Vasemmistolaisten palvonta Sanna Marinia kohtaan on saanut jo sairaat piirteet. Vasemmistolaiset nousevat seisomaan, kun heidän vapahtajansa saapuu kirkkoon!!! Sairasta!!! Todella sairasta!!! Sanna tietenkin haki katsetta kameraan ja otti ennakolta suunnitellun dramaattisen suu auki kuvan kuten viime aikoina olemme nähneet joka kuvassa. Aika komedia rouva.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009979481.html
Sanna Marin saapui kirkkoon-Ihmiset kohahti ja osa nousi seisomaan!!!!
28
231
Vastaukset
- Anonyymi
Huomasitteko Sannan sateenvarjon, jonka suojassa Sanna asteli kirkkoon? Upea Spider-web warjo, maksanut omaisuuden.
- Anonyymi
Ei se mun mielestä sitä brändiä ollut.
- Anonyymi
varasti kuulemma lentokentältä sdp hommii
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180992902
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Persut siellä seisomaan nousivat, jotta näkisivät. Pitkin aikaa ovat päät paksuina pähkäilleet, että tuleekohan Sanna.
Yleensä katsotaan sinne päin jos joku huikkaa. Sattui taas olemaan kuvaaja, joka saikin hänestä hienon kuvan. - Anonyymi
Ketä muuten kiinnostaa?
- Anonyymi
Om ollut nopea kuvaaja koska videolla ei mitään poseerausta näkynyt. Ripeästi kirkkoon asteli.
- Anonyymi
Ihanan kylmänlämpöinen tummanpunainen huulipuna säväytti Sanna de Marinin huulia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanan kylmänlämpöinen tummanpunainen huulipuna säväytti Sanna de Marinin huulia
Hesarissa hyvä kuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
alapään huulia ei ollut pikkareita
- Anonyymi
Vituttaako, kun sinulta ei onnistu. Karismaa on tai sitten ei.
- Anonyymi
Voi hyvänen aika teidän kanssa. Tehkää nyt jotakin muuta kuin kärkkyä jotakin ihmistä.
- Anonyymi
Sanna on opetellut ulkomailla mallien kävelyä. Lähtieessään haudalta Sanna heitti lentosuukon suoraan kameraan päin. Illalla baarissa tekee vielä suru tankotanssin.
- Anonyymi
ne nousi joille marilla on huumeita tuonut ulkomailta nisti pokkuroi
- Anonyymi
Arkusta ei juuri kuvia mutta Sanna WAU!
- Anonyymi
Menkää nyt jo latvalahot muualle kirjoittelemaan! '
Marinin touhut EI TIPPAAKAAN KUULU enää Tampereen palstalle. Ei asu enä Tampereella, ei vaikuta valtuustossa eikä missään muuallakaan. Yrittäkää tukahduttaa ne fiksaatioonne ja sanonko mä mitä muuta. - Anonyymi
Hei tietääks joku, missä Sanna juhlii jatkoilla? Varmana Ilmari tuo lisää puuteria paikanpälle.
- Anonyymi
Osaa tyylinsä, kantaa itsensä arvokkaasti!
- Anonyymi
Paitsi 2 äijää ihme virne naamassa.pipopää ja ponnari ,oven sulla Marin saapuessa.
- Anonyymi
Ja mitkä jumalaiset korot kengissä !!!
Sanna pääsee ainakin 14 senttiä lähemmäksi taivasta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009983751.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitkä jumalaiset korot kengissä !!!
Sanna pääsee ainakin 14 senttiä lähemmäksi taivasta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009983751.htmlja alapään punatut huulet vilkkuu
- Anonyymi
Jotkut muotikorut korvissa. Helmiä pidetään hautajaisissa. Ei jotain bilekoruja. Ilmeisesti Seiskassa ensi viikolla kuvia perjantai-yöstä Kallion räkälöissä samat korut korvissa.
- Anonyymi
Tuskin!mutta mikäettei?jos niin haluaa.Paremmat mestat on varmaan muualla?olen vain median lukija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin!mutta mikäettei?jos niin haluaa.Paremmat mestat on varmaan muualla?olen vain median lukija.
Korkokegät tekee naiseen uljasta tyyliä.
- Anonyymi
niin naiseen mutta ei bilehile tytönhupakkoon
- Anonyymi
no!nato kumisaappaat !
- Anonyymi
Sannan taktinen äänestäminen pudotti monta vasuria ja vihreää pois eduskunnasta ja nosti monta perussuomalaista joten meni paremmin kuin hyvin .
- Anonyymi
zzz
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892