Ecster käsittelee korttireklamaatiot vapaalla henkilökokoonpanolla.Asiakaspalvelusta sanottiin lisäksi,että asian käy läpi niin monta henkilöä,kuin on tarve.Yllätys tämä minulle,kun luulin,että Suomen lainsäädäntö olisi tarkoin säädellyt tällaista reklamaation käsittelyä.Sääteleekö Suomen laki millään tavalla reklamaation käsittelyä luottoyhtiöissä?Onko käsittelyiden päätöksissä yhtiökohtaisia eroja?Onko näitä päätöksiä tilastoitu?Kyse siis reklamaatioista,jossa asiakas hakee hyvitystä luottokortin väärinkäytöstapauksissa.Voiko asiakas valita sellaisen luottokorttiyhtiön,jonka reklamaatiokäsittelyt on lopputulokseltaan asiakkaalle "hyviä" eli esim.kortin väärinkäytöstapauksissa asiakkaalle on hyvitetty.Sinänsä Ecsteristä on minulta todella hyvä kuva,vaikka vastaukset joskus kestäneet muutaman päivän.
Exster korttireklamaatio
Anonyymi-ap
0
319
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1044544Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071912- 1331306
- 1021188
- 801101
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate181999- 42911
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll25887IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57841Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g62812