Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

Anonyymi-ap

Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan

Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis

163

1789

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokaisella on omat mieltymyksensä ja näkemys siitä mikä on kaunista. Kauneus yleensä vetää puoleensa.

• Laitappas ap jotain linkkejä ensin, että mikä on sinusta kaunis ja mikä tavis. Sitten voin jotain sanoa...

• Anonyymi

Miehessä merkitsee oikeinkirjoitusasu.

• Anonyymi

Juu ei sais kirjoittaa esim enään miesaloittajan tapaan. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei sais kirjoittaa esim enään miesaloittajan tapaan. Sivusta

Enää!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enää!!

Niin se ylimääräinen n on virhe ja anteeksiantamaton sellainen, niinhän minä juuri sanoin

• Kaunis nainen on kuin kaunis auto, sitä on kiva katsella.

Onhan se lisäarvo naiselle, jos hän toimii myös kodin somisteena.

• Anonyymi

Vielä parempi, jos on myös hyvä ajella.

• Anonyymi

Itse voit toimia kukkaruukuna!

• Anonyymi kirjoitti:

Itse voit toimia kukkaruukuna!

Niinpä, tulppaani pyllyssä olisin aika soma.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Niinpä, tulppaani pyllyssä olisin aika soma.

Kyllä!

• Anonyymi

Teethän myös kaikki kotityöt, eikä "somisteen" tarvitse töissä käydä? Riittää, kun "somiste" hoidattaa ja huollattaa itseään, tietenkin sinä maksat. Jos "somiste" alkaa tekemään kahta työtä (se palkkatyö ja kotityö päälle), alkaa "somiste" kyllä rapistumaan työtaakan alle. Tee triplasti töitä, että raha riittää, niin "somiste" pysyy kyllä "somidteena" ja yksi tärkeä pointti vielä, raskaus muuttaa ihmistä ja ennenkaikkea se tärkeämpi, joka ei "somisteelle" sovi, on se, että 99%:sti vartalokin muuttuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Teethän myös kaikki kotityöt, eikä "somisteen" tarvitse töissä käydä? Riittää, kun "somiste" hoidattaa ja huollattaa itseään, tietenkin sinä maksat. Jos "somiste" alkaa tekemään kahta työtä (se palkkatyö ja kotityö päälle), alkaa "somiste" kyllä rapistumaan työtaakan alle. Tee triplasti töitä, että raha riittää, niin "somiste" pysyy kyllä "somidteena" ja yksi tärkeä pointti vielä, raskaus muuttaa ihmistä ja ennenkaikkea se tärkeämpi, joka ei "somisteelle" sovi, on se, että 99%:sti vartalokin muuttuu.

Jos somistaminen tuntuu vaikealta, IKEAsta löytyy valmiita ratkaisuja edulliseen hintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on miehen ”käyntikortti”. Kaunista naista on kiva näyttää kylillä.

• Anonyymi

Alx

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ihmetyttää nuo monet naiset jotka pilaa kehonsa raskauden takia, on ihan huippumalleja jotka on pilanneet uransa lopullisesti jonkun lapsen takia. En tajua

• Näin naisen näkökulmasta omaan kokemukseeni perustuen sanoisin, että yleistetysti naisen ulkonäöllä on miehille merkitystä. Samahan se on toisinpäin. Kumppanin ulkonäkö täytyy olla omaa silmää miellyttävä, mutta hyvä juttu on, että ihmisiä miellyttää ulkoisesti eri asiat eli "tavis" saattaa jonkun silmissä olla se kaikkein kaunein.

• Anonyymi

joo on se noinki, itse kävi vähä sillee et ihastuin yhtee m-naisee 🥰 vaik onki iha tavis, mut se luonne 💖 arvot, elämänasenne 💝 helposti lähestyttävä, ystävällisen oloinen, oikein huokuu lämpöä, taidan olla vähän ihastunut 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

joo on se noinki, itse kävi vähä sillee et ihastuin yhtee m-naisee 🥰 vaik onki iha tavis, mut se luonne 💖 arvot, elämänasenne 💝 helposti lähestyttävä, ystävällisen oloinen, oikein huokuu lämpöä, taidan olla vähän ihastunut 🤭

Mitä tarkoittaa m-nainen? Joka tapauksessa ihanaa, kun olet kohdannut ihmisen, joka on herättänyt sinussa noin upeita tunteita 😊

• Hyvin sanottu.

• Anonyymi

Nainen saa olla aikamoinen pyryharakka. Hänet hyväksytään aina vaan.

• Anonyymi

Varsinkin, kun naisella rahaa, ja on erittäin älykäs yksilö.

• Totta kai ulkonäkö on tärkeä asia parisuhteessa. Mutta mikä miellyttää kenenkin silmää on sitten eri asia.

• Juuri näin.

• Aika vähän enää sitten, kun on toisen ihmisenä ihanaksi todennut. Itseasiassa se kauneys tulee nimenomaan sisimmästä, joka näyttää päällekin päin kauniille silloin.

Minä nyt muutenkin nään kaikissa jotakin kaunista, kaikissa. Luonteessa en aina, vaikka yritän siitäkin löytää.

• Harvoin jos koskaan oon ryhtynyt parisuhteeseen ulkonäön seurauksesta. Oon muuten jostain syystä tutustunut ja oppinut tuntemaan ja tykkäämään. Niin se menis naisenkin kanssa, ei ulkonäkö edellä vaan luonne edellä.

• EivorCreed kirjoitti:

Harvoin jos koskaan oon ryhtynyt parisuhteeseen ulkonäön seurauksesta. Oon muuten jostain syystä tutustunut ja oppinut tuntemaan ja tykkäämään. Niin se menis naisenkin kanssa, ei ulkonäkö edellä vaan luonne edellä.

Ja ne joiden ulkonäkö on voinut olla se huomion kiinnitin, on sitten osoittautuneet yleensä luonteeltaan epäviehättäviksi. Jolloin kiinnostus ulkonäköönkin menettää heti merkityksen, ilmaa.

• Nämä on sellaisia asioita että luonne muuttuu kasvaessa parantuakseen , jotkut kasvaan ihan mutkalle taas kiukuspäissää etsimällä vikaa kaikesta ympäristöst, mutta harvemmin ulkonäköä pystyy muuttamaan mutta muututaan kaikki vanhoiksi lopulta.

• Ulkonäkö on lisääntymisen takia olennaista kaikki me halutaan lapsille kuitenkin hyvät menestyvän elämän ja kauniit saavat asioita helpommin periksi.

• valtakunta kirjoitti:

Ulkonäkö on lisääntymisen takia olennaista kaikki me halutaan lapsille kuitenkin hyvät menestyvän elämän ja kauniit saavat asioita helpommin periksi.

En muista miettineeni muuta ulkonäöstä, kun nätti hymy, silmät, piirteet. Niin pitkälle kun lisääntyminen en miettinyt.

• EivorCreed kirjoitti:

En muista miettineeni muuta ulkonäöstä, kun nätti hymy, silmät, piirteet. Niin pitkälle kun lisääntyminen en miettinyt.

Ei sitä kukaan mieti ulkonäköä vain nuoretkin kuitenkin ihastuu siihen omanlaiseen ihastukseen.

• valtakunta kirjoitti:

Ei sitä kukaan mieti ulkonäköä vain nuoretkin kuitenkin ihastuu siihen omanlaiseen ihastukseen.

Mä olen ihastunut laidasta toiseen, kun ei mulla ole omanlaista makua, tiettyä makuakaan. Eikä tietynlaista ihmistyyppiä..

• EivorCreed kirjoitti:

Mä olen ihastunut laidasta toiseen, kun ei mulla ole omanlaista makua, tiettyä makuakaan. Eikä tietynlaista ihmistyyppiä..

Mutta luonteen suhteen oon kranttu. Ulkonäön suhteen en voi sanoa olevani. Ei ne kukaan mitään normi ihmistä ihmeempiä ole ollu.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Nimenomaan ulkonäön vuoksi miehet herättävät kiinnostusta. Ei auta, vaikka olisi kuinka mukava luonne, jos seksuaalinen vetovoima on nil point. Tämä asia ei väittelemällä miksikään muutu.

• Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan ulkonäön vuoksi miehet herättävät kiinnostusta. Ei auta, vaikka olisi kuinka mukava luonne, jos seksuaalinen vetovoima on nil point. Tämä asia ei väittelemällä miksikään muutu.

Ei auta väittely juu, kun tunnen itseni. Te muut ette näköjään. Vissiin oon aika harvinainen tässäkin asiassa. Vängätkää rauhassa pinnan perässä, mua ei huvita.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se koulu oli täynnä vaikka kuinka monta poikaa ei tykännyt kuin siitä yhdestä.💁🏻‍♀️ eikä meilläkään koulussa ollut mitenkään voimakkain tai pisin sitä oli vain siinä yhdessä jotain mistä tykkäsi eikä sitä tullut edes puhuttua.

Joku kyllä pisti minulle kirjeen ekalla kun olin oli selvittänyt osoitteenikin. 😵‍💫 kehenkään en pitänyt yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksuaalinen vetovoima on toki tärkeä, mutta niin on myös keskustelutaito, toisen huomioon ottaminen, tasapuolinen parisuhde, asioiden (esim raha) hoitamisen taito, sosiaalisuus, työssä käynti, siisteys, puhtaus..
        Koska sinulle näyttää olevan tärkein kaikesta muusta "seksuaalinen vetovoima", niin jos jonkun itsellesi löydät, niin eiköhän homma ole parissa vuodessa taputeltu.
        Oikeasti tuntuu, että olet parikymppinen blondi.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Harvoin jos koskaan oon ryhtynyt parisuhteeseen ulkonäön seurauksesta. Oon muuten jostain syystä tutustunut ja oppinut tuntemaan ja tykkäämään. Niin se menis naisenkin kanssa, ei ulkonäkö edellä vaan luonne edellä.

Minulla oli kerran erittäin kaunis tyttöystävä, mutta saakelin tyhmä, laiska ja itsekäs , se suhde loppu lyhyeen.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ulkonäkö on lisääntymisen takia olennaista kaikki me halutaan lapsille kuitenkin hyvät menestyvän elämän ja kauniit saavat asioita helpommin periksi.

Minusta järki ,älykkyys ja hyvä luonne menee kauneuden ohi , kaunis ja tyhmä lisättynä itsekkyys on paha yhdistelmä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä kauniit ihmiset saa seuraa. Minä taas saan seuraa koska olen lihonut. Seura mitä saan ei ole sitä mitä haluaisin. Miehet elämässäni tuovat minulle rappiota. Haluaisin pitää kropastani huolta mutta se on vaikeaa jos toinen haluaa minusta läskin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kauniit ihmiset saa seuraa. Minä taas saan seuraa koska olen lihonut. Seura mitä saan ei ole sitä mitä haluaisin. Miehet elämässäni tuovat minulle rappiota. Haluaisin pitää kropastani huolta mutta se on vaikeaa jos toinen haluaa minusta läskin.

Minulla on ihan sama olo miehen kanssa että hän ostaa mun herkutkin🤔 pelkää varmaan mut viedään heti kun hoikistun eikä edes tue minun liikkumista.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse kyllä suosin kehosta pitämään huolta se elämäkin on laadukkaampaa tunnistaa siinä vaiheessa vasta kun selkä huonossa eikä pysty samanlaisiin suoritukseen kuin nuorempana.

Itse menetin kävelykyvyn hetkeksi kun ristiluun kohdalta jotain meni jotain rikki ja kannattaa huolta pitää kalsiumista ettei luut rappeudu epäilen jotain murtumaa kun meni 10päivän välein tuli paranemista ja pelkään suorastaan uudelleen hajoavan. Muutenkin jos kaikki hyvin menee meille hyvin tulee 10 lapsi joulukuussa.

Itse jo toivoisin ettei tarvitsisi pelätä kehon puolesta enää mutta varaan aikaa fysioterapeutille että saan kuntoutusta selkään. En ole aiemmin kuntouttajalla käynyt jos se saisi takaisin rytmistä kiinni.

Toivon kovin että miehet oppisi kunnioittamaan kehoasi pysyä terveenä pitkää ja tukea liikkumistasi.

• Anonyymi

Nämä on näitä iäsyysjuttuja, joita aina halutaan kaunistella.
      Kyllä se paljon merkkaa.
      Ihan samoin kuin miehen komeus, koko, status ja varakkuus.

En ymmärrä miksi nämä biologian perusfaktat halutaan täällä usein kieltää.

• Toiset ihastuu pintaan, toiset sisimpään. Jälkimmäinen vaan tarkoittaa enemmän kärsivällisyyttä.

• Kieltämisen tekniikat ovat moninaiset ja vähän vaihtelevat. Yleensä kuitenkin alkuperäinen kysymys korvataan vähän muunnellulla uudella kysymyksellä, johon on kullakin sitten antaa hyvä ja kaunis omaan elämäntilanteeseen sopiva vastaus.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Toiset ihastuu pintaan, toiset sisimpään. Jälkimmäinen vaan tarkoittaa enemmän kärsivällisyyttä.

Ihastumisen jälkeen tarvitaan rakastuminen. Ja sitä ei ainakaan itselläni tapahdu jollei nainen ole sen näköinen että häntä haluttaa jörnäyttää. Ja mieluummin vielä sen näköinen, että kuvittelen haluavani jörnäyttää häntä vielä +55 vuotiaanakin.

Tietysti sitten on joukko muutakin asiaa ennen kuin minut saa rakastumaan, mutta tuosta lähdetään.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Kieltämisen tekniikat ovat moninaiset ja vähän vaihtelevat. Yleensä kuitenkin alkuperäinen kysymys korvataan vähän muunnellulla uudella kysymyksellä, johon on kullakin sitten antaa hyvä ja kaunis omaan elämäntilanteeseen sopiva vastaus.

Näin on. Harvat kestää elää raaka totuus tietoisesti mielessään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihastumisen jälkeen tarvitaan rakastuminen. Ja sitä ei ainakaan itselläni tapahdu jollei nainen ole sen näköinen että häntä haluttaa jörnäyttää. Ja mieluummin vielä sen näköinen, että kuvittelen haluavani jörnäyttää häntä vielä 55 vuotiaanakin.

Tietysti sitten on joukko muutakin asiaa ennen kuin minut saa rakastumaan, mutta tuosta lähdetään.

Sinulla niin, minulle kun seksi on aina ollut sivuseikka eikä mikään välttämättömyys, niin oon varmaan oppinut kiinnostumaan sisimmästä ennen kuorta. Oon myös tutystunut naamattomiin ihmisiin kirjoitellen ja tykästyny ajatuksiin, sitten ekan kerran nähdessä ei ulkonäkö ole ollut mikään kynnyskysymys.

Varmaan jos ettii kumppania erilailla, kuin kuvastosta kattelee ulkonäköä ensin. Kun kattelee mitä ihminen puhuu ja aattelee alkaa kuorellekin löytymään mielenkiintoa.

• EivorCreed kirjoitti:

Sinulla niin, minulle kun seksi on aina ollut sivuseikka eikä mikään välttämättömyys, niin oon varmaan oppinut kiinnostumaan sisimmästä ennen kuorta. Oon myös tutystunut naamattomiin ihmisiin kirjoitellen ja tykästyny ajatuksiin, sitten ekan kerran nähdessä ei ulkonäkö ole ollut mikään kynnyskysymys.

Varmaan jos ettii kumppania erilailla, kuin kuvastosta kattelee ulkonäköä ensin. Kun kattelee mitä ihminen puhuu ja aattelee alkaa kuorellekin löytymään mielenkiintoa.

Siinä on varmaan toi seksi aspekti useimmilla. Ihmiset kun tuntuu ettivän kumppania muutenkin haarut edellä eikä järki edellä. Ymmärrän yhtälön näin paremmin.

• EivorCreed kirjoitti:

Siinä on varmaan toi seksi aspekti useimmilla. Ihmiset kun tuntuu ettivän kumppania muutenkin haarut edellä eikä järki edellä. Ymmärrän yhtälön näin paremmin.

Jollen olis näin outo otus, kait mullakin olis niitä kaatoja ja pilvin pimein ihastuksia ja virityksiä. Mä kun nään oikeasti kaikissa jotakin kaunista, ulkonäössä. Luulis olevan ylihelppoo... Eikä ihmisen tartte olla mikään kansikuva kokonaisuus.

Näin se kiinnostunko sammakosta, ei riipu sammakon ulkonäöstä, se riippuu miten sammakko vaikuttaa muhun elävänä ajattelevana. Kaikkeen kuoressa tottuu, mutta luonteessa ei millään.

• EivorCreed
        EivorCreed kirjoitti:

Mulla kun haarut ei syty, ennen kun mun aivot syttyy vastapuolen aivoista. On se silloin vähän vaikeampaa lärvin mukaan puolisoa valita.

• EivorCreed kirjoitti:

Mulla kun haarut ei syty, ennen kun mun aivot syttyy vastapuolen aivoista. On se silloin vähän vaikeampaa lärvin mukaan puolisoa valita.

Kun ulkonäkö ei sytytä, ei sillä silloin ole niin vitusti väliäkään. Toisin kun sillä mitä tyypin päässä liikkuu tai ei liiku. Öitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastumisen jälkeen tarvitaan rakastuminen. Ja sitä ei ainakaan itselläni tapahdu jollei nainen ole sen näköinen että häntä haluttaa jörnäyttää. Ja mieluummin vielä sen näköinen, että kuvittelen haluavani jörnäyttää häntä vielä 55 vuotiaanakin.

Voisin kuvitella, että ajatusmaailmasi olisi jo muuttunut tuohon ikään päästessäsi.
        Mä olin kerran yksissä sukujuhlissa ja huomioni kiinnittyi yhteen vanhaan mieheen. Oli ukko niin lipevä ja liehitteli niitä vanhempia naisia. Tuli väkisinkin mieleen, että ukko oli ollut nuoruudessaan varmaan pitäjän casanova-pukki, sitä se oli mielestään vieläkin, mutta ulkopuolisin silmin näytti lähinnä säälittävältä. Hyvähän se tietenkin on, että polla pysyy nuorena, mutta senkin voisi kyllä hyödyntää paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin kuvitella, että ajatusmaailmasi olisi jo muuttunut tuohon ikään päästessäsi.
        Mä olin kerran yksissä sukujuhlissa ja huomioni kiinnittyi yhteen vanhaan mieheen. Oli ukko niin lipevä ja liehitteli niitä vanhempia naisia. Tuli väkisinkin mieleen, että ukko oli ollut nuoruudessaan varmaan pitäjän casanova-pukki, sitä se oli mielestään vieläkin, mutta ulkopuolisin silmin näytti lähinnä säälittävältä. Hyvähän se tietenkin on, että polla pysyy nuorena, mutta senkin voisi kyllä hyödyntää paremmin.

En ole ikinä liehitellyt naisia. Älysin hommata jo nuorehkona miehenä naisen joka kiinnosti minua seksuaalisesti MYÖS ulkoiselta olemukseltaan. Sama nainen kiinnostaa edelleen, ja todellakin toivon että kiinnostaa vielä +55 iässä. Korostan että ulkoinen olemus oli tuolloin ja on yhä edelleen se mihin huomioni naisessa kiinnittyy. Sitten lisäksi on niitä muita ominaisuuksia jotka MYÖS vaikuttavat tukeeko jutusta mitään.
        Jos parisuhteessa ei paneta, niin silloin se on turha suhde. Rakkaus loppuu. Siitäkin on kokemusta vielä nuoremmalta iältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi yli 50-vuotiaiden pitäisi edes harrastaa seksiä. Ei itseä juurikaan kiinnosta ja olen vasta vähän yli nelikymppinen ja jos kiinnostaa niin 10-15 vuotta nuorempi on hottis mutta en mä seksistä niin perusta. Minusta seksi on pääasiassa llisääntymisikäisiä ihmisiä varten eli noin 15-40-vuotiaita. Aikansa kutaki.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Niinpä osa miehistä ettii sitä kumppania juurikin erilailla valitettavasti, viettämällä aikaa kuvastoja selaillen, kaiken maailman sinkkusivuilla tykkäilemällä kiiltokuva naisista jotka useinkin on feikattuja kuvia. Miehet jotka viettää näillä sivuilla ikaansa menettävät useinkin kasvonsa todellisten ns. vaimoehdokkaiden silmissä. Mitenkäs se Sami Minkkinen kirjoitti tässä alkutalvesta miehille jotka viettävät ja tykkäilevät joka naisen kuvista alentaen näin ne lähellä olevat ja todelliset naiset. Kateltiin työkavereiden kanssa miten tämänki alueen miehet tykkäilee facessa heti joka naisesta kunhan vaan paidan napit on kuvassa auki. Miettiä sitten miksi sitä rakkautta ei vierelle löydykkään.

• Anonyymi

Mikäpä on komeata kellekin? Varakkuudella ei ole minulle mitään merkitystä, ja mitä on taas kellekin varakkuuden mitta? Status...voisiko pinnallisempaa taas jälleen olla... ja koko...huoh...vehkeellä voi tehdä kaikkea kivaa ja se koko ei todellakaan ole pääasia. Todella harmillista, että tällaiset asiat painavat, no, meitä on moneksi ja kukin tavallansa.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Jollen olis näin outo otus, kait mullakin olis niitä kaatoja ja pilvin pimein ihastuksia ja virityksiä. Mä kun nään oikeasti kaikissa jotakin kaunista, ulkonäössä. Luulis olevan ylihelppoo... Eikä ihmisen tartte olla mikään kansikuva kokonaisuus.

Näin se kiinnostunko sammakosta, ei riipu sammakon ulkonäöstä, se riippuu miten sammakko vaikuttaa muhun elävänä ajattelevana. Kaikkeen kuoressa tottuu, mutta luonteessa ei millään.

Et ole outo vaan vallan ihana, olisipa sinulaisiasi enemmän!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi yli 50-vuotiaiden pitäisi edes harrastaa seksiä. Ei itseä juurikaan kiinnosta ja olen vasta vähän yli nelikymppinen ja jos kiinnostaa niin 10-15 vuotta nuorempi on hottis mutta en mä seksistä niin perusta. Minusta seksi on pääasiassa llisääntymisikäisiä ihmisiä varten eli noin 15-40-vuotiaita. Aikansa kutaki.

naiset on naisia

• Anonyymi kirjoitti:

Et ole outo vaan vallan ihana, olisipa sinulaisiasi enemmän!

Kiitos. Kiva kuulla joskus hyvääkin palautetta persoonastaan ja ajatuksistaan. Useimmiten kuulen olevani vaan outo ja omaavani outoja ajatuksia, uskon siis itsekin olevani omituinen ja pysyn piilossa korpikuusen kannon alla. 🧟‍♂️

Ja narina murisen sieltä. 😅

• Anonyymi

Itse viehätyn hyvin monennäköisistä ihmisistä (naisistakin, vaikka en heidän kanssaan mitään intiimimpää haluakaan) Jos joskus käy niin että vielä ihastunkin isosti, niin ko. mies on kyllä omissa silmissä maailman seksikkäin, haluttavin ja ihanin :)
      N32

• kai se semmoiselle on paras vaihtoehto joka nimenomaan ulkoista kauneutta etsii, itse olen kyllä sen kokonaisuuden perään enkä puolinaisuuden...🌹, sopusuhteellisuutta täytyy löytyä myös 😉

• Anonyymi

Mjaa, tuossa naisen valinnassa on vähän samaa mitä jos kukkakauppaan astelisi.
      Katselisi ympärilleen, ja ympärillä olisi satoja erilaisia kauniita kukkasia.
      Valitseeko kukan ulkonäön, tuoksun, vai pitkäikäisyyden perusteella?
      Tietysti, voihan sitä miettiä myös tilanteeseen sopivaa.

AV

• Kyllä se luonnollisesti merkkaa paljonkin alussa, kiinnostus herää ja on vetovoimaa.

• Käytös merkkaa enemmän, kun ulkoinen koreus. Minua ei ulkonäöllä saa hurmattua kukaan, käytöksellä kyllä sammakkokin.

• EivorCreed kirjoitti:

Käytös merkkaa enemmän, kun ulkoinen koreus. Minua ei ulkonäöllä saa hurmattua kukaan, käytöksellä kyllä sammakkokin.

Tietty niin mutta ulkonäköön ensin kiinnittää huomion.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

jani ja sun kohdalla nuoruuteen. 18 v on parempi kuin 40 v.

• Anonyymi kirjoitti:

jani ja sun kohdalla nuoruuteen. 18 v on parempi kuin 40 v.

Entä sitten jos niin onkin minulla? Tuolla on monta miestä joille kelpaa vanhemmat naiset. Keskity niihin. Jokainen saa tykätä ihan siitä mistä tykkää.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Entä sitten jos niin onkin minulla? Tuolla on monta miestä joille kelpaa vanhemmat naiset. Keskity niihin. Jokainen saa tykätä ihan siitä mistä tykkää.

Niin mutta teinit ei tykkää susta ja lähesty sua. sä et ole realisti.

• mustasusi kirjoitti:

En mä kiinnitä. Mun kumppanit on olleet moni sen näköisiä, että pelkän ulkonäln mukaan en olis heihin kiinnittäny mitään huomiota, mutta kun on kaveripohjalla tultu tutuiksi oon alkanu tykkäämään. Tätä ei moni meinaa millään joko tajuta hyväksyä, etenkän jos se itselleen on vaikeaa tai mahdotonta. Näkee ketjustakin miten moni ei tajua tai hyväksy, ettei kaikki oikeasti kiinnitä ulkonäköön huomiota ekana.

• EivorCreed kirjoitti:

En mä kiinnitä. Mun kumppanit on olleet moni sen näköisiä, että pelkän ulkonäln mukaan en olis heihin kiinnittäny mitään huomiota, mutta kun on kaveripohjalla tultu tutuiksi oon alkanu tykkäämään. Tätä ei moni meinaa millään joko tajuta hyväksyä, etenkän jos se itselleen on vaikeaa tai mahdotonta. Näkee ketjustakin miten moni ei tajua tai hyväksy, ettei kaikki oikeasti kiinnitä ulkonäköön huomiota ekana.

Eihän moni tajua seksittömyys romanttista rakkauttakaan, kuten minä koen ja elän. Ehkä se on se seksi, mikä ajaa usean parinhakuun, tölläämään ulkonäköä, kun mulla sekin on tarve jakaa elämä ja sen henkisyys. Pinnan alunen vetää puoleensa, kun vetää.

• EivorCreed kirjoitti:

Eihän moni tajua seksittömyys romanttista rakkauttakaan, kuten minä koen ja elän. Ehkä se on se seksi, mikä ajaa usean parinhakuun, tölläämään ulkonäköä, kun mulla sekin on tarve jakaa elämä ja sen henkisyys. Pinnan alunen vetää puoleensa, kun vetää.

Kuka mitäkin kumppanista hakee ja haluaa. Yksi ihailla ulkonäköä, toinen ajatuksia jne.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta teinit ei tykkää susta ja lähesty sua. sä et ole realisti.

Kyllä sen tiedostan. Entä sitten. En siitä huolimatta tyydy yhtään mihinkää.

• EivorCreed kirjoitti:

Se on kelle mitenkin.

• EivorCreed kirjoitti:

Kuka mitäkin kumppanista hakee ja haluaa. Yksi ihailla ulkonäköä, toinen ajatuksia jne.

Ei se pelkkä ulkonäkö minullekaan riitä. Eikä mikään missi tarvii olla, että tykästyn, mutta jotain kriteerejä on kuitenki. Ei sitä mistä tahansa itse syty ollenkaan. Kaveri voin olla kyllä, mutta muuhun ei pysty, jos ulkonäkö ei miellyltä tarpeeks. Mutta eipä näitä enää tarvii montaa vuotta miettiä kun tässä vanhenee itseki vauhdilla. Nyt jo huomaa pudonneensa parisuhdemarkkinoilta. Elämän karuus siinä, että nuoruus ja viehätysvoima jää taakse ja silti vaan elämä jatkuu loputtomiin.

• mustasusi kirjoitti:

Ei se pelkkä ulkonäkö minullekaan riitä. Eikä mikään missi tarvii olla, että tykästyn, mutta jotain kriteerejä on kuitenki. Ei sitä mistä tahansa itse syty ollenkaan. Kaveri voin olla kyllä, mutta muuhun ei pysty, jos ulkonäkö ei miellyltä tarpeeks. Mutta eipä näitä enää tarvii montaa vuotta miettiä kun tässä vanhenee itseki vauhdilla. Nyt jo huomaa pudonneensa parisuhdemarkkinoilta. Elämän karuus siinä, että nuoruus ja viehätysvoima jää taakse ja silti vaan elämä jatkuu loputtomiin.

Juu, tokihan kaikilla jokin seikka muissa ihmisissä on mikä miellyttää silmää enemmän mitä jokin muu. Mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä olen elävä esimerkki ihmisestä, joka mieltyy pintaan vasta tykätessään ihmisestä. Kuvien ihailu on kuvien ihailua, sen varaan ei kuitenkaan mitään aleta edes haaveilemaan. Kokemus tietää jo että ulkonäkö on suurin kusetus ikinä. Pitää tähdätä pinnan alle ihan heti ja suoraan.

En ikinä ryhtyisi kuori edellä mihinkään ihmissuhteeseen, kun ihan kaikennäköisistä löytyy ihmishenkiä joilla on hyvä henki. Jonka touhut ja mietteet kiinnostuttaa.

• EivorCreed kirjoitti:

Juu, tokihan kaikilla jokin seikka muissa ihmisissä on mikä miellyttää silmää enemmän mitä jokin muu. Mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä olen elävä esimerkki ihmisestä, joka mieltyy pintaan vasta tykätessään ihmisestä. Kuvien ihailu on kuvien ihailua, sen varaan ei kuitenkaan mitään aleta edes haaveilemaan. Kokemus tietää jo että ulkonäkö on suurin kusetus ikinä. Pitää tähdätä pinnan alle ihan heti ja suoraan.

En ikinä ryhtyisi kuori edellä mihinkään ihmissuhteeseen, kun ihan kaikennäköisistä löytyy ihmishenkiä joilla on hyvä henki. Jonka touhut ja mietteet kiinnostuttaa.

Niin ja mä esim tykkään miehellä parrasta, mutta kaikki tietää, että parran alle voi kätkeytyä mimmonen naama vaan. Ei automaatio hyvännäköisestä miehestä ole malli. Enemmistö juuri malleista on mun silmääni ei minkään näköisiä. Muitten ihanteet ei pidä säädellä omia.

• mustasusi kirjoitti:

Se on kelle mitenkin.

Niinhän se on, mutta yhä 2024 on ihmisiä kotka on apinana puussa, takapajuusia eikä millän tajua miten erilaisusta lähtölohdista kukin saa kiksinsä. Moni kuvittelee, että muutkin koska hän ja lauma muita apinoitakin toimii näin. No toimikoon se apinalauma niin, se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki yksilöt apinoissa elää samoista asioista innostuen.

Mikään enemmistö vahvistaa faktan ei ole kuin pseudoa, enemmistö vahvistaa vain laumasieluisuuden ei mitään muuta. Matkijat matkii, laiskat menee virran mukana edes ikinä miettimättä omia syitään.

• EivorCreed kirjoitti:

Niinhän se on, mutta yhä 2024 on ihmisiä kotka on apinana puussa, takapajuusia eikä millän tajua miten erilaisusta lähtölohdista kukin saa kiksinsä. Moni kuvittelee, että muutkin koska hän ja lauma muita apinoitakin toimii näin. No toimikoon se apinalauma niin, se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki yksilöt apinoissa elää samoista asioista innostuen.

Mikään enemmistö vahvistaa faktan ei ole kuin pseudoa, enemmistö vahvistaa vain laumasieluisuuden ei mitään muuta. Matkijat matkii, laiskat menee virran mukana edes ikinä miettimättä omia syitään.

Ja mä kokisin elämäni tuhlaamiseksi elää kuten muut, jollen mä itse siitä tosiaan tykkää ja nauti. Mä olen erilainen ja enää en yritä muuta väkisin ollakkaan. Eläköön muut pinnallususta arvoista hekumoiden, mä hekumoin mielummin hengistä joissa on älykästä charmia, lupsakkuutta, elämän myönteisyyttä ja rohkeutta olla oma poikkeava itsensä.

Pitko ihmiset eläköön omassa upeassa mielikuva maailmassaan. Pullamössö unelmaansa.

• EivorCreed kirjoitti:

Tuota monen tuntuu olevan vaikea käsittää, että pinta sysäyttää kunnolla vasta, kun ihmisen sisin on alkanut paljastua. Siihen asti pinta on pelkkää pintaa, olipa se nykyisten kauneusihanteiden mukainen tai ei. Moni sanoo, että ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan, mutta tuo lausahdus on jäänyt itselleni aina jotenkin valjuksi, koska kyllä ihmisestä jotain muutakin täytyy tietää kuin pelkkä ulkonäkö, jotta edes niitä ihastumisen tunteita voi alkaa muodostumaan.

En sano, etteikö ulkonäöllä ole laisinkaan merkitystä. Jos mies on epäsiisti, haiseva, velton ja tympeän näköinen eikä hammaslääkärissä ole käyty 20 vuoteen, niin kyllä se minullekin on stoppi siinä kohdin eli on minussakin pinnallisuutta enkä sitä edes yritä kieltää. Kyse on kuitenkin enemmän itsestään huolehtimisesta kuin ulkonäöstä sinänsä.

• Aletheias kirjoitti:

Tuota monen tuntuu olevan vaikea käsittää, että pinta sysäyttää kunnolla vasta, kun ihmisen sisin on alkanut paljastua. Siihen asti pinta on pelkkää pintaa, olipa se nykyisten kauneusihanteiden mukainen tai ei. Moni sanoo, että ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan, mutta tuo lausahdus on jäänyt itselleni aina jotenkin valjuksi, koska kyllä ihmisestä jotain muutakin täytyy tietää kuin pelkkä ulkonäkö, jotta edes niitä ihastumisen tunteita voi alkaa muodostumaan.

En sano, etteikö ulkonäöllä ole laisinkaan merkitystä. Jos mies on epäsiisti, haiseva, velton ja tympeän näköinen eikä hammaslääkärissä ole käyty 20 vuoteen, niin kyllä se minullekin on stoppi siinä kohdin eli on minussakin pinnallisuutta enkä sitä edes yritä kieltää. Kyse on kuitenkin enemmän itsestään huolehtimisesta kuin ulkonäöstä sinänsä.

Juuri noin. Se ulkonäkö nivoutuu juurikin vaikka puhtauteen tai epäsiisteyteen, jonka suhteen meillä kaikilla on myös subjektiivinen mittari. 🙂👍

Toki minäkin tykkään sopusuhtaisuudesta, joka sekin on subjektiivinen käsitys mitä sopusuhtaisuus on.

Mutta kyllä se vaan on tosiaan kuin lahjapaperin pinta, kunnes sisältö säväyttää. En anna itseni edes hurahtaa kenenkään ulkokuoreen, koska tiedostan että se mitä kuoren alta löytyy on mulle oleellisempaa, kun se on jenkkakahvat oikeassa mitassa tai silmät suorassa jne.

• EivorCreed kirjoitti:

Juuri noin. Se ulkonäkö nivoutuu juurikin vaikka puhtauteen tai epäsiisteyteen, jonka suhteen meillä kaikilla on myös subjektiivinen mittari. 🙂👍

Toki minäkin tykkään sopusuhtaisuudesta, joka sekin on subjektiivinen käsitys mitä sopusuhtaisuus on.

Mutta kyllä se vaan on tosiaan kuin lahjapaperin pinta, kunnes sisältö säväyttää. En anna itseni edes hurahtaa kenenkään ulkokuoreen, koska tiedostan että se mitä kuoren alta löytyy on mulle oleellisempaa, kun se on jenkkakahvat oikeassa mitassa tai silmät suorassa jne.

Mä en oikein edes pysty ymmärtämään miksi jollekin ulkonäkö on niin iso asia, kun se on kuitenkin onnellisuuden kannalta turhin asia. Toisin kun se miten hyvin ajatukset käy yksiin.

Toki en keksi muuta syytä kuin toi, että pitää panettaa. Mutta munlaiset joilla ei ole panetushakuisuutta, vaan romanttistunteellisuutta tommonen vitun kulman asento on yks hailee seikka. Sori ruma veto, se on alleviivaus. 🙂

• Aletheias kirjoitti:

Mä tiedän vain mitä itse olen ihastumisesta kokenut, että ei mun tarvitse ihmistä tuntea vielä siinä vaiheessa yhtään. Se voi tapahtua ihan hetkessä ja syventyä sitten myöhemmin. Mä en osaa paremmin sanoa, mikä siihen vaikuttaa joissain harvoissa ihmisissä, mutta sen täytyy olla oksitosiini ja dopamiini iryöppy aivoissa, kun sopivan ihmisen kanssa jää katsomaan silmiin riittävän pitkään. Se, miksi tämä ei tapahdu kaikkien kanssa, johtuu siitä, että ihastuminen on henkilökohtainen kokemus ja siihen vaikuttavat monet yksilölliset tekijät, kuten henkilökohtaiset mieltymykset, kemia, aikaisemmat kokemukset ja jopa hetken tunnelma.

• EivorCreed kirjoitti:

Mä en oikein edes pysty ymmärtämään miksi jollekin ulkonäkö on niin iso asia, kun se on kuitenkin onnellisuuden kannalta turhin asia. Toisin kun se miten hyvin ajatukset käy yksiin.

Toki en keksi muuta syytä kuin toi, että pitää panettaa. Mutta munlaiset joilla ei ole panetushakuisuutta, vaan romanttistunteellisuutta tommonen vitun kulman asento on yks hailee seikka. Sori ruma veto, se on alleviivaus. 🙂

Minulle sillä on väliä. Ja oli sitten syy vaikka tuo, niin sillä on väliä. Ei ole oikeaa ja väärää tapaa tässä.

• EivorCreed kirjoitti:

Jokaisella meistä on preferenssejä kumppanin ulkoisen olemuksen suhteen, toisilla ne ovat tarkempia kuin toisilla, mutta kaikilla niitä on. Kyllä minuunkin vetoaa miehessä tietyt piirteet enemmän kuin toiset. Ilmeisesti tähän vaikuttaa jopa geenit eli ihminen tiedostamattaan suosii tiettyjä piirteitä pariutumisessa.

Minä kyllä tunnistan ulkoisen kauneuden sellaista nähdessäni. Jotkut ihmiset ovat geneettisesti niin täydellisiä, että se saattaa hetken sysäyttää, mutta sekään ei aiheuta mitään muuta. Se on vain pintaa, joka jättää aivan liikaa piiloon, jotta sen perusteella voisi ihastua ihmiseen. Ja pintakin alkaa haalistua, jos ihminen osoittautuu sisältä mädäksi. Ja päinvastoin joku (nykyisiin kauneusstandardeihin verrattuna) hieman tavallisemman näköinen ihminen alkaa kuin sädehtiä, mitä enemmän paljastuu, miten upea ihminen hän on.

• Aletheias kirjoitti:

Jokaisella meistä on preferenssejä kumppanin ulkoisen olemuksen suhteen, toisilla ne ovat tarkempia kuin toisilla, mutta kaikilla niitä on. Kyllä minuunkin vetoaa miehessä tietyt piirteet enemmän kuin toiset. Ilmeisesti tähän vaikuttaa jopa geenit eli ihminen tiedostamattaan suosii tiettyjä piirteitä pariutumisessa.

Minä kyllä tunnistan ulkoisen kauneuden sellaista nähdessäni. Jotkut ihmiset ovat geneettisesti niin täydellisiä, että se saattaa hetken sysäyttää, mutta sekään ei aiheuta mitään muuta. Se on vain pintaa, joka jättää aivan liikaa piiloon, jotta sen perusteella voisi ihastua ihmiseen. Ja pintakin alkaa haalistua, jos ihminen osoittautuu sisältä mädäksi. Ja päinvastoin joku (nykyisiin kauneusstandardeihin verrattuna) hieman tavallisemman näköinen ihminen alkaa kuin sädehtiä, mitä enemmän paljastuu, miten upea ihminen hän on.

Sitä ihastumista ei kontrolloida mitenkään, se vaan tapahtuu. Joka muuta väittää, ei ole todennäköisesti koskaan edes ihastunut oikeasti.

• mustasusi kirjoitti:

Sitä ihastumista ei kontrolloida mitenkään, se vaan tapahtuu. Joka muuta väittää, ei ole todennäköisesti koskaan edes ihastunut oikeasti.

Ja siihen tietenkin vaikuttaa ulkoset seikat ja käyttäytyminen, genetiikka ja aivokemiat, tunnelma sillä hetkellä... Ei sitä pysty estämään tapahtumasta.

• Aletheias kirjoitti:

Juu, näin on. On mullakin mieltymyksiä, mutta hyvin helposti ne jää kaiken muun hyvän jalkoihin. Olen niin höveli unohtamaan ulkonäköseikat, kun nään kauniin sisimmän.

Eniten minua on satutettu rumalla sisimmällä, kun ulkonäöllä joten olen paskan tarkka luonteesta, ulkonäöstä en ollenkaan tarkka. Vanhemmiten vielä vähemmän kiinnostaa kenenkään ulkokuori ja esteettisyys, kun nyt olis edes järkee päässä. Sekin on jo aika katoava luonnonvara.

• mustasusi kirjoitti:

Minulle sillä on väliä. Ja oli sitten syy vaikka tuo, niin sillä on väliä. Ei ole oikeaa ja väärää tapaa tässä.

Ei ole oikeaa ei väärää, on vain mikä kutakin sykähdyttää.

• mustasusi kirjoitti:

Mä tiedän vain mitä itse olen ihastumisesta kokenut, että ei mun tarvitse ihmistä tuntea vielä siinä vaiheessa yhtään. Se voi tapahtua ihan hetkessä ja syventyä sitten myöhemmin. Mä en osaa paremmin sanoa, mikä siihen vaikuttaa joissain harvoissa ihmisissä, mutta sen täytyy olla oksitosiini ja dopamiini iryöppy aivoissa, kun sopivan ihmisen kanssa jää katsomaan silmiin riittävän pitkään. Se, miksi tämä ei tapahdu kaikkien kanssa, johtuu siitä, että ihastuminen on henkilökohtainen kokemus ja siihen vaikuttavat monet yksilölliset tekijät, kuten henkilökohtaiset mieltymykset, kemia, aikaisemmat kokemukset ja jopa hetken tunnelma.

Mulla taas ei ole yksikään ihastuminen alkanut silmiin katselusta tai tullut dopamiiniryöppyä ulkoisesti kauniitten/komeittenkaan kanssa. Siinä kohtaa kun ihminen juttelee mulle kasvokkain tai vaikka kirjoittaen, keskityn vain kuuntelemaan mitä hän puhuu, mitä hän tarkoittaa, miten hän maailmaa katselee ja elää. Kaikki ulkonäkö jutut jää huomioimatta poislukien eleet ja kehonkieli, äänenpainot.

Näin erilaisia me ihmiset ollaa. Kun sitten hän juttelee asioista tavalla joka kolahtaa muhun, rullaan silmäluomeni auki ja alan katselemaan hönen ulkokuosiaan. Sillä siihen asti sillä ei ole ollut mulle mitään väliä. Hän oli vain yksi ihminen muitten joukossa, kunnes sanoi jotain mikä saa mut innostumaan hänestä.

• EivorCreed kirjoitti:

Mulla taas ei ole yksikään ihastuminen alkanut silmiin katselusta tai tullut dopamiiniryöppyä ulkoisesti kauniitten/komeittenkaan kanssa. Siinä kohtaa kun ihminen juttelee mulle kasvokkain tai vaikka kirjoittaen, keskityn vain kuuntelemaan mitä hän puhuu, mitä hän tarkoittaa, miten hän maailmaa katselee ja elää. Kaikki ulkonäkö jutut jää huomioimatta poislukien eleet ja kehonkieli, äänenpainot.

Näin erilaisia me ihmiset ollaa. Kun sitten hän juttelee asioista tavalla joka kolahtaa muhun, rullaan silmäluomeni auki ja alan katselemaan hönen ulkokuosiaan. Sillä siihen asti sillä ei ole ollut mulle mitään väliä. Hän oli vain yksi ihminen muitten joukossa, kunnes sanoi jotain mikä saa mut innostumaan hänestä.

No mulle ei tarvitse vastapuolen edes puhua mitään, kun se tapahtuu... En uskokaan että se kovin tavallista on, vaan todella harvinaista että sillä tavalla ensi silmäyksellä ihastuu ihan totaalisesti.

• Ei se ihan noin simppelisti mennyt kuten tuohon nyt sen referoit...

• mustasusi kirjoitti:

No mulle ei tarvitse vastapuolen edes puhua mitään, kun se tapahtuu... En uskokaan että se kovin tavallista on, vaan todella harvinaista että sillä tavalla ensi silmäyksellä ihastuu ihan totaalisesti.

Okei, no juu. Mulle ei kyllä noin nopsaan ihastuminen onnistu. Se mitä ajattelen ihmisestä, joka on ulkoisesti minusta hurjan kaunis tai komea, että onpa siinä ulkonäköä annettu. Kivan näköinen, mutta eipä juuri muuta tuu mieleen.

Miehissä nyt ei oikein edes huomaa ulkonäköä ellei ole ihan julmetun homssuinen ja suorastaan tekemällä tehty ulkokuosi, mikä herättää huomion muusta syystä.

Naisissa kyllä nään eroottistakin kauneutta. Jotkut piirteet viehättää, mutten silloinkaan ihastu tai edes hullaannu. Olen kai niin epäfyysinen. 😅

Mietin, että onpa kaunis nainen, muidokas tai seksikäs, mutta sitten se jo unohtuu kun jatkan matkaani. En jää mietiskelemään ketään enkä tunteilemaan, ellen ihastu hänen luonteeseen. Luonteeseen ihastuminen jää mieleen.

• Ei nää tapahtunut samalla kertaa kaikki.

• EivorCreed kirjoitti:

Okei, no juu. Mulle ei kyllä noin nopsaan ihastuminen onnistu. Se mitä ajattelen ihmisestä, joka on ulkoisesti minusta hurjan kaunis tai komea, että onpa siinä ulkonäköä annettu. Kivan näköinen, mutta eipä juuri muuta tuu mieleen.

Miehissä nyt ei oikein edes huomaa ulkonäköä ellei ole ihan julmetun homssuinen ja suorastaan tekemällä tehty ulkokuosi, mikä herättää huomion muusta syystä.

Naisissa kyllä nään eroottistakin kauneutta. Jotkut piirteet viehättää, mutten silloinkaan ihastu tai edes hullaannu. Olen kai niin epäfyysinen. 😅

Mietin, että onpa kaunis nainen, muidokas tai seksikäs, mutta sitten se jo unohtuu kun jatkan matkaani. En jää mietiskelemään ketään enkä tunteilemaan, ellen ihastu hänen luonteeseen. Luonteeseen ihastuminen jää mieleen.

Mä sanoisin että sun kohdalle ei ole tullut sellaista ihmistä, joka vaikuttais suhun niin voimakkaasti. Mä en osaa paremmin sanoa, enkä kuvailla sitä mitä siinä hetkessä itselle tapahtuu.

• Mistä sä sen tiedät, että on?

• Vaikka pystyisin, niin en silti menisi häiritsemään ilman lupaa.

• mustasusi kirjoitti:

Mä sanoisin että sun kohdalle ei ole tullut sellaista ihmistä, joka vaikuttais suhun niin voimakkaasti. Mä en osaa paremmin sanoa, enkä kuvailla sitä mitä siinä hetkessä itselle tapahtuu.

Ei muhun vaikuta kukaan niin voimakkaasti, kun mulla on inside to outside asetukset lukittuna päälle. 😜😀

Ja voin sanoa ihastuneeni, kuin myös rakastuneenikin itseni vereslihalle asti. Nyt ei enää taida olla niissä soluissa eloa. Tullu käytettyä ne solut loppuun.

• EivorCreed kirjoitti:

Ei muhun vaikuta kukaan niin voimakkaasti, kun mulla on inside to outside asetukset lukittuna päälle. 😜😀

Ja voin sanoa ihastuneeni, kuin myös rakastuneenikin itseni vereslihalle asti. Nyt ei enää taida olla niissä soluissa eloa. Tullu käytettyä ne solut loppuun.

Minä veikkaan, että ihmisillä vaan on kanavoitunut nämä jutut kellä mitenkin. Toiselle on pinta se ensimmäinen mikä hetkauttaa, toiselle se luonne. Kun suhtautuu ihmiseen kuten minä, ettei kukaan ole toista kummempi pälli ennen kun todistaa olevansa, niin ei tuo ulkoinen puoli, imago lyö itseään läpi. Ellei ajatusmaailmani muutu jotenkin radikaalisti sitä ennen ja en usko, että se enää 48 ikäisenä muuttuu. 😅

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Vaikka pystyisin, niin en silti menisi häiritsemään ilman lupaa.

Et sä näe muka somekuvia ilman että netta tietää etä katsot hänen kuviaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Et sä näe muka somekuvia ilman että netta tietää etä katsot hänen kuviaan?

Ei siitä kellekään missään sovelluksessa ilmoiteta, kuka on käynyt kuvia katsomassa. Vasta jos kuvaa on peukutettu tai tykätty, niin siitä menee tieto eteenpäin.

• mustasusi kirjoitti:

Mielestäni vastasin tähän, mutta taisi vastaus kadota bittiavaruuteen..

Eihän kukaan ole väittänytkään, ettäkö ihastumista pystyisi kontrolloimaan. Ihmiset vain ihastuvat eri tavoilla eikä toinen tapa ole toista parempi. Se, etteivät kaikki ihastu samalla tavalla kuin sinä ei tarkoita, etteivätkö he olisi koskaan oikeasti ihastuneet.

• Aletheias kirjoitti:

Mielestäni vastasin tähän, mutta taisi vastaus kadota bittiavaruuteen..

Eihän kukaan ole väittänytkään, ettäkö ihastumista pystyisi kontrolloimaan. Ihmiset vain ihastuvat eri tavoilla eikä toinen tapa ole toista parempi. Se, etteivät kaikki ihastu samalla tavalla kuin sinä ei tarkoita, etteivätkö he olisi koskaan oikeasti ihastuneet.

En sellaista väitäkään. En voi tietää millä tavalla muut tuntee ihastumisen tunteita. Riippuu se varmaan siitä toisestakin, millä tavalla siihen kiintyy tai ihastuu. Ei kaikista hullaannu, vaikka voi tykätä ja kiintyä.

• EivorCreed kirjoitti:

Juu, näin on. On mullakin mieltymyksiä, mutta hyvin helposti ne jää kaiken muun hyvän jalkoihin. Olen niin höveli unohtamaan ulkonäköseikat, kun nään kauniin sisimmän.

Eniten minua on satutettu rumalla sisimmällä, kun ulkonäöllä joten olen paskan tarkka luonteesta, ulkonäöstä en ollenkaan tarkka. Vanhemmiten vielä vähemmän kiinnostaa kenenkään ulkokuori ja esteettisyys, kun nyt olis edes järkee päässä. Sekin on jo aika katoava luonnonvara.

Noin se on, sisimmällä sitä toista satutetaan.. Kaunis kuori on tyhjän arvoinen, jollei sisällä jotain merkityksellistä.

Ulkoisessa olemuksessa itse pintaa tärkeämpää on minulle tietynlainen yhteensopivuus. Esim minulle on luontaista ilmaista itseäni myös fyysisyyden kautta ja se, jos mies osaa kehollaan ja olemuksellaan vastata tähän, on yksi asia, joka syventää ihastumiseni tunteita. Enkä tarkoita nyt siis pelkkää seksiä vaan tapaa kohdata toinen, tapaa katsoa, koskettaa, olla läsnä..

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En sellaista väitäkään. En voi tietää millä tavalla muut tuntee ihastumisen tunteita. Riippuu se varmaan siitä toisestakin, millä tavalla siihen kiintyy tai ihastuu. Ei kaikista hullaannu, vaikka voi tykätä ja kiintyä.

Ite syytit mua etten ole koskaan ollut ihastunut kun pystyin eron jälkeen jatkaa elämääni. Jani ite et ole saanut koskaan kuulla netalta että hän rakastaa sua. Mun poikaystävä rakasti mua silloin. Olisko mun pitänyt jäädä itkee moneksi vuodeksi eroa. On varmaan väärin päästä elämässä eteenpäin eron jälkeen. Ero ei tullut yllätyksenä. Joskus se hyvä ystävyys on huonoa suhdetta parempi. Se alkuhuuma oli ihanaa mutta muuttui tylsäksi.

• mustasusi kirjoitti:

Eikä ihastuminen muutenkaan noudata aina samaa kaavaa. Vaikka joku olisi luonteeltaan hidas ihastuja, saattaa joskus ihastumisen tunne iskeä voimalla hetkessä. Samoin salamaihastuja voikin huomata hiljalleen ihastuneensa johonkin. Mystisiä asioita eikä niihin tosiaan ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa. Tunteisiin on jokaisella oikeus syntyivätpä ne sitten miten tahansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ite syytit mua etten ole koskaan ollut ihastunut kun pystyin eron jälkeen jatkaa elämääni. Jani ite et ole saanut koskaan kuulla netalta että hän rakastaa sua. Mun poikaystävä rakasti mua silloin. Olisko mun pitänyt jäädä itkee moneksi vuodeksi eroa. On varmaan väärin päästä elämässä eteenpäin eron jälkeen. Ero ei tullut yllätyksenä. Joskus se hyvä ystävyys on huonoa suhdetta parempi. Se alkuhuuma oli ihanaa mutta muuttui tylsäksi.

Sehän on jokaisen oma henkilökohtainen asia miten suree eroaan ja miten siitä pääsee yli. Naiset yleensä pääsee miehiä paremmin eteenpäin erossa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sehän on jokaisen oma henkilökohtainen asia miten suree eroaan ja miten siitä pääsee yli. Naiset yleensä pääsee miehiä paremmin eteenpäin erossa.

No sitä en tiedä,mutta syytit mua etten ole ikinä ollut rakastunut kun pystyin eron jälkeen menee elämässä eteenpäin.

• Anonyymi kirjoitti:

No sitä en tiedä,mutta syytit mua etten ole ikinä ollut rakastunut kun pystyin eron jälkeen menee elämässä eteenpäin.

No en ole syyttänyt...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No en ole syyttänyt...

Okei. et ole syyttänyt mutta olet sanonut etten tiedä mitä on rakastua. Kerro mulle koska netta sanoi sulle että hän rakastaa sua. olis mielenkiintoista kuulla kun sanoit mulle etteä en ole ollut rakastunut vaikka olen seurustellut.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Entäs jis sillä miehellä on tilillä rahaa 3oo ooo e tilillä ja om. Tal o pks
        Miinnostaako

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miinnostaako

Ei tuollaisilla doku/ suttuisilla mitään rahaa ole, jos on rahaa niin suussa on hienot hampaat , tai laminaatit ja merkkivaatteet yllä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo kyllä kelpaa kun ovat tarpeeksi kännissä. Ei niitä oikeesti kiinnosta jos eivät ole rikasta vanhaa akkaa vailla tai jotenkin äitiä vailla. En mä ole rikas enkä halua olla äitinä miehelle.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ihminen ei voi itse valita sitä kehen kokee ihastusta tai kiinnostusta, tämä syntyy automaationa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihminen ei voi itse valita sitä kehen kokee ihastusta tai kiinnostusta, tämä syntyy automaationa.

Niin. Kyllä tiedän tämän. Mutta ihan kaikki ei näytä sitä uskovan, kun eivät ole sitä kokeneet.

• Anonyymi kirjoitti:

Miinnostaako

Riippuu ihan miehestä. Mitä väliä miehen pankkitilin saldolla on, eihän ne minun rahojani ole?

• Anonyymi

Oman kokemukseni mukaan ulkonäön vaikutus on pääosin rajallinen. Toisin sanoen ulkonäössä on olemassa raja, jonka jälkeen lisä ei enää vaikuta juuri mihinkään. Sen tarjokkaan pitää tietysti miellyttää silmää, mutta kun tuo on saavutettu, niin valtaosalla ihmisistä (myös miehistä) muut ominaisuudet jyräävät ulkonäen vaikutuksen. Tietysti sellaisiakin yksilöitä on, joille ulkonäkö on kaikki kaikessa, mutta ei se kauhean yleistä ole.

• Anonyymi

Naisellista kauneutta ja liukas pillu, nämä riittävät.

• Anonyymi

Jos ulkonäkö on tärkein, miten sokeat pariutuvat?

• Anonyymi

Tietääkseni näkövammaisilla on kädet yleensä ja käsissä tuntoaisti. Eli jos jollekin on ulkonäkö tärkeä niin kasvoja tunnustelemalla voi saada selville asioita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkseni näkövammaisilla on kädet yleensä ja käsissä tuntoaisti. Eli jos jollekin on ulkonäkö tärkeä niin kasvoja tunnustelemalla voi saada selville asioita

Mitä se muuta niistä muka tuntee kuin onko pehmeä vai jähmeä vai mikä. Ei näe hapsottavaa tukkaa, kieroja silmiä tai vinoja hampaita eikä huonia ihia, ruikulatikkuvartta saati selluliitteja. Ei ne kädet kerro kokonaisuutta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä se muuta niistä muka tuntee kuin onko pehmeä vai jähmeä vai mikä. Ei näe hapsottavaa tukkaa, kieroja silmiä tai vinoja hampaita eikä huonia ihia, ruikulatikkuvartta saati selluliitteja. Ei ne kädet kerro kokonaisuutta.

Onkos käynyt mielessä ettei ehkä samalla tavalla kuin näkevälle, että tuntoaisti ja tuntuma voi kertoa paljon muutakin. Joskus vähemmän on enemmän...aika useinkin oikeastaan 🤔

• Sokeatkin tunnustelevat käsillään ja tavallaan näkevät. Ja muut aistit toimivat tehokkaammin myös

• Anonyymi

Olisit voinut kysyä "mitä naisen ja miehen"
      No kysymyksen laatu antaa ymmärtää, ettei kysyjä ole vielä aikuinen, mutta näin vanhempana ja elämänkokemuksella kartettuna sanoisin, että jos nuorena olisi ollut tuo polla niin kehittynyt, kuin nyt, niin olisin säästynyt paljolta, jos en olisi kytännyt pelkkää ulkonäköä.

• Mitä aiemmin ymmärtää tutustua ihmisiin, heidän persoonaan ja ajatusmaailmaan, sen vähemmällä eiku ei sittenkään suhteiluilla säästyy. Kuoren perässä kiitäjillä tulee aina itku simmuun lopulta. Kivoja kuoria löytyy, sisin vain lyö vastaan.

• EivorCreed kirjoitti:

Mitä aiemmin ymmärtää tutustua ihmisiin, heidän persoonaan ja ajatusmaailmaan, sen vähemmällä eiku ei sittenkään suhteiluilla säästyy. Kuoren perässä kiitäjillä tulee aina itku simmuun lopulta. Kivoja kuoria löytyy, sisin vain lyö vastaan.

Ja toinen on täydellisyysharhoista luopuminen. Ihminen ei tuu onnelliseksi ennen kuin pystyy hyväksymään epätäydellisyyttä. Myös kumppanissa.

• EivorCreed kirjoitti:

Ja toinen on täydellisyysharhoista luopuminen. Ihminen ei tuu onnelliseksi ennen kuin pystyy hyväksymään epätäydellisyyttä. Myös kumppanissa.

Et saa mielenrauhaa, pysty nauttien elämästä asettumaan mihinkään, niin kauan kun levottomana et pysty hyväksymään todellisuutta. Ja värittämään sitä omassa elämässä mielekkääksi.

• Anonyymi

joskus merkkasi ei enää kun sitä iän myötä oon viisastunut =)

• Anonyymi

Mulla on ongelma:
      Muija ei enää paneta.

Ottakaa nuoret opiksi.

• Anonyymi

Kysyppä postinjakajasi mielipidettä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyppä postinjakajasi mielipidettä :D

Mitä se siihen vaikuttaa että minun muija ei enää paneta minua? Postinjakaja tehkööt muijan kanssa mitä lystää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se siihen vaikuttaa että minun muija ei enää paneta minua? Postinjakaja tehkööt muijan kanssa mitä lystää.

Kiitos 🙏

• Anonyymi

Aivan, ja nuoret, se oppi on: älä ajattele munallasi.

• Näöllä ei ole mitään merkitystä,esim.Marin:EN todellakaan koskis pitkällä tikullakaan,ei synkkäis miillään muotoa sen lumpun kanssa.
      Anneli Saarikko:Kaunis nainen mielestäni,hänen puhetapaansa olen aina ihaillut,jotenkin niin äidillisen kuuloinen ääni,varmasti hyvä nainen,ja näin toivotan mukavaa kesää Annelille,ja tulevalle perheenlisäyselle:)

• Anonyymi

tuo anneli on muutes hyvännäköinen.... ainoa vaan sen tukka on karmea, olisi oikea hottis jos olisi pitkät kauniit hiukset

• Anonyymi

Yks lysti minkänäköine nainen jos luonne on kamala. Luonne on kaikista tärkein sillä seurustelu ei onnistu jos toisella on kamala bitch luonne joka valittaa vaan.

• Anonyymi

Tyypin olemus ja suhtautuminen arkiseen elämään on ykkösjuttu . Jos funtsii pitempää ystävyyttä .

• Anonyymi

kaunis vaimo ja mustasukkainen mies ,monisti kun vaimo vie huomion,

• Anonyymi

Kiva ihminen on aina hyvännäköinen.

• Anonyymi

Just näin! Hauska ihminen on ihana!

• Anonyymi

TOTTAKAI ULKONÄKÖ ON TÄRKEÄ, OLETTEHAN PALJON KUULLEET PUHUTTAVAN APINAN-NAAMOISTA.

• Kyllä ja apinanaivoista myös 😁

• Itse olen huomannut retkahtavani helposti naiseen, joka on olemukseltaan kiltti, puhelias ja sopivasti feminiininen.

Ulkoisista merkeistä - ehkä siis omien kriteerieni mukaisesta "kauneudesta" ensimmäisenä kiinnitän huomiota silmiin, huuliin, hiuksiin ja hampaisiin - sitten peräosaston muotoon, jalkojen mittasuhteisiin ja vyötäröön, rintojen kokokin tulee ulkoisista avuista "tarkistettua" enemmän tai vähemmän tietoisesti.

Joissain tapauksissa "triggerinä" on toiminut naisen tuoksu. On joskus pakko kääntyä katsomaan, millainen olento tuosta ohi meni :).

Ensimmäisenä tosiaan omalla kohdallani "herään" vastapuolen olemukseen yleensä - siis jos kommunikoi, hymyilee ja on jollain oikeastaan selittämättömällä tasolla naisellinen.
      Sitten tulevat ulkoiset asiat ja jos riittävän moni niistä on itseäni miellyttävä, se on äkkiä menoa enkä voi estää itseäni ihastumasta :).

Sovinistisesti ilmaistuna hymyilevä, iloinen ja puhelias nainen, hyvämuotoisella perällä (koko voi vaihdella, muoto on tärkein), sorjilla säärillä, valkoisilla hampailla ja pienillä/pienehköillä rinnoilla, erottuvalla vyötäröllä.
      Kiltti, halattava ja pussattava, mieluusti romanttinenkin.
      Liikuntaa harrastava, asioista innostuva, jossain määrin ennakkoluuloton ja kokeilunhaluinen -tässä ei kuitenkaan mitään överiosastoa :).

Ulkoinen kauneus on täysin kiinni katsojasta, sille en menisi universaalia määritelmää antamaan.
      Itse en vaatisi enkä odottaisi kumppanin täyttävän kaikkia yllämainittuja, mutta en esimerkiksi lähtisi hyväperseisen, pitkähiuksisen kiukuttelijan kanssa minnekään - mutta en toisaalta ylitsevuotavan romanttisen, iholla viihtyvän sekakäyttäjän näköisenkään naisen kanssa :).

Kauniisti sanottuna kaikille meille tuolla jossain on joku. Arvonnassa jää nähtäväksi se, kohtaammeko sen etsimämme ennen kahteen metriin päätymistä.....

• Anonyymi

Ei ole varmaan kellään näköä tai kykyä vastata tähän

• Anonyymi

Pintamaali rapistuu, jos etsii jotain kestävää on arvojen kohdattava.

• Anonyymi

Sanon asian sillä tavalla että kumppanin on syytä olla miellyttävän näköinen, tällä tarkoitan että kauneudella ei voi saada "lisää arvoa" juurikaan, toki se on hieno juttu jos niin on - mutta ulkonäön tarvii olla sellainen että kun katsoo toista niin ei mieti että helvetti mikä otus tuokin on.

Kunhan tuo "miellyttävä" kynnys ylittyy niin ulkonäön arvo tippuu ainakin minulla nopeasti, eli kuvankaunis nainen on aikalailla sama asia kuin söpö tavis. Asia on niinsanotusti hoidossa.

Siitä eteenpäin muut asiat tekevät todellisen eron.

• Anonyymi

Tottakai on mukavaa että kumppani on kaunis, mutta ennenkaikkea pitää olla tavis sisältään.

• Ketjua lukiessani älysin, että onpa mulla helppoa elämä tältä osin. Kun olen teflonia ihmisten ulkonäöille, ei hetkauta eikä suista raiteilta millään kuosilla, jos suusta ei tuu mitään minusta kiinnostavaa ulos. 😅

Edes jossain asiassa pääsen helpolla. Ilman kiusauksia ja paineita. 👍

• Olis rankkaa olla aina jotain mieltä jonkun ulkonäöstä ja seota niistä. Tai pahoittaa jopa pieni mielensä. Kiitollinen, että sain tässä asiassa luonteenpiirteen, joka päästää mut helpolla.

• Anonyymi

Ei kauheasti merkkaa ulkonäkö ainakaan minulle. Enemmän merkitsee, että on yhteisiä harrastuksia, osaa keskustella, 'reippaus', Ilman näitä on täysin sama olla sinkkuna kuin tehdä jatkuvasti asioita yksin ja vain kotona moikata ja nähdä kumppania.
      Minkä takia monelle miehelle sitten se ulkonäkö merkitsee niin siihen on luonnollisesti syynä seksi. Kyllähän se seksi paremmin sujuu kauniin naisen kanssa kuin ruman.

• Anonyymi

Muistan lukeneeni tutkimuksen, että miesten mielestä 80 % naisista näyttää hyvältä ja 20 % ei. Naisista taas 20 % miehistä näyttää hyvältä ja 80% ei. Eli ei siihen kovin paljon vaadita, että on miehen mielestä kaunis tai ainakin ihan hyvännäköinen. Lisäksi makuja on monia, joku tykkää hoikasta, toinen vähän pyöreämmästä ja lihavista tykkääviäkin löytyy. Pitkä, lyhyt, kurvikas, sporttinen, tyttömäinen, äidillinen, vaalea, tumma... Naisethan vou myös kaunistautua, miehet ei pientä feikkausta edes huomaa. Voi värjätä hiukset, meikata, vaatteilla voi muotoilla, korostaa ja piilottaa. Kauniita koruja, hyvää tuoksua, nätit kengät. Liikunnalla voi kiinteyttää, ihoa ja hiuksia voi hoitaa.

Ja on todellakin miehiä, joille kauneus ei merkitse mitään, tiedän parikin sellaista. Toiselle tärkeää on, että voi mennä naisensa kanssa metsästämään, kalastamaan, eräilemään. Toiselle se että nainen haluaa elää omavaraisteluelämää luonnon keskellä, hoitaa eläimiä yms.

• Anonyymi

Just ja hiuspidennykset, ripsipidennykset, tatuoidut kulmakarvat , täytetyt huulet , ym täytettä kasvoissa, silikonitissit ym ja tietty koko kroppa tatuoitu kuvia täyteen .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just ja hiuspidennykset, ripsipidennykset, tatuoidut kulmakarvat , täytetyt huulet , ym täytettä kasvoissa, silikonitissit ym ja tietty koko kroppa tatuoitu kuvia täyteen .

Jotkut tykkää tuollaisistakin. Että ihan vapaasti vaan. Luulen kyllä, että harvempi mies haluaa ihan tuommosta naista kumppanikseen.

• Anonyymi

"Naisethan vou myös kaunistautua, miehet ei pientä feikkausta edes huomaa. Voi värjätä hiukset, meikata, vaatteilla voi muotoilla, korostaa ja piilottaa. Kauniita koruja, hyvää tuoksua, nätit kengät. Liikunnalla voi kiinteyttää, ihoa ja hiuksia voi hoitaa."

Mikään ei estä miehiäkään tekemästä noita, jos oma ulkonäkö harmittaa tai tuntuu olevan esteenä. Jostain syystä monilla miehillä on Suomessa vieläkin hyvin vastahankainen ajatusmaailma tuossa asiassa, vaikka monissa paljon "machommissaki" yhteiskunnissa on ihan perushuttua, että myös miehet pitävät ulkonäöstään huolta. Tietenkään kenenkään ei ole mikään pakko, mutta jos itseä harmittaa, niin miksi sen asian kanssa pitää mullittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdit laminaatti hampaat.

• Anonyymi

Rakkaus = Ulkonäkö + Varallisuus, yksinkertainen fakta--yhtälö mitä rakkaus on.

• Anonyymi

Silloin kun "ne" tunteet herää, unohtuu median ja viihteen luoma kapeakatseinen määritelmä "kauneudesta". Silloin juuri se henkilö, johon ne tunteet kohdistuu on oman maailmansa parasta.

• Anonyymi

No mitä noin niinkun itse ajattelisit, onko kaunis parempi kuin ei-kaunis. Mieti nyt sitä ihan ite.

• Anonyymi

Lähtökohtana itse pidän naisen kaunista persoonallisuutta ja sielua kaikkein tärkeimpänä. Kuin kukkanen jota rakkauden vesi ravitsee. Se että ulkoinen olemus on viehättävä on osoitus miten hän välittää itsestään. Kaikenlainen yliampuva on epätervettä. Muovikukat ei kasva vaikka kuinka kastelisi, kokeiltu on💚

• Anonyymi

tuo on omien kokemusten mukaan vähän kaksipiippuinen juttu. Kauneuteenkin tietyllä tavalla "tottuu" pidemmässä suhteessa, ja tämän jälkeen puolison kauneus lähinnä närkästyttää, kun koko ajan muut kumppaniehdokkaat osoittavat kiinnostusta omaa puolisoa kohti.. Optimi olisi se että nainen näyttää omaan silmään hyvältä, muttei niin hyvältä että kaikki muut maailman miehet kyttäävät naisesi perään aina kun vain mahdollista.

Sisäinen kauneus on kuitenkin tärkeämpää, sillä se ei (useimmiten) haalistu ajan saatossa, usein päin vastoin..!

• Anonyymi

mieheltä kysytiin vaimo ulkonäköä, niin otin arkisen niin saa pitää itse omansa,

• Anonyymi

Kaunis nainen on aina parempi vaihtoehto komealle miehelle. Kauniille naiselle voi antaa aina anteeksi kiukuttelun ja huononkin käytöksen. Jopa laiskuuden.. Ruman naisen täytyy olla tosi kiltti, kuuliainen, ahkera ja nöyrä sekä rikkaasta perheestä, että sitä jaksaa yhtään katella.

• Anonyymi

Kauneus on katsojan silmässä mutta mikä on tavis ja mitä tarkoitat kauniilla?
      On olemassa naisia jolla on joku mystinen vetovoima ja hänen ympärillään pyörii ja yrittää iskeä kaikki miehet ja tällaisen ihmisen kanssa oleminen olisi tosi raskasta mielummin sellainen joka ei herätä niin paljoa huomiota.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8502
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3271
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      38
      2614
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2185
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2171
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2159
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1917
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1723
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      66
      1686
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18