somessa vainoon liittyvät ketjut. Kun pj oli vaihtumassa, yritin pitää meteloä GS:n saamisesta yhdistyksen kotisivuille. -On vanhaa hyvää tietoa, mutta ei tietoa, minkälaisia vainoja jäsenillä on.

        keyword gang stalking----löytyy ketjuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MK oli ensimmäinen yhdistyksen puheenjohtaja. Hän kielsi gs:n olemassa olon. NWOnaamakirjassa ilmoitti, että siihen uskovat ovat mielisairaita. Käsi poistua siitä Facesta ja liittyä Marjutin ohjaamaan v2k-ryhmään. Samoihin aikoihin alettiin kieltää somessa vainoon liittyvät ketjut. Kun pj oli vaihtumassa, yritin pitää meteloä GS:n saamisesta yhdistyksen kotisivuille. -On vanhaa hyvää tietoa, mutta ei tietoa, minkälaisia vainoja jäsenillä on.

        keyword gang stalking----löytyy ketjuja

        Kun avauksessa mainitaan satanimismisalaseurat, olen sellaisenkin vainon kohteena Koko suomen vainotessa.

        linkki: https://keskustelu.suomi24.fi/t/18089154/havaintoja-elitistisalaseura---pomosta


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Nyt tänne alkuun on nostettu tyhjiä ketjuja. Niissä on mm. linkki blogiin, jota ei ole olemassa. Onko joskus ollut?

    • Anonyymi

      salaseurat, vapaamuurarit, jne...

    • Anonyymi

      Jossakinn ketjussa luin, että olisi paljon kotinsa vankeja. Jo vuosia olleet kotona vain, kun estetty kaikki ulkopuolinen toiminta. Ehkä käytetty myös mindcontroljuttuja.

      Minä asun varsinaisessa vainotalossa. Muutin tänne 1980 luvulla enkä ole päässyt muuttamaan pois, vaikka olen yrittänytkin.
      Nyt lähentelen jo 80 ikävuotta. Olen finaaliin rääkätty, mutta pystyn vielä itsenäiseen elämiseen.
      Kun kotini on niin epäterveellinen paikka, olen pyrkinyt päivisin olemaan paljon ulkona. Nyt ilmat ovat sellaiset, ettei ole ollut mahdollista. - Kyllä kotonakin voidaan kiusata monin tavoin ja jopa estää joku tekeminen. MINULLA KYLPYHUONEE/WC:N KÄYTTÖ "ilmaiseksi". Maksuna mm. nenäverenvuoto ja päänkivistys.

      Liitä linkin tuoreeseen ketjuun:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18267402/gang-stalking---kaikki-pyritaan-estamaan

      • Anonyymi

        Yksi varsinainen Vainotalon merkki on se, että kun 1986 muutin tähän kämpään, sen piti olla "ensiasunto" tässä kaupungissa. Piti olla joku asunto, kun työt alkoivat jo. Olisin rauhassa katsellut paremman.
        Menin parvekkeelle kahville. Yläpuolella asuva tuli ravistamaan jotakin pölyistä roskaista mattoa yläpuolelleni. Roskat lensivät kahviini. Meni soittamaan hänen ovikelloaan ja kertomaan, ettei voi enää ravistella parvekkeelta. Olen muuttanut alapuolelle. Hän kertoi, että ravistamisellaan yrittikin saada kontaktin minuun. Hän on sairas, huonossa kunnossa, ei selviä yksin ilman apua, vaan kuolee kohta. Kerroin, etten ehdi ja jaksa auttaa tilanteessani, mutta kerron muille.
        Kerroin ex-reksille. Pyysin auttamaan.

        Sitten yht'äkkiä Jaana H asui yläpuolellani. Kysyin, minne edellinen asukas on mennyt. "Kuoli pois". -Kysyin ex-reksiltä, eivätkö auttaneet? Miksi? Ex-rexi: No kun se nyt oli sellainen"

        Olisi tästä heitteillejätöstä, pitänyt tajuta, että olen satanistien kanssa tekemisissä. Minä sinisilmä rupesin epäilemään sitä vasta yli 30 vuoden kuluttua. Ja tajusin sen, että Jaana kuuluu eliittisalaseurasatanismiin. Ja sen takia muutti yläpuolelleni. Ja sen takia en ole pystynyt muuttamaan tästä kämpästä pois. En muualle Riihimäellä, Suomessa enkä ulkomaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi varsinainen Vainotalon merkki on se, että kun 1986 muutin tähän kämpään, sen piti olla "ensiasunto" tässä kaupungissa. Piti olla joku asunto, kun työt alkoivat jo. Olisin rauhassa katsellut paremman.
        Menin parvekkeelle kahville. Yläpuolella asuva tuli ravistamaan jotakin pölyistä roskaista mattoa yläpuolelleni. Roskat lensivät kahviini. Meni soittamaan hänen ovikelloaan ja kertomaan, ettei voi enää ravistella parvekkeelta. Olen muuttanut alapuolelle. Hän kertoi, että ravistamisellaan yrittikin saada kontaktin minuun. Hän on sairas, huonossa kunnossa, ei selviä yksin ilman apua, vaan kuolee kohta. Kerroin, etten ehdi ja jaksa auttaa tilanteessani, mutta kerron muille.
        Kerroin ex-reksille. Pyysin auttamaan.

        Sitten yht'äkkiä Jaana H asui yläpuolellani. Kysyin, minne edellinen asukas on mennyt. "Kuoli pois". -Kysyin ex-reksiltä, eivätkö auttaneet? Miksi? Ex-rexi: No kun se nyt oli sellainen"

        Olisi tästä heitteillejätöstä, pitänyt tajuta, että olen satanistien kanssa tekemisissä. Minä sinisilmä rupesin epäilemään sitä vasta yli 30 vuoden kuluttua. Ja tajusin sen, että Jaana kuuluu eliittisalaseurasatanismiin. Ja sen takia muutti yläpuolelleni. Ja sen takia en ole pystynyt muuttamaan tästä kämpästä pois. En muualle Riihimäellä, Suomessa enkä ulkomaille.

        Kun v.2015 rupesin tutustumaan gang stalkingiin, oli ohjeita, miten oman kerrostalon tai muun voi arvioida sen suhteen, onko stalkkereita. -En rupea kertomaan.

        Kyllä kaikki tavanomaiset stalkkaukset tehtiin. Kyllä on seinän takaa tullut mikroaallotusta, kaikenlaista meluhäirintää, ym. - Yskimisjuttuja, kohtaamisia, ym. Ne on sitä alkuaikaa.

        Nykyään on elektroninen häirintä asenneltu monesta suunnasta, myös ikkunoiden kautta. Sisältää nykyään myös mindcontrollia. -Unenhäirintää kohta 8 vuotta. Määräävät,milloin saan nukkua, milloin pitää herätä, sun muuta grillaamista.

        TosiTV toimii koko ajan. Voidaan katsella vaikka kännykän näytöltä tai isommalta, KAIKKI MITÄ PUHUN , KUULUU. Miten hoituu yksityisille ihmisille,en tiedä. Aivan hiljainen mutinakin kuuluu. -Palautteesta tiedän.

        Luvattomia kotikäyntejä on tehty alusta asti. Nykyään on sähköinen turvalukitus. Taitaa olla avaimia paljon jaossa.
        On varastettu kaapit puolityhjiksi. Ehkä vain sen takia, että voidaan. Kaikki henkilökohtainen käyty läpi. Lainattu papereita. Tutkittu muualla. Sitten palautettu.

        JNe,jne.

        Ja tietenkin talon väkeä on valjastettu joukkovainon toteuttamiseen. -Ja naapuritalojen myös.

        jos muuttaisi usein, alussa voisi rauhallisempaa. Ei kauan. Tiedän yhden muuttajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi varsinainen Vainotalon merkki on se, että kun 1986 muutin tähän kämpään, sen piti olla "ensiasunto" tässä kaupungissa. Piti olla joku asunto, kun työt alkoivat jo. Olisin rauhassa katsellut paremman.
        Menin parvekkeelle kahville. Yläpuolella asuva tuli ravistamaan jotakin pölyistä roskaista mattoa yläpuolelleni. Roskat lensivät kahviini. Meni soittamaan hänen ovikelloaan ja kertomaan, ettei voi enää ravistella parvekkeelta. Olen muuttanut alapuolelle. Hän kertoi, että ravistamisellaan yrittikin saada kontaktin minuun. Hän on sairas, huonossa kunnossa, ei selviä yksin ilman apua, vaan kuolee kohta. Kerroin, etten ehdi ja jaksa auttaa tilanteessani, mutta kerron muille.
        Kerroin ex-reksille. Pyysin auttamaan.

        Sitten yht'äkkiä Jaana H asui yläpuolellani. Kysyin, minne edellinen asukas on mennyt. "Kuoli pois". -Kysyin ex-reksiltä, eivätkö auttaneet? Miksi? Ex-rexi: No kun se nyt oli sellainen"

        Olisi tästä heitteillejätöstä, pitänyt tajuta, että olen satanistien kanssa tekemisissä. Minä sinisilmä rupesin epäilemään sitä vasta yli 30 vuoden kuluttua. Ja tajusin sen, että Jaana kuuluu eliittisalaseurasatanismiin. Ja sen takia muutti yläpuolelleni. Ja sen takia en ole pystynyt muuttamaan tästä kämpästä pois. En muualle Riihimäellä, Suomessa enkä ulkomaille.

        samaa täällä-
        Tuota maton pöllyytystä tehtiin jatkuvasti sairaan vanhuksen avoimen makuuhuoneen ikkunan yllä- asunto taitaa vieläkin olla noiden pölyjen aiheuttaman ilmanlaadun alainen...


    • Anonyymi

      tämä ketju on ilmeisesti noussut alkuun sellaisella viestillä. joka on poistettu

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2022
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      146
      1475
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      126
      997
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      111
      976
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      812
    Aihe