Ylituotannon vuoksi myyntiin äidinmaitoa. Perus terve, ei lääkityksiä, en juo enkä tupakoi. Maidot pakastettu elo-, syys- ja lokakuussa 2023. Maito sijaitsee Turun alueella.
Lisätietoja sähköpostitse [email protected]
Äidinmaitoa/Rintamaitoa
9
993
Vastaukset
- Anonyymi
Onnistuisiko suoraan tisseistä nauttiminen?
- Anonyymi
Täällä olisi toinenkin innokas nauttimaan maitotissien kanssa leikkimisestä, mahtava tunne saada raskaat rinnat käteen ja imeskellä valuvaisia nännejä. Hiukan vanhempi mies olen ja kauempaa turusta kyllä
- Anonyymi
Pitäisi nähdä kuva millaisista herkuista maitoa tulee. Ja live imut kiinnostaa.
- Anonyymi
Mitä olisi hinta suoraan tisseistä imien?
- Anonyymi
Siinä saakin kaivaa useamman satasen lapun esille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä saakin kaivaa useamman satasen lapun esille
Mutta voisi onnistua jos hinnasta sovitaan? Jos siis viestiketjun aloittaja olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta voisi onnistua jos hinnasta sovitaan? Jos siis viestiketjun aloittaja olet?
Kyllä jos hinta miellyttää. Olen
Minä niin tykkään rinnoista. Niitä on niin mukava hyväillä puristella ja tietenkin nännejä imeä. Yhdynnän aikanakin olen paljon rinnoissa kiinni. Useampi nainen onkin kertonut ettei rinnat ennen ole saaneet yhtä paljon huomiota.
Maitorintoihin en ole juuri saanut koskea. Suuri toiveeni on että löytäisin imettävän naisen jonka rinnoista saisin nauttia. Maidolla leikkisin ja tietenkin sitä imisin.
Turusta olen.- Anonyymi
Laitoin joku aika sitten maidon ostoon liittyen sähköpostia, onko tullut perille kun en ole vastausta saanut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525360- 854072
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3492405Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved326986Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s69974- 61783
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46776Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja98762Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52739- 26730