Vain elämää: Kohuotsikoissa rypenyt Roope Salminen rehellisenä: "Silti en vaihtaisi..."

Roope Salminen palaa televisioon ja on mukana Vain elämää -ohjelmassa. Mitä ajatuksia tämä herättää?

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/vain-elamaa-kohuotsikoissa-rypenyt-roope-salminen-rehellisena-silti-en-vaihtaisi?s24

25

1192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Woke - feministit pahoittavat mielensä.

    • Anonyymi

      Paitsi jos Roope alkaa feministiksi .....

    • Anonyymi

      Roope on ihana ❤️ Eiköhän ole nyt "rangaistu" ihan tarpeeksi. Elämä jatkuu. Hyvä kun Roope tulee takasin.

      • Anonyymi

        Riisuu sammuneota naisia, onpa ihana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riisuu sammuneota naisia, onpa ihana...

        Riisuu sammuneita ... tuo on kyllä totta !
        Aivan sikamainen temppu.
        Roope voisi ryhtyä vaikka vaatemyyjäksi.
        Tai portsariksi.


    • Anonyymi

      Eiko nämä nyt ala olla jo suurin osa enemmän tai vähemmän ryvettyneita. Ala vetää puoleensa epävakaata persoonaa mistä saadaan otsikkoa aikaan.

    • Anonyymi

      Seksuaali rikollinen. Joonas Rannila sai juuri fudut paljon pienenmästä. En katso ohjelmaa.

    • Ajattelin kertoa intiimieläm'än ja rakkauden asioista mitä viimeksi mieleen tuli, opin, arvelin ja koin lukiessa Pirjo Hassisen kirjaa oltuani ahdisteltu pahojen henkien taholta, tajusin että kaikki ovat skitsofreenisia, kaikkiin vaikuttavat ihmiset henkinä.
      "Toisella tavalla onnellinen " niminen kirja jossa on hieman eroottisen suuntaisia tapahtumia mutta ei pahasti ( 17 v tytöt ahtautuvat poikia täynnä olevaan autoon ja rintaliivitkin ottaa "rakastunut" tyttö pois ja on joutua raiskauksen uhkaamaksi
      Koska paha henki nainen joka selkeästi on nainen on ahdistellut, ilmentynyt ja sen väkivalta kohdistunut sukupuolielimiin tai muiden ihmisten, tajusin vain se yritti kajota
      se luki ajatuksen ja se alhainen koki seksuaalista tunnetta jollain kohtaa

      elämä on todella petollista ( minä en välitä koska olen hakannut auringon ytimen ja Jumalan murskaksi ( siis ei ole menetettävää siinä ) ajattelin vain kertoa että kun ihminen kokee jonkin seksuaalisen tunteen se on jonkun muun ihmisen aiheuttama. Sielut ovat unen aikana yhteydessä mahdollisesti Sivistyneet ihmiset täällä eivät suostu sellaiseen että joku loukkaisi heidän intimiteettiä

      niin, koen sen väkivallan selkeästi koska olen vastikään ollut raiskattu ja kidutettu ( todella pahoin ja tuskallisesti ja tahdon vain saada olla rauhassa ja koskematon
      koen hyvin selkeästi että "seksuaalisen "tunteen" yrittäjä ja kajoamisen fyysisesti sukupuolielimeen kuten päänsäryn tapahtuessa kajoaa päähän ja se on fyysistä


      Minulle on selvää etten tietenkään tee koskaan mitään jos ei yksityisyys ole miljardiprosenttinen.
      Henkinen ja fyysinen koskemattomuus ovat terveet lait.
      Olen elänyt totaalisesti selibaatissa vdsta 92 ( ja olen myös neitsyt )

      Nytr se alkoi aiheuttaa kosteutta sukupuolielimeen Joitakin päiviä sitten oli täällä kirjastossa että se tekisitä koko iltapäivän koneella työskennellessäni, jouduin 3-4 kertaa menemään vessaan koska virtsaaminen poistaa sen märkyyden tunteen.
      Se on pahoin häiritsevää se yrittää vain alhainen mitätön henkisesti köyhä
      häiriköidä työtäni etsin tuosta päiväkirjasta mitä silloin kirjoitin..

      Katselin filmejä 1900 alun Wienistä , 1915-30 1900 oli arvokasta ja ylhäistä katukuvassa, etsin koska tapahtui muutos ja millainen Ja koetin filmiä katsoen aistia lukea energiasta minkä ikäinen olin filmin hetkellä ( vaikka se ei auttanut löytäm syntymäaikaa edel elämän jos filmi oli epämääräisesti 1915-30..
      ettei tiennyt mikä vuosi filmissä meneillään.. varmasti
      joka tapauksessa mink laista seks ajatusta tai tunnetta ei ollut
      ( koen nytkin sen erillisenä ihmisenä
      ja niin pahana sen että olen vihannut niinabsoluuttisesti ihmistä joka kajonnut
      että niin alhaista ei voi ymmärtää

      en voi enempää tehdä kun hakata murskakskaikin keinoin mielessäni ja kirota joka solun ja atom ja niin tyhmja alhainenkarkea raaka mitätön eläintä alhaisemp
      eläinkin olikauhuissaan tuottaessaan tuska aihmiselle mut tuo ei kä miten avuto miten tuska on että ajattele äärimisintä olen vihannutniin totaalisesti ja absouttisestja oikeus on henkiseen ja fyysiseen koskmattomuuteen

      teiltä' menee nautinnot

      siksi te joku koettaa arvioida minua tuon alhaisen läheisyyenvoilittyä miesten väkivalta
      miesten joi ollt tuhannet vuodet valta
      he ovat pahoja ja mitättömiä

      kai kestä toiset tuhannt vuodet ennenkuinmulk tyran typerät kuin hyönteiset sotineet idioot olisivat kehittyneitä missään

      Auttakaa minua ymmärtämällä että se mikä tekee saastaisen yhdyntänsä
      tuntuen sisälläni

      esim kristin uskon nunna kaapuun pukeutunut portto nunkaavusa nussiva musliminainen
      Olen tajunnut tämän vast ikn että he ovatkirottuja
      Olen juuri sanonut ääneen ( kaupassa..) M7uhamedille ettjulistabn sinun kristittyjen n unnankaapuun pukeutuvat muslimit jotkja nussivat nunnan kaavusta huoolimatta kirot6uiksi.
      Ilmeisesti unen ja hengen tilassa he hpäisevät nunnnat jhistorian nussiessan saatanan räkäpimpeilään ja sitten taas mua ovat siveän nunnan näköisiä irstaita hirviöitä

      Minuun he eivät voi koskea. Teen haasteehe ovat kirottuja.
      Koska olen nunna, 28 v elänyt totaalisesti selibaatissa

      voin todell hyvin koskemattomana
      en voi sanouin kuvaill mikä helpotus kun kirjasto lehtisaliin saapuessa oli väkivalta lakannut. Tassuttelin sukkasillani kokolattiamatolla ja olin oma sisimpäni oma kehoni ja sieluni ( se saa silmiin kyyneleet )

      Se on fyysinen koskeminen kuten päänsärky tai suonenveto silmäkulman elohiiri hikka nikotus aivastus kehoa ei saa tekemään niitä ne ovat ulkopuolisen vaikutusta tai sisälle soluttautuneen joka tahtoo vahingoittaa,
      loinen joka tahtoo vahingoittaa
      Minulla on voimia, tukea suojelusta koska olen Davidin perheestä, ja Jeesuksen aikalainen lähipiiriä ( myrhbearer Susanna )

    • Niin olen pahoillani todella, kun kirjoitn menee nautinnot.. en minä sitä tahdo.
      Pidin totaalisena tuhansia vuosia ollutta ajatteluani uskoa rakkauteen jne. Normaalia ajattelua ja toimintaa. Minulla ei ole mit tarvetta vaikuttaa kajota toisten yksityiselämään en ymmärrä miksi Jumala antaa kiduttaa ihmistä joka nimenomaan on terve henkinen jota ei kiinnosta millaista elämää yksityiselämää

      mutta ihmisillä niink siin Pirjo Hassisen kirjassa tuntuu olevankin raakuus, ei siinä surtu millainen se kokemus oli eikä nähdäkseni ollut parempia myöhemminkään olivat raakoja ei rakkaudesta puhettakaan se oli vain jotain harhaa et se tyt ihastui ja antoi käpälöidä ja joi alkoholia ja oli sekaisin ja joutui huoritelluksi ja suljetuksi autosta jossa oli ollut kähmittävänä ja toisen tytönkinkokemus ilmaistiin ylimalkaisesti ja piittaamattomasti ( hänelle oli imetty musta rengas kaulaan ja hän en ilmeistä ilmeni että hän ei aikonut lähteä autosta ja lähtenyt tyttö kysyi miksi hän ei ollut ottanut hänen takkia jonka hän tahtoi autosta lähtiessään
      tyt ol pyöräyttänyt silmiään ett ku hän ol ollut niin niin kännissä.
      siten kerrottiiin siitä ilmeisestä 17 v aan naimisesta autossa jonne jäi
      Sillä ei ollut mitään merkitystä.
      Minulle oli merkitystä rakkauselämällä ja uskoin kaikkeen Jumalaan rakkauteen
      ja yksityisyyteen ( tänäänkin eteen tuli joku alastonkohtauksiin ajettu tummatukkainen. . ) äsken

      Jäi kesken tuo että tutkin 1900 alun Wien filmeistä joissa kaupunkia ja katukuvaa
      Päivkirjasta;;; ( Tuntui että oli todel pahan valtaa että filmissä oli vain lapsia tai vanhuksia. ei sen ikäistä kuin luultavasti olin. ja tytöt jotka olivat vanhimpia lapsi joukossa olivat vaaleahiuksisia. Päätin sitten lähteä. Kellokin oli jot 16 tai 18.
      Sain lainattua For Juli_Anne kirjan. ( olin pahoin häiriköity tietokoneella Jokin paha ihminen teki kosteuden sukupuolielimeen ( ilman mitään syytä) Menin kolmesti wc;hen virtsaamaan ( mikä auttaa että kosteus poistuu .) ( tuo kiusa on sellaista että se yrittää saada ajattelemaan jotain lukien ajatuksen piinaavasti koettaa saada ajattelem ( sekin on väkivaltaa että sitä on vaikea kuvailla vaikka sen kokeminen on selkeää. ) että ei saa olla rauhassa kuten on saatava olla hetkestä toiseen pitkät ajat
      se että henget ahdistelevat on koska ollut ylhäinen tiedän Elisabethilla Raamatun ja Jeesuksella kun oli inkarnoitunut tänne Suomeen oli pahojen henkien hyökkäys
      Myös tuollaiset ilmiöt että "näkee pelkkiä keltaisia autoja " siis epätavallisen paljon keltaisia autoja esim on totta
      kun on ylhäinen sielu voivat luoda tosiaan että ympärillä kulkee keltaisia autoja
      ( kerron tämän koska muistan luin sen joskus 20 v sitten ja ymmärrän nyt asian.
      Minäkään en silloin tiennyt. Niin tahdon kertoa . ( minä en näe keltaisia autoja.. vaan minua vainonneet vanhukset.. ja pyörätuolit. Eilenkin kun lähdin kävelylle, ja kun palasin ( eksyttyäni.. palasin tuntemattomia teitä, kaupan kohdalle päästyä eteeni ajoi kaupalta pyörätuolia työntävät nuoret pojat ja kiusattiin se loput parisataa metriä että en olisi jaksanut pysähtyä ja odottaa.. myös olin ahdistettu että se kauppa oli 24 h auki oleva ja olen tajunnut että en mene sellaisiin missä ihmiset kituvat valvoen yön.. he saattavat tarrautua päähän että jaksaisivat valvoa. estää muiltakin yöunen .. en tahtonut jäädä oleskelemaan sen kaupan kohdille
      Pojat eteni hitaasti niin päätin kävellä ohitse ja jouduin siis lähettyville ja jouduin katsottavaksi kävellessäni tervein jaloin mikä kaikki oli rasittavaa opetettuna näin että tosiaan ( ai he myös sanoivat... jotain raamatullista itsekseen.. minuun ei tee enää mitään vaikutusta ihmeet että joku sanoo jotain ihmeellistä tai tulkitsin että he välitti vielä Jeesuksesta
      Näin muuten unta Jeesuksesta!!! aamulla heräsin tänä'än
      unessa Jeesus virnuileva ja irvaileva kehotti virnuten seurustelemaan jonkin vaaleatukk pitkän retkun kanssa jonka seuraan en jäänyt ( liittyy varmaan että Niko apostoli Jacob Apostoli Toni Wirtasen Toni Juhana Wirtasen , Johanneksen Jaakobin veljen
      samanlaisia skinhead natseja vaalea tyyppisiä Lancastereita ( Jacob oli itävallasta kotoisin oleva kuten minäkin olin itävallasta mut minä en ollut menestynyt hän oli elokuvaohjaaja ja näyttelijä
      Eric Strömmer hänen kuvista voi nähdä millainen apostoli Jacob parhaimmi8llaan

      Jos katsoo Jacobista maalauksia, ikoneita hänhän on hirvittävän surkean näköinen risuparta onnettoman näköinen kyllähän Eric Strömmer onnellisemman näköinen sielu oli.

    • Erich Oswald Hans Carl Maria von Stroheim (born Erich Oswald Stroheim; September 22, 1885 – May 12, 1957) was an Austrian-American director, screenwriter, actor, and producer, most noted as a film star and avant-garde, visionary director of the silent era.

    • Anonyymi

      No elämä jatkuu ja on pyytänyt anteeksi ja alkoi apsolutiksu kertoi että kännissä tulee sekoilua, oli rehellinen. On muuttanut elämäänsä.

      Hassuinta tämä syyte oli että olivat naisen kanssa joka julkkis laulaja niin olleet useinkin yhdynnässä silloin tällöin ja Roope luuli muutenkin että on enempikin. Menivät nukkumaan molemmat kännissä riisu naisen ja menivät alasti nukkumaan lusikassa. Ei muuta ei ollut yhdyntäå. Roope hämmästyi naisen järkytyksestä, koska olivat ennenkin ihan selvinpäin nukkuneet lusikassa ja rakastelleetkin. Nyt siitä tuli syyte. Näin naisen mieli voi muuttua yhdessä illassa ja olet pidätettynä

      • Anonyymi

        Älä höpötä omiasi. Riisui nimenomaan sammuneen naisen täysin kokonaan eli tiedottaman. Meni lusikka asentoon ja siinä vaiheessa kaksi todistajaa tuli paikalle ja käskivät Roopea poistumaan paikalta. Poistui vastahakoisesti paikalta. Näin lukee oikeuden pöytäkirjoissa.


    • Anonyymi

      Pitääkö tämäkin tyhjänpäiväinen tekonauraja puoliväkisin pitää julkisuudessa, hommais sukset ja suksis vittuun

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "...... meni vähä yli..."

    • Anonyymi

      voittoo molemmille.....😀

    • Anonyymi

      Minä kun olen luullut ettei Roope syyllistynyt mihinkään. 😲

    • Anonyymi

      toi on joku feikki lööppi

      • Anonyymi

        juu aivan 🤣😂


    • Anonyymi

      Aivan kamala tapaus. Voimia uhrille ja hänen läheisilleen.

    • Anonyymi

      On maailma mallillaan, voi hyvänen aika.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe