Ecster käsittelee korttireklamaatiot vapaalla henkilökokoonpanolla.Asiakaspalvelusta sanottiin lisäksi,että asian käy läpi niin monta henkilöä,kuin on tarve.Yllätys tämä minulle,kun luulin,että Suomen lainsäädäntö olisi tarkoin säädellyt tällaista reklamaation käsittelyä.Sääteleekö Suomen laki millään tavalla reklamaation käsittelyä luottoyhtiöissä?Onko käsittelyiden päätöksissä yhtiökohtaisia eroja?Onko näitä päätöksiä tilastoitu?Kyse siis reklamaatioista,jossa asiakas hakee hyvitystä luottokortin väärinkäytöstapauksissa.Voiko asiakas valita sellaisen luottokorttiyhtiön,jonka reklamaatiokäsittelyt on lopputulokseltaan asiakkaalle "hyviä" eli esim.kortin väärinkäytöstapauksissa asiakkaalle on hyvitetty.Sinänsä Ecsteristä on minulta todella hyvä kuva,vaikka vastaukset joskus kestäneet muutaman päivän.
Exster korttireklamaatio
Anonyymi-ap
0
324
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199