Musaa torstai iltaan.

56

337

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Ihan lepposa biisi.😊.


    • Anonyymi

      Haittaako, jos tykkää katsoa vähän muuta kuin musiikkia?

      Jos en saa unta, olen tavannut katsella mustapäiden poistoja näyttäviä videoita.

      Tänään katselin korvavaikun poistoa näyttäviä videoita ja teratoomakasvainten (=joissa on esim. hampaita ja hiuksia sisällä) dissektiovideoita.

      Säästän teidät kaikki linkeiltä. Ne joita kiinnostaa, löytävät kyllä nämä videot YouTubesta. 😛

      Nyt väsyttää ja taitaa tulla pian uni. 😴

      🦄

      • Anonyymi

        Rauhallisia ja itsetyydyttäviä unia. Hyvää yötä.


      • Ei haittaa.🙂. Makoisia unia.😴.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei haittaa.🙂. Makoisia unia.😴.

        Kiitos. Lyhyeksihän ne jäivät, mutta huomenna sitten enemmän. 😄

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Lyhyeksihän ne jäivät, mutta huomenna sitten enemmän. 😄

        🦄

        No sama vika ei ollut mikään levollisin yö kyllä painajaisineen mutta sellasta sattuu välillä. Oikein mukavaa päivää sulle.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No sama vika ei ollut mikään levollisin yö kyllä painajaisineen mutta sellasta sattuu välillä. Oikein mukavaa päivää sulle.🙂.

        Kiitos! Samoin sinulle!

        🦄


    • Anonyymi
      • Kiitos paljon onnittelusta. Se tuntuu kivalta.🤗.


    • Anonyymi

      Vauhtimusiikki perjantain alkuun. I'll take you alive:
      https://www.youtube.com/watch?v=YfVcei7dmno

      Pull the trigger, set the fire
      Light the fuses, trip the wire
      Head for safety, run for cover
      Hit the dirt, I'm takin' over

      Curse my name, say I'm a liar
      Cut me loose and douse my fire
      Mean mistreat me, spurn my lovin
      Pull my heartstrings, keep on shovin'
      I want your love
      I need your love
      Don't try to hide
      Run away or take a ride
      Some way, one day

      I'll take you alive
      I'll take you alive
      I'll take you alive

      I'm your lover, your obsession
      Modern romance, true confession
      Guardian angel, phantom stranger
      Infantry and your lone ranger
      I want your love
      I need your love
      There's no way out
      So, don't scream, kick or shout
      One day, some way

      I'll take you alive
      I'll take you alive
      I'll take you alive

      Pull the trigger, set the fire
      Light the fuses, trip the wire
      Head for safety, run for cover
      Hit the dirt, I'm takin' over
      I want your love
      I need your love
      Don't try to hide
      Run away or take a ride
      Some way, one day

      I'll take you alive
      I'll take you alive
      I'll take you alive
      I'll take you alive

      • Turbonegro: Boys from nowhere https://youtu.be/bPAkABlsDbA?si=nsGmW64kyAXRQ1cU


    • Anonyymi

      Turbonegro, ikinä kuullutkaan, heavy metal, klassista heavy metallia, aika hyvä.

      • On joo. Kiitos tosi paljon onnitteluista ne tuntuvat mukavalle.😊.

        Tää on ollu mun yks lemppari biiseistä joskus ja on se vieläkin niin täähän käy ihan synttärilahjastakin. Kiitos vaan siitäkin myös.😃.


      • Vau sullahan on hyvä musamaku😊

        Itse nuorempana fanittanut kyseistä bändiä🙌🏻



      • No mikä jottei. Hyvä versiokin oli vielä.🙂.


    • Anonyymi

      Outo "musiikkimaku" teillä.

      • Jokaisella on omansa. Mun oma on aika laaja 🙂.


    • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Koitos samoin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Koitos samoin.🙂.

        Kiitos. Hemmetin kirjotusvirheet.😄🤬.





      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No nyt on kyllä seitsemänmeren vaarallisin mutta kuitenkin rehdein ja reiluin merirosvokapteeni .😊.

        Niin, ei ole koiraa karvoihin katsomista. Ruminkin piski voi olla lutuinen. 😄


      • Huitale kirjoitti:

        Niin, ei ole koiraa karvoihin katsomista. Ruminkin piski voi olla lutuinen. 😄

        Hyvinkin lutuinen ja ihana kuten tässäkin tapauiksessa.😉🤗.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvinkin lutuinen ja ihana kuten tässäkin tapauiksessa.😉🤗.

        Ainaskin välillä. 😁😜


      • Huitale kirjoitti:

        Ainaskin välillä. 😁😜

        Kuka sitä nyt jatkuvasti kokoajan jaksais ja pydtyis ollakaan.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kuka sitä nyt jatkuvasti kokoajan jaksais ja pydtyis ollakaan.😊.

        No ei, vaikuttaa yleensä muut ihmiset minun mukavuuteeni. Jos on hyvä tasapainoinen ja rento ilmapiiri, en ole koskaan ikävä ihminen kellekkään. Silloin voin hyvin itsekin. Reagoin vahvasti muitten olotiloihin ja toimin anturina, joka rasittuu ja kun rasitun tarpeeksi muutun epämukavemmaksi.


      • Huitale kirjoitti:

        No ei, vaikuttaa yleensä muut ihmiset minun mukavuuteeni. Jos on hyvä tasapainoinen ja rento ilmapiiri, en ole koskaan ikävä ihminen kellekkään. Silloin voin hyvin itsekin. Reagoin vahvasti muitten olotiloihin ja toimin anturina, joka rasittuu ja kun rasitun tarpeeksi muutun epämukavemmaksi.

        Jep. Se on raskasta välillä jos on kovin empaattinen ja reagoi muiden tunnetiloihin vahvasti.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Se on raskasta välillä jos on kovin empaattinen ja reagoi muiden tunnetiloihin vahvasti.🙂.

        Sitä vikaa on, vaikka vanhemmiten oon oppinut kanavoimaan pikkasen niitä tunteita niin, ettei ne pääse niin mun vastaanottimiin ja sopukoihin saakka. Mutta kyllä edelleen on ihmisiä joiden hankala luonne, huonot päivät tarttuu negatiivisena olona minuun ja kärttyynnyn itsekin.


      • Huitale kirjoitti:

        Sitä vikaa on, vaikka vanhemmiten oon oppinut kanavoimaan pikkasen niitä tunteita niin, ettei ne pääse niin mun vastaanottimiin ja sopukoihin saakka. Mutta kyllä edelleen on ihmisiä joiden hankala luonne, huonot päivät tarttuu negatiivisena olona minuun ja kärttyynnyn itsekin.

        He ikään kuin droppaa mun hyvän fiiliksen ja tasasen harmonisen olotioani, häiritsemällä omalla negatiivisella latauksellaan mun hyviä energiakenttiäni ja huomaan jännittyväni ja pikkuhiljaa ärsyyntyväni niin, että haluan päästä eroon niistä ennen kun raivostun niihin ihmisiin kunnolla.


      • Huitale kirjoitti:

        He ikään kuin droppaa mun hyvän fiiliksen ja tasasen harmonisen olotioani, häiritsemällä omalla negatiivisella latauksellaan mun hyviä energiakenttiäni ja huomaan jännittyväni ja pikkuhiljaa ärsyyntyväni niin, että haluan päästä eroon niistä ennen kun raivostun niihin ihmisiin kunnolla.

        Chi eo virtaa oikein silloin kun sä joudut sellaseen tilanteeseen ja sitten pikkuhiljaa kerääntyy sitä negatiivista latausta kunnes se sitten on purettava tavalla tai toisella.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        He ikään kuin droppaa mun hyvän fiiliksen ja tasasen harmonisen olotioani, häiritsemällä omalla negatiivisella latauksellaan mun hyviä energiakenttiäni ja huomaan jännittyväni ja pikkuhiljaa ärsyyntyväni niin, että haluan päästä eroon niistä ennen kun raivostun niihin ihmisiin kunnolla.

        Jos sitä nyt noin hienosti yrittäis kuvata.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Chi eo virtaa oikein silloin kun sä joudut sellaseen tilanteeseen ja sitten pikkuhiljaa kerääntyy sitä negatiivista latausta kunnes se sitten on purettava tavalla tai toisella.🙂.

        Juu, voi kuvata ja se negatiivinen voima/energia sairastuttaa. Se sairastuttaa mielen eli tulee ärtyneeksi, levottomaksi, kärsivällisyys on huono, koko olo on tympeä ja pian on koko keho ihan rämä ja sairastaa.

        Siksi pyrin pysymään tasapainossa ja ruokkimaan hyvää energiaa itsessänikin, kosja voin paremmin. 😊


      • Huitale kirjoitti:

        Juu, voi kuvata ja se negatiivinen voima/energia sairastuttaa. Se sairastuttaa mielen eli tulee ärtyneeksi, levottomaksi, kärsivällisyys on huono, koko olo on tympeä ja pian on koko keho ihan rämä ja sairastaa.

        Siksi pyrin pysymään tasapainossa ja ruokkimaan hyvää energiaa itsessänikin, kosja voin paremmin. 😊

        Se on sellainen henkinen ruokapyramidi tai lautasmalli, jos vertailisi. 😄

        Sopivasti kaikkea, tasapaino ja harmonia löytyy. Pitää vaan kuunnella itseään.


      • Huitale kirjoitti:

        Juu, voi kuvata ja se negatiivinen voima/energia sairastuttaa. Se sairastuttaa mielen eli tulee ärtyneeksi, levottomaksi, kärsivällisyys on huono, koko olo on tympeä ja pian on koko keho ihan rämä ja sairastaa.

        Siksi pyrin pysymään tasapainossa ja ruokkimaan hyvää energiaa itsessänikin, kosja voin paremmin. 😊

        Kyllä just näin.😊.

        Sama juttu. Ja kun jaat sitä positiivista ja hyvää energiaa ympärilles se heijastuu takaisin myös sulle itselle.🥰.


    • Onks tää taas ihan kuollu tää sinkut. mä meen tiskaamaan kun ei täällä ketäämn enää. tai sitten meen ikävään, niin hytyy teidän hymy.

    • Anonyymi

      Laitan tämän, vaikka laitoin jo toisaalle, koska tämä on vain niiin hyvä! Tämä on Il Divon ammatilaulajien aivan upea The Power of Love.
      Näistä lahjakkuuksista Carlos on suosikkini. Hän joka sirastui viime vuomnna koronaan lontoon keikan jälkeen, eikä selvinnyt siitä. :( Carlos on tuo täydellisn näköinen hyvin laulava mies, jolla kiekura otsalla. En edelleenkään ymmärrä, miten ei noin vireä ja hyväkuntoinen selättänyt koronaa. :((

      https://youtu.be/-fN49TItkdQ

    • Anonyymi

      Meinasin laittaa biisinnja pitkän selityksen, miksi juuri se, mutta tekstini hävisi, joten antaa olla. parasta että painun unten maille. Hyvää yötä kaikille.

      • Hyvää yötä. Ens kerralla sitten. Nuku hyvin.🙂.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      153
      3070
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1643
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1587
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      379
      1456
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1455
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1265
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      16
      989
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      882
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      260
      842
    10. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      59
      842
    Aihe