Tuolla alempana oli kysely joka oli aivan asiaa vaikka olikin esitetty alatyyliseen sävyyn. Hyvin harva nainen pystyi vastaamaan mitään tuohon.
Entä mitä me miehet annamme? Otan nyt kahden pidemmän parisuhteeni antamiset.
- Sisällytän naisen hyvinvoinnin, toiveet ja tahdot yhdeksi päämotiiveistani tälle elämälle
- Minulla ei ole enää rahaa, rahani on yhteistä ja yhteistavoitteellista resurssia
- Luovun suuresta osasta aikaani elääkseni suhdetta ja tehdäkseni sellaisia asioita joita tiedän naisen kaipaavan
- Otan vastuuta naisen tunteista, huomioin niitä ja myötään niitä.
- Laittanut oman työelämäni toissijaiseksi perheen ja naisen uran eduksi
- Uhraan paljon esim. harrastuksissa ja mielenkiinnon kohteissa vaihtaakseni ne sellaiseen sisältöön jossa voimme tehdä yhdessä asioita - koska se mikä minua kiinnostaa ei ole koskaan kiinnostanut kumppaneitani.
- 18+ vuotta sitoutunutta vanhemmuutta per lapsi ja elarit kun homma kusee.
Varmaan on jotain jäänyt listalta, mutta tämä on konkretisoituna se mitä minä olen laittanut omasta läjästäni suhteen läjään. Tälläisellä antamisella saa väliaikaisesti naisen todistetusti.
Mitä mies antaa naiselle?
25
306
Vastaukset
Hieman överiksi olet nyt tuon päästänyt.
- Kyllä miehen pitää säilyttää myös parisuhteessa tietty itsenäisyytensä, omia kavereita, harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita. Jos et itse voi hyvin, ei sinulla henkisesti ole mitään annettavaa.Rakkautta ja tukensa, kun niitä kaivataan. Muuta en miehestä kaipaa. Kaiken muun saan itsekin aikaiseksi, saanut jo nuorena ja saan yhäkin.
Toisaalta nainen pystyy tuohon samaan mitä naiseltakin kaipaan, joten ei ole miessukupuoleen sidottu tämäkään. Kumppaniksi käy nainenkin. Ei tarvi olla mies.
Huitale kirjoitti:
Toisaalta nainen pystyy tuohon samaan mitä naiseltakin kaipaan, joten ei ole miessukupuoleen sidottu tämäkään. Kumppaniksi käy nainenkin. Ei tarvi olla mies.
Miehuus ei sinällään anna mitään muuta kuin biologiset lapset ja isyyden. Ne on lasten tarpeita nuo isyys jutut. Niin en näe varsinaista miehuutta, miessukupuolta minkäänlaisena välttämättömyytenä parisuhteelle. Ei se sukupuoli anna mitään extraa. Vain nuo biologiset lapset.
- Anonyymi
Mitä tuohon nyt voi sanoa, olisi kannattanut oppia kerrasta :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Kikkelii rakkaudella ja sydämmensä
- Anonyymi
Hmm ... no mitä nyt sitten itse kukanenkin parisuhteeltaan kaipaa. Tuo ei ainakaan mua onnelliseksi tekisi. Varmasti joillekin ok. 🙂
- Anonyymi
Tuo on siis aivan liikaa ja takestuvaa ja ahdistavaa. Mä kaipaan ainoastaa elämän jakamista, tukea ja kumppanuutta. Siinäpä se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on siis aivan liikaa ja takestuvaa ja ahdistavaa. Mä kaipaan ainoastaa elämän jakamista, tukea ja kumppanuutta. Siinäpä se.
Ja kuten Huitale tuossa jo sanoi, niin nuo isyysjutut liittyvät mahdollisiin lapsiin, ei minuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano suoraan kikkelii tahdot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kaipaat aitoa oikeaa suomalaista kikkelii ja miestä eli ätmiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En välttämättä kaipaa lainkaan kikkeliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kaipaat aitoa oikeaa suomalaista kikkelii ja miestä eli ätmiä
Eikä tarvitse olla suomalainenkaan. Sori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tarvitse olla suomalainenkaan. Sori.
Eli et halua aitoa oikeaa miestä suomalaista miestä eli miähiä kaipaat mutta et miestä taidat olla korkeastikoulutettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et halua aitoa oikeaa miestä suomalaista miestä eli miähiä kaipaat mutta et miestä taidat olla korkeastikoulutettu
En kaipaa miehiä. En mä tee monella mitään. Enkä todellakaan kaipaa noita sun "aitoja oikeita miehisäsi" 🤮. Enkä edes etsi ketään tai kaipaa ketään. Jos yksi sopiva mies osuu kohdalle, niin hyvä ja juu, ei ole mikään pakko olla juuri suomalainen. Ja ei, en ole korkeakoulutettu. He ovat sun pakkomielteesi, joten voit pysyä kaukana musta.
Kyllä ne niin mies kuin nainenkin antavat toisilleen ja saavat toisiltaan parisuhteessa ihan samoja asioita rakkautta, välittämistä, tukea, huolen pitoa ja mitä ikinä se toinen milloinkin tarvitsee ei se sukupuoli mitään eroa asiaan tee ja jokainen parisuhde on myös omanlaisensa ja juuri ne ihmiset ketkä siinä ovat muokkaavat siitä sellaisen mikä parhaiten juuri heille sopii.🙂.
Molemmilla pitää olla se omaakin aikaa ja elämää, kaverit sun muu. Se pitää osata sovittaa tasapuolisesti ja sopivassa määrin suhteeseen. Ei liikaa omia juttuja kummallekaan, mutta ei myöskään liikaa siihen että kaikki on "yhteistä" .
Koska jos ei ole myös sitä omaa, se suhde tukahduttaa ennen pitkää.
En mä ainakaan haluaisi että Mies tulisi "pakon edessä" mun takia sanotaan nyt vaikka esimerkkinä tilpehööri kaupoille. (tai lankakaupoille)
Enkä mä "haluais lähteä " no vaikka salille miehen mieliksi. Tai no paremmin vois sopia baariin parille miehen kavereitten kans.
Ja ihan suoraan sanottuna, en haluais missään nimessä että mies oisi mukana joka kerta kun nään mun ystävän kanssa. Ihan jo sen takia kun meil on niin "höpsöt" jutut.
Vaikka kuinka rakastaisin miestäni, niin mun ystävä ansaitsee ihan jakamattomasti mut. Ja koska ystävän asiat ei kuulu muille.Sellaista se elämä välillä on. Joskus sitä joutuu tekemään enemmän toisen hyväksi, riippuu siitä mikä on tilanne, kumpi tarvitsee esimerkiksi enemmän tukea tai muuta. Jos taakka kuitenkin muodostuu liian suureksi ajan mittaan, joudut tietysti harkitsemaan onko se sen arvoista.
- Anonyymi
Aika yliöveri listaus. Kyllä molemmilla pitää olla myös omaa elämää. En todellakaan haluaisi, että mies luopuisi kaikesta noin. Ei tuollainen suhde kestä aikaa.
- Mä pidän ihan itse huolen hyvinvoinnistani jne. kunhan noille luodaan yhdessä sopien edellytykset, niin että toteutuvat pääosin molempien osalta.
- Mulla on ihan omat rahani, enkä todellakaan halua mitään miehen rahoista. Yhteiset kulut maksetaan yhdessä, muuten miehen raha-asiat eivät mulle kuulu. En halua olla sisällytettynä niihin.
- Ei kiitos tarvitse luopua. Mulla on hyvin vähän asioita, joita kaipaisin. Että ihan eläköön mies sellaista elämää mistä pitää. Valkaan sellaisne miehen, jonka kanssa menee ajatukset ihan itsestään hyvin yhteen.
- Joo, ei kiitos. Molemmat hoitavat oman osansa tasaisesti. En halua miestä, joka keksii tekosyitä ollakseen työttömänä.
- En halua keksiä väkipakolla jotain pariskuntatekemistä. Mä en juurikaan kaipaan mitään ihmeempää, enkä todellakaan halua, että mies pitäisi raahata aina mukana niihin vähäisiin juttuihin, joita mulla ylipäänsä on. Keksiköön itselleen jotain muuta ajanvietettä.
- Vanhemmuus on vanhemman ja lapsen välinen juttu. Anna sitoumus sille lapselle, älä naiselle. Elarit menee ihan lain mukaan, tosin mä en välttämättä tarvitse niitä. Ne voi vaikka laittaa lapsen tilille säästöiksi hänelle. - Anonyymi
” Sisällytän naisen hyvinvoinnin, toiveet ja tahdot yhdeksi päämotiiveistani tälle elämälle ” Onpa järeää tekstiä
- Anonyymi
Ainiin, unohdin että tämä keskustelu ei perustu millekkään muulle kuin henkilökohtaiselle reaktiivisuudelle ja siihen että kun kysytään mitä miehet tuovat areenalle niin vastaus ei ole että mitä miehet tuovat areenalle vaan mitä naiset ovat asiasta mieltä.
Tämä on palstalle tyypillinen ongelma. Ei puhuta asioista vaan omasta reaktiosta siihen, aivan kuin ketään kiinnostaisi kunkin henkilökohtainen selviytyminen informaation edessä.- Anonyymi
No voinhan mä tietenkin todeta ihan vaan, että aha, jos ei kerta ole väliä mitä asiasta henk.koht mietin. Eli aha.
- Anonyymi
Ihan ensimmäinen vaatimukseni miehelle on rehellisyys, eli tuo listaus pomppasi jo siinä kohtaa. 🤣
- Anonyymi
Jos tarina oli tosi, niin minä kysyn: Kannattiko?
-keinovaginamies- - Anonyymi
Mielenrauhaa ja tasapainoa, sydämestä lähtevää lojaaliutta, ystävyyttä ja huolenpitoa, jos kaipaat jotain muuta niin jatka etsimistä ihan vapaasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693114
- 453003
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512331Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3411980- 1401749
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan111408Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101237- 421156
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106