Taas tulee järki-kommenttia Anolta ja VKKsta: " Ottakaa SDP halllitukseen !!! "

Anonyymi-ap

Näinhän asia Suomessa on- SDP nosti jopa kannatustaan vaikka oli pääministeri-puolue.

Kokoomuspersujen vaalihujaus, gallup-petokset ja ääntenlaskentarikokset huhuissa kaikkialla- joten voisiko kansa luottaa porvariehin- siksi SDP on puolue joka taka että myös KOKO kansaa kuunnellaan ja köyhiäkään suomalaisia ei aleta tuhoamaan.

SDP takaa yhteiskuntarauhan Suomessa- ja hyvinvoinnin- ja estää kaaoksen.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se puolue katoaa olemattomiin. Eilenkin erosi siitä Piho.

• Anonyymi

Ja sekö vaikuttaa alotuksen asiaan mitään?

• Anonyymi

Niin,en tiedä,joka tapauksessa neljässä vuodessa suomi on velkaantunut Eu maista melkein eniten.Leipä jonot on jokapäiväisiä kaupungeissa.Ihmiset säästää lääkkeistä maksaakseen ruuan ja sähkön.Kaupat kuppaa ihmisiä vedoten sähkön hintaan vaikka hinta on romahtanut.Jotenkin demari hallitus on aika vähän jelpannut normi suomalaisia,mutta erilaisiin elvytys paketteihin ja esim,somaliaan ym,sotaa käyviin maihin on riittänyt kehitys apua.Ja sdp oli vaaleissa kolmas.Eli pronssi mitali.Eli hävisi niukasti perusS, ja reilusti kokoomukselle.

• Anonyymi

kukaan ei voi olla noin phalla kuin sinä- mutta luultavimmin teet putinin aplkka-rupla-natsina täällä työmäsi Marinin maalittamista ja valemkampnjaa.

Jokaine suomalainen luulisi ymmärtäbän viime hallituksen vaikean hallituskauden ja s elvää että jos kokoomus olisii ollut vallassa olisi menot olleet vähintäänkin kaksinkertaiset

• Anonyymi

Varmasti teillä Pietarissa haluttaisiin SDP hallitukseen. Ei kuitenkaan tule toteutumaan. Olemme täällä Suomessa kovin pahoillamme!

• Anonyymi

KUMMA ETTÄ SITÄ JÄRKEÄ EI LÖYDY OIKEISTOSSA MUUALTA KUIN VKKsta JA MUUT PIENPUOLUEET.

• Anonyymi

Sdp ei ole mikään pelastus suomelle se on turmion tie

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sdp ei ole mikään pelastus suomelle se on turmion tie

SDP on nyt hallituksessa ainoa voima joka voi pelastaa vähävaraiset kokoomus-riistolta- ja puolustaa koko kansamme hyvinvointia.

Kokoomus on rikollispuolue joka väärensi vaalituloksen ja varasti äänet itselleen - ja persuille?

• Anonyymi

Kaikki on putinisteja, jotka eivät rakasta ja liehu marinistien ympärillä. Iloa, valoa ja kippis vaan, kyllä se siitä kirkastuu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      236
      2800
    2. Luulen etten kelvannut sulle nainen

Tiedän että käyt täällä
      Ikävä
      59
      1412
    3. Sullahan on nainen

Varmasti kaikki mitä tarvitset, ei sinulta puutu kaiketi mitään?
      Ikävä
      95
      1396
    4. Kuinka paljon teillä on ikäeroa?

Ja kuinka ison ikäeron olisit valmis hyväksymään?
      Ikävä
      80
      1068
    5. Kuinka vanha olet?

Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)
      Sinkut
      176
      954
    6. Olen nainen sairaalassa

Musta ei kuulu tänään. Yöllä iski rytmihäiriöt.
      Ikävä
      60
      908
    7. Kyynel vierähtää silmäkulmaan

Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r
      Ikävä
      40
      840
    8. Ei mee kauaa ni saa

Pimperoo naapurin rouvalta :D
      Ikävä
      78
      820
    9. Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?

Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja
      Luterilaisuus
      302
      778
    10. Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla

Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap
      Tunteet
      239
      710
    Aihe