Miten käsittelet

Anonyymi-ap

38

595

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuuntelemalla herkkiä rakkauslauluja.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­N­­­y­m­f­­­o­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18031518G

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ei mulle oikeastaan tule tollasia läheisyydenkaipuun tuntemuksia, jos ei ole selleista tiettyä, jonka läheisyyttä voisin kaivata. Yleisellä tasolla toi on mulle tuntematon tunne.

• Anonyymi

Sama juttu, ei ole tuollaisia tuntemuksia tullut. Muuten kyllä kaveria ja ystävää kaipaa. Mutta fyyysistä läheisyyttä, kainalossa kiehnäämistä , ei.. Seksistä ei nyt kannata edes puhua. Se alue ei kiinnosta yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu, ei ole tuollaisia tuntemuksia tullut. Muuten kyllä kaveria ja ystävää kaipaa. Mutta fyyysistä läheisyyttä, kainalossa kiehnäämistä , ei.. Seksistä ei nyt kannata edes puhua. Se alue ei kiinnosta yhtään.

Mä taas en mitenkään erityisesti kaipaa kaveria tai ystävää. Noita kahta muuta mainitsemaasi kaipaan kyllä molempia, mutta en yleisellä tasolla. Nuo liittyvät minulla aina tiettyyn ihmiseen, jos sellainen siis on. Seksuaaliset tarpeet nyt tietenkin saa tyydytettyä myös itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mullakaan kaveri aiheuta fyysisen läheisyyden tarvetta. Sellainen ihminen kyllä johon olen ihastunut saa aikaan sen tunteen.

• Anonyymi

Syön herkkuja ja juon viiniä.

• Anonyymi

olwrko mikko cai kallwe? kalle-juhani hehehe

• Anonyymi

itseäni on pakko ajatella jotasin tyttöjenkin juttuja jas suhteita, voi olla joskus rsasittavaakin

• Anonyymi

tuollainen on hassuas jos oikeasstin pidän xlinerista...

• Ei ole läheisyydenkaipuuta, kun ei ole kohdetta, kuka sitä voisi antaa.

Ja menneet on menneitä.

Simppeliä...

• Anonyymi

Ja Tuusniemellä riittää puita halattavaksi 🌲

• Anonyymi kirjoitti:

Ja Tuusniemellä riittää puita halattavaksi 🌲

Ja kommunismi voi hyvin Pirkkalassa yhä.

• No jos/kun sellainen halipula tulee, niin yleensä vain totean tilanteen ja kehittelen ajatuksille muuta tekemistä, niin se menee kyllä ohi.

• Anonyymi

Kaikkonen eiku naikkonen tuo tunnelmaa tupahan ja laittaa aina pöyrän koreaksi😍😍

• Anonyymi

On halityyny yöllä ja päivällä piipahdan hierojalle. Tanssiotteestakin on hieman apua. Läheisyys ja kosketus on minulle tärkeä.

• Anonyymi

Minulla on kissa ,tytär,ystävät ,asiakkaat joita voi halata ja tietty yks erityinen..💩

• Anonyymi

Syytän itseäni siitä että olen niin ruma ja muutenkin epäonnistunut surkimus. Saatan myös juopotella.

• Anonyymi

Älä koskaan ajattele noin äläkä syytä itseäsi. Elämässä sattuu ja tapahtuu, se kaikki kuuluu elämään. Tietäsitpä mitä kaikkea minä olen hölmöillyt erityispiirteisyyteni takia!

• Anonyymi

Ei ole tuollaista tunnetta. Olen läheinen itseni kanssa 🤔

- Sheena

• Anonyymi

Viihdyt hyvin itsesi kanssa. Se ei ole ollenkaan hunno asia.

• Anonyymi

Itken ja säälin itseäni rajusti noin 15 minuuttia.
      Sitten väsyn itkemisestä ja päätän että nyt taas. Ajattelen hyviä asioita elämässäni ja herätän kiitollisuuden tunteen esiin.

Ei tapahdu kovinkaan usein, vaikka olen ollut sinkku 15 vuotta.

• Vähän heikosti kyllä kun en oikein osaa käsitellä sitä mitenkään mutta kyllä se sitten aina joskus ajan kanssa helpottaa mutta siitä saattaa ehkä johtua myös se että aika useesti koen nykyään läheisyyden kaipuuta ja kaipaan toista ihmistä lähelleni ja toisen kosketusta.🙂.

• Elämässäni on hellyyden kipeä kotieläin (joka hyppää syliin, jos ei muuten tajua) ja kolme halaamisesta pitävää lasta, omat vanhemmat ja ystävät. Vaikka kaipaan toki miehen ja naisen välistä läheisyyttä, en varsinaisesti elä missään suunnattomassa puutteessa henkisen enkä fyysisen läheisyyden suhteen.

Vaikka parisuhteessa henkinen ja fyysinen läheisyys, sekä kosketus on tärkeämpää kuin seksi, silti isompi puute itsellä on rakastelun kuin läheisyyden suhteen. O kyllä hoituu itsekin, en siis puhu noin rajallisesta pienestä osasta kokonaisuutta vaan nimenomaan isosta kokonaisuudesta, johon liittyy myös tunneyhteys ja tunteet. Sanoisinko parisuhteen ydin. Siitä on suurin puute ja sen puutteen kanssa on vaan tultava toimeen.

En jaksa pistää energiaani varsinaiseen etsimiseen, ja tiedän että deitissä tms. turhautuisin 2 viikossa eli vain elän, silloin tällöin haaveilen ja hyväksyn että nyt tilanne on vain tämä. Kun yksi osa-alue puuttuu elämästä (parisuhde), nojaan enemmän muihin. Nauti työstäni, rakennan pihaa, olen opetellut valamaan ja muuraamaan (vika ei kyllä mennyt ihan kuin Trömsössä 😂), vietän aikaa lapsien/teinien kanssa, näen ystäviä.

• Anonyymi

pitäisikö marttoihin perustaa kurpille oma alajaosto ?

• Anonyymi kirjoitti:

pitäisikö marttoihin perustaa kurpille oma alajaosto ?

Mikä estää minkäikäistä naista osallistumasta Marttoihin, jos kiinnostaa ja on aikaa? Eiköhän ne suurin osa ole keski-ikäisiä?

• Anonyymi

Suurimman osan aikaa yksin ollessani eron jälkeen, en ole kokenut tarvitsevani läheisyyskaveria, johtuu varmaan erityispiirteisyydestäni. Töissä kun hoidan pieniä lapsia heitä pidän sylissä.

• Anonyymi

Vedän päihteitä v...u.

• Anonyymi

Käsittelen kuin ydinjätettä. Olosuhteet kestävään tynnyriin, luukku kiinni ja niin syvälle peruskallioon kuin vaan saa. Päälle lappu että lähestyä sopii ehkä 20000 vuoden päästä.

• Viimeksi muistaakseni tyhjensin skumppapullon, mutta nyt on jo niin pitkä aika tuosta edellisestä heikosta hetkestä, että en ole enää varma. On ollut liian kiire pysähtyä ajattelemaan. - Olisiko tämä taas niitä asioita, mitkä aivoni haluaa aktiivisesti unohtaa. 🤔

• Anonyymi

Mitä sitä itseään...Onko muilla todella köyhempi mielikuvitus elämä vain eivätkö kehtaa tunnustaa...Mulla ainakin on lukemattomia tapoja kokea ja elää sitä...Ja, ei ole moraalitonta, tai jotakin jota voisi kukaan luokitella joksikin...Tai oikeastaan ihan sama, miksi sitten luettelisi...Ja ihan vain ajattelu kuuluu myös prosessiin. Oliko riittävää joillekin, en tiedä, enkä edes välitä...

• Ei tuota osaa enää edes ajatella, kun niin pitkään ollut ilman sellaista. Sitä vaan on ja elää kuten aina. Musiikki, elokuvat, herkut, joskus alkoholi auttaa. Tähän on jo turtunut ja oppinut hyväksymään osana elämää, sen ettei sitä ole.

• Anonyymi

Olen päättänyt olla ajattelematta sitä ja päättänyt tyytyä epätyydyttävään. Se tekee siitä tyydyttävän.

• Siihen on vain tyydyttävä, että ketään ei ole. Ei häiritse tällä hetkellä niin paljon, mutta tulevaisuutta ajatellen olisi mukava löytää jotain seuraa vielä. Ja en halua mitään satunnaista seuraa, vaan sellaisen suhteen joka kestää aikaa.

• Anonyymi

Ei mulla ole sellaista kaipuuta. Enkä mä ikävöi sillä tavalla ketään.

Muistan että joskus joku olis sellaista vaatinut, kysellyt että eikö ole ollut yhtään ikävä. Enpä muista että olis ollu. Aikuisia itsenäisiä ihmisiä tässä kai ollaan? Ripustautuminen ei ole mun juttuni.

xLiner

• Anonyymi

Koskettelen asioita, hengitän ja ajan kilttien miesten oikeuksia tällä palstalla. Välillä katson videoita mustapilleritotuuksista, jotta voin hyväksyä tilanteeni. Voi olla että joskus käyn julkisessa vessassa ulostamassa enkä vedä vessaa sen jälkeen kun olen sisäisen somalilapseni pönttöön vapauttanut.. jääpähän minusta edes jotain jäljelle tähän maailmaan muiden ihmeteltäväksi.

Tilasin itselleni Aliexpressistä lentokapteenin asun. Kun se saapuu, aion juoda viskiä ja pelata Flight Simulatoria. Kuvittelen olevani menestyvä, tappajaleukainen alfa joka saa pillua keneltä tahansa naiselta.

Saatan myös käydä virtsaamassa johonkin hiekkalaatikkoon kostoksi koska naiset eivät rakasta. Luen kotona vanhoja puhelinluetteloita ja lausun sieltä satunnaisia kohtia esoteerisena runoutena.

https://www.youtube.com/watch?v=oVsBNoulHMA

• Riippuu tilanteesta ja miten vahvana läheisyydenkaipuu tulee. Joskus kaipuu läheisyyteen tuntuu kivistävänä kipuna rinnassa eikä siihen oikein auta kuin aika. Itku helpottaa terävintä kärkeä, mutta hiljalleen tunne väistyy. Elämässäni on myös aika paljon kaikenlaista meneillään, niin useimmiten läheisyydenkaipuu ei ehdi kasvaa niin suureksi. Pyrin elämään täysipainoista elämää parisuhteen puuttumisesta huolimatta ja keskittyä hyviin asioihin elämässäni, mutta myönnän kyllä, että niitäkin hetkiä on, kun kaipaisi toista lähelle.

• Anonyymi

Läheisyyden kaippun käsitelen liikunalla,paljon ulkoila harastan myös. Kohtaan ulkona monen moisia ihmisiä.Silttelen ihmisten koiria toki luvalla.Harmitonta vuorovaikutusta,hei hei.Illala kun kotiin tulen olen pokki puhki ja ei jaksa ajtella ei ketään jolle sanois edes Hei.Elämää en tee sitä numeroa. Oneksi taas on hiki jumpaa maanataina.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      233
      1541
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      20
      1287
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1187
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      968
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      940
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      905
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      880
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      861
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      835
    Aihe