Venäjällä on sananvapaus, toisin kuin Saksassa.
Kyllä uskomatonta miten venäläiset kääntävät kaiken, siis ihan kaiken,
päinvastaiseksi kuin asiat on.
Maria Zaharovan tokaisu
25
236
Vastaukset
- Anonyymi
Ota Putin rynkky, lyö se betoniseinään mutkalle ja lompsi kotiin. Pelasta mitä vielä pelastettavissa on, eli lopeta sota.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Putin on turvassa bunkkerissaan.
Tekee suunnitelmia miten kiusaisi Suomea. - Anonyymi
Pahinta on, että venäläiset ihmiset nielevät nämä jutut sellaisenaan. Ne seuraavat vain venäläisiä tiedotusvälineitä ja luottavat Putteen kuin jumalaan.
- Anonyymi
Venäläisistä alle 10% osaa vieraita kieliä. Suomalaiset saattavat joten kuten tuntea pietarilaisen liberaalin maailman, mutta kun se todellinen Venäjä elää jossain sisämaassa, Uralin takaisissa kylissä ja tupruttavissa teollisuuskaupungeissa. Siellä uskotaan Keisariin ja katsotaan Ria Novostia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläisistä alle 10% osaa vieraita kieliä. Suomalaiset saattavat joten kuten tuntea pietarilaisen liberaalin maailman, mutta kun se todellinen Venäjä elää jossain sisämaassa, Uralin takaisissa kylissä ja tupruttavissa teollisuuskaupungeissa. Siellä uskotaan Keisariin ja katsotaan Ria Novostia.
Suomalaisten tyhmyys ja tietämöttömuys käyrä nousee yhä korkeammalle.
Mikä teillä mättää? Vaivaako piikit? Silloin vikaa...vikaa jossain.
Negativismi palaa aina takaisin kuin tukossa oleva vessa..
Kuten teidän harhoille venäläisistä. Taitaa teille tulla paskat housuun pilipalipölöt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten teidän harhoille venäläisistä. Taitaa teille tulla paskat housuun pilipalipölötOletko Venäjän valtion leivissä vai vain vanha stalinisti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten teidän harhoille venäläisistä. Taitaa teille tulla paskat housuun pilipalipölötTäysi idiootti näköjään äänessä ja vielä koronapiikit erikseen mainittuna... eivät taida muuten tietää nuo trollit, että heidän ihannemaansa Venäjäkin kehitti oman Sputnik-rokotteen ja että maassa oli myös eristymistoimia maskeineen käytössä.
Lueskelin tänään Lavrovin ja Putinin puheita.
On ne uskomattomia soopanvääntäjiä.
Jossan TV haastattelussakin siellä oli joltain kysytty, että onko Suomen tarkoitus sota Venäjää vastaan. Näin sitä kylvetään kansan mieleen vääristymiä.- Anonyymi
eihän venäläinen tyhmä ole vaan se joka äänesti halosen jne valtaan
ryssiä maahan päästäneen ja kaksoisalaisuuksia jaelleen pölhödemarilauman
pietarin-kepujen säestäessä - Anonyymi
Venäjä ei ole kenenkään kaveri vuosikymmeniksi eteenpäin. Vanha sukupolvi tiesi tämän. Nyt tietävät kaikki muutkin ja koko maailma.
- Anonyymi
Mariakin on jo aika väsähtäneen näköinen.
- Anonyymi
Maria Zaharovan meripäivät 2023. Ei ollut Moskovan hallinnoimaa kuvamateriaalia tällä kertaa niin ei ollut naama filtteröity.
- Anonyymi
Idi Amin. sanoi aikanaan ,että Ugandassa jokainen saa sanoa mitä haluaa.Se mitä tapahtuu sen jälkeen onkin eri asia.
- Anonyymi
Näin se on myös Venäjällä.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Niinhän se on Suomessakin.
No, ei Suomessa sentään joudu vankilaan kymmeneksi vuodeksi jos sanoo sanan sota.
Anonyymi kirjoitti:
No, ei Suomessa sentään joudu vankilaan kymmeneksi vuodeksi jos sanoo sanan sota.
On muita kiellettyjä sanoja ja mielipiteitä.
Mites sekin Päivi Räsäsen oikeudenkäynti? Vieläkö sitä jatketaan korkeimmassa oikeudessa ja sitten Euroopan tuomioistuimessa? Montakos vuotta se on jo kestänyt ja mitä tullut yhteiskunnalle maksamaan?- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Mites sekin Päivi Räsäsen oikeudenkäynti? Vieläkö sitä jatketaan korkeimmassa oikeudessa ja sitten Euroopan tuomioistuimessa? Montakos vuotta se on jo kestänyt ja mitä tullut yhteiskunnalle maksamaan?Joo, se oli kaameaa kun Räsänen raahattiin Lappiin vankileirille kaivamaan ojaa.
Tellukka kirjoitti:
Mites sekin Päivi Räsäsen oikeudenkäynti? Vieläkö sitä jatketaan korkeimmassa oikeudessa ja sitten Euroopan tuomioistuimessa? Montakos vuotta se on jo kestänyt ja mitä tullut yhteiskunnalle maksamaan?Hovioikeus hylkäsi kaikki syytteet (oma mielipide, oikein), jos se syyttäjä valittaa korkeinpaan oikeuteen, henkilökohtainen ajatukseni on, että toivottavasti ei saa valituslupaa.
- Anonyymi
Eliaana kirjoitti:
Hovioikeus hylkäsi kaikki syytteet (oma mielipide, oikein), jos se syyttäjä valittaa korkeinpaan oikeuteen, henkilökohtainen ajatukseni on, että toivottavasti ei saa valituslupaa.
Syyttäjälauma on demloja
Googlaa
Mikä on demla homma
- Anonyymi
Venäläiset ovat kotimaassaan aivopestyä porukkaa, ei niillä ole mitään omia ajatuksia, ne vain toistavat oppimaansa.
- Anonyymi
Ihan niinkuin Suomen vihervassarit.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391