Miten se on miehille niin suuri ja tärkeä asia, että pillua täytyy aina tavoitella ja saada?
Mikä siinä pimpissä on niin ihmeellistä?
79
774
Vastaukset
Ei täydy. Se on vain valheellinen ajatusmalli.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Mies elää pillusta. Muuten masentuu jos ei saa pillua.
- Anonyymi
Noin se varmaan on, kun taas monet vanhemmat naiset ovat onnellisia kun ei tartte enää miellyttää miestä sängyssä.
Ei täydy, ei ikinä täydy. En vaan ymmärrä, kun naiset on ulkoisesti erilainen, mutta kuitenkin hengästyy ihan samalla lailla kun miehetkin ja iloitsee kultamitalista. Kun just noita suunnistuskilpailuja katoin. Tuli vaan mieleen, että miten se nainen oikeesti toimii.
- Anonyymi
En feministinä pidä siitä, että asiassa ENSIN kysytään MIEHEN mielipidettä. 😡
Ensin täytyy kysyä pimpin omistajien mielipidettä! 👆
Se on meille naisille tärkeä asia monesta syystä:
- Sieltä pissataan.
- Sen avulla voi kokea fyysistä rakkautta ja ihanaa nautintoa (yhdessä tai yksin).
- Sieltä poistuu kuukautismateriaali (veri + riekaleet).
- Sieltä tulee lapsia, jos niin haluaa ja biologia suo.
- Se on ihan kivan näköinen ruumiinosa, ja aina miellyttävän pehmeä, lämmin ja liukas.
- Varmasti löytyy muitakin syitä pitää siitä.
Sovitaanko niin, että ensin puhutetaan ruuminosan omistajia ja vasta sen jälkeen satunnaisia vieraita? Miehet ja lapset ovat pimpissä satunnaisia vieraita!
🦄- Anonyymi
Kyllä pissataan!
Pidätkö sinä vain vaginaa pimppinä? Olen melko varma, että olet vähemmistössä. Sitä paitsi minä puhuin uloskäynnistä, en varastoinnista.
🦄 - Anonyymi
Niin no, kysymys oli yleinen. En varsinaisesti kysynyt juuri miesten mielipidettä. Miehillä on tapana tavoitella sinne pääsyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no, kysymys oli yleinen. En varsinaisesti kysynyt juuri miesten mielipidettä. Miehillä on tapana tavoitella sinne pääsyä.
Siinä kysyttiin aivan selvästi, miksi pimppi on MIEHILLE tärkeä.
Eihän naisten tarvitse sitä "tavoitella". Se on hyvin pienellä käsivarren liikkeellä tavoitettavissa.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kysyttiin aivan selvästi, miksi pimppi on MIEHILLE tärkeä.
Eihän naisten tarvitse sitä "tavoitella". Se on hyvin pienellä käsivarren liikkeellä tavoitettavissa.
🦄Niin, eli miksi se on miehille tärkeä? Kysymykseen voi vastata naisetkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eli miksi se on miehille tärkeä? Kysymykseen voi vastata naisetkin.
Se on väärin kysytty.
Ensin täytyy kysyä, miksi se on NAISILLE tärkeä. En neuvottele tästä mielipiteestä enkä vaihda sitä.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on väärin kysytty.
Ensin täytyy kysyä, miksi se on NAISILLE tärkeä. En neuvottele tästä mielipiteestä enkä vaihda sitä.
🦄Aateöyhöttäjillähän onkin tapana kääntää asia enemmän omaa napaa koskevaksi ja ohittaa se tosiasia mitä alunperin kysyttiin.
Feministit ja muut isti roskasakit kuuluvat tähän samaan kastiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on väärin kysytty.
🦄Oletkin ihan pässi jääräpää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aateöyhöttäjillähän onkin tapana kääntää asia enemmän omaa napaa koskevaksi ja ohittaa se tosiasia mitä alunperin kysyttiin.
Feministit ja muut isti roskasakit kuuluvat tähän samaan kastiin.Kysymyshän koski nimenomaan naisen omaa kehoa. Tietysti sen omistajan mielipidettä kysytään ensin.
Myönsit itsekin, että nyt oli "omasta navasta" kyse. 😁
🦄
Ei se niin tärkeä olekaan vaan paljon paljon tärkeämpää on mitä sen ympärillä on, se kuka sen omistaa on tärkeintä. Näin ainakin itselle.🙂.
- Anonyymi
Jos olet mies, niin olipa nätti vastaus. Fiksua.
Anonyymi kirjoitti:
No juu kyllähän mä olen.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Juu, kyllä se oli nätti vastaus. Ei siinä tietenkään mitään pahaa ole, että pimppi tärkeä olisi. On kuitenkin asiallista mainita se omistaja myös.
🦄 - Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Vaan kun et ole :)
Anonyymi kirjoitti:
Vaan kun et ole :)
No aika heikko on sulla näkö jos tosta mun kuvastani naisen saat ja suosittelisin kyllä optikolla käyntiä. Vaikka eipä tuolla merkitystä ole mitä sä päässäs kuvittelet.😄.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No aika heikko on sulla näkö jos tosta mun kuvastani naisen saat ja suosittelisin kyllä optikolla käyntiä. Vaikka eipä tuolla merkitystä ole mitä sä päässäs kuvittelet.😄.
No kuvaksi voi laittaa minkä vain eli luuletko että nainen laittaa miehen kuvan niin kaikki luulee et mies se on kyllä sinä nainen olet
Anonyymi kirjoitti:
No kuvaksi voi laittaa minkä vain eli luuletko että nainen laittaa miehen kuvan niin kaikki luulee et mies se on kyllä sinä nainen olet
Kuvittele sä mitä kuvittelet se ei mun elämää hetkauta.😂. Kuva nyt sattuu oleen ihan aito mut hei jatka sä vaan trollailuas ihan yksinäs eihän sulla mitään muuta olekaan. Heippa!
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kuvittele sä mitä kuvittelet se ei mun elämää hetkauta.😂. Kuva nyt sattuu oleen ihan aito mut hei jatka sä vaan trollailuas ihan yksinäs eihän sulla mitään muuta olekaan. Heippa!
Sinut on paljastettu nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkojuhan on palstan pahin naisten mielistelijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut on paljastettu nainen
Leikkii ätmi taasen naisena! Ei ole paljoa korvien välissä!
Anonyymi kirjoitti:
Mikkojuhan on palstan pahin naisten mielistelijä
Ainoa vaan etten mielistele yhtään ketään.😂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Ainoa vaan etten mielistele yhtään ketään.😂.
Tekeytyminen, mielistely, mimicry, on luonnon eniten harrastama keino selviytyä, mutta on ihmisiä, jotka eivät tunne sitä ollenkaan harrastavansa. 🌹👀
- Anonyymi
miehet ja naiset saavat nyydytyksen yksinkin, mutta rentous tulee elämään kaksin tilapäisesti,
- Anonyymi
Nimen omaan tilapäisesti.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Pimpin merkitys? Tottakai se on tärkeä normaalille miehelle. Naiset on luotu, tehty vain ja ainoastaan nus**ttavaksi, joten miksi mies ei tavoittelisi rojujen purkupaikkaa?
- Anonyymi
Kuinkas hyvin ne ympärilläsi elävät naiset ovat sisäistäneet ja toteuttaneet tämän elämäntehtävänsä, jonka olet heille osoittanut? 😁
🦄
- Anonyymi
Pilluun on hyvä tyhjentää kaikki se stressi ja seksuaalinen paine, jota perusmaskuliiniselle miehelle kertyy normaalissa viikkoaherruksessa. Naisen tärkein tehtävä on antaa miehelle, - joko omalle tai satunnaiselle ohikulkijalle. Näin nainen palvelee parhaiten yhteisöänsä.
- Anonyymi
Mielenkiintoistahan siinä on se, että ensin täytyy höpsäyttää sen omistaja ennen kuin sinne pääsee.
Toisaalta pidän kyllä kaikenlaisista naisista. Myös niistä joita ei tarvitse höpsäyttää, vaan ymmärtävät ihan yhteisen leikin ja fyysisen nautinnon päälle :) Ja juuri sellaisista tapauksista jotka saavat itse munaa, eivätkä itse ole antamassa mitään yhtään sen kummemmin kuin mieskään. Tällä palstalla he ovat valitettavan harvassa :))
Niin, tuosta tavoittelusta. Minusta vähän tuntuu että se ei ole kannattava taktiikka :)))
-keinovaginamies-- Anonyymi
Olen aina ollut sitä mieltä, että jos seksistä puhutaan "saamisena" ja "antamisena":
- "saaja" käyttäytyy itsekkäästi antajaa kohtaan eikä todennäköisesti anna tälle tarpeeksi hyvää kyytiä ja
- "antaja" sekstailee henkilön kanssa, joka ei viehätä häntä (tarpeeksi).
En suosittele.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina ollut sitä mieltä, että jos seksistä puhutaan "saamisena" ja "antamisena":
- "saaja" käyttäytyy itsekkäästi antajaa kohtaan eikä todennäköisesti anna tälle tarpeeksi hyvää kyytiä ja
- "antaja" sekstailee henkilön kanssa, joka ei viehätä häntä (tarpeeksi).
En suosittele.
🦄Mutta jos on tasapeli?
Kumpikin saa ja antaa.
Eikös se ole aivan ihanaa lähimmäisen huomioimista :)
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos on tasapeli?
Kumpikin saa ja antaa.
Eikös se ole aivan ihanaa lähimmäisen huomioimista :)
-keinovaginamies-En tarkoittanut tuollaista tilannetta. Tarkoitin sellaista huomattavan yleisempää tilannetta, jossa "saaja" ja "antaja" määritellään eri osallistujiksi ja usein vieläpä tietyllä sukupuolijakaumalla.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut tuollaista tilannetta. Tarkoitin sellaista huomattavan yleisempää tilannetta, jossa "saaja" ja "antaja" määritellään eri osallistujiksi ja usein vieläpä tietyllä sukupuolijakaumalla.
🦄Minä olen aina ollut molemmissa rooleissa ja ymmärtääkseni harrastanut seksiä vain sellaisten kanssa jotka ovat myös olleet.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Suksikaapa osa suolle!
Kuule kyllä se miehen muna, ydinasia koko hommailussa.
- Anonyymi
Ei pimppi, vaan hiuksen korkein latva on se naisessa.
- Anonyymi
Se on se "korkkaus" 😘. Se on hauskaa ja samalla saavutus elämässä. Ultimaattinen leveilyn ja miehisyyden trofee. Vähän kuin metsästämässä kävisi ja saisi sellaisen komean, tässä tapauksessa kauniin, kaadon. Sukupuolten välinen huumori on aivan erilaista. Meille miehille fyysiset kiinnostuksen kohteet ovat niitä konkreettisia osoituksia siitä että kiinnostusta löytyy, puolin ja toisin. Eli tietyt piirteet naisessa viehättävät miestä ja toisinpäin. Ehkä fyysiset ominaisuudet ja mieltymykset liittyvät miesten "putkiaivoisuuteen".
- Anonyymi
Onko ongelmaa ton seksuaalisuuden kaa? Harrastatte irstailua!
- Anonyymi
Niin, miksi se on niiin tärkeä?
Mokoma verinen ja kusinen suolenpätkä... - Anonyymi
Löysin tässä 35 vuotta sitten oman käteni, siitä lähtien pimpin ihmeellisyys ja arvo on ollut toissijainen.
- Anonyymi
Tämä on miehen puhetta. Heikot sortuvat pimpin edessä.
- Anonyymi
Vahinko vain jotta ihmisille on Jumala luonnut vain kaksi kättä sillä ajatelkaas jos meillä olisi vaikkapa viisi kättä. Ooooo !
- Anonyymi
No voihan sieltä joku tamagotchi kurkistaa.
Se on kaunis kuin kukka ja tuntuu hyvälle. Nainenkin siitä nauttii.
Ei siinä mitään ihmeellistä ole, se on lähinnä omaa hedonistista halua tyydyttää halujaan johonkin asiaan miellettyyn reikään.
Ja kuvitella, että vastapuolikin kokee samoin miehen keppiä kohtaan. Ihmiset on nautintohakuisia, se siinä on se juttu.Eihän siinä pillussa ole mitään muuta ihmeellistä, kuin se että se pyörittää maailmaa. Joo joo, aina sanotaan että raha pyörittää maailmaa, mutta ei se pidä paikkaansa, katopa vaikka mihin ne tienatut rahat käytetään. Niinpä.
- Anonyymi
Tähän viitsi edes vaivautua vastaan kysymys jo itsessään on niin huonosti muotoiltu että jopa kysyjä itse mahtanee olla mies jot kerroppa sä miksi sä tavoittelet naisessa vain sitä pillua
- Anonyymi
Ei siinä nyt mitään niin kovin ihmeellistä olekkaan. Naiset nyt vain sattuvat jostakin syystä tyrkyttämään sitä jatkuvasti viinamiehille. Miksi naiset niin toimivat ?
- Anonyymi
Ei siinä pimpissä sinänsä mitään ihmeellistä ole. Joskus sitä vain sattuu ihastumaan ihmiseen jolla on sellainen. Haluaisi tutustua, helliä, pitää hyvänä ja harrastaa myös seksiä toisen ihmisen kanssa. Tuntea hyvää.
-mies - Anonyymi
Maailmankatsomus on aika suppeaa jos siitä raosta sitä katsellaan...
- Anonyymi
Enpä tiedä, enkä onneksi ole itse koskaan ollut tekemisissä sellaisten miesten kanssa, joille se olisi ollut jokin ihmeellinen juttu. Seksistä tietysti jokainen heistäkin on parisuhteessa pitänyt.
- Anonyymi
Pillun saaminen ja nussiminen on elämässä tärkeintä. Valkoisen heteromiehen arvo ihmisenä on suoraan verrannollinen siihe miten monta pillua on pannut ja siihen miten nuorena seksielämän on päässyt aloittamaan. Mitä helpommin pääset panemaan ilmaiseksi, sen korkeatasoisempi mies olet.
Nussiminen ja pillun saanti on miehelle elinehto. Mikäli ei saa pillua, ei tarvitse maksaa valtiolle verotuloja tai elää terveellisesti.
NO PUSSY
NO WORK
NO TAXES Osa kokonaisuutta, thats it
Jos mies ei ole homo, niin veto pimppiin on liskoaivoihin sisään rakennettu juttu ja osa lisääntymisviettiä. Lyhyesti ja yksinkertaisesti.
On mahdotonta selittää tätä luonnollista funktiota munasarjakkaalle jolta vaihdevuodet ovat lopettaneet seksuaalisuuden, siten että hän voisi sen ymmärtää/käsittää.
- Anonyymi
Miehille tärkeintä on syöminen ja parittelu eli taistelua pillusta ja leivästä.
- Anonyymi
Totta. Mutta ei se tarkoita sitä että rumapainoisen tai wanhan tavara kelpaisi.
- Anonyymi
Nytkö sitä vasta mietit, kun alkaa jakaminen kyllästyttää? Haluaisit enemmän, mut innokkaimmat eivät halua vakiintua, kun halu on vain kokea uutta ilman vastuita ja velvoitteita. Hauskan pito on se, josta saa parhaimmat kiksit.
- Anonyymi
Se on kyllä totta että surunpito ei tuota aivan parhaimpia seksuaalisia nautintoja.
-
kiksit (kicks) ei tarkoita sitä mitä kuvittelet sen tarkoittavan.
- Anonyymi
Ei ruoka ja juomakaan mitään ihmeellisiä ole mutta niitäkin täytyy aina saada.
Seksuaalisuus nyt vain on aivan normaalia lähes kaikkien eläinten elämään kuuluva asia toki poikkeuksiakin on kun täytyy ihmetellä sitäkin. - Anonyymi
Se nainen on se tavoiteltava asia, sieluineen ja sydämineen.
Se toosa on osa sitä naista ja yhdyntä osa sitä kahden ihmisen sielujen ja kehojen jakamista.
Itse en osaa ajatella pillua mitenkään erikseen tavoiteltavana asiana.
Nainen on se pääasia, pillu osa kokonaisuutta.
Ajattele nyt jotain tekopillua tai tekokullia?
Joo voi niiden avulla laueta, mutta eiväthän ne ole kokonaisia ihmisiä, joiden kanssa voi jakaa tunteensa, tai no en tiedä jos joku pervo jakaa tunteensa jonkun lateksin tai silikoniköntin kanssa.... Se on suuri hengellinen salaisuus, jota osa ei ymmärrä, vaikka kuinka selittäisi. Ihan sama, kuin saada värisokea ymmärtämään, mitä ovat väriaistimukset. 🌹👀
- Anonyymi
En tiedä asiasta mitään. t. "atm"
Psykologisoivat ja ideologisoivat kirjoitelmat ovat silkkaa tietämätöntä puppua. Biologinen kuva on aivan selvä ja tieteellisesti tutkittu, mutta kovin vähän tunnettu. 🌹👀
- Anonyymi
Ei tarvi nykyään onneksi käyttää oikeita ihmisiä käytännössä eikä edes katella oikeiden kuvia onlyfansista koska pikatyydytykseen voi luoda tekoälysovelluksella runkkumatskua itelleen
- Anonyymi
En tiedä vielä mikä siinä on niin ihmeellistä, siksi se kiinnostaakin, vastausta etsiessä:)
AV Kysymys on alkujaan johdattelevasti asetettu, ikään kuin vittu olisi neutraali, mutta siinä voisi olla jokin LISÄPIIRRE, joka tekisi siitä kiinnostavan. Se on alkujaan ja geneettisesti tärkeä, koska se on lisääntymisen kannalta välttämätön, kuten biologiasta tiedämme.
Kysymys on yhtä idioottimainen, kuin mikä tekee siitä talvimaisemasta niin kauniin. Se on olemassa kaunis SELLAISENAAN, kuin ihanoitteellinen vittu. 🌹👀- Anonyymi
Voi se noin olla, perimmäinen syy onkin lisääntymishalu?
Tästä syystä olen lisääntynyt kolmelle eri naiselle. Ja olen siitä ihan ylpeä.
AV Anonyymi kirjoitti:
Voi se noin olla, perimmäinen syy onkin lisääntymishalu?
Tästä syystä olen lisääntynyt kolmelle eri naiselle. Ja olen siitä ihan ylpeä.
AVMonetkin kulttuuriantropologit arvelevat, ettei varhaisihmisillä edes ollut tietoa lisääntymisen ja yhdynnän yhteydestä. Ihmisiä lienee ajanut seksitekoihin NAUTINNONHALU. Tänäkin päivänä syntyy yllätyslapsia pareille, jotka tietävät olleensa yhdynnässä, mutta eivät ole tienneet sen johtavan usein lapsensaamiseen. 🌹👀
- Anonyymi
Kynis.mi kirjoitti:
Monetkin kulttuuriantropologit arvelevat, ettei varhaisihmisillä edes ollut tietoa lisääntymisen ja yhdynnän yhteydestä. Ihmisiä lienee ajanut seksitekoihin NAUTINNONHALU. Tänäkin päivänä syntyy yllätyslapsia pareille, jotka tietävät olleensa yhdynnässä, mutta eivät ole tienneet sen johtavan usein lapsensaamiseen. 🌹👀
Itse tiedostan sen liiankin hyvin. Kun on kasvattanut useita lapsia syntymästä ja vaippaiästä pois....todellisuus kohtaa fiktiot.
Mutta, pidän edelleen miehen elämän tarkoituksena lisääntymisen. Ja sitä olen kiitettävässä määrissä tehnyt. Mikä muu olisi ilahduttavampaa, kuin huomata miten itsestäni olisi tullut monta uutta mukavaa ja elävää uutta olentoa?! Sellaisia, joiksi ihmisiksi kutsutaan.
- Anonyymi
No ei mitään, kuten ei pippulissakaan. Jollei ihminen niitten ympärillä kiinnosta ihmisenä, on noikin roskaa.
Jasu - Anonyymi
En tiedä. Naisena en ymmärrä miehiä. Itse luopuisin pimpistä, mutta pitäisin kyllä klitoriksen ja sen tuottaamat aistimukset. Miestä en siihen aistimusten tuottamiseen välttämättä tarvitse.
- Anonyymi
Eihän se niin ihmeellinen ole, muuta kuin silloin kun se on sillä oikealla.
- Anonyymi
Oma villi veikkaus on, et se ei olis ihmeellinen ollenkaan jos miehiltä puuttuisi sellainen normipanetus? Siis moniko viitseisi nähdä kaikkea sitä vaivaa seksin eteen, jos se olisi vain aktiviteetti muiden joukossa?
N Miesten puolesta en pysty vastaamaan, mutta näin vulvallisen näkökulmasta, niin onhan se nyt ihmeellinen. Se on portti syvään nautintoon ja hyvään oloon. Se on kaunis ja intiimi osa naiseutta. Se mahdollistaa raskautumisen ja äidiksi tulemisen. Se on pehmeä, lempeä, kiihkeä, herkkä ja ahnas. Sitä kuuluu kohdella asiaankuuluvalla kunnioituksella.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133181
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172941Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3961746Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess321569- 961372
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531289- 991267
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1891190Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1911181Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1461029