Tehdäänkö vapun ja kevään kunniaksi

Anonyymi-ap

Musaketju? Mitä kuuntelette ?

26

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tää soi nyt radio Vegassa
        When I come around GREEN DAY
        https://youtu.be/i8dh9gDzmz8

        "No time to search the world around
        'Cause you know where I'll be found
        When I come around"


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lapinlahden Linnut - Vedä lärvit Matti Vanhanen

    • Anonyymi

      Tavaramarkkinat - Kevät -

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jaa, Bruce, Molly, Hendriks, Santana jne, huoh!

    • Anonyymi

      Olen viime päivinä kuunnellut minulle aika uutta tuttavuutta, kanadalaista indie-artistia Wax Mannequin.

      Jotenkin kiehtova artisti. Ihan eri tyyppistä musiikkia kuin mitä normaalisti kuuntelen. Sekoitus kylähörhöä kulmabaarissa, runoilijaa ja tujaus punkkia ja Johnny Cashin sävyjä siellä täällä myös.

      Jotenkin menee vain karheudessan suoraan sieluun.

      https://www.youtube.com/watch?v=4RrNQtMRBDk

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista, irlantilainen pubi rivitanssi yhdistettynä progeen, ikäänkuin moderni Jethro Tull


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, irlantilainen pubi rivitanssi yhdistettynä progeen, ikäänkuin moderni Jethro Tull

        Eikö?

        Ensimmäinen kappale, jonka WM:ltä kuulin oli tämä:
        https://www.youtube.com/watch?v=U8JUueSakiA

        Sen twiittasi irlantilaiskoomikko, joka oli menettänyt veljensä jonkin aikaa aiemmin samalla kun korona pauhasi ympärillä. Hän sanoi twiitissään tämän kappaleen kantaneen häntä surun ja sekamelskan keskellä, kun iskuja tulee joka suunnasta. Ensireaktioni oli, että mitähän ihmettä minä just kuulin. Mutta jotenkin se vain iski kovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö?

        Ensimmäinen kappale, jonka WM:ltä kuulin oli tämä:
        https://www.youtube.com/watch?v=U8JUueSakiA

        Sen twiittasi irlantilaiskoomikko, joka oli menettänyt veljensä jonkin aikaa aiemmin samalla kun korona pauhasi ympärillä. Hän sanoi twiitissään tämän kappaleen kantaneen häntä surun ja sekamelskan keskellä, kun iskuja tulee joka suunnasta. Ensireaktioni oli, että mitähän ihmettä minä just kuulin. Mutta jotenkin se vain iski kovaa.

        Pääsee jatkoon 👍, viehättää nuo progen sävyt. Sukulaisuutta Thin Lizzyyn myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsee jatkoon 👍, viehättää nuo progen sävyt. Sukulaisuutta Thin Lizzyyn myös

        Itse olen myös progenaisia. Tosin kuuntelu keskittyy enemmänkin sinne progressiivisen metallin puolelle. Sieltäköhän se Wax Mannequinin kiinnostavuus sitten minullakin kumpuaa, progeyhteyksistä...? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen myös progenaisia. Tosin kuuntelu keskittyy enemmänkin sinne progressiivisen metallin puolelle. Sieltäköhän se Wax Mannequinin kiinnostavuus sitten minullakin kumpuaa, progeyhteyksistä...? 🤔

        Cashia löytyy näköjään enemmänkin, kuuntelin tuossa muutamia kipaleita lisää. Hankin kyllä jotain tuotannosta käsiini tässä ehtiessäni, vaihtelua vakiokokoonpanoihin ja tyrän rytkyttäjiin. Kiitän ja kumarran, näkemiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cashia löytyy näköjään enemmänkin, kuuntelin tuossa muutamia kipaleita lisää. Hankin kyllä jotain tuotannosta käsiini tässä ehtiessäni, vaihtelua vakiokokoonpanoihin ja tyrän rytkyttäjiin. Kiitän ja kumarran, näkemiin

        No hienoa! Joo, mulla tuli just tänään aiemmin joku kappale ensimmäistä kertaa vastaan ja siinä kuului tosi hyvin Cash läpi. Pysäytti ihan aloilleen.

        Öitä!


    • Kuuntelen JVG:n Ikuista Wappua maanantai-iltaan asti. En linkkaa, löydät sen itsekin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      I wanna give you a dark temptation
      I wanna touch you like nobody does
      Oh
      People like you and I are born to run
      So where we go when the dancing is done?

      • Anonyymi

        If you gonna leave me hanging, then you gonna leave me dead
        I’m never going home, if you’re not there
        Oh!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Takapajula"
      "Syntynyt suruun ja puettu pettymyksin"

      Ihanat maustikset tietenkin soi nyt!

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe