Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lääkäri peräsuolessa

Hei sielä
Olen menossa tutkimuksiin. Tarkoitus olisi kurkistella ja operoida pepun kautta peräsuolta. Miten suureksi aukko voidaan avata toimenpiteen ajaksi lääkärin välineillä?
Lääkärin mukaan tarpeeksi suureksi mutta mitä se on sentteinä?

23

1742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Ku­ts­umme sinu­t kä­­­ymään u­udess­­­a chatissa! Mei­­tä on yl­­­i mil­jo­­ona! 👉 https://seksi24.online/H/F9x8G2

    • Anonyymi

      Kannattaa käydä ensin psykologilla.

      • Anonyymi

        No ei kaikilla ole vika korvien välissä kuten sulla.


    • Anonyymi

      Kysyppäs tohtorilta eikö sitä voisi tehdä suun kautta. Vai haluatko että tohtori tutkii pyllysi nahkanuijalla ja pohjaan asti?

      • Anonyymi

        Meeppäs sinä sen psykologis juttusille.


      • Tätä vähän ajattelin


    • Anonyymi

      Onko sen lääkärin pakko mennä itse sinne peräsuoleen

      • Anonyymi

        Juu koko äijä tungetaan sinne


    • Anonyymi

      Siellä on tri Said Keniasta töissä tekemässä noita suolihommia. Hänellä on 32 cm pitkä tähystin ja paksuutta ainakin saman verran kuin puolen litran Karhutölkissä. Laske siitä ne sentit itse niin tiedät.

      • Jos kaveri on kanssa musta kuin yö niin tavattu on.


      • Anonyymi

        voi ihanuus missä vastaan otto on


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sun täytyy olla jotenkin tosi iso ja lääkärin tosi pieni siihen temppuun, meillä kaikilla on varmaankin joku fetissi, tää on mun eka kerta kun luen siitä. Mitä ne palstalla tuumaa, pakko mulkasta.

      • Anonyymi

        .. eipä ihmeempiä, normi vittuilua ja niin, se spede on kait koomassa ku ei oo huutelemassa sitä buaahaataan, tylsä tyyppi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Enpä osaa tuohon vastata… Mut tuli mieleen kun viime syksynä kävin peräpukamaepäilyn takia lekurilla. Poikaystäväni oli pannut mun pyllyä vähän rajummin ja peräaukko oli hellänä. Ei ollut pukamia, vain ärtynyttä ihoa. Vanhempi mies lääkäri laittoi latex-hanskat käteen, levitti pakaraoitani ja liukkaria reilusti ja työnsi kaksi sormea sisään ja tunnusteli. Näki varmaan samalla miten pillukin oli saanut munaa kunnolla kun oli vähän turvonneena. Kiihotuin jostain syystä tästä tilanteesta…

      • Asiansa osaava lääkäri siis


    • Anonyymi

      Hammaslääkärini porasi peräsuolen kautta hampaani kun siinä oli reikä ja myös paikkasi sen samalla

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten se lääkäri sinne mahtu, tai oliko nyt kyseessä ehkä sinivalas?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kävin minäkin joskus pukamien takia lääkärissä, nuori virolainen tai venäläinen mieslääkäri minut tutki, mies olen itsekki, housut piti riisua ja asettua nojalleen tutkimuspöytää vasten ja levittää jalat, lääkäri napsautti kumihanskat käteen ja tutkimus alkoi, ensiksi minun piti ponnistaa peräaukkoani niinkuin olisin ulostamassa, tämän jälkeen lääkäri raotteli pakaroitani ja katsoi sinne lampun valolla, seuraavaksi taas lääkäri rasvasi sormiinsa liukuvoidetta ja työnsi 2sormea peräaukkooni ja tunnusteli, se muuten sattu, muutaman minuutin tunnusteltuaan lääkäri veti sormet pois ja sanoi vähän huonolla suomella kyllä täälä selvä peräpukamat on, sitte sainki nousta ja pukea housut jalkaan, sain reseptin rektaalivoiteeseen ja peräpuikkoihin ja uusi tutkimus aika piti varata kuukauden päähän,, tuskin ketään kiinnosti vaan kerroin silti

    • Anonyymi

      kuulostaa kivalta, ainoa vastaava kokemus itselläni on kun armeijassa peräaukkoon työnnettiin kuumemittari

    Ketjusta on poistettu 98 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe