Netti toi eteeni Maajussille Morsian sarjan treffailupariskunnan Sinan ja Teijan.
Sina on turkkilainen yrittäjämies. Kuvien mukaan komeahko ja normaalipainoinen, tosin ilmeisesti huonohampainen.
Teija on vakavasti ylipainoinen, kylläkin vaalea joka on usein etelämaalaisten miesten mieleen.
Teijan kilpakumppani Elina on minun silmissä hyvinkin nätti.
Jos kyse olisi täysin länsimaalaisesta miehestä olisin satavarma, että Teija on mukana enää vain ohjelmaformaatin takia. Koska kyseessä on erilaisesta kulttuurista oleva mies, olen asiasta vain n. 90% varma.
https://www.suomi24.fi/viihde/ohhoh-turkin-maajussi-sinan-lataa-suoraa-tekstia-teija-vaaleaverikosta-odotin-hanesta-vahemman?ref=s24
Kumman kaa?
28
598
Vastaukset
- Anonyymi
Teija näyttää ihan Miss Piggyltä. 😀
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17873721A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
No vähän samaa mietin, noita kuvia katsellessani. Vaikkakaan itse en pidä tuota miestäkään kovin kummoien näköisenä. Ihan hyvin sopisi yhteen tuon Teijan kanssa, mutta en usko miehen olevan tuossa noin päin vakavissaan (jos noista nyt ylipäänsä yksikään on jotenkin vakavissaan). Sanotaan, että oletan, että Elinan pitää mokata pahasti, jotta hän ei tulisi valituksi.
- Anonyymi
Omituista kuinka et hyväksy sitä että naisilla on kriteerejä miesten ulkonäölle, kuten pituudelle, mutta itse vaikutat äärimmäisen pinnalliselta ihmiseltä.
Päin vastoin minähän hyväksyn. Itseäni on vielä siunattu hyvällä ulkonäöllä.
Jos et ole huomannut täällä palstalla juttu pyörii usein ns tasoteorian ympärillä, Puhutaan YTMeistä ja ätmeistä.
Jotkut eivät millään suostu tunnustamaan, että ihmisillä on "kriteereitä rakkaudelle" ja miehillä yksi suurimmista kriteereistä on ulkonäkö.- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Jos et ole huomannut täällä palstalla juttu pyörii usein ns tasoteorian ympärillä, Puhutaan YTMeistä ja ätmeistä.
Jotkut eivät millään suostu tunnustamaan, että ihmisillä on "kriteereitä rakkaudelle" ja miehillä yksi suurimmista kriteereistä on ulkonäkö.Kuitenkin todella usein valitat siitä, että naiset toivovat mieheltä yli 180 cm pituutta. Mistä tämä johtuu?
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin todella usein valitat siitä, että naiset toivovat mieheltä yli 180 cm pituutta. Mistä tämä johtuu?
Voisitko linkittää minulle pari kolme sellaista valitusta. Itse en tunnista, valittaneeni, mutta olen varmasti kertonut faktana. Tosin tuo täsmällinen pituusmääritelmä ei kuulosta minun kynästäni tulleelta.
Yogamies kirjoitti:
Jotkut eivät millään suostu tunnustamaan, että ihmisillä on "kriteereitä rakkaudelle" ja miehillä yksi suurimmista kriteereistä on ulkonäkö.Eikö tuo tasoteoria ole vähän menneen talven lumia?
Palstakamu kirjoitti:
Eikö tuo tasoteoria ole vähän menneen talven lumia?
Voi olla, että me jotka siitä vielä puhumme, olemme dinosauruksia, mutta ei itse teoria mihinkään vanhene.
Joo, ei tuo ohjelman turkkilaismies ole kovinkaan kummoisen näköinen. Mutta se italiaanopoika on kyllä sen sijaan oikeasti hyvännäköinen!
Hassusti jossain pari päivää aiemmassa jutussa ne leidien nimet oli toisin päin...
Miksi koet tarvetta kommentoida Teijan ulkonäköä negatiiviseen sävyyn? Hän on mielestäni nätti ja lempeän oloinen nainen. En ole katsonut ohjelmaa, joten en osaa muuta sanoa, mutta hänessä on takuulla paljon rakastettavia ominaisuuksia.
Oikeastaan hänen ulkonäkönsä kommentointi on vain sivujuonne.
Minusta on jännää seurata toteutuuko ns. tasoteoria tällaisessa tapauksessa, jossa lopputulos näyttää niin ilmeiseltä, mutta koska kyseessä ovat eri kulttuurit, voi mukana olla yllätysmomentti.
Niin kuin joku tuossa toisaalla kommentoikin, niin usein sanotaan, että välimeren etelän puoleisista maissa sanotaan ylipainoisten naisten olevan miesten mieleen, mutta en ole sitä nähnyt käytännössä ainakaan täällä Suomessa. Päin vastoin tuntuu, että esim arabitaustaiset nuoret miehet ovat vielä tarkempia tyttöystäviensä ulkonäöstä kuin suomalaiset.Yogamies kirjoitti:
Oikeastaan hänen ulkonäkönsä kommentointi on vain sivujuonne.
Minusta on jännää seurata toteutuuko ns. tasoteoria tällaisessa tapauksessa, jossa lopputulos näyttää niin ilmeiseltä, mutta koska kyseessä ovat eri kulttuurit, voi mukana olla yllätysmomentti.
Niin kuin joku tuossa toisaalla kommentoikin, niin usein sanotaan, että välimeren etelän puoleisista maissa sanotaan ylipainoisten naisten olevan miesten mieleen, mutta en ole sitä nähnyt käytännössä ainakaan täällä Suomessa. Päin vastoin tuntuu, että esim arabitaustaiset nuoret miehet ovat vielä tarkempia tyttöystäviensä ulkonäöstä kuin suomalaiset.Tässä aloituksessa on hyvin ikävään sävyyn kommentoitu täysin viattoman ihmisen ulkonäköä ja korostettu sitä, että olisipa ihme, jos mies valitsee ylipainoisen naisen. Se on kiusaamista. Näin siitäkin huolimatta, että tämä nainen on itse valinnut osallistua ohjelmaan ja sitä myöden hän väistämättä altistuu tietylle määrälle julkisuutta, mutta ei kiusaamiselle ole koskaan mitään oikeutusta.
Aletheias kirjoitti:
Tässä aloituksessa on hyvin ikävään sävyyn kommentoitu täysin viattoman ihmisen ulkonäköä ja korostettu sitä, että olisipa ihme, jos mies valitsee ylipainoisen naisen. Se on kiusaamista. Näin siitäkin huolimatta, että tämä nainen on itse valinnut osallistua ohjelmaan ja sitä myöden hän väistämättä altistuu tietylle määrälle julkisuutta, mutta ei kiusaamiselle ole koskaan mitään oikeutusta.
Jäin oikein miettimään tuota asiaa, koska en tunnista itseäni kiusaajaksi.
Onko se, että sanoo toista ihmistä ylipainoiseksi "hyvin ikävään sävyyn kommentoitu"?
En vain tiedä miten muuten perustelisin arvaustani tämän tv-formaatin kilpailun lopputuloksesta? Sanoisinko, että Teija varmaan häviää, koska hän on hymyileväinen ja näyttää mukavalta? SIlloinhan ihmiset olisivat että mitä hittoa.
Sama kuin arvailtaisiin tennisottelun lopputulosta vain kehumalla molempia pelaajia sen sijaan, että kerrottaisiin toisen ehkä häviävän, koska on hitaampi tai että hän ei hallitse syöttöä niin hyvin.Yogamies kirjoitti:
Jäin oikein miettimään tuota asiaa, koska en tunnista itseäni kiusaajaksi.
Onko se, että sanoo toista ihmistä ylipainoiseksi "hyvin ikävään sävyyn kommentoitu"?
En vain tiedä miten muuten perustelisin arvaustani tämän tv-formaatin kilpailun lopputuloksesta? Sanoisinko, että Teija varmaan häviää, koska hän on hymyileväinen ja näyttää mukavalta? SIlloinhan ihmiset olisivat että mitä hittoa.
Sama kuin arvailtaisiin tennisottelun lopputulosta vain kehumalla molempia pelaajia sen sijaan, että kerrottaisiin toisen ehkä häviävän, koska on hitaampi tai että hän ei hallitse syöttöä niin hyvin.Mieti asiaa Teijan näkökulmasta. Miltä hänestä tuntuisi lukea, että häntä sanotaan vakavasti ylipainoiseksi (jokainen ihminen muuten tietää kyllä missä painoluokassa on, ei sitä tarvitse erikseen mainita) ja että hän on mukana takuulla enää vain ohjelmaformaatin takia? Vähättelet häntä kumppaniehdokkaana sen takia, ettei hänen ulkonäkönsä mitä ilmeisimminkään vetoa juuri sinuun.
Jos koet tarvetta pohtia ohjelman lopputulosta, niin miksi et arvuuttele sen pohjalta, että miten hyvin Sinan tulee toimeen ehdokkaiden kanssa? Kumman kanssa vaikuttaisi olevan enemmän yhteistä? Kumman kanssa oleminen on helpomman näköistä? Kumman kanssa huumorintaju osuu paremmin yksiin? Noilla asioilla on paljon enemmän merkitystä suhteen onnistumisen kannalta kuin ulkoisilla seikoilla.Aletheias kirjoitti:
Mieti asiaa Teijan näkökulmasta. Miltä hänestä tuntuisi lukea, että häntä sanotaan vakavasti ylipainoiseksi (jokainen ihminen muuten tietää kyllä missä painoluokassa on, ei sitä tarvitse erikseen mainita) ja että hän on mukana takuulla enää vain ohjelmaformaatin takia? Vähättelet häntä kumppaniehdokkaana sen takia, ettei hänen ulkonäkönsä mitä ilmeisimminkään vetoa juuri sinuun.
Jos koet tarvetta pohtia ohjelman lopputulosta, niin miksi et arvuuttele sen pohjalta, että miten hyvin Sinan tulee toimeen ehdokkaiden kanssa? Kumman kanssa vaikuttaisi olevan enemmän yhteistä? Kumman kanssa oleminen on helpomman näköistä? Kumman kanssa huumorintaju osuu paremmin yksiin? Noilla asioilla on paljon enemmän merkitystä suhteen onnistumisen kannalta kuin ulkoisilla seikoilla."Mieti asiaa Teijan näkökulmasta. Miltä hänestä tuntuisi lukea, että häntä sanotaan vakavasti ylipainoiseksi (jokainen ihminen muuten tietää kyllä missä painoluokassa on, ei sitä tarvitse erikseen mainita) ja että hän on mukana takuulla enää vain ohjelmaformaatin takia? "
No se on kyllä sellainen asia, että jos ilmoittautuu supersuosittuun tv-kilpailuun, niin silloin kyllä joutuu kestämään analyysiä pärjäämismahdollisuuksistaan. Varsinkin kun tuotantoyhtiölle on sen parempi, mitä enemmän ohjelma herättää kommentointia somessa.
"Vähättelet häntä kumppaniehdokkaana sen takia, ettei hänen ulkonäkönsä mitä ilmeisimminkään vetoa juuri sinuun."
Edelleen pistät minun suuhuni sanoja, joita en ole sanonut. Minä en ole vähätellyt häntä kumppaniehdokkaana. Vähättelen hänen mahdollisuuksiaan pärjätä tässä kisassa. Ennemmin minun arvosteluni kohdistuu miesten ulkonäkökeskeisyyteen ja pinnalliseen TV-formaattiin.
Yritän vielä vääntää sinulle rautalangasta. Jos osallistuu vaikka The Voice ohjelmaan tai Idols ohjelmaan, niin niissäkin pitää olla valmis kuulemaan arvostelua lauluäänestään.
"Jos koet tarvetta pohtia ohjelman lopputulosta, niin miksi et arvuuttele sen pohjalta, että miten hyvin Sinan tulee toimeen ehdokkaiden kanssa? Kumman kanssa vaikuttaisi olevan enemmän yhteistä? Kumman kanssa oleminen on helpomman näköistä? Kumman kanssa huumorintaju osuu paremmin yksiin? Noilla asioilla on paljon enemmän merkitystä suhteen onnistumisen kannalta kuin ulkoisilla seikoilla."
Olen kovasti eri mieltä ja sehän minun aloitukseni pointti onkin. Haluan tuoda esiin, että vaikka puhutaan, että sisin on tärkein ja ettei olla pinnallisia parinvalinnassa, todellisuus on toista ja joka toisin väittää valehtelee (toki on poikkeuksiakin)
Parinvalinta lähtee liikkeelle ulkonäöstä ja ulkonäön merkitys on vain nykyaikana kasvanut. Ensin katsotaan ulkonäköä ja sitten jos ulkonäkö on miellyttävä, ruvetaan katsomaan luonnetta. Naisilla ulkonäön merkitys vielä korostuu.
En seuraa tuota sarjaa, joten en tiedä miten siinä on käynyt, joten olisi mukava tietää, että olinko väärässä.Yogamies kirjoitti:
"Mieti asiaa Teijan näkökulmasta. Miltä hänestä tuntuisi lukea, että häntä sanotaan vakavasti ylipainoiseksi (jokainen ihminen muuten tietää kyllä missä painoluokassa on, ei sitä tarvitse erikseen mainita) ja että hän on mukana takuulla enää vain ohjelmaformaatin takia? "
No se on kyllä sellainen asia, että jos ilmoittautuu supersuosittuun tv-kilpailuun, niin silloin kyllä joutuu kestämään analyysiä pärjäämismahdollisuuksistaan. Varsinkin kun tuotantoyhtiölle on sen parempi, mitä enemmän ohjelma herättää kommentointia somessa.
"Vähättelet häntä kumppaniehdokkaana sen takia, ettei hänen ulkonäkönsä mitä ilmeisimminkään vetoa juuri sinuun."
Edelleen pistät minun suuhuni sanoja, joita en ole sanonut. Minä en ole vähätellyt häntä kumppaniehdokkaana. Vähättelen hänen mahdollisuuksiaan pärjätä tässä kisassa. Ennemmin minun arvosteluni kohdistuu miesten ulkonäkökeskeisyyteen ja pinnalliseen TV-formaattiin.
Yritän vielä vääntää sinulle rautalangasta. Jos osallistuu vaikka The Voice ohjelmaan tai Idols ohjelmaan, niin niissäkin pitää olla valmis kuulemaan arvostelua lauluäänestään.
"Jos koet tarvetta pohtia ohjelman lopputulosta, niin miksi et arvuuttele sen pohjalta, että miten hyvin Sinan tulee toimeen ehdokkaiden kanssa? Kumman kanssa vaikuttaisi olevan enemmän yhteistä? Kumman kanssa oleminen on helpomman näköistä? Kumman kanssa huumorintaju osuu paremmin yksiin? Noilla asioilla on paljon enemmän merkitystä suhteen onnistumisen kannalta kuin ulkoisilla seikoilla."
Olen kovasti eri mieltä ja sehän minun aloitukseni pointti onkin. Haluan tuoda esiin, että vaikka puhutaan, että sisin on tärkein ja ettei olla pinnallisia parinvalinnassa, todellisuus on toista ja joka toisin väittää valehtelee (toki on poikkeuksiakin)
Parinvalinta lähtee liikkeelle ulkonäöstä ja ulkonäön merkitys on vain nykyaikana kasvanut. Ensin katsotaan ulkonäköä ja sitten jos ulkonäkö on miellyttävä, ruvetaan katsomaan luonnetta. Naisilla ulkonäön merkitys vielä korostuu.
En seuraa tuota sarjaa, joten en tiedä miten siinä on käynyt, joten olisi mukava tietää, että olinko väärässä.Puhumme niin eri kieltä, joten ei ole ehkä mielekästä jatkaa keskustelua.
Siinä olet kyllä oikeassa, että ulkonäkökeskeisyys on tavallista parinvalinnassa. Mielestäni aihetta olisi kuitenkin voinut käsitellä neutraalimmin esim esittämällä kysymyksen "Miten paljon ajattelette kumppaniehdokkaiden ulkonäön vaikuttavan maajussien kumppanivalintoihin?".
- Anonyymi
Turkkilaiset miehet pitävät pyöreistä naisista, näin väitti minulle Suomessa asunut turkkilainen mies. Asia tuli esiin kieroilmaisun kautta, mitä pidän sitä uskottavana.
Vaikka ulkonäkö ja kauneusasiat on melko standardeja, niin on omallakin kohdallani tullut huomattua, että pelkkä hyvä ulkonäkö lähikontaktissa ei riitä mihinkään. Ihminen voi olla jotenkin luotaantyöntävä, kolkko, puiseva, tyhjä, hengetön, eloton, iloton, what ever, niin ettei se houkuttele mihinkään lähempään tekemisiin.- Anonyymi
Tismalleen noin.
Anonyymi kirjoitti:
Tismalleen noin.
Olen itsekin kuullut noin, mutta mitä katselee noita turkkilaisvahvistuksia täällä Suomessa, tuntuvat he olevan hoikkien vaaleiden naisten perässä.
- Anonyymi
Jääkiekkoa jos katsoo... Vegasin joukkue... tosi kovia pelaajia meillä on heh
Mitäs minä sanoin. Elina voitti.
https://www.suomi24.fi/viihde/oho-turkin-maajussi-sinan-ei-saa-edes-pusua-valittu-morsio-kieltaytyy-napakasti-ei-nyt?ref=s24
Voi tietysti sanoa, että minulla oli 50% mahdollisuus osua oikeaan, mutta väitän, että Teija oli mukana lähinnä ohjelmaformaatin takia.- Anonyymi
Ja Elina todennäköisesti lähtee "suhteesta" nopeasti lätkimään. Ihan oikeesti. Mitä väliä sillä on kenet tuollanen valitsee.
Anonyymi kirjoitti:
Ja Elina todennäköisesti lähtee "suhteesta" nopeasti lätkimään. Ihan oikeesti. Mitä väliä sillä on kenet tuollanen valitsee.
Näin luulen itsekin.
- Anonyymi
Elina teki nopean tulkinnan Sinanista ja mies jäi ilman seuralaista. Teijan puolella sen sijaan kaikki sympatiat. Viehättäväluontoinen, lämmin, suloinen nainen. Ylipainoinen, mutta ei mitenkään järkyttävällä tavalla. Hänen itsensä vuoksi maltillinen painon pudottaminen voisi olla hyväksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3401657Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361571Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281549Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2461114- 73983
- 58964
- 47726
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60725Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25679- 118644