Kyllä vain, usko Jeesukseen siten kuin Raamattu hänestä opettaa on parempi kuin lottovoitto!
Sitäpaitsi lottovoitosta on iloa vain tässä maailmassa ja vain korkeintaan muutamaksi kymmeneksi vuodeksi, miten nopeaan sen nyt saa kulutettua.
Jeesus sen sijaan tarjoaa tähän elämään rakkautta ja myös verta, hikeä ja kyyneleitä,
mutta näille vastuksille vastapainoksi Jeesus lupaa täydellisen onnellisen ikuisuuden, siis ikuisuuden!
Tuo ihmisen ikuisuus alkaa kuoleman jälkeen ja jos olet eläissäsi uskonut Jeesukseen siten kun Raamattu hänestä opettaa, eli että hän on kärsinyt ristillä sijaisena sen rangaistuksen mikä olisi kuulunut meille ihmisille, siis sinulle ja minulle, meille kaikille. Ja tämä samainen Jeesus on vielä kuollutkin ristillä, mutta on noussut kuolleista kolmannen päivän jälkeen, ja näin voittanut kuoleman.
Tunnetko Jeesusta? Haluatko tulla uskoon?
Mikäli haluat tulla uskoon ja saada itsellesi lottovoittoakin parempaa, voit rukoilla seuraavasti:
Oi Jeesus, minä haluan tulla tuntemaan sinut, anna minun tulla sinun lapseksesi ja minun seurata sinua tästä lähtien!
Jos olet tosi mielessä rukoillut tuon, sinusta on tullut Jumalan lapsi ja perillinen.
PAREMPI KUIN LOTTOVOITTO
1
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666084Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312203
- 131817
- 201778
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131532- 181529
- 491495
- 91463