Porukka harmistuu täällä

Anonyymi-ap

kovin helposti ja vielä ilman syytä. Jos ei halua juttujaan kommentoitavan niin ehkä tänne ei sitten kannattaisi kirjoittaa

11

281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä taas nimenomaan haluaisin kovasti keskustella, mutta teen niin tylsiä avauksia, että kukaan ei keskustele. Noh, en kyllä tykkää riidelläkään, että ei sen puoleen..

• Anonyymi

Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun jäin ilman ilmaista ämpäriä.

• Anonyymi

Tässä yhtenä päivänä yritin kosiskella naisia ilmaisella ämpärillä mutta muistaakseni en saanut siihen oikein vastauksia :). On joku voinut kommentoida sitä nyt myöhemmin. Omia ja muiden ihmisten aloituksia on niin paljon että niihin hukkuu. - Sivusta.

• Anonyymi

Ei täällä kukaan ketään tunne. Ei tietysti pidä mitään henk.koht. kirjoittaa esim: nimiä tai asuinpaikkaa.

• Anonyymi

Ymmärräthän, että osa kirjoittaa tänne aika tunteellisessa tilassa. Silloin käytös on tunteellista, ei järkevää. Jos sinua harmittaa noin paljon jonkun harmistuminen niin voithan itse jättää lukematta kokonaan. Tuolla on maailman menoa palsta, menkää sinne juttelemaan puuta heinää. Täällä tunteillaan ja se näkyy.

• Anonyymi

Aloittajahan ei harmistunut vaan sinä. Aloittaja kommentoi sitä, miten palstalla harmistutaan kovin helposti.

Sivusta.

• Anonyymi

Tänne ei pidä kirjoittaa nimiä.

• Anonyymi

Sinäkin kun oppisit ilmaisemaan kommentoidessasi aloituksen vastausten alle, että et ole aloittaja vaan tulet sivusta niin harmituksen määrä laskisi.

• Anonyymi

Netti anom keskustelu alustoinern on korvaamassa
      puutelista masennuksen hoidon tasoa Suomessa .
      Joten ei ihme et tunteet kuumenee ja harmistutaan..
      Ne kaikki ihmiset jotka tarvis apua muualla jota ei saada on netissä pyörimässä .
      Palsta on apu ihmisille .

Ei harmistuksia ei saa hiljentää .
      Tunteita tulee ja menee ja suomes oliskin paljon työnsarkas siihen et niitä opitaan käsittelemään .

Sit taas jos kiukuttaa liikaa
      Mutta jokainen voi aina pysäyttää itsensä ja miettiä kuinka paljon aikaa käyttää tekstien lukemiseen ja kirjoittamiseen joka pv .
      Semmoinen noin tunnin lueskelu ja sivustolla pyöriminen on ok ...
      Jos venyy pitää miettiä että pitäiskö sittenkin tehdä muuta tai olla hiukan objektiivisempi tekstejä tarkastellessa ...

• Anonyymi

Uhkailu, kiusaaminen ja itsemurha kehoitukset nyt saa vähän harmistumaan kyllä.

• Anonyymi

En tiedä mistä puhut. Ja ihan rehellisesti sanottuna ei kiinnosta. Ehkäpä täytyy vaan luovuttaa ja todeta että ei tällä enää ketään älyissään olevaa löydy.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5726
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2889
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      155
      2626
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2429
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82