Muiden vaikutus

Anonyymi-ap

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?

80

526

Vastaukset 80

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En tietenkään! 😄

• Anonyymi00002
      UUSI

En vaikka kovasti on yritetty. Mies kuitenkin antoi muiden vaikuttaa.

• Anonyymi00005
        UUSI

Minä sanoisin itse sellaisille vaikutuksille alttiille, että seuraavaan elämään vaikka sitten hellurei voi hyvin ja kaikkee kaikkee hyvää kuule🫰

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minä sanoisin itse sellaisille vaikutuksille alttiille, että seuraavaan elämään vaikka sitten hellurei voi hyvin ja kaikkee kaikkee hyvää kuule🫰

Olisi kiva, jos laittaisit Sivusta, kun et ap.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olisi kiva, jos laittaisit Sivusta, kun et ap.

Jaa no onpa se gallupgubbe taas niin nuukaa. Taisi olla sinun kirjoittama vastaus kun noin ulvahdit. Tykkäät esittää lapsellisille naisia tietyssä valossa kun itsetuntosi on olematon

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jaa no onpa se gallupgubbe taas niin nuukaa. Taisi olla sinun kirjoittama vastaus kun noin ulvahdit. Tykkäät esittää lapsellisille naisia tietyssä valossa kun itsetuntosi on olematon

Sattuuko sua päähän paljonkin?

• Anonyymi00016
        UUSI

Kuinka monta samassa skit soidisessa kuplassa kelluvaa vielä on? Ja laitetaanko nimikirjainarvauksia samalla tavalla kuin?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kuinka monta samassa skit soidisessa kuplassa kelluvaa vielä on? Ja laitetaanko nimikirjainarvauksia samalla tavalla kuin?

Ai jaa minäkö en saa aiis vastata tälle palstasedän ja kaikien miesten puolesta Karehtuvalle maalittaville k-naamalla? I can go on and on as you know it. Myös sinun korostetuista kirjaimista ahristuvan on hyvä ymmärtää tämä

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ai jaa minäkö en saa aiis vastata tälle palstasedän ja kaikien miesten puolesta Karehtuvalle maalittaville k-naamalla? I can go on and on as you know it. Myös sinun korostetuista kirjaimista ahristuvan on hyvä ymmärtää tämä

Kyllä minä tiedän kuka ylimielinen saarnaaja poistatti kommentin, koska

• Anonyymi00003
      UUSI

Rakastan, sama se mitä muut tekee

• Anonyymi00004
      UUSI

mutta jos on aikaa eikä ole kuin joku älyttömyyden puutetta kärsivä yliopiston yliprofessori, niin auttaa jos keksii jotain hassuja.

• Anonyymi00009
      UUSI

Tavallaan, mutta en niinkuin aloituksessa tarkoitetaan. Jos mies on ympäröinyt itsensä syystä tai toisesta vastenmielisillä ihmisillä, olen siirtynyt kauemmas. Pois vaikutuspiiristä. Haukkumisten ja seläntakana puhujien en ole antanut vaikuttaa. Kyse on ollut itsesuojeluvaistosta ja halusta turvata oma mielenrauha.

• Anonyymi00011
      UUSI

En.

• Anonyymi00013
      UUSI

En anna ihmisten mielipiteiden vaikuttaa mihinkään. Taivaan Isän mielipide ratkaisee.

• Anonyymi00014
        UUSI

"Herrasi tietää kaikki,
        neuvonsa parhain on,
        on viisas toimissansa,
        voimassaan rajaton.
        Uskollisesti täyttää
        hän lupauksensa.
        Hän merten kuilut kuivaa,
        jos niin on tahtonsa."

• Anonyymi00015
      UUSI

haha elämönsä s eksiä kunnes loppu ko seinää törmäsin

• Anonyymi00017
      UUSI

ja sikku se tulee vastaa just no tiiäätte et siin menee muutki ko pata kyttyyn

• Anonyymi00020
      UUSI

Sanotaanko näin että kukaan perhepiiristäni ja ystävistäni ja kavereistani ja sukulaisistani ja puolitutuistakaan ei hyväksyisi meitä edes ajatuksenakaan mitenkään yhteyksissä millään tavoin. Ei se omiin ajatuksiini ja tunteisiini vaikuta mutta siihen miten niiden kanssa olen ja elän, se vaikuttaa. Ja ehkä ihan hyvä niin. Olen välillä miettinyt että siitä tämä meidän välinen vetovoima varmaan osittain johtuukin, kun se on niin kiellettyä ja pahaa.. N>M

• Anonyymi00021
        UUSI

Hyvä näkökulma. Useimmiten hyvät ja toimivat suhteet taitaa olla sellaisia, että lähipiirikin näkee kahden ihmisen olevan sopivia toisilleen. Eli on mukana myös järki siinä hommassa. Parasta jos tunteet ja järki on samalla puolella.

• Anonyymi00066
        UUSI

Minkälainen sun kaivattu on, ellei kukaan hyväksy? Luulisi että sentään joku tykkäisi.

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Minkälainen sun kaivattu on, ellei kukaan hyväksy? Luulisi että sentään joku tykkäisi.

Ei johdu siitä millainen hän on. Olosuhteet ja tilanne.

• Anonyymi00022
      UUSI

Mielipiteisiini ja tunteisiini hänestä ei kukaan pysty vaikuttamaan. Mutta tunteiden vastaisia valintoja olen tehnyt muiden takia pari kertaa, koska oli pakko piilottaa tunteita sen hetkisen tilanteen sietämisen takia, että pysyy kasassa. Monina hetkinä en kyllä välittänyt pashaakaan ja ne olivatkin parhaita hetkiä. Uskon, että sisimmässäni silti pelkäsin ja suojasinkin itseäni, koska enhän minä ole kenenkään rakkauden arvoinen, vaikka tiedän, että olen tietenkin. Vai suojasinko toista jo valmiiksi itseltäni ja jarruttelin sen takia? Ja miltä muka? Ihan tyhmää, mutta tiedostan nämä kyllä. n

• Anonyymi00023
      UUSI

Kananaisilla lauma päättää seurustelukumppanin kelpoisuuden.

• Anonyymi00024
        UUSI

Vai niin, parantaako tämä tulkinta sinun mahdollisuuksia vai viekö lopunkin toivon? Niinpä.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Vai niin, parantaako tämä tulkinta sinun mahdollisuuksia vai viekö lopunkin toivon? Niinpä.

Nostan kytkintä heti jos huomaan naisen olevan osa kanalaumaa.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Nostan kytkintä heti jos huomaan naisen olevan osa kanalaumaa.

Luitko tuon viisauden, jolla sinut on manipuloitu tuohon ajatteluun jostain miestenlehdestä? Oot gubbe kyllä eri pällimille tämä parodinen iva on tarkoitettu mutta josko menee perille kun päivystää tämän tästä turauttelemassa synkkiä ajatuksiaan naissukupuolesta ja siitä miksei suksi luista🥱

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Luitko tuon viisauden, jolla sinut on manipuloitu tuohon ajatteluun jostain miestenlehdestä? Oot gubbe kyllä eri pällimille tämä parodinen iva on tarkoitettu mutta josko menee perille kun päivystää tämän tästä turauttelemassa synkkiä ajatuksiaan naissukupuolesta ja siitä miksei suksi luista🥱

Se on vaan niin totta, ns ystävät yrittää vaikuttaa. T. Yks kanalaumassa ollut nainen

• Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Se on vaan niin totta, ns ystävät yrittää vaikuttaa. T. Yks kanalaumassa ollut nainen

Myrkylliset naiset hiekottavat "ystäviensä" orastavia suhteita, koska eivät itse löydä ketään hyvää.

• Anonyymi00082
        UUSI
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Myrkylliset naiset hiekottavat "ystäviensä" orastavia suhteita, koska eivät itse löydä ketään hyvää.

Varatutkin sitä harrastaa. Ehkä hoksaavat, että eivät ole onnellisia omassa suhteessa. sivusta

• Anonyymi00083
        UUSI
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Tämä on totta 👍👍

• Anonyymi00025
      UUSI

Vaikuttaahan se johonkin. Tunteita se ei ole poistanut, eikä varmasti ikinä tule poistamaan.

• Anonyymi00026
      UUSI

En, harvoin välitän muutenkaan muiden asioista tai mielipiteistä. Rakkauteni on oma asiani, ja hänen.

• Anonyymi00027
      UUSI

Olen antanut. Siihen liittyy kylläkin sen verran paljon muutakin, niin jouduin ajattelemaan myös monia muita. Hänen mutta myös oman puolen kannalta. Enemmän hänen ehdottomasti.

Mikään ei kuitenkaan varsinaisesti voi vaikuttaa tunteisiini, mielipiteisiinikään, valintoihin jossain määrin, koska tavallaan pakotettu valitsemaan olemalla ilman mitään. Ja tarkoitan ilman mitään.

Annoin näin tapahtua. Ihan hänen takiaan. Otin vastaan.

• Anonyymi00029
      UUSI

Miksi joskus kahden ihmisen välillä on jotain niin voimakasta, että muita tulee väliin hamuamaan sitä tai tuhoamaan se? Kysyy luonteenlujuutta ja niin moni sortuu paineen alla epäonnistumaan.

• Anonyymi00030
        UUSI

Kyllä näin tapahtuu.

• Anonyymi00031
        UUSI

Sorruitko itse?

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Sorruitko itse?

Kyllä minä koen epäonnistuneeni jollakin tavalla.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kyllä näin tapahtuu.

Valitettavasti..

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kyllä minä koen epäonnistuneeni jollakin tavalla.

Vain jollakin tavalla, mutta et täysin... tarkennatko?

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Vain jollakin tavalla, mutta et täysin... tarkennatko?

Kaikki meni monimutkaiseksi eli en voi itseäni täysin syyttää sen takia.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Kaikki meni monimutkaiseksi eli en voi itseäni täysin syyttää sen takia.

Oliko muut sinua vai häntä hamuamassa?
        Aiotko keskustella asiasta?

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Oliko muut sinua vai häntä hamuamassa?
        Aiotko keskustella asiasta?

Molempia. En tiedä.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Molempia. En tiedä.

Kyllä tiedät!

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kyllä tiedät!

Eiku aijoo, nyt tajusin,. et tiedä aiotko ottaa puheeksi 👍

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Molempia. En tiedä.

Toitko itse jonkun teidän väliin?
        Oletko mies vai nainen?

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Toitko itse jonkun teidän väliin?
        Oletko mies vai nainen?

Olen nainen ja en tuonut itse omasta aloitteesta.

• Anonyymi00032
      UUSI

taaskin nukkumaan kun joku herääminen on mukavaa virkeänä aina uusi aamu

• Anonyymi00039
      UUSI

En ole kertonut kenellekään tunteistani mieheen. En oikeastaan edes terapeutille. Kukaan ei siis ole päässyt vaikuttamaan, mutta varmasti he pyrkisivät vaikuttamaan, jos tietäisivät. Minuun on vaikuttanut eniten se, että hän on kertonut minusta muille. Eli hänen läheistensä/ läheisensä reaktio. Se on vaikuttanut siten, että osaan pysyä etäällä.
      Nainen

• Anonyymi00043
      UUSI

Tietenkin vaikuttaa jos saa selville miehen olevan polyamorinen ja ne on kaikki naisia.Homon kanssa voin olla kolmas.

• Anonyymi00044
      UUSI

en yhtään olin yhessä vaik tavallaan vihasin ja rakastin ja vaiks joku ois sanonu et eroo en ois ikin tehny sitä toisten sanomisen takii mua ei pysty ohjailla teen just mitå haluun

• Anonyymi00045
      UUSI

Kyllähän se muiden vttuilu ja vihjailu sai epävarmaksi ja miettimään et oonko mä nyt ihan idiootti jota vedätetään vaan.

• Anonyymi00046
        UUSI

🥺 🫂

• Anonyymi00047
        UUSI

Niinpä, toisilla on joskus aika iso vaikutus ja ehkä salaa nauttivat kun saavat pilata jotain?

• Anonyymi00048
        UUSI

Siksikin, itse pidän suuni kiinni tunteistani, vaikka on aika rankkaa niin. Tänne sitten lätissyt paljon.

• Anonyymi00049
        UUSI

Tuon takia en ole kertonut kellekään tunteistani häneen. En halua että muut sotkeutuvat mitenkään tai pilaavat mitään meidän välillä.
        Nainen

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Niinpä, toisilla on joskus aika iso vaikutus ja ehkä salaa nauttivat kun saavat pilata jotain?

Joillekin miehille se joku kovinkin hauska juttu, kun huomaa toisella miehellä tunteita naista kohtaan. Pieni kiusoittelu kavereiden kesken ok, mutta ei yhtään enempää.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Tuon takia en ole kertonut kellekään tunteistani häneen. En halua että muut sotkeutuvat mitenkään tai pilaavat mitään meidän välillä.
        Nainen

Ei se ole aina noin yksinkertaista, riittää kun muut näkee, miten hyvin toisilla menee yksiin.

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Joillekin miehille se joku kovinkin hauska juttu, kun huomaa toisella miehellä tunteita naista kohtaan. Pieni kiusoittelu kavereiden kesken ok, mutta ei yhtään enempää.

Meidän välillä se pilas kyllä kaiken. Mulle vihjailtiin aika ilkeitäkin asioista hänestä. Joitakin kerroin joistain olin hiljaa.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ei se ole aina noin yksinkertaista, riittää kun muut näkee, miten hyvin toisilla menee yksiin.

Tiäotta ja meinasinkin kirjoittaa, että joskus se vain näkyy.

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Tiäotta ja meinasinkin kirjoittaa, että joskus se vain näkyy.

ylempää sivusta siis

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Meidän välillä se pilas kyllä kaiken. Mulle vihjailtiin aika ilkeitäkin asioista hänestä. Joitakin kerroin joistain olin hiljaa.

Tosi ikävää, harmi jos se vaikutti lähestymiseen.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Tosi ikävää, harmi jos se vaikutti lähestymiseen.

Ei lähestymiseen vaikuttanut vaan siihen että halusin hänestä eroon. Jos sanotaan : Oo varovainen. Vaikutat niin ihanalta et en halua et suhun sattu.Et oo ainut.Ei tuo kauan kestä. En mä jaksa suhun tutustuu kohta se vaihtaa sut uuteen. Kaikkea sellaista ihmisestä jota et itse oikeastaa edes kunnolla tunne.

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Ei lähestymiseen vaikuttanut vaan siihen että halusin hänestä eroon. Jos sanotaan : Oo varovainen. Vaikutat niin ihanalta et en halua et suhun sattu.Et oo ainut.Ei tuo kauan kestä. En mä jaksa suhun tutustuu kohta se vaihtaa sut uuteen. Kaikkea sellaista ihmisestä jota et itse oikeastaa edes kunnolla tunne.

Kateelliset ja mustasukkaiset sanovat noin. Ovat itse ihastuneita sinuun myös. Vinkkinä.

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Kateelliset ja mustasukkaiset sanovat noin. Ovat itse ihastuneita sinuun myös. Vinkkinä.

Voi olla. Tuntui välillä ainut joka oli mulle aidosti mukava oli hänen paras ystävä muilla oli jotain mua vastaan tai mitä lie ollutkaan. En tiedä. Turhapa sitä nyt enää miettiä.

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Voi olla. Tuntui välillä ainut joka oli mulle aidosti mukava oli hänen paras ystävä muilla oli jotain mua vastaan tai mitä lie ollutkaan. En tiedä. Turhapa sitä nyt enää miettiä.

Jatkossa tiedät. Kannattaa tutustua siihen josta on kiinnostunut eikä antaa muiden sekoittaa.

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Jatkossa tiedät. Kannattaa tutustua siihen josta on kiinnostunut eikä antaa muiden sekoittaa.

Niin kyllähän mä siitä opikseni otin. Ja seuraava piti kyllä siitä itsekin huolta ettei kukaan meidän väliin tule.

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Sekä koen että kyllä minun itseni kannalta se oli ehdottamasti paras ratkaisu. Miksi kukaan olisi vapaa ehtoisesti ihmisten seurassa jotka tuntuvat pitävän pilkkanaan. Toisaalta he olivat hänelle tärkeitä eli näin parempi hänellekin.

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Sekä koen että kyllä minun itseni kannalta se oli ehdottamasti paras ratkaisu. Miksi kukaan olisi vapaa ehtoisesti ihmisten seurassa jotka tuntuvat pitävän pilkkanaan. Toisaalta he olivat hänelle tärkeitä eli näin parempi hänellekin.

Aivan, sama kokemus, mutta naisena. Jos mies hakeutuu sellaisten seuraan, jotka pilkkaavat selän takana, ei silloin kai oikeasti koskaan välittänyt tai ollut valmis kanssani mihinkään. Mm. huono itsetunto voi vaikuttaa niin, että pitää yrittää miellyttää kaikkia.

• Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Aivan, sama kokemus, mutta naisena. Jos mies hakeutuu sellaisten seuraan, jotka pilkkaavat selän takana, ei silloin kai oikeasti koskaan välittänyt tai ollut valmis kanssani mihinkään. Mm. huono itsetunto voi vaikuttaa niin, että pitää yrittää miellyttää kaikkia.

Niin minäkin olen nainen. On mullakin ollut " ystäviä" jotka jauhaneet minusta pskaa selän takana. Ne nykyään entisiä ystäviä.

• Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Niin minäkin olen nainen. On mullakin ollut " ystäviä" jotka jauhaneet minusta pskaa selän takana. Ne nykyään entisiä ystäviä.

Parempi niin.

• Anonyymi00050
      UUSI

Monella palstalaisella on ihan hirveä tuttavapiiri. Miksi hengaatte noin pskojen ihmisten kanssa???

• Anonyymi00053
        UUSI

Ei ne useinkaan ole sitä omaa lähipiiriä, vaan muissa yhteyksissä pakollisia tuttavuuksia.

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Ei ne useinkaan ole sitä omaa lähipiiriä, vaan muissa yhteyksissä pakollisia tuttavuuksia.

Niinpä. sivusta

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Siinä tapauksessa niille ihmisille ei ole mitään tarvetta kertoa mistään ihastumisista tai muutenkaan henkilökohtaisista asioista.

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Siinä tapauksessa niille ihmisille ei ole mitään tarvetta kertoa mistään ihastumisista tai muutenkaan henkilökohtaisista asioista.

Niin kuin tuolla yllä luki, että joskus se vaan näkyy.

• Anonyymi00062
      UUSI

En mä annan muiden milipiteiden vaikuttaa koska osaan muodostaa oman mielipiteeni tunteitani en käytä ei hyödytä mitään ois paljon päätä lyhyempiä jos käyttäisin tunteitani mä kun reagoin tunteillani suuttuessani jotain haittoja siitä että en pelkää teosta saatua rangaistusta tiedän melko hyvin minkälaiset oltavat on missäkin vankilassa olen melko paljon keskustellu niitä kiertäinen kanssa siitäkin jää yllättävän monille traumoja ajasta jonka joutuivat viettämään vankilassa kun on vaikeaa noudattaa edes yhteiskunnan lakeja pahimman trauman miehelle aiheuttaa kun tulee raiskatuksi vankilassa olo aikanaan mu on takuulla muuttunu mies ulos päästessään huonompaan vaiko parempaan suuntaan sitä ei aina tiedä kysymyksenä voiko peto enään huonompaan suuntaan mennä

• Anonyymi00067
      UUSI

Mun mielipiteet hänestä ovat omiani ja myös tunteeni. Ne eivät kuulu kenellekkään. Mun valintoihin suhteessa häneen vaikuttaa kaikki. Se on surullista, mutta sellaista se on. Me eletään tätä todellisuutta ja se pitää hyväksyä.

• Anonyymi00073
      UUSI

Asteikkojen ylipäällikönpäällikkö ei anna muiden vaikuttaa, eikä hän puhu hänestä juuri muille! Ei silloinkaan, jos joku on jotain hänestä maininnut.
      Muuten hän joutuisi asettamaan itselleen rangaistuksen!

• Anonyymi00076
      UUSI

Muiden sanomiset on kyllä saaneet minut itkemään useampaan kertaan.
      Mutta ei se minun tunteisiin ole vaikuttanut.
      Toki se aiheuttaa paljon mietintää ja epävarmuutta asioiden suhteen kuitenkin.

• Anonyymi00079
      UUSI

Minä en mutta rakas P- mies kyllä 😭.

Marika

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      170
      1338
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1204
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1100
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      68
      942
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      58
      704
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      52
      573
    7. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      32
      568
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      80
      526
    9. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      494
    10. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      487
    Aihe