Tylsä kokous

Anonyymi-ap

Kun sanoo JT, että Vartiotornin tutkistelukokous ei kiinnosta, koska ei jaksa seurata sitä tylsyyden takia, niin ihmetellään, että sehän on tärkein kokous. Se ei ole sitä minulle koskaan ollut. Osaan lukea sen lehden itsekin. Kokous tekee Vartiotornista vieläkin puisevamman. Sitä ei ymmärretä yhtään.

22

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene jaksamaan ateistien palstalle

      • Anonyymi

        Jos ihminen ei jaksa Vartiotornin tylsyyttä, ei hän ole ateisti. Typerä kommentti. Kun Raamatun Jumalasta haluaa lukea, silloin luetaan Raamattua eikä 1800-luvun lopulta ilmestyvää Vartiotornia, jonka ajatukset ja kirjoitukset eivät ole Jumalan henkeyttämiä, toisin kuin Raamattu omien sanojensa mukaan onnJumalan henkeyttämä. Vartiotorni on yhtä tylsä lehti kuin Kirkko ja kaupunki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen ei jaksa Vartiotornin tylsyyttä, ei hän ole ateisti. Typerä kommentti. Kun Raamatun Jumalasta haluaa lukea, silloin luetaan Raamattua eikä 1800-luvun lopulta ilmestyvää Vartiotornia, jonka ajatukset ja kirjoitukset eivät ole Jumalan henkeyttämiä, toisin kuin Raamattu omien sanojensa mukaan onnJumalan henkeyttämä. Vartiotorni on yhtä tylsä lehti kuin Kirkko ja kaupunki.

        Vartiotornin tekee vieläkin tylsemmäksi sen jankkaaminen kokouksissa seurakunnan yhteisenä tilaisuutena. Kun sen lukee yhden kerran läpi, se riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartiotornin tekee vieläkin tylsemmäksi sen jankkaaminen kokouksissa seurakunnan yhteisenä tilaisuutena. Kun sen lukee yhden kerran läpi, se riittää.

        Vartiotornin lukeminen ei ole sama asia kuin Raamatun lukeminen. Vartiotorni nostetaan tässä merkiksi uskosta Jumalaan. Vartiotorni on syrjäyttänyt Raamatun JT:lla. Kyllä minulle Rasmattu on se, josta katsotaan, mite se sanoo. Vartiotorni on seliseli lehti. Mutta toinen asia on tietenkin se, onko Raamattukaan todella Jumalan sana. Sitä täytyy erikseen tarkastella.


    • Anonyymi

      Tylsä satusetien tekemä lehti. Samoja asioita joka lehdessä, ei mitään uutta ja läpeensä valheellisia oppeja monet.

    • Anonyymi

      Tervetuloa JT seuraan!

      • Anonyymi

        En ole kiinnostunut tangomarkkinoista ja vastaavista.


    • Anonyymi

      "Osaan lukea sen lehden itsekin."

      Sinä ehkä osaat, mutta valtaosa todistajista tuskin lukisi Vartiotornia ainakaan kovin tarkasti, jos ei olisi sosiaalista painetta olla kokouksissa ja Vartiotornin tutkistelussa paikalla. Ehkä järjestössä ajatellaan, että jää edes jotain mieleen, kun tutkittava artikkeli tankataan porukalla läpi. Lisäksi kokouksissa läsnäolo on tärkeää, jotta Jehova tietäisi, kuka haluaa tosissaan kuulua porukkaan.

      • Anonyymi

        Vartiotornin tutkistelu on kidutusta. Minulle se on vain pelkkää piinaa. Minulle vain itsenäinen lukeminen omassa rauhassa on ainoa tie. Ryhmät ovat painajaisia. Sallittakoot yksin lukeminen heille, joille se parhaiten sipii. Eikö Jehovan näekään ihmisen sisimpään? Porukka ei merkitse minulle kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartiotornin tutkistelu on kidutusta. Minulle se on vain pelkkää piinaa. Minulle vain itsenäinen lukeminen omassa rauhassa on ainoa tie. Ryhmät ovat painajaisia. Sallittakoot yksin lukeminen heille, joille se parhaiten sipii. Eikö Jehovan näekään ihmisen sisimpään? Porukka ei merkitse minulle kaikkea.

        "Eikö Jehovan näekään ihmisen sisimpään?"

        JT-uskonnossa käytännössä järjestö ja Jehova ovat sama asia. Järjestö näkee vain suoritukset, siksi niitä tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikö Jehovan näekään ihmisen sisimpään?"

        JT-uskonnossa käytännössä järjestö ja Jehova ovat sama asia. Järjestö näkee vain suoritukset, siksi niitä tarvitaan.

        Kun ei juuri suorituksiin pysty, on parasta vetäytyä takaviistoon vasemmalle. Näin on kohdallani aina ollut, ja tulee aina olemaan. En muutu tässä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei juuri suorituksiin pysty, on parasta vetäytyä takaviistoon vasemmalle. Näin on kohdallani aina ollut, ja tulee aina olemaan. En muutu tässä asiassa.

        Itselleni on vain muilla asioilla kuin suorituksilla merkitystä. Ja sen mukaan mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikö Jehovan näekään ihmisen sisimpään?"

        JT-uskonnossa käytännössä järjestö ja Jehova ovat sama asia. Järjestö näkee vain suoritukset, siksi niitä tarvitaan.

        Kun ei ole suorittajatyyppi, niin ei kannata käydä missään kokouksissa.


      • Anonyymi

        Ja arvaa kun oli VT tutkistelu kärsimystä, kun piti vetää sitä.


    • Anonyymi

      tyypillistä se jankutus ja jauhamistouhu kaikessa jenkkien jutuissa.rikossarjoissakin kokoajan kerrataan uudelleen niin paljon että meinaa hermo mennä saman asian jauhantaan.sama on vartiotornin tutkimisessa..ensin kappale luetaan kertaalleen ja se on ennen sitä luettu kotona kertaalleen ja sitten siitä samasta tekstistä vastataan eli kerrataan.ei siinä ole keskustelusta kysymys vaan toistosta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      8081
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      96
      4269
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1353
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1125
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1072
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1027
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      131
      897
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      745
    9. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      738
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      711
    Aihe