Perusteet, joilla oikaisua vaaditaan: Ylikonstaapeli väänsi sanoja tahallaan liioitellen ja esti minua selvittämästä asiaa. Pyysin lopuksi huomautusta liikevirhemaksun sijaan, johon hän käänsi käymäämme keskustelua sellaiseksi, mitä en ollut sanonut. Hän ilmoitti, ettei tästä ennen saanut sakkoj, mutta nyt tilanne on muuttunut. On tullut niin paljon valituksia. Sanoin, etten ole koskaan saanut poliisilta sakkoja päivittäin tekemästäni pysäköinnistä tien sivuun. Sanoin, etten aja autoa jalankulkukäytävällä vaan pysäytin heti tien viereen. Hän liioitteli kirjoittamalla sen ajamiseksi. Heti alussa kun sanoi, että yritän säästää aikaa tilauksen halemiseksi ja tästä on helpompi lähteä kuin ajaa tietä pitkin. Hän väänsi sen "ai koska haluat hampurilaisen nopeammin. Ei kuulosta hyvältä. Hän halusi antaa sakot ja tekaisi syyt. On totta, että laki kieltää sen mitä tein. On myös totta, että sitä ei ole ennen kutsuttu liikennerikkomukseksi. Sitten yritin antaa esimerkin ja hän sanoi, että heidän pitää nyt lähteä tästä. Sain sanottua, että iso-roballa on pakettiautoja kävelyladulla, joilla on vilkut päällä. Jos he kohtelisivat minua kuten heitä lain mukaan, heidän pitäisi sakottaa kaikkia. Ei ole siis oikein, että minusta tehdään uhri juuri äsken muuttuneelle tulkintatavalle. Hän kuitenkin vääristi sen niin, että minä esitän röyhkeitä vaatimuksia. Hän tuli juuri sakottamasta toista lähettiä Aikatalon kulmalta. Kun mainitsen sen, hän vääristeli, että jos kohtelen sinua tasapuolisesti, hänen täytyy sakottaa minuakin. Keskustelu oli alistavaa. Kerroin olevani aina vastuullinen kuski. Kerroin laittaneeni valot vilkkumaan siksi, että ihmiset eivät joudu vaaraan, kun autoni on siinä. Hänen kumppaninsa vääristeli sen, että "väärä vilkkujen käyttöhän on 100 € lisää. Selvää kiusaamista poliisiparilta. Kerroin, etten ole niiden valitusten aihe, joissa ulkomaalaiset ajavat selkeästi läpi jalankulkualueen ja pysäköivät niin vallilan luona. Poliisi ärhenteli ja esti minua selittämästä. Pyysin anteeksi epäkohteliasta selittelyäni. Poliisi sanoi, ettei lain rikkominen vaadi konkreettista vahinkoa ollakseen rikos. Tarkoittaa siis sitä, että se ennen vaati ja nyt ei, koska ihmiset vaativat autoja pois jalankulkuväyliltä. Lupasin muuttaa toimintatapaani kertasanomisella. Poliisi väitti, että mistä he voivat tietää, että onko se minulle eka rikkomus. Minä korostin, että heidän ei pidä tuhota minun ja muiden elinkeinoa ja tulos vaan antaa pelkkiä huomautuksia aluksi. Poliisi kyynisesti totesi, että nyt saan muuttaa toimintatapaani ekasta liikennerikkomusmaksusta. Kerroin tehneeni tätä kuljetustyötä hyvällä omatunnolla ja luullen, että tämä tapa on ok. Siksi pysähdyinkin nähdessäni heidän autonsa takanani. Kun hän laittoi hätävilkut takanani ollessani jo silloin pysähtynyt, sanoin autoni ovelta, että voinko poistua. Sopiiko? Ei vasn hän päätti käyttäytyä tylysti ja sakottaa jo ennen selvitystä. Luotin siihen, mitä poliisi on sanonut aiemmin ja mitä tilauksen lastaus on merkinnyt aina tähän asti.
Millaista muutosta vaaditaan: Minua kohdellaan tässä epäreilusti ja kohtuuttomasti ja Pyydän päätöksen kumoamista ja muuttamista huomautukseksi
Korjaus perusteisiin. Sain kerran aiemmin pysäköintivirhemaksun, jolloin konstaapeli neuvoi laittamaan hätävilkut päälle ajoväylällä, jossa ei ole sulkuviivaa tai portteja 30 alueella. Nyt konstaapeli uhkasi, että tsrpeeton hätävilkku on sakkoaihe. Poliisi muuttaa lakia tarpeen mukaan
Liikennerikkomusmaksu ihmisten valittaessa enemmän
3
143
Vastaukset
- Anonyymi
HAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178235534
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Lisäys perusteisiin. Poliisin pari kehotti minua pysäköimään sinne ravintolan eteen. hän kysyi minulta, siellä on pysäköintikielto, eikö olekin? vastasin niin on. Hän jatkoi, siellä kukaan tuskin edes huomaa mitä teen. Hän vihjasi, että väärä pysäköinti on väärä vain ateneumin edessä Vastasin, että jos lakia seurataan, heidän pitää sakottaa minua sielläkin. Tarkoittaa sitä, että heidän pitäisi tuomita kuskeja inhimillisesti eikä väittää, että tämä kohtuuton sakko johtuu vain laista eikä poliisin tulkinnasta.
Lisäys 2 perusteisiin. Ylikonstaapeli arvosteli minua välinpitämättömäksi ihmisten turvallisuudelle, kun selitin, että pysäytin auton turvallisesti. Koska laki sanoo, että se on turvatonta, olen minä piittaamaton turvallisuudesta, vaikka konkreettista vaaratilannetta ei synny. Ja siksi lain noudattaminen ei vaadi konkreettista vaaraa. Hän yritti estää minua arvostelemasta häntä itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174766
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291615- 211409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon251342Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1471101
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74932