Cruising map

Anonyymi-ap

Runkkupaikkoja merkitään kartalle ja viestejä että tulen silloin yms. Hyvin paljon on kysymyksiä "millainen mies oot" ja jne.
Aivan turhia kysymyksiä, homma päättyy siihen.
Eikö se ole ihan sama millainen on. Kun tapaa niin jos ei hirveästi miellytä niin voi vaikka runkata kimpassa tai toinen runkkaa kumpi haluaa ja toinen katselee. Ei siinä tarvitse silmiin tuijotella, voi runkata vaikka omaa kalua tuijottaen. Pääasia että saa paineet purkaa

69

89369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Feikkejähän nuo kyselijät ovat varsin usein ja tekevät useimmiten niin jonkun tekemisen puutteen vuoksi,että merkitään joku paikka ja hihitellään jossain pusikossa

      Ovat yleensä kaveruksia ja herääkin kysymys,että samoja aatteita näilläkin loppujen lopuksi vai mistä johtuu näiden lippalakkipäiden suuri kiinnostus aiheeseen

      • Anonyymi

        Hyvin tunnut olevan perillä cruising map kartasta eli mukaan vaan ja on kivaa


    • Anonyymi

      jep, vakio kysymys,millainen mies

      • Anonyymi

        Niillä isomahaisilla on kivat vehkeet eli lyhyitä usein


    • Anonyymi

      Parasta vaan mennä paikalle, ei siellä iltasin muilla asioilla miehet käy. Aina oon saanut koitella vierasta kullia tai omaani on runkattu tai imetty, näin se vaan menee mies maailmassa ja tuntuu hyvältä.

      • Anonyymi

        Tuota voisi kyllä kokeilla , kuulostaa hyvältä.
        M 64 CD 💃


    • Anonyymi

      Se on kuin sokea etsisi toista sokeaa

    • Anonyymi

      Tökeröitä ovat kysymykset.
      Nämä ainakin lopettavat heti mielenkiinnon.
      Ikäs ? , Millane ? Kik ?
      Eikö ne kirjeenvaihtopalstat ole muualla, jos niitä etsii.
      Kruising on sitä että mennään anonyyminä paikalle ja katsotaan onko kiinnostavaa.
      Siinä jo on oma jännityksensä.

      • Anonyymi

        On juuri näin ilman sen kummempia kyselyitä

        Enemmän siinä yllätystä on saako millaista ja ei sillä ole väliä millainen kunhan saa,vaikka käsihommat


      • Anonyymi

        Tänään taas tuli vastaan näitä "Millanen?" "Ikäs?" ja muut perinteiset ja tyhmät kysymykset.
        Nämä nykyajan miehet ovat unohtaneet kokonaan, mitä on cruising ja miten se toimii. Jatkuvaa kyselyä ja ihme chattailyä, vaikka laitoin selvästi kartan pisteelle, että otan suihin klo xx.xx - xx.xx välillä.
        Se tarkoittaa, että silloin olen siellä ja silloin otan suihin, ei siinä enää tarvita mitään KIK-sovelluksia tai jatkuvaa kyselyä "Oletko paikalla?"


      • Anonyymi

        Joo karvanaama perseet ei kiihota ,, siisti tupakoimaton hoikka käy.... muuten ei kiinnosta yhtään.


    • Anonyymi

      Oisko lapual

    • Anonyymi

      Miehet irstailee keskenään luultua enemmän ja hyvä niin. Itselläni kookas kyrpä ja jos siitä joku toinen mies haluaa nauttia, niin mielellään sen ilon hälle suon ja ,kun antaa niin saa itsekkin. No kyllä se kulli maistuu itsellenkin ja voih, imiessä se lämpimän sperman odotus, sehän on se kaiken palkka, ja on parasta mitä tiedän

      • Anonyymi

        Sulla Kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla Kik?

        Millanen?


      • Anonyymi

        Kyllä sen jälkeen kun on saanut spermalastin tai pari kasvoille irtoaa runkaten orgasmi herkästi.
        Onhan se kivan näköistä sekin kun kalut on tanassa ja saa katsella läheltä miten kavereiden terskoista lastit ruikkii kamujen nauttiessa.Minusta on kiihottavaa nähdä ja näyttää tuota.


    • Anonyymi

      Cruisingmap.net kärsii pahasta inflaatiosta. Uusia paikkoja merkkaillaan pitkin risukoita. Parempi keskittää tapaamiset muutamaan tunnettuun paikkaan, muuten kukaan ei koskaan kohtaa ketään. Inflaatiota ylläpitää myös runsaat kotoa lähetetyt viestit, jotka saavat paikan näyttämään aktiiviselta, vaikkei viestin lähettäjä oikeasti nosta persettään sohvalta.

    • Anonyymi

      Cruisingmapissa vois vielä jakaa vakioaikoja kun porukkaa tulee. Jos kaikki tipottain ei kohtaamisia satu niin paljoa. Mutta vaikka 3 tunnin välein 12 15 18 etc.

    • Anonyymi

      Mä olen myös ihmetellyt noita kyselyjä.
      Erityisesti tuota ikää, onko sillä niin suuri merkitys .

      Onhan se kyllä joillekin tärkeä asia ihmisessä ihan yleistietona minkä ikäinen kukakin on sellaisissakin tapauksissa missä sillä ei ole mitään merkitystä. Esim. lehdessä kerrotaan kun joku näki karhun juoksevan tien yli niin pitää kertoa se näkijän ikä.

      Itselläni on ollut perverssi halu runkkailla miesten kanssa jo nuoresta lähtien ja harrastin cruisailua nuorena ahkerasti. Oli silloinkin kaiken ikäisiä miehiä siellä enkä muista koskaan edes ajatelleeni että tuo on nyt tuon ja tuo tuon ikäinen, ei sillä ollut merkitystä. Iästä huolimatta oli pääsääntöisesti hyvät runkut jos kaverilla vaan seisoi.

      Mutta kaikilla on omanlaisensa halut.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Kova runkkumies myös olen ja nuorena mopoikäsenä jo annoin homomiesten kouria itseäni mies paikoilla. Muistan saaneeni joiltain rahaakin aina, kun saivat nuolla mun pyllynreikää ja imeä ohutta pippeliäni. Samoilla retkillä opin itsekkin imemään aikamiesten kyrpiä, aluksi kylläkin rahaa vastaan, mutta jo melko pian kiimahimoissa, kun vaan sai spermaa. Sormetettu mua on, mutta ei nussittu koskaan, enkä anna persettä edelleenkään. Runkkarina ja imijänä/ imettäjänä jatkan edelleen, pippelikin on kasvanut raavaan miehen kyrväksi ja aika kookkaaksikin, kiitos ahkeran runkkaamisen kait. Kannustasin nyky nuoriakin myös käymään näyttämässä setämiehille pippeliänsä ja runkkutaitojaan ja antamassa nuolla pikku pepaansa jos ei muuten mut kyllä voi aina muutaman kympin nuorelle vipata jos sais lipasta kielellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Kova runkkumies myös olen ja nuorena mopoikäsenä jo annoin homomiesten kouria itseäni mies paikoilla. Muistan saaneeni joiltain rahaakin aina, kun saivat nuolla mun pyllynreikää ja imeä ohutta pippeliäni. Samoilla retkillä opin itsekkin imemään aikamiesten kyrpiä, aluksi kylläkin rahaa vastaan, mutta jo melko pian kiimahimoissa, kun vaan sai spermaa. Sormetettu mua on, mutta ei nussittu koskaan, enkä anna persettä edelleenkään. Runkkarina ja imijänä/ imettäjänä jatkan edelleen, pippelikin on kasvanut raavaan miehen kyrväksi ja aika kookkaaksikin, kiitos ahkeran runkkaamisen kait. Kannustasin nyky nuoriakin myös käymään näyttämässä setämiehille pippeliänsä ja runkkutaitojaan ja antamassa nuolla pikku pepaansa jos ei muuten mut kyllä voi aina muutaman kympin nuorelle vipata jos sais lipasta kielellä.

        Minäkin aloittelin cruisailuhommia mopoikäisenä. Aloittelin runkkailemalla levikkeillä mutta ei aikaakaan niin olin jo kova ottamaan lasteja. Samaisena kesänä olin jo kova lutka ja olin vanhempien miesten suosiossa. Nuoruuteni ikimuistoisin ilta oli, kun viisi eri vanhempaa herraa siemensivät minut peräjälkeen.


    • Anonyymi

      Onko nää vain miehille vai onko myös naisia? Naisena kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Vähemmän naisia on mutta kyllä saat naisena paljon huomiota miehiltä koska siellä on paljon bi-miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähemmän naisia on mutta kyllä saat naisena paljon huomiota miehiltä koska siellä on paljon bi-miehiä.

        Ehkä sitä pitää joskus uskaltautua kokeilemaan. 🤭


      • Anonyymi

        Mä kyllä tykkään jos nainen katselee :)


      • Anonyymi

        Mikäpä sen kiihottavampaa kun nainen katsoo kun imen sen miestä <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäpä sen kiihottavampaa kun nainen katsoo kun imen sen miestä <3

        Ois varmaan kiimasta imee sillain/muutenkin ukmiestä. JKL/ymp. Ex ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitä pitää joskus uskaltautua kokeilemaan. 🤭

        Tapaisikin tuollaisen naisen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäpä sen kiihottavampaa kun nainen katsoo kun imen sen miestä <3

        Kesällä pääsin imemään miestä kun hänen naisensa katsoi. Alkoivat naida siinä ja sain lopuksi vielä nuolla naisen puhtaaksi. Enemmän tuollaisia pareja noihin paikkoihin :)


      • Anonyymi

        Etsitkö naista vai miestä?


    • Anonyymi

      Tyhmä kysymys: miten cruisingmapista saa oman viestinsä poistettua?

      • Anonyymi

        Kun olet kirjoittanut viestin. Niin päivitä näyttö eli menet uudestaan cruisingmap sivulle ja valitse karttatäppä jonne kirjoitit. Nyt siinä näkyy poista täppä viestisi perässä n. 1 tunnin ajan. Sinä aikana sinun tulee poistaa viesti tai jää pysyväksi.
        Tuo sama ruutukuvan päivitys täytyy tehdä että näät uudet vihreinä näkyvät täpät. Uudet viestit näkyy sen tunnin ajan vihreänä. Samoin jos sieltä on poistettu viesti jää se vihreäksi tunnin ajaksi. Eli viimeisen viestin aikalaeima on vanha mutta loistaa vihreänä.
        Eli käyttäessäsi päivitä usein sivusto ja pystyt seuraamaan päivittynyttä tilannetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olet kirjoittanut viestin. Niin päivitä näyttö eli menet uudestaan cruisingmap sivulle ja valitse karttatäppä jonne kirjoitit. Nyt siinä näkyy poista täppä viestisi perässä n. 1 tunnin ajan. Sinä aikana sinun tulee poistaa viesti tai jää pysyväksi.
        Tuo sama ruutukuvan päivitys täytyy tehdä että näät uudet vihreinä näkyvät täpät. Uudet viestit näkyy sen tunnin ajan vihreänä. Samoin jos sieltä on poistettu viesti jää se vihreäksi tunnin ajaksi. Eli viimeisen viestin aikalaeima on vanha mutta loistaa vihreänä.
        Eli käyttäessäsi päivitä usein sivusto ja pystyt seuraamaan päivittynyttä tilannetta.

        Viestin voi poistaa 19 minuutin ajan, sen jälkeen se jää pysyväksi. Myöskin jotkut puhelimen toiminnot aiheuttaa viestin muuttumisen pysyväksi, ennen tuota 19 min, kuten joskus kameran käyttö ja kuvan lähettäminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestin voi poistaa 19 minuutin ajan, sen jälkeen se jää pysyväksi. Myöskin jotkut puhelimen toiminnot aiheuttaa viestin muuttumisen pysyväksi, ennen tuota 19 min, kuten joskus kameran käyttö ja kuvan lähettäminen

        Täällä minun alueella on henkilö joka levittää tunniste tietoja . On tunnistanut ja haluaa aiheuttaa harmia. Mitä tehdä.?


    • Anonyymi

      Kunpa pääsisi joskus läheltä katsomaan, kun kaksi miestä touhuilee keskenään jossakin porealtaassa. En koskisi tai mitään muutakaan, haluaisin vaan katsella. En ole harmikseni koskaan osunut paikalla, kun tällaista on tapahtunut ja mun miestä ei valitettavasti toiset miehet kiinnosta ollenkaan.

      • näin miehenä olis kyllä kiva nähdä kun naiset keskenään nauttii
        tiedätkö kiinnostaako miestäsi miehet ?


    • Anonyymi

      Laitoin tuossa yksi päivä viestiä cruisingmapin pisteelle ja heti tuli vastaus "oox millane?" :D Arvatkaa vaan, laitoinko tuolle mitään vastausta. Onneksi vähän myöhemmin paikalle tuli oikea mies cruisailemaan ja sain kullia ja spermaa suuhun.

    • Anonyymi

      Huomenna naantaliin kylpylään

    • Anonyymi

      Taas oli pelkkiä kyselijöitä kartalla ja tietysti näitä "tuun heti puolen päivän jälkeen paikalle" ja eivät koskaan ilmesty sinne. Cruisingmapin on hyvä ja toimiva tapa anonyymiin seksiin, mutta nämä kyselijät ja turhan lupailijat pilaavat hyvän systeemin.

    • Anonyymi

      Puhelu varmistaa aktin, luimut ei vastaa tai väärä numero.

    • Anonyymi

      Tiistaina 6.2 aloittaa miesten oma liveryhmä Wildclubilla klo 16.

    • Anonyymi

      Joku henkilö Heinolassa on tumnistavinaan toisen ja levittää palstalla nimiä. Miten poistaa tuo henkilö.?

    • Anonyymi

      Suikkari

    • Anonyymi

      Kyllä kartta toimii hyvin. Laittaa siihen vaan ajan, milloin on paikalla ja menee myös sinne. Ei siinä enää mitään KIKkejä tarvii. Ainakin itse saanut hyvin seuraa miehistä, jotka ymmärtää mitä kruisailu on.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Aina saanut imut, kun vaan käy paikanpäällä.


    • Anonyymi

      Tänään taas alkoi kartalla kysymysten pommitus, kun laitoin viestin, että haluan imeä kyrpää. Millainen olisit? (olisin George Clooney, jos voisin), ootko hoikka?, ikä?, ym samalaista, aivan turhaa kyselyä.
      Onneksi yksi aikamies kurvasi autolla paikalle, ilman mitään kyselyjä antoi kullia suuhun. Kiitokset siitä hänelle.

    • Anonyymi

      Se mikä mulla vähentäny käymistä on et ei tunnu terveys kiinnostavan? Moni haluis paljaalla imettää tai panna, mulle terveys tärkeetä, mielenkiinto tuntuu lopahtavan jos sanoo et kumi on ehdoton.

      • Anonyymi

        Mä en suostu imemään kullia kortsun kanssa. Kaksi, se kumin maku on todella hirveä ja sitä makua ei saa suusta pois millään. Toiseksi, suihinottaja yleensä imee saadakseen spermat suuhun nieltäväksi ja kortsun kanssa jää ilman herkkuja. Suihinottaja ei saa tuosta kumin kanssa imemisestä yhtään mitään, imettäjä saa orkun ja imijä vaan kumin maun suuhun päiviksi,joten paljaalla tai ei ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en suostu imemään kullia kortsun kanssa. Kaksi, se kumin maku on todella hirveä ja sitä makua ei saa suusta pois millään. Toiseksi, suihinottaja yleensä imee saadakseen spermat suuhun nieltäväksi ja kortsun kanssa jää ilman herkkuja. Suihinottaja ei saa tuosta kumin kanssa imemisestä yhtään mitään, imettäjä saa orkun ja imijä vaan kumin maun suuhun päiviksi,joten paljaalla tai ei ollenkaan.

        Ei sitten pidä tehdä niin ilman kortsua.Itse olen vaatinut kortsun käyttöä kaluissa ja käytän omassakin eikä ole ainakaan vanhemmat miehet kieltäytyneet puuhailuissa.

        On liian suuri riski muuten tauteihin.M46v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitten pidä tehdä niin ilman kortsua.Itse olen vaatinut kortsun käyttöä kaluissa ja käytän omassakin eikä ole ainakaan vanhemmat miehet kieltäytyneet puuhailuissa.

        On liian suuri riski muuten tauteihin.M46v

        Hml P- paikalla imettänyt ja imenyt aina paljaalla. Vanhempia miehiä etsinyt, aika moni ukkomies ensin jutellaan aivoimesti. Katson myös kalu siisti ei tulehtunut eikä tuoksu pahalle. Suuhun otan vedän muutaman pitkän vedon sit syljen pois, alan nauttii kyrvästä kunnolla. M 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitten pidä tehdä niin ilman kortsua.Itse olen vaatinut kortsun käyttöä kaluissa ja käytän omassakin eikä ole ainakaan vanhemmat miehet kieltäytyneet puuhailuissa.

        On liian suuri riski muuten tauteihin.M46v

        Olisi hyvä, jos miehet laittaisi viestiin, että imut vaan kumin kanssa, niin ei tulisi sitten siellä paikan päällä tilannetta, missä molemmat joutuvat lähtemään pois pettyneinä. Minä imen vaan paljasta, koska haluan niellä mällit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hyvä, jos miehet laittaisi viestiin, että imut vaan kumin kanssa, niin ei tulisi sitten siellä paikan päällä tilannetta, missä molemmat joutuvat lähtemään pois pettyneinä. Minä imen vaan paljasta, koska haluan niellä mällit.

        Muutaman kerran mies kysynyt onko miulla kortsu, vastaan en ime kumeja vaan aitoa kalua, palkinnoksi saan niellä lastin.


    • Anonyymi

      Se on kiva kun oma mies paljastuu piilohomoksi ja imeskelee/panee menemään ilman kumia ja jää kiinni kun tuo tuliaiset vaimolle kotiin.

      Kunnioittakaa nyt vaimojanne edes sen verran että käytätte ehkäisyä. Pitäisi saada syyte pahoinpitelystä jos tietoisesti ottaa taudit itselleen ja tartuttaa vielä eteenpäin. Tietoisuus tarkoittaa aikuisten elämässä sitä, että panee vierasta ilman suojavälineitä.

      Erotkaa hyvät miehet.

      • Anonyymi

        Aina luullaan, että se suihinottaja on joku tautipesä. Entäs, jos se äijä onkin saanut taudin muijaltaan, joka huoraa ympäriinsä? Noin yleensä ottaen on nuo runkkupaikoilla käyvät miehet puhtaita ja siistejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina luullaan, että se suihinottaja on joku tautipesä. Entäs, jos se äijä onkin saanut taudin muijaltaan, joka huoraa ympäriinsä? Noin yleensä ottaen on nuo runkkupaikoilla käyvät miehet puhtaita ja siistejä.

        Rehellisesti jokainen tulee paikalle, luotto itsestään selvyys runkku paikoilla. Jokainen saa varmasti jos porukkaa paikalla.


    • Anonyymi

      Epäsiisti olemus tappaa kaikki halut.

      • Anonyymi

        Sää mää ja bää tietää buaahaa


    • Anonyymi

      Näöllä ja koolla mitään merkitystä kunhan siisteys kunnossa. Aviopuolisoahan ei haeta sukulaisten arvosteltavaksi.

    • Anonyymi

      Ajan rekkaa ja paras paikka on tuolla Lapin ainoan moottoritien pysäkillä. Olen yöpynyt siellä ja seuraa on ollut illalla ja aamulla. Kalu ja takapuoli kipeenä matka jatkuu

    • Anonyymi

      Henkilö tietoja levitetään Heinolassa. Täpit olisi tyhjennettävä. Kuka valvoo.

      • Anonyymi

        Ei sitä karttaa valvo kait kukaan. Välillä poistetaan noita tärppejä, missä ei ole ollut toimintaa. Ihmettelen, miksi jonkun pitää laittaa kartalle viestejä, mistä tunnistaa auton tai henkilön. Mitä varten?


      • Anonyymi

        Olethan ilmoittanut noista viesteistä? Kartalla on mahdollisuus klikkaamalla pyytää viestin poistoa.


    • Anonyymi

      Oon huomannut, että etenkin nuorilla KIK-hemmoilla on tämän kartan toiminta ja koko kruisailu hukassa. Älyttömiä kysymyksiä, joilla ei ole mitään tekemistä itse touhuamisen kanssa. Ei siinä mitään kikkejä tarvita, jos on kartalle laitettu kellonaika ja mitä haluaa. Samoin joskus ihmetyttää, mitä noissa kyselyissä halutaan tietää, kun teksti on aika kelvotonta suomen kieltä.

    • Anonyymi

      Hintteily ja bisseily on sairasta! Me heterot ollaan Kingejä !

      • Anonyymi

        Me ollaan et sinä reppana buaahaa


    • Anonyymi

      Ikä, koko ja ulkoinen olemus on tärkeää, ketä haluaa nussia. Top 50 175/70 Oulu

      • Anonyymi

        Silloin pitää ladata itselle palvelu, missä on naamakuvaa mukana, kun Grindr, Badoo jne. Cruisingmap on anonyymiin seksiin haluavien kohtauspaikka. Raivostuttavaa, kun tulee kysymyksiä kysymysten perään ja siihen se yleensä jääkin. Onneksi on vielä miehiä, jotka ymmärtää mitä kruisailu on.


    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Kuts­um­­­me sinu­­­t käym­ään u­­­ude­ss­­­a cha­­tis­­­sa! Mei­­tä on yli miljo­ona! 👉 http://alikuzu.com/H/K5i0E8

    • Anonyymi

      Cruising map on sairas systeemi. Hintteily ja bisuilu on iljetyävää. Suksikaa cruisarit Siperiaan!

    Ketjusta on poistettu 265 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe