Narsisti todistaja

Anonyymi-ap

Mulla kun sattui niin että ukko otti uuden akan ja tämähän oli sellainen joka olisi pitänyt erottaa alkuunsa. Käytti minua ja muita vastaan manipulointia, henkistä väkivaltaa,
varasti suvun omaisuutta ja kuoleman jälkeenkin tämän sukulaiset varastivat ja osa heistä JT. todistajia.
Kun valitin tästä vanhimmille, kas ollakkaan minä olin syyllinen. Mulla oli yhtäkkiä skitsofrenia ja harhakuvitelmia ja kuinka ollankaan kun vielä puhun asiasta niin mulle käy tosi huonosti. Uskomatonta.
Kun vielä näen jonkun todistajan tekevän kiellettyä pidän turpani kiinni. Itse asiassa olen nähnytkin.
Odotan anteeksi pyyntöä koska kirjallisia todisteita on paljon ja ihmisiä jotka näkivät tämän narsistin.
Vanhimmat tekivät mustan valkeaksi, ja tekevät valkean mustaksi.
Valitettavasti näin asia toimii monessa seurakunnassa.

25

992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ihan avautunut. Kolmen kimppa?

    • Anonyymi

      Sekavaa tekstiä!!

      • Anonyymi

        On sekavaa, mutta selvästi jotakin on tapahtunut.


    • Vaikka kuinka vi**taisi, niin muista Peräilman siunauksellisuus. Sillä niinku judaksellekin sanottiin, syö päivittäin hernevelliä niin pysyy röörit avoimina, ja nassikatkin tykkää, ninku totanoi silleen.

    • Anonyymi

      Kun JT on sosiopaatti se tuhoaa toisen elämän. Toiset eivät sitä ymmärrä eivätkä huomaa koska sp. osaa piilottaa ja manipuloida.

      • Anonyymi

        Minun elämän se tuhosi. Menetin 75 % omaisuudesta. Vanhemmat sanoivat HYVÄ. Tietenkin
        minä olin syyllinen.
        Huijari osaa panipuloida ja kääntää asiat omaksi edukseen.
        Tämä ihminen teki paljon muutakin ja selvisi kaikesta.
        En voi hyväksyä tälläistä seurakunnalta mutta kai se on pakko.
        Valitahan niin olet pihalla.
        Sen väkivallan takia olen imigranntti.


    • Anonyymi

      Ihan perinteistä noilta jos itse noudattaisivat sitä tärkeää raamatun jaetta mitä usein lainaavat,
      Varmistautukaa KAIKESTA niin ei olisi yhtään todistajaa, sama tuomiokin tulee siitä kuin pohjoiskoreassa
      Jos ottaa yhteyttä ulkopuolisiin tiedonlähteisiin, tai lukee muuta kuin wt seuran valmistamaa kirjallisuutta missä kritiikki on kiellettyä kaikilta muilta paitsi papeilta nämä on todella herkullisia paikkoja narsisteille, varsinkin näissä jotka hakeutuvat oikeus komitea papeiksi.

      • Anonyymi

        Pyrkimällä pyrkyrit sinne "papeiksi" juuri tunkevatkin itsensä, toisia vanhimpia mielistellen ja kaveeraamalla, kyllä narsisti narsistin tuntee. On hyviäkin vanhimpia, mutta alistuvat näiden narsistien valtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyrkimällä pyrkyrit sinne "papeiksi" juuri tunkevatkin itsensä, toisia vanhimpia mielistellen ja kaveeraamalla, kyllä narsisti narsistin tuntee. On hyviäkin vanhimpia, mutta alistuvat näiden narsistien valtaan.

        Ja ne hyvät vanhimmat ottavat ritolat koko poppoosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyrkimällä pyrkyrit sinne "papeiksi" juuri tunkevatkin itsensä, toisia vanhimpia mielistellen ja kaveeraamalla, kyllä narsisti narsistin tuntee. On hyviäkin vanhimpia, mutta alistuvat näiden narsistien valtaan.

        Nimenomaan, on aitoja jotka huomaavat sen vääryyden järjestön sen kultaisen vasikan palvomisen.
        Jos yrittävät korjata jotenkin tilannetta,
        Väsyvät, alkoholisoituvat, tai erotetaan jos jatkavat samaa linjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ne hyvät vanhimmat ottavat ritolat koko poppoosta.

        Nimenomaan, hyvät on niitä Jeesuksen kaltaisia fariseusten ja saddukeuksien keskellä..


    • Anonyymi

      JT-uskonnossa järjestön etu oikeuttaa varastamaan ja valehtelemaan, vaikka ne normaalisti ovat kiellettyjä. Järjestön etu voi toisinaan olla sellainenkin, että hyvä lahjoittaja halutaan pitää seurakunnassa ja katsotaan sormien läpi sellaista, mitä jonkun toisen kohdalla ei hyväksyttäisi.

      • Anonyymi

        Nimenomaan järjestön etu tulee ensin saa valehdella ja varastaa kultainen vai oliko jw käännöksen mukaan metallinen vasikka mitä palvotaan,
        Paimentakaa laumaa kirjasta tulee hyvin selkeästi esille että saa ja pitää valehdella tietyissä tilanteissa.
        Juopotkin hyväksytään jos on jokin erikoistaito mitä ei muuten saa tai tulee maksamaan liikaa muutoin, välillä muodollisesti on vaikka vastaus etu poissa jos on jäänyt jostain kunnon kännirähinöstä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan järjestön etu tulee ensin saa valehdella ja varastaa kultainen vai oliko jw käännöksen mukaan metallinen vasikka mitä palvotaan,
        Paimentakaa laumaa kirjasta tulee hyvin selkeästi esille että saa ja pitää valehdella tietyissä tilanteissa.
        Juopotkin hyväksytään jos on jokin erikoistaito mitä ei muuten saa tai tulee maksamaan liikaa muutoin, välillä muodollisesti on vaikka vastaus etu poissa jos on jäänyt jostain kunnon kännirähinöstä kiinni.

        Järjestö on laatinut vanhemmille oppaitakin siitä, miten viranomaisille pitää valehdella mm. huoltajuuskiistoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjestö on laatinut vanhemmille oppaitakin siitä, miten viranomaisille pitää valehdella mm. huoltajuuskiistoissa.

        Puhumatta vielä pedofiili jutut ensin järjestölle se päättää voiko viranomaisia sotkea juttuun
        Taitaa olla vielä se että data pidetään salaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan järjestön etu tulee ensin saa valehdella ja varastaa kultainen vai oliko jw käännöksen mukaan metallinen vasikka mitä palvotaan,
        Paimentakaa laumaa kirjasta tulee hyvin selkeästi esille että saa ja pitää valehdella tietyissä tilanteissa.
        Juopotkin hyväksytään jos on jokin erikoistaito mitä ei muuten saa tai tulee maksamaan liikaa muutoin, välillä muodollisesti on vaikka vastaus etu poissa jos on jäänyt jostain kunnon kännirähinöstä kiinni.

        ”Vastausetu”? ETU? Minä kartan kaikkea vastaamista. Mikä ihmeen ”etu”se muka on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Vastausetu”? ETU? Minä kartan kaikkea vastaamista. Mikä ihmeen ”etu”se muka on?

        Sillä nimellä siellä menee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä nimellä siellä menee..

        Suurenmoinen etu on myös vessojen siivous.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurenmoinen etu on myös vessojen siivous.

        Siksi veli vanhimmat suorastaan jonottavat tähän suurenmoiseen etuun päästäkseen siivoomaan vessoja.
        Täytyyhän sitä olla hyvä esimerkki.


    • Anonyymi

      Joo
      Ja koska vartiotornijulkaisut joskus vetoavat Raamattuunkin,

      Apostolien teot 5:3 Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä
      5:4 Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle."
      5:5 Kun Ananias kuuli nämä sanat, kaatui hän maahan ja heitti henkensä.

      -Näin siis Jumala varoittaa ja rankaisee valehtelemisesta.
      (Pyhä Henki ilmoitetaan Jumalaksi)

      Joh. 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

      Osoittaako Joh. sanansa vartiotorniseuralle ?

      "murha": verensiirtokiellolla tappaminen - 1 kor. 10:25, 27 kehottaa veriruoankin syömiseen
      "puhuu valhetta": vartiotornikaupusteluun annetaan työkaluksi valehtelu, jolle on omistettu oma lahkoslangi-ilmauksensakin, teokraattinen sodankäynti.

    • Anonyymi

      JT uskonto sopii hyvin sellaiselle, jolla on narsistisia taipumuksia, koska siinä saa asettua "maailmallisten" ja "vääräuskoisten" (eli kaikkien muiden kuin JT) yläpuolelle. Vastaava koskee toki muitakin ainoan oikean totuuden porukoita.

      Lisäksi jos pääsee ylenemään JT hierarkiassa, saa asettua myös tavallisten JT:ien yläpuolelle. Esimerkiksi Suomen betelin isokenkäiset ovat todella omahyväistä porukkaa, hallintoelimen jäsenistä puhumattakaan.

      • Anonyymi

        Nimenomaan, kyllä hymy ja muodollinen ystävävällisyys on näiltä herroilta äkkiä pois jos kysyy väärän kysymyksen, tai esittää edes pientä kritiikkiä järjestöä tai papistoa kohtaan.
        Kykenevät todella rottamaisiin asioihin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan, kyllä hymy ja muodollinen ystävävällisyys on näiltä herroilta äkkiä pois jos kysyy väärän kysymyksen, tai esittää edes pientä kritiikkiä järjestöä tai papistoa kohtaan.
        Kykenevät todella rottamaisiin asioihin..

        Ns, hallintoelin tekee päätökset jollain lailla demokraattisesti, kritiikki kuulu olennaisena asiana demokratiaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ns, hallintoelin tekee päätökset jollain lailla demokraattisesti, kritiikki kuulu olennaisena asiana demokratiaan..

        Hallintoelin onkin JT-uskonnossa ainoa paikka, jossa eletään demokratiassa. Muut elävät diktatuurissa.


    • Anonyymi

      Vartiotorniseuran johto kirjoittaa itsensä jehovakanavaksi.

      Matteuksen evankeliumi 23:1 Silloin Jeesus puhui
      23:12 joka itsensä ylentää, se alennetaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe