Vapaa kuvaus

Hörölöblöö.

Aloituksia

111

Kommenttia

13299

  1. Tsillauspäivä.

    Nyt tekee kyllä mieli huilata. 9 tuntia ylitöitä ja lisäksi eilen käytiin kaverille metsästä varmaan 10-12 mottia puuta.
    Sinkut
    57
    417
  2. Hyväksikäyttö?

    Mä huomaan, että mulla ainakin tekee kipeää minun hyväksikäyttö. Se tapahtuu aina niin hiljaa huomaamatta. Ja varmaan se
    Sinkut
    72
    616
  3. Ahdistaako muitten seksuaalisuus?

    Tuossa jossain törmäsin Erika Wikmannista kertovaan juttuun. Oli kaiketi jossain podcastissa kertonut masturboinnistaan,
    Sinkut
    269
    2309
  4. Isälle laulu.

    "Ole isä, mutta elä koskaan unohda, että olet ihminen, ja ihmisen isä". "Onnea on yhteinen siks isä kanssa". "Minun es
    Sinkut
    56
    405
  5. Palstateoria.

    Minä uskon, että tänne pesiytyy varsinkin ne, jotka ei koe parisuhteessa onnea/eivät siihen pääse. Ei olisi ongelmia s
    Sinkut
    214
    1054
  6. Poistoviidakkoon...

    Näköjään nyt lähtee kaikki... Pitää vissiin suojailla linkkejä enempi. https://youtu.be/qz2bOXLEvuE?si=Fcf8FmkraFPv9
    Sinkut
    36
    238
  7. Kukkoilu...hiton rasittavaa...

    Miesten kanssa on ihan kiva heittää läppää. Se on rentoa yleensä.... Mutta...sanoppa sit joskus jotain vilpittömän iloi
    Sinkut
    181
    1101
  8. Tavallinen elämä..

    Mä mietin, että itsellä on todella pitkä aika siitä, kun elin tavallista elämää. Siivoilin,laitoin ruokaa, kävin töissä
    Sinkut
    202
    1316
  9. Onkohan nämä lähiaikojen sodat viimeisempiä?

    Katselin vähän Sofi Oksasen haastattelua ja tuli mieleen, että Ukrainan sota ja Israelinkin taistelut on oikeastaan kunn
    Sinkut
    94
    528
  10. Tanssin oppeja...

    Minkähän otsikon keksis? https://youtu.be/2dwBO3x6J2g?si=P41mgAam1bvw6Hmx Tanssi...se se vois ehkä nyt olla...😄
    Sinkut
    11
    246
  11. Tilipäivä (kohta) koittaa...

    Vähän rai, raita tänään...😄 https://youtu.be/gPiZKFNHDTc?si=PapaKtKJBQro8A05 Kake Ranndelinhan voi sen aloittaa... K
    Sinkut
    52
    402
  12. Naisten valinta.

    Eilen vastasin jo johonkin keskusteluun, että miehissä täällä Suomessa on lähtökohtaisesti massana aika paljon ongelmata
    Sinkut
    242
    1718
  13. Venäjän hybridisodankäynti.

    Tuli tuossa katseltua dokkareita venäjän harjoittamasta hybridisodankäynnistä länttä vastaan. Se on nielaistu kansalai
    Sinkut
    213
    1071
  14. Tuli mieleen...

    Tuosta lisääntymisen tai oikeastaan lisääntymättömyyden epäitsekkyysaloituksesta... Moniko nainen täällä oikeasti pitää
    Sinkut
    130
    893
  15. Onnellisuus toisen puolesta.

    Onhan se kiva, kun voi löytää omasta elämästään onnellisuutta. On saanut jotain hyvää aikaan elämäänsä... Mutta se, ett
    Sinkut
    64
    438
  16. Hassu dilemma.

    Joskus vuosia taaksepäin mietin, ettei ole ihmisiä, kelle kelpaisin, tai ketkä olisivat sopivia kaikellatapaa minulle. A
    Sinkut
    183
    1404
  17. Kattilanruokaa!

    Joo, sitä on pihassa nyt 3,5 .ottia lisää. Vielä 7 mottia sitä lisää ja ainakin 3,5 mottia klapiakin tuotava. Mielummin
    Sinkut
    87
    417
  18. Pelastakaa palstateoreetikot!

    Jokainen minut hyvin tunteva tietää, että olen kultturi-ihminrn henkeen ja vereen...(köhm) Ja juuri oivalsin, että palst
    Sinkut
    47
    380
  19. Unelmamies.

    Innostuin tuosta Wurstin aloituksesta ja oliko se palstalutkan aloituksesta intoutumaan laittaa tälläisen aloituksen...
    Sinkut
    213
    1151
  20. Suomessa lustraatio?

    Tuossa joutessani kuuntelin Ivan Puopolon haastattelun ja jäin miettimään, että pitäisikö Suomessakin järjestää lustraat
    Sinkut
    43
    563