Onko tätä kysytty

Voiko lessu olla homoseksuaali? Sellaiseksihan synnytään. Miten lessut suhtautuu homoseksuaaleihin? Kun nehän eivät voi lisääntyä.

49

1081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei synnytä heteroiksi tai homoiksi. Seksuaalisuus alkaa kehittyä pikkuhiljaa. Jostain syystä joillakin seksuaalinen kehitys häiriintyy.
      Nykyään suurin osa syttyy aikuistuttuaan homoseksiin, osa näistä ilmeisesti pieninä lapsina seksuaalisesti hyväksikäytettyjä.

      Vakava ja perin ikävä sairaus, kuten muutkin sairaudet ihmisellä.

      Jos henkilö on uskossa Kristukseen, hänellä on suuri risti kannettavanaan tällä tavoin seksuaalisesti vammautuneena.

      • Ei se mikään sairaus ole... Vaan ihan synnynnäinen ominaisuus. Jumalan lahja, jos voisi sanoa.


      • Anonyymi

        Eikö Jeesus ollut itse naimaton ja pyöri 12 "opetuslapsen" kanssa jotka kaikki olivat miehiä. Jos tämmönen jeesusheppu joskus oli, niin tais olla homomies itsekkin tuon perusteella. Homous mikään tauti ole mistä pitää parantua. Hetero, homo, bi ihan sama mitä on niin oma itsensä Pitää olla. Tulkoon Jesse tai Jumala itte sanomaan, jos on jotain sanomista näihin asioihin. Eipä ole mitään kuulunut tai näkyny mikä todistaisi näiden olemassa olon.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se mikään sairaus ole... Vaan ihan synnynnäinen ominaisuus. Jumalan lahja, jos voisi sanoa.

        Koska et tiedä asiasta mitään, niin opettele pysymään hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Jeesus ollut itse naimaton ja pyöri 12 "opetuslapsen" kanssa jotka kaikki olivat miehiä. Jos tämmönen jeesusheppu joskus oli, niin tais olla homomies itsekkin tuon perusteella. Homous mikään tauti ole mistä pitää parantua. Hetero, homo, bi ihan sama mitä on niin oma itsensä Pitää olla. Tulkoon Jesse tai Jumala itte sanomaan, jos on jotain sanomista näihin asioihin. Eipä ole mitään kuulunut tai näkyny mikä todistaisi näiden olemassa olon.

        Perkeleen orjalla hekuma pelaa.

        Ai ai kun sä saatanan orja nauttisit, kun 12 miestä vetäisi molaan perseesi! - Toivottavasti toiveesi toteutuu.
        _________________

        Jumala on koko maailman Luoja, hän ei ole sinun eikä muidenkaan jumalattomien ihmisten saastaisten fantaasioiden käytettävissä.

        Muista tämä herjausviestisi, kun polvitut Jeesuksen eteen, kuoltuasi. Kuulet sanat mene pois kirottu!

        Karmea loppu sinulla on, ellet saa eläissäsi armoa tehdä parannusta.

        Matt. 25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perkeleen orjalla hekuma pelaa.

        Ai ai kun sä saatanan orja nauttisit, kun 12 miestä vetäisi molaan perseesi! - Toivottavasti toiveesi toteutuu.
        _________________

        Jumala on koko maailman Luoja, hän ei ole sinun eikä muidenkaan jumalattomien ihmisten saastaisten fantaasioiden käytettävissä.

        Muista tämä herjausviestisi, kun polvitut Jeesuksen eteen, kuoltuasi. Kuulet sanat mene pois kirottu!

        Karmea loppu sinulla on, ellet saa eläissäsi armoa tehdä parannusta.

        Matt. 25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

        Minä mitään polvistu kenenkään eteen. Jos joku Jeesus on ja minä kuoleman jälkeen hänet näen, niin hän saa polvistua minun eteeni ja minä tuomitsen hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perkeleen orjalla hekuma pelaa.

        Ai ai kun sä saatanan orja nauttisit, kun 12 miestä vetäisi molaan perseesi! - Toivottavasti toiveesi toteutuu.
        _________________

        Jumala on koko maailman Luoja, hän ei ole sinun eikä muidenkaan jumalattomien ihmisten saastaisten fantaasioiden käytettävissä.

        Muista tämä herjausviestisi, kun polvitut Jeesuksen eteen, kuoltuasi. Kuulet sanat mene pois kirottu!

        Karmea loppu sinulla on, ellet saa eläissäsi armoa tehdä parannusta.

        Matt. 25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

        Näköjään minun kommentti poistettiin sääntöjen vastaisena no huhhuh oltiimpas suomi24 herkkiä haha. Mutta toisen minua koskeva perseeseen pano kommenttia ei ole poistettu 😂😂 olette kyllä hassuja. Minulla on sama oikeus tuomita Jeesus, kuin Jeesuksella minut. Jeesus voi tulla heti sanomaan, jos on eri mieltä. Olen valmis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä mitään polvistu kenenkään eteen. Jos joku Jeesus on ja minä kuoleman jälkeen hänet näen, niin hän saa polvistua minun eteeni ja minä tuomitsen hänet.

        Kolme ”herraa”on polvistunut minun edessä 7 vuoden aikana,tosin ei kaikki samaan aikaan,he kosivat minua.😅Olin aivan järkyttynyt ja ihmeissäni.Annoin kaikille heille ”rukkaset,” koska aika tai hetki ei ollut oikea.Ja ne on niin suuria asioita.Että ei sitä ihan lennossa naimisiin ole hyvä mennä.Minä tarvitsen ainakin harkinta-aikaa.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään minun kommentti poistettiin sääntöjen vastaisena no huhhuh oltiimpas suomi24 herkkiä haha. Mutta toisen minua koskeva perseeseen pano kommenttia ei ole poistettu 😂😂 olette kyllä hassuja. Minulla on sama oikeus tuomita Jeesus, kuin Jeesuksella minut. Jeesus voi tulla heti sanomaan, jos on eri mieltä. Olen valmis.

        Kun sinä sitten alat itkemään jossakin vaiheessa niin tuletko kirjoittamaan sen tänne jos niin tapahtuu että tiedämme samaksi kaveriksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sinä sitten alat itkemään jossakin vaiheessa niin tuletko kirjoittamaan sen tänne jos niin tapahtuu että tiedämme samaksi kaveriksi?

        Kyllä tulen ehdottomasti kertomaan, sehän on sanomattakin selvä asia. Kyllä itkeminen aina kannattaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tulen ehdottomasti kertomaan, sehän on sanomattakin selvä asia. Kyllä itkeminen aina kannattaa :)

        Hyvä homma. Ei tarvitse varmuuden vuoksi useamman luona käydä ip on meinaa selvillä.. laitetaan pari koiraa matkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä homma. Ei tarvitse varmuuden vuoksi useamman luona käydä ip on meinaa selvillä.. laitetaan pari koiraa matkaan...

        Joo jutellaan sitten lisää tästä asiasta. Homoseksuaalisuudesta ja muutenkin maailman menosta. Mikä on oikein ja mikä väärin ja kenen mielestä. Mielipiteitä monia, niin kuka sitten missäkin on oikeassa ja väärässä, siinäpäs hyvä keskustelu aihe, vaikkapa kahvikupposen ääressä. Ehkä pullaakin, jos oikein sokeria tekeepi mieli. Hauskinta tässä hommassa on, että minä sanon mielipiteeni enkä väitä että se on oikein tai väärin koska se on mielipide, mutta te olette ehdottomasti sitä mieltä että olette oikeassa tähän keskustelu aiheen alkuperäisestä mietinnöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään minun kommentti poistettiin sääntöjen vastaisena no huhhuh oltiimpas suomi24 herkkiä haha. Mutta toisen minua koskeva perseeseen pano kommenttia ei ole poistettu 😂😂 olette kyllä hassuja. Minulla on sama oikeus tuomita Jeesus, kuin Jeesuksella minut. Jeesus voi tulla heti sanomaan, jos on eri mieltä. Olen valmis.

        Puhuit Jumalastasi Luojastasi tavalla, joka on pöyristyttävää ja kertoo myös kieroutuneesta seksuaalisuudestasi, - kauhistuttavalla tavalla. 😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo jutellaan sitten lisää tästä asiasta. Homoseksuaalisuudesta ja muutenkin maailman menosta. Mikä on oikein ja mikä väärin ja kenen mielestä. Mielipiteitä monia, niin kuka sitten missäkin on oikeassa ja väärässä, siinäpäs hyvä keskustelu aihe, vaikkapa kahvikupposen ääressä. Ehkä pullaakin, jos oikein sokeria tekeepi mieli. Hauskinta tässä hommassa on, että minä sanon mielipiteeni enkä väitä että se on oikein tai väärin koska se on mielipide, mutta te olette ehdottomasti sitä mieltä että olette oikeassa tähän keskustelu aiheen alkuperäisestä mietinnöstä.

        Jumala ei erehdy koskaan. Minkä hän sanassaan ilmoittaa, se tapahtuu juuri niin. Ihmisten mielipiteet lähtevät multamaasta, niillä ei ole mitään totuudellista merkitystä. Mitä tyhmempi ihminen on, sen röyhkeämmin hän kirjoittelee asioista joista ei tiedä mitään. Henkilö joka ei Luojaansa tunne, eikä syntejään, ei kannata kirjoittaa hänestä sanaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei erehdy koskaan. Minkä hän sanassaan ilmoittaa, se tapahtuu juuri niin. Ihmisten mielipiteet lähtevät multamaasta, niillä ei ole mitään totuudellista merkitystä. Mitä tyhmempi ihminen on, sen röyhkeämmin hän kirjoittelee asioista joista ei tiedä mitään. Henkilö joka ei Luojaansa tunne, eikä syntejään, ei kannata kirjoittaa hänestä sanaakaan.

        Aina kannattaa kirjoittaa jotain, jos mielen päällä on. Ajatuksia vartenhan tällaiset palstat on Jotkut uskoo Jumalaan ja jotkut ei. Jos Jumala olisi olemassa, niin varmasti hyväksyisi homot ja lesbot. Kyllä se Jeesuskin taisi muutaman miehen pepun korkata, jos nyt oli olemassa mutta ei varmasti mikään Jumalan Poika ollut, vaan ihan perus sen ajan jamppa joka kuleskeli pitkin maita ja mantuja tarinoineen. Nykyään sellainen ihminen teljettäisiin sairaalaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina kannattaa kirjoittaa jotain, jos mielen päällä on. Ajatuksia vartenhan tällaiset palstat on Jotkut uskoo Jumalaan ja jotkut ei. Jos Jumala olisi olemassa, niin varmasti hyväksyisi homot ja lesbot. Kyllä se Jeesuskin taisi muutaman miehen pepun korkata, jos nyt oli olemassa mutta ei varmasti mikään Jumalan Poika ollut, vaan ihan perus sen ajan jamppa joka kuleskeli pitkin maita ja mantuja tarinoineen. Nykyään sellainen ihminen teljettäisiin sairaalaan.

        Joko uskot Raamattuun kirjoitetun Jumalan sanan lyhentämättömänä, tai menet helvettiin. Vain kaksi vaihtoehtoa on.

        Jumalan sana ja Jumalan sanan lausuma tuomio ei muutu miksikään, vaikka ihminen ei Jumalan sanaan usko pelastuksekseen, silloin se on menoa!

        Joh. 3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina kannattaa kirjoittaa jotain, jos mielen päällä on. Ajatuksia vartenhan tällaiset palstat on Jotkut uskoo Jumalaan ja jotkut ei. Jos Jumala olisi olemassa, niin varmasti hyväksyisi homot ja lesbot. Kyllä se Jeesuskin taisi muutaman miehen pepun korkata, jos nyt oli olemassa mutta ei varmasti mikään Jumalan Poika ollut, vaan ihan perus sen ajan jamppa joka kuleskeli pitkin maita ja mantuja tarinoineen. Nykyään sellainen ihminen teljettäisiin sairaalaan.

        Kyllä on hirveää Jumalan pilkkaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on hirveää Jumalan pilkkaa!

        Ei tämä mitään pilkkaa ole, tämä on vain mielipiteeni. Sinä näet sen pilkkana, koska uskot Jumalaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko uskot Raamattuun kirjoitetun Jumalan sanan lyhentämättömänä, tai menet helvettiin. Vain kaksi vaihtoehtoa on.

        Jumalan sana ja Jumalan sanan lausuma tuomio ei muutu miksikään, vaikka ihminen ei Jumalan sanaan usko pelastuksekseen, silloin se on menoa!

        Joh. 3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

        No sitten olen jo tuomittu. "Jumalan ainokaiseen" . Kyllä täytyy myös olla ylpeä ihmisen mielikuvituksesta, kun jo kauan sitten ovat nämä kaikki keksineet. Kaikki nämä tarinat syntyneet eri ihmisten tarinoista yhdessä ajanmittaan ja se on hienoa ja mielenkiintoista. Harmi vaan, että mitään todisteita ei ole joka todistaisi Jumalan ja jeesuksen olemassa olon.
        Joku näkee tekstini Jumalan pilkkana tai vittuiluna, mutta kirjoitan vaan mitä päässä Liikkuu niinkuin "raamatun" kirjoittajatkin aikoinaan. Voisin olla lisäkirjoittajana tuohon suureen fantasiakirjasarjaan. Mitä pistetään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten olen jo tuomittu. "Jumalan ainokaiseen" . Kyllä täytyy myös olla ylpeä ihmisen mielikuvituksesta, kun jo kauan sitten ovat nämä kaikki keksineet. Kaikki nämä tarinat syntyneet eri ihmisten tarinoista yhdessä ajanmittaan ja se on hienoa ja mielenkiintoista. Harmi vaan, että mitään todisteita ei ole joka todistaisi Jumalan ja jeesuksen olemassa olon.
        Joku näkee tekstini Jumalan pilkkana tai vittuiluna, mutta kirjoitan vaan mitä päässä Liikkuu niinkuin "raamatun" kirjoittajatkin aikoinaan. Voisin olla lisäkirjoittajana tuohon suureen fantasiakirjasarjaan. Mitä pistetään?

        Tämä ei liity aloitukseen yhtään... Kysyttiin, että miten lestadiolaiset suhtautuvat homoseksuaaleihin? Entä jos sellainen on omassa porukassa? Varmasti niitäkin on. Vai onko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei liity aloitukseen yhtään... Kysyttiin, että miten lestadiolaiset suhtautuvat homoseksuaaleihin? Entä jos sellainen on omassa porukassa? Varmasti niitäkin on. Vai onko?

        Näillä palstoilla ei ole yhtään keskustelua, jonka juttu ei harhaudu alkuperäisestä aiheesta suuntaan tai toiseen. On varmasti joka porukassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näillä palstoilla ei ole yhtään keskustelua, jonka juttu ei harhaudu alkuperäisestä aiheesta suuntaan tai toiseen. On varmasti joka porukassa.

        Se on valitettavasti totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on valitettavasti totta.

        työ ette näköjään vieläkään ymmärrä notta nämä palstat ovat yli 90 % täyttä hömppää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        työ ette näköjään vieläkään ymmärrä notta nämä palstat ovat yli 90 % täyttä hömppää

        Onko pakko olla? Ihmiset tästä hömppää tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pakko olla? Ihmiset tästä hömppää tekee.

        no immeiset immeiset, eihän tänne elläimet kirjuuta


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­­­y­­m­­f­­o­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17920313a

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        Juuri näin!!!!!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se mikään sairaus ole... Vaan ihan synnynnäinen ominaisuus. Jumalan lahja, jos voisi sanoa.

        Ei voi sanoa että on Jumalan lahja!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi sanoa että on Jumalan lahja!

        Miksi olen edes kysynyt tällaista? Pyydän syvästi anteeksi. Mutta jokainen olkoon mikä on. Antaa kaikkien kukkien kukkia.


      • Mutta silti niitä on...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se mikään sairaus ole... Vaan ihan synnynnäinen ominaisuus. Jumalan lahja, jos voisi sanoa.

        Niin JOS voisi sanoa, mutta kun EI VOI!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mutta silti niitä on...

        onhan niitä homoja ja just six ku sairaus ikävä kyllä leviää vaan


    • Anonyymi

      > Sellaiseksihan synnytään.

      En usko. Todennäköisemmin kyse on kehityshäiriöstä, jossa seksuaalisuus kääntyy huonoon suuntaan.

      • Anonyymi

        Miksi se on huono suunta? Eihän nykymaailmassa enää saa ajatella niin, että homous on huono asia. Miten tämän asian kanssa pystytte elämään?


    • Anonyymi

      Voi sinua piruparkaa, ei muuta voi sanoa. Sinua joka tuollaisessa pimeydessä elät, että Jumalastasi tuollaisia kirjoittelet.

    • Anonyymi

      Raamattu ilmoittaa syyn homoseksuaalisuuteen. Se on kuvitelma viisaudesta.

      On muuten moni langennut tähänkin saastaisuuteen, kun ei kyvyt riitä vastakkaisen sukupuolen kohtaamiseen.

      Room. 1:22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
      Room. 1:23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.

      Room. 1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
      Room. 1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

      Room. 1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
      Room. 1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.

    • Minulla on sellainen ajatus, että tavallisessa seurakuntaelämässä ei tarvitse tulla esille mitenkään. Jos olemme halukkaita kuulmaan ja lukemaan Jumalan sanaa ja haluamme olla kuuliaisia, niin saamme jokainen osamme siitä mikä elämässämme on sanan vastaista. Kun teemme siitä patrannusta Jumalan mielen mukaan, silloin synnin laatu ei ratkaise eikä meidän tarvitse luokitella toisiamme.

    • Anonyymi

      Mies ja nainen on luotu siihen, että he yhtyvät yhdeksi lihaksi. Jokainen joka tuntee ihmisen (miehen ja naisen) anatomiaa, tietää sen.

      • Anonyymi

        terävä havainto heti herätessä

        töihinkö varhain?


    • Anonyymi

      Ihan mielenkiintoisia vastauksia osaltaan. Enemmän kiinnostaa se, miten yhteisö suhtautuu näihin poikkeaviin yksilöihin. Voisin kuvitella, että on vaikeaa tulla kaapista ulos, jos sattuukin olemaan homoseksuali lestadiolaisperheessä. Varmasti suvun musta lammas.

    • Anonyymi

      Voi olla, homot on mahtavia ihmisiä. Olisipa maailmassa enemmän homoja, niin se olisi parempi paikka

      • Anonyymi

        Saamasi pitää, piru pitää huolen siitä, että seksuaaliset kieroutumat lisääntyvät räjähdysmäisesti. Ja pahoinvointi lisääntyy samassa tahdissa.

        Kohta Suomessakin on helvetin kaltaiset olosuhteet huonompiosaisilla.
        Jumalasta luopumien ei tule halvaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saamasi pitää, piru pitää huolen siitä, että seksuaaliset kieroutumat lisääntyvät räjähdysmäisesti. Ja pahoinvointi lisääntyy samassa tahdissa.

        Kohta Suomessakin on helvetin kaltaiset olosuhteet huonompiosaisilla.
        Jumalasta luopumien ei tule halvaksi!

        Jessss, kiva kuulla 🙂


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Olihan Jeesuskin homoseksuaali.

      • No ei tainnut olla.


    • Anonyymi

      Ei, todellakaan ollut, Jeesus homo, & Suomalaisten mielestä Jeesus, on ollut, jo, yli 40 vuotta homo, törkeää haukkumista, mutta todellisuudessa, Jeesus oli aina hetero,

    • Anonyymi

      Eikä sellaiseksi synnytä, ihmisten keksimää

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe