Otsikko netistä: "Tällainen on tyypillinen salametsästäjä – motiivi usein ihan muu kuin raha"
-Motiivi on sama kuin kellä hyvänsä julkimetsästäjällä: Eläinrakkaus, juuri siksi hän tappaa eläimiä.
Huolestuminen meneillään olevasta eläinten massasukupuutosta.
-kiksit, jos ei nyt jotain katoamaisillaan olevan eläinlajin edustajaa saa otettua hengiltä, niin ensivuonna voi jo olla liian myöhäistä.
-Maine, mikä olisi sen metsästäjämpää kuin se että saisi nimiinsä vaikkapa Suomen ja koko maapallon viimeisen saimaan norpan kaadon eli tapon. Se kyllä kävisi kateeksi muille metsästäjille joitten maineteoksi jää vaikkapa vaan Suomen viimeisen hömötiaisen tappaminen.
-Ei ole muutakaan tekemistä varsinkaan kun TV-ohjelmien plaatu näin kesäaikaan on ihan paztaa, tulee vaan uusintaa uusinnan perään, joten eikun toosa kiinni ja aseistusta mukaan ja sitten lähdetään illan ratoksi vähän elukoita tappamaan.
Tällainen on tyypillinen salametsästäjä
5
293
Vastaukset
- Anonyymi
ihka selvästi jäi pois tämä: -Kodin sisustukselliset syyt: mikä viimeistelisi kotini sisustuksen paremmin kuin se että saisi tuohon lattialle takan eteen itse ampumani amurintiikerin taljan, tai edes lumileopardin taljan. Sitten jo kehtais kutsua tuttuja metsästäjiä kotiinsa, ja ne ilmeet kun ne näkis sen taljan, se hetken vilahtava syvä kateus niitten ilmeissä, se olisi kokemuksena korvaamaton.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17923985m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Metsästysvastaisuutesihan ei salli vastaväitteitä siksi poistatat kaikki muut paitsi itseäsi komppaavat omat tekstisi.🤣
- Anonyymi
Toisen kerran susianaalilyytikko poistaa hätäpäissään viestiäni🤣 Mikä estää siis kirjoittamatta tätäkin avausta omalla nimimerkilläsi muu kuin itselleen vastaamisesi tarkoitus?😉
No mikä onkaan se lapsuutesi trauma mikä saa sinut noin syvästi 20 vuotta täällä metsästäjiä vihaamaan? Tähän et edelleenkään ole tuolla muuallakaan vastannut. - Anonyymi
Aloittaja, kirjoitat väärälle palstalle, teitä ja muita kaltaisia varten on aivan oma palsta, eli metsästyksen vastustajat. Mene sinne kirjoittelemaan.
Suosittelen olemaan vastaamatta mitään näihin väärällä palstalla kirjoittelevien aloituksiin, jotka kuuluvat metsästyksen vastustajat palstalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1581172Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637